abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:16:08 #126
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221148580
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Sterkte, deze keer weer de oorspronkelijke route? Of nog steeds over Col du Molard? Jij reed hem ook in 2023 toch?
Haha nee gelukkig niet nog extra over die Mollard. Vooralsnog geen gekke dingen qua route, dus gewoon Glandon - Telegraphe - Galibier - Alpe
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:29:57 #127
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221148701
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Haha nee gelukkig niet nog extra over die Mollard. Vooralsnog geen gekke dingen qua route, dus gewoon Glandon - Telegraphe - Galibier - Alpe
Nice! Heb je voor jezelf een doel?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:01:06 #128
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221152696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:29 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Nice! Heb je voor jezelf een doel?
Niet echt, maar hoop wel sneller te zijn dan de vorige keer. :P

Maar toen ging het niet helemaal optimaal. Had ook de donderdag en vrijdag in totaal nog 5,5u gefietst en dat was zo niet zo slim. Dat in combinatie met te weinig eten op de Telegraphe zorgde ervoor dat de Galibier echt een hel was. Ik kwam iets na 15:30 aan bij die laatste ‘cut-off’ op de Galibier. Dus net te laat om de laatste km nog omhoog te mogen. Denk dat ik rond 18:00 finishte ofzo? Een voordeel; de zon was toen al aardig gezakt waardoor we veel schaduw hadden op de Alpe. :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:21:42 #129
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221153739
18:00 finish? Maak daar maar 20:00 van zie ik. :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:12:15 #130
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221154160
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Niet echt, maar hoop wel sneller te zijn dan de vorige keer. :P

Maar toen ging het niet helemaal optimaal. Had ook de donderdag en vrijdag in totaal nog 5,5u gefietst en dat was zo niet zo slim. Dat in combinatie met te weinig eten op de Telegraphe zorgde ervoor dat de Galibier echt een hel was. Ik kwam iets na 15:30 aan bij die laatste ‘cut-off’ op de Galibier. Dus net te laat om de laatste km nog omhoog te mogen. Denk dat ik rond 18:00 finishte ofzo? Een voordeel; de zon was toen al aardig gezakt waardoor we veel schaduw hadden op de Alpe. :')
Altijd mooie verhalen toch? Ik wilde "goud" halen, ging crescendo tot in de afdaling van de Mollard. Wilde een angstige daler inhalen en kreeg kramp bij de korte versnelling met koude spieren. :P

Rest van de dag met zoveel kramp gereden dat ik twijfelde of ik überhaupt boven zou komen, met als hoogtepunt een vrijwilliger die koud water op me gooide waardoor ik gelijk van de fiets moest :P


Succes zondag, en hopelijk veel plezier!
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')