Tis echt goed spul, schijnt wel echt specifiek Dreft citroen te zijn. Zaterdag bij schoonmaken de ketting eerst in een emmertje gemikt, toen de flets grondig schoongemaakt en toen ik na afloop de ketting er weer uit haalde stond ik echt even te kijkenquote:
Heul niet, ik moet koersen!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:53 schreef FJD het volgende:
Zaterdag komt post heel beperkt of niet, net als op maandag, zou dus rekenen op morgen.
Nope, wordt allemaal avonduren. Vanavond om 1830 weg en tegen 2200 terug. Morgen van 1900 tot 2030 en donderdag vanuit het werk: 1700 - 2200.quote:
Ook nog gedaan dit weekend. Woensdag fiets ik de hele dag niet, vind ik best wel knap van mijzelf. Vrjdag naar De parade in Utrecht. Eerst shoppen met mijn rondemiss, daarna Parade, ergens wat eten. leuke dag en avond. Zij blij en kan ik zonder problemen zaterdag weer fietsenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Oksel het volgende:
Ik ben blij dat ik niet zoveel fiets SH.. 's avonds een filmpje kijken is namelijk best relaxed.
Ik reed eergisteren dwars door een uitstekende plant heen. Kom ik thuis, denk ik hé wat gaat mijn arm opeens zeer doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:06 schreef Yankee het volgende:
Gisteren tijdens het fietsen in m'n zij gestoken door een wespkutbeest!
Wat een discipline. Petje af!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Nope, wordt allemaal avonduren. Vanavond om 1830 weg en tegen 2200 terug. Morgen van 1900 tot 2030 en donderdag vanuit het werk: 1700 - 2200.
Als ik vakantie zou hebben zouden het makkelijk meer kilometers kunnen worden
'k had vorige week een tak in m'n gezicht toen ik iets te strak een bochtje draaide.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik reed eergisteren dwars door een uitstekende plant heen. Kom ik thuis, denk ik hé wat gaat mijn arm opeens zeer doen.
Dat was dus even wat doornen uit het vlees verwijderen.
Komt dat niet gewoon door het/je gewicht?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:30 schreef Superher0 het volgende:
De Felt rolt trouwens super naar beneden. De Easton AE90 Aero rolt snel naar beneden. Zonder trappen, puur houding haalde ik in een korte afdaling 58km. Haalde iedereen in zonder moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |