De Pava? Die was volgens mij ook wel aardig maar geeft niet énorm veel licht dus of je er zelf wat mee ziet. is een 2e. Om gezien te worden wel geschikt. Heb zelf ook naar de Pava gekeken voor ik mijn huidige kocht.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb uiteindelijk een andere besteld die van sigma.
quote:
De trap-een -open-deur-award gaat naar....quote:
Mwah d'r zit toch nog wel veel verschil in hoor. Maar een goede achterlamp is gelukkig niet zo duur, 15 euro ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
De trap-een -open-deur-award gaat naar....
als ik 's avonds auto rijd vind ik die standaard rode led lampjes best goed te zien, best moeilijk te missen. Dus waarom een rode schijnwerper achterop? Ik denk dat de locatie van je lampje meer van belang is dan de felheid.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:50 schreef 045represent het volgende:
@Marurk ik heb toenet gehoord dat dinsdag 7 september en donderdag 9 september de laatste keren wordt gereden op de baan in Geleen
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Oksel het volgende:
Die Brooks is zo groot dat je je zadeltas erin hebt kunnen opbergen? Dat is in ieder geval een vooruitgang..
Had ik ook last van tot ik een supertip kreeg van een vriend. Hij had ergens een fietsbroekje op de kopgetikt, gewoon een normaal broekje maar dan met een zeemleren stuk erin. Maakt echt een enorm verschil. Het zeemleer is beschermend en houdt veel van de wrijving tegen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef Freddeh het volgende:
Not dus. Pijn in mn perineum, blaartjes, bultjes, pus, bloed, pijn.
Nee hoor, aan een Brooks bevestig je gewoon een Carradice Nelson Longflap.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Oksel het volgende:
Die Brooks is zo groot dat je je zadeltas erin hebt kunnen opbergen? Dat is in ieder geval een vooruitgang..
kunnen jullie in ieder geval wat bagage meenemen zonder dat het warme zweetplekken op je rug veroorzaaktquote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Oksel het volgende:
Ehhh, dat noem je toch gewoon een koersbroek? En het lijkt me volstrekt logisch dat je die aantrekt als je langere afstanden gaat fietsen ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Had ik ook last van tot ik een supertip kreeg van een vriend. Hij had ergens een fietsbroekje op de kopgetikt, gewoon een normaal broekje maar dan met een zeemleren stuk erin. Maakt echt een enorm verschil. Het zeemleer is beschermend en houdt veel van de wrijving tegen.
Hier een foto van een zeemleren broek:
[ afbeelding ]
Zou er ook één aanschaffen als ik jou was.Het ziet er ook helemaal niet raar uit, het lijkt zelfs alsof je piemel een stuk groter is. Ik heb nu veel vaker dat meisjes naar me kijken op de fiets.
Met gemiddeld 2 posts per dag, waarvan dus 1 post is zoals deze, ga ik maar geen open deur intrappenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Had ik ook last van tot ik een supertip kreeg van een vriend. Hij had ergens een fietsbroekje op de kopgetikt, gewoon een normaal broekje maar dan met een zeemleren stuk erin. Maakt echt een enorm verschil. Het zeemleer is beschermend en houdt veel van de wrijving tegen.
Hier een foto van een zeemleren broek:
[ afbeelding ]
Zou er ook één aanschaffen als ik jou was.Het ziet er ook helemaal niet raar uit, het lijkt zelfs alsof je piemel een stuk groter is. Ik heb nu veel vaker dat meisjes naar me kijken op de fiets.
Ik heb 2 bidonhouders en in 1 houder heb ik een speciale bidon waar ik die dingen in stop.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Marurk het volgende:
Damn, zie nu dat mijn zadeltasje (ja, I know) af en toe tegen mijn zadelpen heeft getikt/geschuurd, met het gevolg dat de "lak" op dat punt iets is afgesleten. Denk er toch over om dat ding eraf te halen, maar dan zie je nu dus een wit/metaalachtig plekje op de pen terwijl de rest zwart is.
Zou niet weten hoe ik dat moet "bijmaken". En vond 't wel handig voor mijn reserveband, bandenlichters, minireparatiesetje en ID/geld/mob.telefoon in op te bergen. Doen jullie al deze spullen in de vakjes achterop de rug dan?
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:37 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]Weheheheh nou dan weet ik niet hoe jij m erin stopt... maar de meeste die ik ken verstoppen m als het ware. En niet omdat ie klein is.
Wil ook nog weer een keer 2 bidonhouders hebben. Een van de twee was helemaal kromgeslagen bij een ongelukje afgelopen winter. Die andere heb ik een laagje nieuwe zwarte lak gegeven en zag er weer goed uit.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik heb 2 bidonhouders en in 1 houder heb ik een speciale bidon waar ik die dingen in stop.
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
Dat brooks zadel ga je echt geen spijt van krijgen. Sinds ik een Brooks (B66) op mijn (hybride) fiets heb heb ik ook geen last meer van afgeknelde voortplantingsorganen. Alleen door het hardere zadel krijg ik af en toe nog wat last van de zitbotjes maar ok, minder erg dan een afgeknelde lul of een gemasseerde prostaat.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef Freddeh het volgende:
Kijk eens naar mijn zadel. Prachtig ding. Zo mooi dat ik de gele accentplaatjes eraf geschroefd heb. Lekker zadeltje waarvan ik lang heb genoten.
Not dus. Pijn in mn perineum, blaartjes, bultjes, pus, bloed, pijn.
[ afbeelding ]
En omdat diverse mensen zo lovend zijn over Brooks, ben ik dus maar overgestapt op een B17 Narrow. Ziet er anders uit, even wennen. Denk dat CyclingGirl me wel herkennen zal nu 'en route'.
[ afbeelding ]
Nieuw stuurlintje komt nog. De SKS Raceblades zijn ook binnen, die liggen in de schuur te wachten op de eerstvolgende regendag.
Tip, zadel niet met de punt omhoog monterenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Met gemiddeld 2 posts per dag, waarvan dus 1 post is zoals deze, ga ik maar geen open deur intrappen
Ja, dat zijn wel érg mooie tassen moet ik zeggen. Combineert alleen van geen kant met de kleurstelling van m'n fiets, laat staan het type frame. Ik vind nog steeds dat je een Brooks eigenlijk alleen hoort te monteren op een stalen frame met klassieke geometrie, anders lijkt het gewoon raar. Mijn geval was eigenlijk bittere noodzaakquote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nee hoor, aan een Brooks bevestig je gewoon een Carradice Nelson Longflap.![]()
Zeker met de raceblades erbij wordt je dan voor een Brit gehouden.
Ik begin in de war te raken... Over wie hebben we het eigenlijk?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het zinnetje 'Gaat voor de BHFH-award 2005!' zegt al genoeg. Ál zijn posts zijn pure onzin.
Precies, dat geloof ik wel. Maar gaat het nou over JohnDDD?quote:
Nu kom je vast met opzet nóg harder bij me langs scheurenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Mooi plaatje hahaha, ik ken het al.
Ik herken je nu wel Freddeh met je fiets
Nee ik wacht je op met je ganzenvriendjesquote:Op donderdag 2 september 2010 12:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Precies, dat geloof ik wel. Maar gaat het nou over JohnDDD?
[..]
Nu kom je vast met opzet nóg harder bij me langs scheuren![]()
Die zitten er gelukkig niet meer. Tegenwoordig zitten de sloten vol met zwanen, geeft me nog een vervelender onderbuikgevoelquote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee ik wacht je op met je ganzenvriendjes
Ja. Zo'n reparatiebidon is voor mij niet echt een optie omdat ik dan veel te weinig drinken bij me heb.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef Marurk het volgende:
.... En vond 't wel handig voor mijn reserveband, bandenlichters, minireparatiesetje en ID/geld/mob.telefoon in op te bergen. Doen jullie al deze spullen in de vakjes achterop de rug dan?
Ja, ik rijd ook zondag. Ik mag om 11 uur aan de bak. Amateurs B. Ik rijd voor WV Eemland. Weet nog niet of ik lang na de wedstrijd blijf hangen, maar om jou ook in actie te zien is mischien wel een reden om wat langer te blijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja bij de elite dames. Ik weet niet of ik goed rij hoor. Heb nu dik een week niet gefietst vanwege de verkoudheid die nog niet helemaal weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |