abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218547454
Ja. Heb er een mail over gekregen dat ze aan een update werken.

quote:
Dear Dave,

We sincerely apologize for the recent inconvenience experienced with first-generation ELEMNT, BOLT, and ROAM bike computers.

Our team has identified the root cause of the issue, which is linked to the way these older devices track GPS time using a limited 10-bit system. We’ve been working around the clock on a firmware update to restore full functionality, allowing you to continue enjoying your rides with confidence.

Given the age of these devices and the upgrades we’ve made across our product platform since their release, we are thoroughly testing the update to ensure it performs smoothly. We expect to make it available to users soon.

We truly appreciate your patience and understanding. For the latest updates, please check this webpage, which we will continue to keep current.

Sincerely,

The Wahoo Team

[ Bericht 49% gewijzigd door RealBizkit666 op 20-08-2025 12:46:11 ]
  woensdag 20 augustus 2025 @ 20:33:34 #202
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_218551006
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:15 schreef Z het volgende:
In het voorjaar was ik in Kruth. Daar is een mooi zwemmeertje. Er is ook een camping. Ik heb daar niet opgestaan. Aan de Markenstein.
Dat meertje is inderdaad prima! Gistermiddag nog even gechilled 👍🏻

Inmiddels weer thuis, vier nachtjes weg was de max wat ik kon krijgen van de baasjes thuis :P
.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:16:00 #203
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218560127
Gisteren even snel willen wisselen naar een ander stuur, uiteindelijk 4 uur bezig geweest omdat de shifter kabel vast was gaan zitten ergens in de shifter :'(

Ik wil di2
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218585299
Er is een update voor de Bolt1 en Roam1:
quote:
We continue to apply all resources to resolve the GPS time issue for all first generation ELEMNT computers. We have now released the fix for BOLT 1 and ROAM 1 computers via firmware update that should resolve the issue going forward* for those models. A firmware update for original ELEMNT computers is currently in development.

pi_218598423
Had hem hier nog niet gepost, maar n+1 en inmiddels goed ingereden afgelopen maand met 5000km op de teller :

Stuurlint was leuk idee maar na 500km begonnen de zwarte plekken al.
Lees ook achteraf dat lizard skin stuurlint daarom bekend staat.
Dus als iemand nog tips heeft voor andere stuurlint met zelfde kleuren ? (fizik heeft roze, maar geen blauw)
pi_218601507
Heel gaaf zeg! (En Col de la Machine👌).

Lizard Skins verkleurt enorm idd. Heeft Supacaz niet iets in een hip kleurtje?
  woensdag 27 augustus 2025 @ 09:38:19 #207
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218602638
Vette fiets hoor ddx!

Gisteren eerste ritje gemaakt met nieuwe bikefit set-up. 165mm cranks, q-factor +2mm, 400mm stuur.

Lijkt vooralsnog lekker te rijden, geen klachten in mn onderrug, ook het Zipp Sl70 Ergo stuurtje bevalt goed.

Sprintjes of viaductjes voelen nog wel wat vreemd, maar geen powermeter om dat te bevestigen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_218603760
Heel geslaagde fiets DDX!
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:49 schreef ddx het volgende:
Had hem hier nog niet gepost, maar n+1 en inmiddels goed ingereden afgelopen maand met 5000km op de teller :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Stuurlint was leuk idee maar na 500km begonnen de zwarte plekken al.
Lees ook achteraf dat lizard skin stuurlint daarom bekend staat.
Dus als iemand nog tips heeft voor andere stuurlint met zelfde kleuren ? (fizik heeft roze, maar geen blauw)
Leuke fiets hoor! Cool ook met die anime graphics.
Ik ben zelf zeer tevreden over Supacaz lint, houdt heel lang. Ik ga nu pas na 2,5 jaar voor het eerst het lintje vervangen op mn racer.

Je zou natuurlijk deze 2 kunnen kopen, de supacaz galaxy - zwart lintje met sterretjes in kleur:

Die bestaan zowel in roze als in blauw. En omdat het in basis gewoon een zwart lint is met een klein kleur detail, vind ik ze wel gedistingeerd.
Leuk detail is dat je de stuurdop ook in kleur krijgt, dus je kunt zelfs aan beide kanten een andere kleur dop doen.

De supacaz Bling is er in veel verschillende kleuren en heel shiny en bright. misschien iets te. Het frame spreekt al genoeg voor zichzelf!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 27 augustus 2025 @ 12:44:31 #209
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_218603917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:09 schreef Gripper het volgende:
Heel geslaagde fiets DDX!
[..]
Leuke fiets hoor! Cool ook met die anime graphics.
Ik ben zelf zeer tevreden over Supacaz lint, houdt heel lang. Ik ga nu pas na 2,5 jaar voor het eerst het lintje vervangen op mn racer.

Je zou natuurlijk deze 2 kunnen kopen, de supacaz galaxy - zwart lintje met sterretjes in kleur:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Die bestaan zowel in roze als in blauw. En omdat het in basis gewoon een zwart lint is met een klein kleur detail, vind ik ze wel gedistingeerd.
Leuk detail is dat je de stuurdop ook in kleur krijgt, dus je kunt zelfs aan beide kanten een andere kleur dop doen.

De supacaz Bling is er in veel verschillende kleuren en heel shiny en bright. misschien iets te. Het frame spreekt al genoeg voor zichzelf!
Deze ervaring deel ik, met mijn over de top oil slick supacaz.
pi_218604195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Deze ervaring deel ik, met mijn over de top oil slick supacaz.
Precies die heb ik ook. Mijn racefiets is paars dus het oil slick lintje past daar helemaal perfect bij.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_218612601
In het kader van 'nooit te oud om nieuwe dingen te proberen', heb ik voor het eerst een trainingskoersje gereden (op Sloten). Het hard fietsen in een grote groep leek me wat uitdagend (in technische zin) maar viel allemaal reuze mee. Beetje voorin mee proberen te doen. Sprinten (stervende zwaan stylo). Voor herhaling vatbaar. Goeie training en leuk voor de afwisseling.
Aldus.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 16:35:07 #212
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218614010
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 13:31 schreef Z het volgende:
In het kader van 'nooit te oud om nieuwe dingen te proberen', heb ik voor het eerst een trainingskoersje gereden (op Sloten). Het hard fietsen in een grote groep leek me wat uitdagend (in technische zin) maar viel allemaal reuze mee. Beetje voorin mee proberen te doen. Sprinten (stervende zwaan stylo). Voor herhaling vatbaar. Goeie training en leuk voor de afwisseling.
Had jij nou alleen maar stalen fietsen?
pi_218616325
Correct. Maar sinds heel kort ook een alu gravelaar. In mijn fietsgroepje hebben meerdere mannen nu (ook) een stalen fiets. Twee hebben een custom Chesini en één een schitterende De Rosa Corum. Andere vriend een Fairlight Secan, maar dat is geen hardfietser.

Toch heb ik het idee dat de staal hype iets is gaan liggen. Er is toch wat minder aanbod, vooral als je naar echte racers kijkt.
Aldus.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:32:59 #214
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218621589
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 20:22 schreef Z het volgende:
Correct. Maar sinds heel kort ook een alu gravelaar. In mijn fietsgroepje hebben meerdere mannen nu (ook) een stalen fiets. Twee hebben een custom Chesini en één een schitterende De Rosa Corum. Andere vriend een Fairlight Secan, maar dat is geen hardfietser.

Toch heb ik het idee dat de staal hype iets is gaan liggen. Er is toch wat minder aanbod, vooral als je naar echte racers kijkt.
Heb je het gevoel dat dat nog verschil maakte bij de trainingskoers?

Heb zelf net de knoop doorgehakt om voor een okergele Strael te gaan :P
pi_218621897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 13:32 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Heb je het gevoel dat dat nog verschil maakte bij de trainingskoers?

Heb zelf net de knoop doorgehakt om voor een okergele Strael te gaan :P
Nee man, maakt echt helemaal niks uit (op "ons" niveau). Heb wel hoge carbon wielen, dat merk je wel.

Schitterend die Strael! Ben benieuwd hoe die bevalt. Wat voor wielen zitten daarin?
Aldus.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:12:03 #216
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218621911
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 14:09 schreef Z het volgende:

[..]
Nee man, maakt echt helemaal niks uit (op "ons" niveau). Heb wel hoge carbon wielen, dat merk je wel.
[ afbeelding ]

Schitterend die Strael! Ben benieuwd hoe die bevalt. Wat voor wielen zitten daarin?
Ja zo keek ik er ook naar. Ik ga hem eerst opbouwen met mn huidige Zipp 303s, maar wil op termijn iets hoog, lichts met stalen spaken kopen, zit met een schuin oog te kijken naar Scribe Elan Core 50, met 1341g voor 50mm.

Mooie fiets man!

Heb verder al een Zipp Sl70 Ergo stuurtje in mn bezit, komt Ultegra di2 op en waarschijnlijk een mooi licht zadelpennetje zoals een Roval Alpenist.
pi_218621941
Ben benieuwd wat je ervan maakt! Scribe heb ik ook overwogen (ik twijfelde tussen Parcours, FFWD, Duke en Scribe).
Aldus.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:12:32 #218
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218622183
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 14:20 schreef Z het volgende:
Ben benieuwd wat je ervan maakt! Scribe heb ik ook overwogen (ik twijfelde tussen Parcours, FFWD, Duke en Scribe).
Heb Wheeltec ook nog op het lijstje staan, maar kom je wel richting 1500 voor dat gewicht
pi_218655382
Als je een andere wielbouwer een kans wilt geven daar uit de buurt, zou ik is informeren bij Van Speykwheels uit Castricum.
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:06:29 #220
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218658084
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef McM77 het volgende:
Als je een andere wielbouwer een kans wilt geven daar uit de buurt, zou ik is informeren bij Van Speykwheels uit Castricum.
Thanks! Kom zelf uit het Oosten dus heb ook nog een wielbouwster uit Goor op de korrel.

50-60mm hoog met dt240 naven zou eigenlijk perfect zijn. Kan allemaal nog wel 100g lichter, maar hiermee zit je al snel rond de 1450, wat echt licht genoeg zou moeten zijn.
pi_218665730
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:06 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Thanks! Kom zelf uit het Oosten dus heb ook nog een wielbouwster uit Goor op de korrel.

50-60mm hoog met dt240 naven zou eigenlijk perfect zijn. Kan allemaal nog wel 100g lichter, maar hiermee zit je al snel rond de 1450, wat echt licht genoeg zou moeten zijn.
Die uit Goor maakt mooie setjes, paar bekenden fietsen ook op haar wielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')