quote:
Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef Zwansen het volgende:[..]
Niet echt, maar hoop wel sneller te zijn dan de vorige keer.
Maar toen ging het niet helemaal optimaal. Had ook de donderdag en vrijdag in totaal nog 5,5u gefietst en dat was zo niet zo slim. Dat in combinatie met te weinig eten op de Telegraphe zorgde ervoor dat de Galibier echt een hel was. Ik kwam iets na 15:30 aan bij die laatste ‘cut-off’ op de Galibier. Dus net te laat om de laatste km nog omhoog te mogen. Denk dat ik rond 18:00 finishte ofzo? Een voordeel; de zon was toen al aardig gezakt waardoor we veel schaduw hadden op de Alpe.

Altijd mooie verhalen toch? Ik wilde "goud" halen, ging crescendo tot in de afdaling van de Mollard. Wilde een angstige daler inhalen en kreeg kramp bij de korte versnelling met koude spieren.

Rest van de dag met zoveel kramp gereden dat ik twijfelde of ik überhaupt boven zou komen, met als hoogtepunt een vrijwilliger die koud water op me gooide waardoor ik gelijk van de fiets moest

Succes zondag, en hopelijk veel plezier!
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger