abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 15:55:56 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_85952090
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb uiteindelijk een andere besteld die van sigma.
De Pava? Die was volgens mij ook wel aardig maar geeft niet énorm veel licht dus of je er zelf wat mee ziet. is een 2e. Om gezien te worden wel geschikt. Heb zelf ook naar de Pava gekeken voor ik mijn huidige kocht.

edit:
zo te zien ook wel goed licht om zelf wat mee te zien, brede straal!

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_85952266
Nee de black pro dinges.
Haters gonna hate.
pi_85952285
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:52 schreef Freddeh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt! o|O
Haters gonna hate.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:12:38 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_85952637
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee de black pro dinges.
:+ ook goed.

Met verlichting is het helaas vaak zo: hoe duurder hoe beter. Zelf ook me rot gezocht naar goede fietsverlichting (vandaar dat ik ook al deze sites zo even uit mijn mouw kon schudden :P ). Moet alleen nog iets als achterverlichting zoeken wat goed licht geeft. Heb nu zo'n smart achterlicht :

Maar die geeft ook niet erg veel licht.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 1 september 2010 @ 16:13:43 #255
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_85952675
Waarom moet je van achter als een kerstboom rondrijden? Zijn de meeste achterlampjes dan zo slecht?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_85953041
Om goed te zien te zijn?
Haters gonna hate.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:28:36 #257
153506 Captain_Fabulous
pi_85953146
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Om goed te zien te zijn?
De trap-een -open-deur-award gaat naar....
als ik 's avonds auto rijd vind ik die standaard rode led lampjes best goed te zien, best moeilijk te missen. Dus waarom een rode schijnwerper achterop? Ik denk dat de locatie van je lampje meer van belang is dan de felheid.
pi_85953606
Cool ik heb een award gewonnen :D

Handtekeningen na de show :)

Ik begrijp je punt wel :) maar ik hou van lichtjes.
Haters gonna hate.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:47:33 #259
153506 Captain_Fabulous
pi_85953889
Het wordt nu zo gemakkelijk een antwoord te maken met dat vrouwen en rode lichtjes soms mooi combineren, maar ik laat hem liggen :+
pi_85957094
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

De trap-een -open-deur-award gaat naar....
als ik 's avonds auto rijd vind ik die standaard rode led lampjes best goed te zien, best moeilijk te missen. Dus waarom een rode schijnwerper achterop? Ik denk dat de locatie van je lampje meer van belang is dan de felheid.
Mwah d'r zit toch nog wel veel verschil in hoor. Maar een goede achterlamp is gelukkig niet zo duur, 15 euro ofzo.
@Cyclinggirl: die Sigma powerled black pro dinges is volgens mij een uitstekende koop. Hou ons op de hoogte van je bevindingen!
pi_85962547
Vanmiddag weer lekker 60 km getrapt, met een gemiddelde van "maar" 28 km/h. Wel flink wat heuvels/bergen beklommen, maar heb ze allemaal op het middenblad genomen. Dus dat is weer een persoonlijk "record". :P Volgende keer nog iets dieper gaan, zodat mijn kettinglijn iets minder schuin is. En op het vlakke een lang stuk met een tempo van tegen de 40 km/h gefietst, ging lekker. Snelste snelheid afdalingen was 63 km/h. Ben erg moe nu, mijn ogen vallen bijna dicht. :D
pi_85962639
@Marurk ik heb toenet gehoord dat dinsdag 7 september en donderdag 9 september de laatste keren wordt gereden op de baan in Geleen
pi_85962845
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:50 schreef 045represent het volgende:
@Marurk ik heb toenet gehoord dat dinsdag 7 september en donderdag 9 september de laatste keren wordt gereden op de baan in Geleen
:o Ben bang dat ik me hier volgend wielerseizoen dan maar op moet focussen. Vermaak me trouwens prima met het "gewone" toerfietsen nu, en eigenlijk is het nu toch wat "aan de late kant" om me toe te gaan leggen op wedstrijden. Beter begin volgend jaar hier vroeg mee van start gaan! *O* Want het lijkt me wel leuk eigenlijk. Misschien niet continu wedstrijden doen, daar heb ik denk ik te weinig tijd voor, maar af en toe een goede wedstrijd meepakken spreekt me wel aan. Maar ook dan moet ik er goed voor trainen natuurlijk.
pi_85963838
Kijk eens naar mijn zadel. Prachtig ding. Zo mooi dat ik de gele accentplaatjes eraf geschroefd heb. Lekker zadeltje waarvan ik lang heb genoten.

Not dus. Pijn in mn perineum, blaartjes, bultjes, pus, bloed, pijn.

En omdat diverse mensen zo lovend zijn over Brooks, ben ik dus maar overgestapt op een B17 Narrow. Ziet er anders uit, even wennen. Denk dat CyclingGirl me wel herkennen zal nu 'en route'. ;)

Nieuw stuurlintje komt nog. De SKS Raceblades zijn ook binnen, die liggen in de schuur te wachten op de eerstvolgende regendag.
pi_85964005
Die Brooks is zo groot dat je je zadeltas erin hebt kunnen opbergen? Dat is in ieder geval een vooruitgang.. :P
pi_85964023
Mooi parketje trouwens. Gamma?

:P
pi_85964521
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Oksel het volgende:
Die Brooks is zo groot dat je je zadeltas erin hebt kunnen opbergen? Dat is in ieder geval een vooruitgang.. :P
:D _O-
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85964620
Nee, was destijds een aanbieding bij een of andere vloeren toko... Weet niet meer precies hoe ze heten :)

En nee, m'n zadeltasje zit er niet in, hoewel een deel van de inhoud inderdaad IN het zadel zou passen.
pi_85964791
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef Freddeh het volgende:
Had ik ook last van tot ik een supertip kreeg van een vriend. Hij had ergens een fietsbroekje op de kopgetikt, gewoon een normaal broekje maar dan met een zeemleren stuk erin. Maakt echt een enorm verschil. Het zeemleer is beschermend en houdt veel van de wrijving tegen.

Hier een foto van een zeemleren broek:

Zou er ook één aanschaffen als ik jou was. ^O^ Het ziet er ook helemaal niet raar uit, het lijkt zelfs alsof je piemel een stuk groter is. Ik heb nu veel vaker dat meisjes naar me kijken op de fiets.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  FOK!Fotograaf woensdag 1 september 2010 @ 21:48:18 #270
73911 ultra_ivo
pi_85965190
quote:
Nee hoor, aan een Brooks bevestig je gewoon een Carradice Nelson Longflap. :D
Zeker met de raceblades erbij wordt je dan voor een Brit gehouden ;).
  woensdag 1 september 2010 @ 21:51:46 #271
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85965365
quote:
kunnen jullie in ieder geval wat bagage meenemen zonder dat het warme zweetplekken op je rug veroorzaakt :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 1 september 2010 @ 21:52:40 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85965411
vanmiddag trouwens ook nog wat helden op een mountainbike heuvel op ingehaald, met twee fietstassen achterop :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_85971582
Damn, zie nu dat mijn zadeltasje (ja, I know :')) af en toe tegen mijn zadelpen heeft getikt/geschuurd, met het gevolg dat de "lak" op dat punt iets is afgesleten. Denk er toch over om dat ding eraf te halen, maar dan zie je nu dus een wit/metaalachtig plekje op de pen terwijl de rest zwart is. -O- Zou niet weten hoe ik dat moet "bijmaken". En vond 't wel handig voor mijn reserveband, bandenlichters, minireparatiesetje en ID/geld/mob.telefoon in op te bergen. Doen jullie al deze spullen in de vakjes achterop de rug dan?
pi_85971953
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Had ik ook last van tot ik een supertip kreeg van een vriend. Hij had ergens een fietsbroekje op de kopgetikt, gewoon een normaal broekje maar dan met een zeemleren stuk erin. Maakt echt een enorm verschil. Het zeemleer is beschermend en houdt veel van de wrijving tegen.

[ afbeelding ]

Zou er ook één aanschaffen als ik jou was. ^O^ Het ziet er ook helemaal niet raar uit, het lijkt zelfs alsof je piemel een stuk groter is. Ik heb nu veel vaker dat meisjes naar me kijken op de fiets.
Ehhh, dat noem je toch gewoon een koersbroek? En het lijkt me volstrekt logisch dat je die aantrekt als je langere afstanden gaat fietsen ja.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 2 september 2010 @ 01:24:33 #275
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_85973487
Don't feed the troll.
pi_85975710
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:24 schreef Zelva het volgende:
Don't feed the troll.
Met gemiddeld 2 posts per dag, waarvan dus 1 post is zoals deze, ga ik maar geen open deur intrappen :+
pi_85975800
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:') Weheheheh nou dan weet ik niet hoe jij m erin stopt... maar de meeste die ik ken verstoppen m als het ware. En niet omdat ie klein is.
Haters gonna hate.
pi_85975810
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Marurk het volgende:
Damn, zie nu dat mijn zadeltasje (ja, I know :')) af en toe tegen mijn zadelpen heeft getikt/geschuurd, met het gevolg dat de "lak" op dat punt iets is afgesleten. Denk er toch over om dat ding eraf te halen, maar dan zie je nu dus een wit/metaalachtig plekje op de pen terwijl de rest zwart is. -O- Zou niet weten hoe ik dat moet "bijmaken". En vond 't wel handig voor mijn reserveband, bandenlichters, minireparatiesetje en ID/geld/mob.telefoon in op te bergen. Doen jullie al deze spullen in de vakjes achterop de rug dan?
Ik heb 2 bidonhouders en in 1 houder heb ik een speciale bidon waar ik die dingen in stop.
Haters gonna hate.
pi_85975893
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:37 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

:') Weheheheh nou dan weet ik niet hoe jij m erin stopt... maar de meeste die ik ken verstoppen m als het ware. En niet omdat ie klein is.
pi_85975905
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:38 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik heb 2 bidonhouders en in 1 houder heb ik een speciale bidon waar ik die dingen in stop.
Wil ook nog weer een keer 2 bidonhouders hebben. Een van de twee was helemaal kromgeslagen bij een ongelukje afgelopen winter. Die andere heb ik een laagje nieuwe zwarte lak gegeven en zag er weer goed uit.
Zit nu gewoon te denken over 2 simpele houders met rubberen dopjes erin zodat de bidons ook niet afkrassen zeg maar...
pi_85976011
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:46 schreef Freddeh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') :')
  donderdag 2 september 2010 @ 08:58:38 #282
153506 Captain_Fabulous
pi_85976126
M'n ogen!
pi_85976182
quote:
:') !

quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef Freddeh het volgende:
Kijk eens naar mijn zadel. Prachtig ding. Zo mooi dat ik de gele accentplaatjes eraf geschroefd heb. Lekker zadeltje waarvan ik lang heb genoten.

[ afbeelding ]

En omdat diverse mensen zo lovend zijn over Brooks, ben ik dus maar overgestapt op een B17 Narrow. Ziet er anders uit, even wennen. Denk dat CyclingGirl me wel herkennen zal nu 'en route'. ;)

[ afbeelding ]

Nieuw stuurlintje komt nog. De SKS Raceblades zijn ook binnen, die liggen in de schuur te wachten op de eerstvolgende regendag.
Dat brooks zadel ga je echt geen spijt van krijgen. Sinds ik een Brooks (B66) op mijn (hybride) fiets heb heb ik ook geen last meer van afgeknelde voortplantingsorganen. Alleen door het hardere zadel krijg ik af en toe nog wat last van de zitbotjes maar ok, minder erg dan een afgeknelde lul of een gemasseerde prostaat.
Mijn vriendin is ook overtuigd en is nu ook aan het kijken voor een Brooks. :P
  donderdag 2 september 2010 @ 09:29:10 #284
153506 Captain_Fabulous
pi_85976699
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
...of een gemasseerde prostaat.
Tip, zadel niet met de punt omhoog monteren :+
pi_85976755
Heb hem er dus gisteravond direct opgezet en het rijdt wel fijner dan zo'n kunststof geval. In plaats van over je zadel heen te schuren, glijd je er overheen wat nogal pijn scheelt. Merk het verschil dus nu al. Vanochtend nog wel even lopen sleutelen aan de afstelling. Zit nu ietsjes te laag, dus gaat vanmiddag weer ietsjes omhoog, en de hoek even aanpassen nog. Neus stond niet ver genoeg omhoog eerst, nu juist té ver.

Heb in ieder geval niet extreme pijntjes gehad vanochtend :9~
  donderdag 2 september 2010 @ 11:52:59 #286
39333 Zelva
pi_85980419
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:29 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Met gemiddeld 2 posts per dag, waarvan dus 1 post is zoals deze, ga ik maar geen open deur intrappen :+
:?

Het zinnetje 'Gaat voor de BHFH-award 2005!' zegt al genoeg. Ál zijn posts zijn pure onzin.
pi_85980845
Als je met een Nederlandse licentie rijdt, kan je dan ook in België wedstrijden rijden of moet je daar een speciale licentie voor aanvragen bij de KNWU of de Belgische wielerbond?
pi_85980922
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Nee hoor, aan een Brooks bevestig je gewoon een Carradice Nelson Longflap. :D
Zeker met de raceblades erbij wordt je dan voor een Brit gehouden ;).
Ja, dat zijn wel érg mooie tassen moet ik zeggen. Combineert alleen van geen kant met de kleurstelling van m'n fiets, laat staan het type frame. Ik vind nog steeds dat je een Brooks eigenlijk alleen hoort te monteren op een stalen frame met klassieke geometrie, anders lijkt het gewoon raar. Mijn geval was eigenlijk bittere noodzaak ;) Zit er al wel een tijd over te denken m'n frame te laten strippen en glanzend zwart te laten spuiten (vriend van me moet nog wat onderdelen voor z'n auto laten spuiten, kan misschien in 1x). Scheelt al een hoop in de looks en kom je ook makkelijker weg met klassieke onderdelen zoals Brooks en Carradice.

quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:52 schreef Zelva het volgende:

[..]

:?

Het zinnetje 'Gaat voor de BHFH-award 2005!' zegt al genoeg. Ál zijn posts zijn pure onzin.
Ik begin in de war te raken... Over wie hebben we het eigenlijk? :')
  donderdag 2 september 2010 @ 12:14:06 #289
39333 Zelva
pi_85981059
Mooi plaatje hahaha, ik ken het al.

Ik herken je nu wel Freddeh met je fiets :)
Haters gonna hate.
pi_85981425
quote:
Precies, dat geloof ik wel. Maar gaat het nou over JohnDDD?
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Mooi plaatje hahaha, ik ken het al.

Ik herken je nu wel Freddeh met je fiets :)
Nu kom je vast met opzet nóg harder bij me langs scheuren ;(
pi_85982222
In de catergorie, weegt wat maar dan heb je ook Licht met een hoofdlletter:
http://www.nordicgroup.us/s78/headlights.html
pi_85982631
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:26 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Precies, dat geloof ik wel. Maar gaat het nou over JohnDDD?
[..]

Nu kom je vast met opzet nóg harder bij me langs scheuren ;(
Nee ik wacht je op met je ganzenvriendjes :)
Haters gonna hate.
pi_85982832
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nee ik wacht je op met je ganzenvriendjes :)
Die zitten er gelukkig niet meer. Tegenwoordig zitten de sloten vol met zwanen, geeft me nog een vervelender onderbuikgevoel :+ Weet niet of een bidon met water die joekels wel tegenhoudt...
pi_85983394
Ja veel zijn het er he. Ik moest er gisteren nog voor op de remmen.
Haters gonna hate.
pi_85984241
Dé oplossing voor rondlopend wild voor de fiets:

of

pi_85986174
Setje gratis kleding erbij *O* Weliswaar vh werk maar functioneert prima :)
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 2 september 2010 @ 15:04:54 #298
153506 Captain_Fabulous
pi_85986444
Waaraan kunnen we je in het vervolg herkennen?
  donderdag 2 september 2010 @ 15:09:51 #299
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_85986606
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Marurk het volgende:
.... En vond 't wel handig voor mijn reserveband, bandenlichters, minireparatiesetje en ID/geld/mob.telefoon in op te bergen. Doen jullie al deze spullen in de vakjes achterop de rug dan?
Ja. Zo'n reparatiebidon is voor mij niet echt een optie omdat ik dan veel te weinig drinken bij me heb.
.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:21:04 #300
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_85986950
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ja bij de elite dames. Ik weet niet of ik goed rij hoor. Heb nu dik een week niet gefietst vanwege de verkoudheid die nog niet helemaal weg is :)
Ja, ik rijd ook zondag. Ik mag om 11 uur aan de bak. Amateurs B. Ik rijd voor WV Eemland. Weet nog niet of ik lang na de wedstrijd blijf hangen, maar om jou ook in actie te zien is mischien wel een reden om wat langer te blijven :7

Het is inderdaad wat kouder geworden. Gisteren om 7:30 vertrokken en ondanks arm en beenstukken niet echt warm gehad. Voor het werk 75km en erna nog even 85 erbij. Totaal 160km. Morgen en zaterdag rust en dan zondag hopelijk een top 20 notering.
Superhero to the rescue!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')