Ik niet. Heb de Holterberg + wind tegen nog wel beetje in de kuitjes zitten. Morgen weer. En weer terug over de Holterberg denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef JortK het volgende:
Present, vanmorgen weer naar het werk geweest op de fiets
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:45 schreef CyclingGirl het volgende:
owja hier nog een fotootje voor de OP. Dit is niet mijn eigen team shirt maar van het combinatieteam.
Als het helpt, even OP kopiëren vanuit de 'bewerken' optie. Werkt natuurlijk alleen als je ingelogd bent.quote:
Coolquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgenvroeg start ik m'n belangrijkste rit van het seizoen, op een paar honderd meter van het hotel waar ik nu zit. Een mooie plek voor de start, het Kremlinplein in Vologda.
Succes ivo! Rusland lijkt mij een prachtig land om door te fietsen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgenvroeg start ik m'n belangrijkste rit van het seizoen, op een paar honderd meter van het hotel waar ik nu zit. Een mooie plek voor de start, het Kremlinplein in Vologda.
ben het net maar even gaan kopen, een size 14, wat duidelijk momenteel een beetje te klein was (laten we zeggen dat hij bij het proberen heel aerodynamisch zat), maar heb 'm maar gekocht als goede stimulatie om flink door te blijven trainen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef JohnDDD het volgende:
gisteren een Team Telekom shirt gevonden uit 1996 1997 voor 10 pond, hier in Londen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |