[Centraal] Recreatief Wielrennenquote:Ik ben van plan dit weekend de Limburgse heuvels in te gaan met mijn fietsie. Nou zou ik graag willen weten; Hoe snel rijdt een gemiddelde recreant de Cauberg omhoog? Zijn hier ranglijstjes van ofzoiets en wat is het begin en eindpunt?
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef ursel het volgende:
oe.. maar eens volgen..
* ursel ook fietsen gaat
Dank jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:45 schreef Adelante het volgende:
Ik heb even de vorige delen in de OP gezet, alleen deel 9 lijkt me niet helemaal te kloppen
Je bedoeld te kort? Ook korte heuvels geven een indicatie over je conditie hoor. Niet over je duurconditie, maar wel over je 2 minutenconditie. Langer is niet perse beter, geeft alleen maar iets anders aan. Als Danny Morrison bv op het eind van de 1500 meter instort dan is hij in een mindere conditie dan anders. Fysiologisch gezien in de Cauberg ook geen sprintberg aangezien ATP na 10 seconden op is. Camerig is ook een mooie berg, die geeft weer een indicatie van een ander soort conditie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Je tijd over de Cauberg is niet echt een indicatie voor je conditie. Daar is de Cauberg te lang voor. Het geeft wel een indicatie over je explosiviteit. Binnen Nederland is eigenlijk alleen de Camerig geschikt als conditiemeter, de lange beklimmingen in de Hoge Venen zijn nog beter.
Morgen heel veel regen toch?quote:
Dat heb ik ook regelmatig, maar als je eenmaal op de fiets zit is het heerlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:18 schreef Happel het volgende:
Ik stap vandaag ook maar weer eens op de fiets. Laatste keer was ergens in september of oktober vorig jaar. Kost me moeite om de discipline te vinden elke week op de fiets te stappen. En dat terwijl het zo lekker is om even een kilometertje of 50 te peddelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |