Ik had in topic 2 al een aantal sprintetappes aangegeven en daar ging de voorkeur uit naar een vlakke sprint heb dat dus zo overgenomen. Bij de ITT hetzelfde ging de voorkeur naar vlak. Het is nu de keus tussen een ITT vlak of in de bergen als slotrit. De eerste meningen gingen naar vlak toe vandaar dit voorstel.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef SuikerVuist het volgende:
Beetje magertjes. Mogen wat mij betreft nog wel 2 etappes bij... en geen vlakke. driekwart is nu al vlak. Balans is een beetje zoek, IMO.
Mja, het is meer het feit dat nu bijna alle vlakke etappes die er in de Giro te vinden zijn zijn opgenomen in de prono.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had in topic 2 al een aantal sprintetappes aangegeven en daar ging de voorkeur uit naar een vlakke sprint heb dat dus zo overgenomen. Bij de ITT hetzelfde ging de voorkeur naar vlak. Het is nu de keus tussen een ITT vlak of in de bergen als slotrit. De eerste meningen gingen naar vlak toe vandaar dit voorstel.![]()
En de TTT komt van mijn hand. Vroeger hadden we Eindhoven, nu moeten we het doen met een TTT in de grote rondes. Dus 1 of 2x een TTT deze prono maakt de prono in mijn ogen wel completer. Gelukkig hebben we keuze uit drie TTT's dit jaar
.
Mee eens, behalve dat het andere wedstrijden zou devalueren. De Giro is de op één na grootste koers van het kalenderjaar. Er worden juist wedstrijden in de prono opgenomen die weinig om het lijf hebben (Kuurne Brussel Kuurne bijvoorbeeld) en sommige grote koersen (Ronde van het Baskenland, bijvoorbeeld) worden sowieso genegeerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:53 schreef Chielus het volgende:
Begrijpelijke keuzes. Vind persoonlijk geen probleem om (nog) meer etappes mee te nemen, maar kan me wel voorstellen dat dit evt. andere wedstrijden teveel devalueert. De TTT hier is prima, hoeven we die iig niet in de Tour te doen. Had zelf nog wel een bergetappe willen zien waarbij een deel van het klassement al gemaakt is. Datt is toch een andere manier tegen de prono aankijken dan bij de eerste bergetappe. [...]
Hierbij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:21 schreef borisz het volgende:
Oh foutje. Ambro moet het maar even in het juiste filter zetten
.
Inderdaad...quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef Beregd het volgende:
Ik was er wat over aan het lezen en vond dit: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/680
Pronostikeren zou dus geeneens standaardtaal zijn in Nederland
Komt ook wel overeen met de voorkeuren in het land. Toto voor voetbal/Nederland en pronostiek voor wielrennen/België.quote:
dat magquote:
voor de duidelijkheid: de huidige prono werkt op zich primaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
ow je vroeg alleen wat ik ervan vond
Nouja als je alles goed hebt je al zo'n berg punten terwijl alles op de juiste plaats juist al extra flink beloond wordt ten opzichte van wel 5 goede renners maar niemand op de goede plaats dat nog meer me wat overdreven lijkt.
Qua grote rondes zijn er al zoveel punten te scorenklassement, truien, 4 of 5 etappes. Dat dat van mij niet nog meer beloond hoeft te worden. Bovendien geef je dan alleen de eerste plaats goed zoveel meerwaarde terwijl het mooie van deze prono is dat je ook voor de andere plekken goed extra scoort. Eerste krijgt sowieso al bonus. En dus een prono voor een grote ronde missen wordt dan ineens ook nog extra duur.
Volgens mij is daar vorig jaar aan het einde ook nog over gesproken. Ik postte toen dat wat mij betreft de grote landen (die hierboven genoemd staan dus) uitgebreid zouden mogen worden naar een top-3 of top-5 en dat er kleinere landen bij zouden kunnen komen waar dan alleen de kampioen van voorspeld hoeft te worden (genre Rusland, Luxemburg, Zwitserland, ...). Geen idee meer wat de reacties toen waren, zal het topic eens opzoekenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef borisz het volgende:
Giro loopt nog, maar in juni zijn de nationale kampioenschappen. Daarbij is het standaard lijstje naast de top5 van NL de kampioenen voorspellen van de volgende landen
Duitsland
Frankrijk
België
Italië
Spanje
Daar extra landen aan toevoegen?
idd,quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
ow je vroeg alleen wat ik ervan vond
Nouja als je alles goed hebt je al zo'n berg punten terwijl alles op de juiste plaats juist al extra flink beloond wordt ten opzichte van wel 5 goede renners maar niemand op de goede plaats dat nog meer me wat overdreven lijkt.
Qua grote rondes zijn er al zoveel punten te scorenklassement, truien, 4 of 5 etappes. Dat dat van mij niet nog meer beloond hoeft te worden. Bovendien geef je dan alleen de eerste plaats goed zoveel meerwaarde terwijl het mooie van deze prono is dat je ook voor de andere plekken goed extra scoort. Eerste krijgt sowieso al bonus. En dus een prono voor een grote ronde missen wordt dan ineens ook nog extra duur.
meer landen vind ik ok, maar top 5s voor andere landen vind ik erover.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:34 schreef Gillingham het volgende:
Mijn voorkeuren:
- Nationale kampioenschappen behouden en eventueel zelfs uitbreiden (zoals wimderon voorstelt)
Je hoeft wat mij betreft de tour niet nog verder op te tuigen qua punten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef wimderon het volgende:
België lijkt me in ieder geval te doen, maar ja, zo denk ik erover.
Overigens nog iets anders. Bollen en groen zouden ook best uitgebreid mogen worden naar een top-5 wat mij betreft. In ieder geval voor de Tour dan toch...
bestaat de ronde van burkino faso nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:34 schreef borisz het volgende:
We zouden de Ronde van Peking nog mee kunnen nemen.
daar sluit ik me graag bij aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef Beregd het volgende:
Ik ben niet zo voor de uitbreiding van de NK's.
België een top 5 is een beetje gek voor een Nederlands forum, en GB en Lux zal weinig boeiend zijn om op te gokken.
dat kan altijdquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef Beregd het volgende:
Ik zou niet én een sprintrit en champs elysées nemen...
Ik zou ook weer een middengebergteritje nemen:
Ik ook. Anders ga ik er sowieso een vergeten..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben voor 4 etappes, net als bij de Giro
Sprint, tijdrit, midden gebergte en hooggebergte.
Toch mis ik de Champs-Elysees een beetjequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:38 schreef borisz het volgende:
Gezien de reacties en overleg komen we met dit rijtje. Met 1 nieuweling etappe acht als de 'middengebergte/geaccentueerde' etappe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben andere nog ideeën of zullen we dit rijtje doen?
En de tourmaletquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch mis ik de Champs-Elysees een beetje
Hoeveel wil je er voorspellen, 3 of 4?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:09 schreef borisz het volgende:
Nu de Tour bijna achter de rug is staat de Vuelta voor de deur..
Lijst met etappes --> http://www.lavuelta.com/11pr/en/recorrido/vuelta.html
Zijn er voorkeuren voor bepaalde etappes?
Helaas zijn er nog geen mooie plaatjes van de etappes.
Is een optiequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Van mij mogen volgend jaar ook wel de truien in de Giro en Vuelta gedaan worden, niet alleen in de Tour.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Nu het topic toch al boven komt drijven. VOlgend jaar natuurlijk een OS jaar, maar wmb komt ook de TTT tijdens het WK op de kalender.
[..]
Lijkt me een mooie aanvulling en zal wel wat verschillende namen brengenquote:Is een optie. Dit jaar uiteindelijk niet gedaan, al zat er geen redenatie achter.
Ik vind het prima, die aanvulling van zo'n middengebergte etappe is wel wel leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef borisz het volgende:
Oh en dit jaar hadden we standaard vier etappes van de grote rondes.
Sprint, berg en ITT was standaard en daarbij een TTT of een 'heuvelrit/middengebergte.'
Houden zo of teveel van het goede?
Dat zal in de praktijk niet of nauwelijks voordeel opleveren, denk ik. Dit jaar bijvoorbeeld zouden voor veel deelnemers 2 van die 3 resultaten vervallen in Lombardije en Parijs-Tours, niet in de zomer dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:26 schreef komrad het volgende:
Ik zou willen voorstellen om de slechtste 3 resultaten per jaar te laten vervallen. Zeker in de zomer zijn veel van ons een paar op vakantie en is het, met ontbrekende startlijsten, soms bijna onmogelijk een prono te geven.
Nadeel is dat het dus achteraf een enorm gereken geeft en je pas na de laatste koers gaat wegstrepen. Verder moet je gewoon niet te lang op vakantie gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:26 schreef komrad het volgende:
Ik zou willen voorstellen om de slechtste 3 resultaten per jaar te laten vervallen. Zeker in de zomer zijn veel van ons een paar op vakantie en is het, met ontbrekende startlijsten, soms bijna onmogelijk een prono te geven.
Ik ben niet zo voor dubbele punten voor iets.quote:Daarnaast ben ik er voorstander van om in de tour alle truien te voorspellen en in de overige grote rondes de leiderstrui en 1 andere trui- afhankelijk van het profiel van de ronde.
In de grote rondes vind ik 3 etappes eigenlijk wel genoeg en ik zou zijn alleen 4 als er een TTT is omdat die zeldzaam zijn in het seizoen.
Voor volgend jaar zou ik het leuk vinden als we de OS wegrit voor dubbele punten doen.
Dat klinkt meer als een prono voor in het OS forumquote:Alternatief is om een aparte prono voor alle wielerwedstrijd (weg, baan, mountainbike, bmx) op de OS te houden met een winnaar die 4 jaar de titel van wielerprono OS winnaar mag houden.
mwahquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Kunnen we niet 5 renners nemen in een dopingprono en als één van die renners voor de laatste wedstrijd gepakt is dan krijg je +5 punten
een willekeurige italiaanse op 1 en Vos op 2?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Beregd het volgende:
OS bij de vrouwen lijkt me wel eens leuk om te doen?
Ronde vh Baskenland a.u.b.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef borisz het volgende:
Nieuw seizoen staat voor de deur.
Voorlopig is het de huidige kalender + Olympische spelen + WK ploegentijdrit.
Nog andere dingen?
Zou volgend jaar best de TDU erin willen hebben hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:18 schreef Felagund het volgende:
Qihai Lake is prima, mij lijkt het niets om voor Omloop al een koers te voorspellen.
Dat. Er worden al heel veel tradities in het fietsen gesloopt. Deze houden we nog even in standquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:47 schreef komrad het volgende:
vind ik ook, het seizoen begint bij de omloop. Traditie
leuk, alleen heb je met de Tour al druk aan prono's en moeten mensen ivm vakantie al vooruit voorspellen. Nog eentje erbij is dan misschien minder handig....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:03 schreef borisz het volgende:
Als exotische rit willen we de Qinhai Lake (2/HC) voorstellen. Zal in juli plaats vinden tegelijk met de Tour.
Qua niveau wordt het ingedeeld in de categorie Qatar, Oman, Langkawi, 3-daagse de panne, International Presidency Turkey Tour . Over Langkawi ook nog nagedacht, maar die begint al voor de Omloop dus eigenlijk net te vroeg.
Hier hebben we zelf in de hand of de traditie blijftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat. Er worden al heel veel tradities in het fietsen gesloopt. Deze houden we nog even in stand.
eerste keer wat pas met de PRquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:47 schreef komrad het volgende:
vind ik ook, het seizoen begint bij de omloop. Traditie
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef Felagund het volgende:
Ik heb liever alle truitjes dan de TTT, eerlijk gezegd.
Ja, lijkt mij beter dan voor iedere trui een top 5.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Truitjes zou betekenen via het bonussysteem. Je noemt 1 naam, is die goed krijg je 4 punten, top5 = 2 punten en top10 = 1 punt.
ja dat sowieso nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij beter dan voor iedere trui een top 5.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef Felagund het volgende:
Ik heb liever alle truitjes dan de TTT, eerlijk gezegd.
idd, zelfde als bij NK'squote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Bij de Tour is er toch ook gewoon een systeem dat je één naam noemt
Prima idee. En dan inderdaad voor alle rondes hetzelfde systeem hanteren.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Truitjes zou betekenen via het bonussysteem. Je noemt 1 naam, is die goed krijg je 4 punten, top5 = 2 punten en top10 = 1 punt.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:03 schreef komrad het volgende:
niets aan de NK veranderen als het aan mij ligt.
doen er eigenlijk veel vlaamse Fok!kers mee aan de prono? Als dat zo is, ben ik daar wel voorquote:
er is een belg mee begonnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef komrad het volgende:
[..]
doen er eigenlijk veel vlaamse Fok!kers mee aan de prono? Als dat zo is, ben ik daar wel voor
en dat was jij?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:40 schreef Beregd het volgende:
[..]
er is een belg mee begonnen
NKs, altijd leuk, maar steeds verdomd moeilijk om startlijsten/profielen te vinden
2005 alweerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
en dat was jij?
ik moet bekennen dat ik echt geen idee heb wie er mee begonnen is, maar het was eenidee
even teruggelezen. Zie ik het nu goed dat je username gewijzigd is.quote:
En de titel werd toen ook al verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:27 schreef franklop het volgende:
zie dat het bij de eerste prono al mis ging met dubbele namen
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe zit het met de punten voor de niet Nederlandse NK's? 4 punten voor de goede winnaar?
Datzelfde geldt in principe bij bergritten. En in die latere bergritten is de kans op een geslaagde vlucht ook veel groter omdat het gros al op achterstand staat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:31 schreef SuikerVuist het volgende:
De zwaarste bergrit heeft mijn voorkeur. De 16e etappe dus. Eerste sprintrit lijkt me idd beter dan de tweede of derde. Anders zijn de lijstjes nog voorspelbaarder.
mwah, vorige keer was het daar ook Niballi vs Mosqueraquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Datzelfde geldt in principe bij bergritten. En in die latere bergritten is de kans op een geslaagde vlucht ook veel groter omdat het gros al op achterstand staat.
bekijken van parcours, startlijsten en logisch nadenken werkt t bestquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:04 schreef Gillingham het volgende:
Zijn er echt mensen die dat doen? Lijkt me geen hol aan dan.
Ik gebruik vaak de odds van unibet wel als basis van mijn voorspelling.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:04 schreef Gillingham het volgende:
Het lijkt er verdacht veel op ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:04 schreef Gillingham het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:20 schreef borisz het volgende:
Het seizoen zit er bijna op.
Ik wil de prono nog wel jaartje organiseren al denk ik dat dat wel mijn laatste jaar gaat worden, omdat vanaf sep 2013 het echte leven begint(Lees werkende leven). Wat Steven doet weet ik eigenlijk niet maar dat hoor je wel
.
Het is weer tijd voor de verbeteringen.
Strade Bianche wordt genoemd voor een plekje in de lijst. Eens/oneens? China? Anderen?
Één ding staat vast. De Omloop blijft de openingskoers.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:29 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk nog wel een jaartje door, maar daarna zal ik ook zeker stoppen. Dus dan hebben we twee nieuwe mensen nodig. Iemand al interesse?
+1quote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef borisz het volgende:
Ik ben ook voor de sprint op 4 mei. Gewoon de eerste etappe, dan zijn alle sprinters er nog.
Qua ITT zou ik ook de 55km pakken(op 14 mei). Bergrit zou ik gaan voor de slotbergit op zaterdag 25 mei.
meer prono'squote:Op woensdag 10 april 2013 15:33 schreef borisz het volgende:
Bij goede argumenten mogen het er ook vier worden.
3 etappes per ronde sowieso. En Parijs komt sowieso op het programma en staat bij besluit van 10/4/2013 los van de drie etappes in de Tour.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer prono's
maar tis meer dat ik het leuke vind als alle drie de grote rondes hetzelfde gaan
Nog niet mee bezig geweestquote:
In combinatie met de 1e tijdrit dan ipv de laatste.quote:
Eerste tijdrit is die van de ploegen ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In combinatie met de 1e tijdrit dan ipv de laatste.
Eerste ITT van 10 juliquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:06 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Eerste tijdrit is die van de ploegen ?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In combinatie met de 1e tijdrit dan ipv de laatste.
Eigenlijk mag de rit naar de Ventoux niet ontbreken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef SanAnt het volgende:
Bonus ritje naar :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het de 100-ste Tour de France is ??![]()
1 bergrit, niet meer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Eigenlijk mag de rit naar de Ventoux niet ontbreken.
quote:
Is niet echt een bergrit ,ik weet ook niet hoe je zo´n rit kan(moet) noemen .quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:24 schreef borisz het volgende:
We hebben er al vier met Corsica, ITT, Alpe en Parijs. Dat is mooi zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn de aankomsten bergop
Denk dat we moeten kiezen tussen etappe 14 en 15, wellicht nog 20.
7 september 2013: 14) Bagà - Andorra (Coll de la Gallina)
8 september 2013: 15) Andorra la Vella - Peyragudes
Mijn stem gaat iig naar de monsteretappe van 232 kilometer, etappe 15. Toch het zwaartepunt van de Vuelta dit jaar."Ik heb nog met hem gekoerst"
4 ritten net als de Tour lijkt me het leukstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef borisz het volgende:
Over een maand door naar Spanje
http://www.lavuelta.com/13/en/recorrido/vuelta.html
Als er al een voorkeur is voor bepaalde etappes dan horen we dat graag. Normaal gesproken doen we een sprintrit, tijdrit en bergrit maar als er een goede reden is om af te wijken dan doen we dat.
Ik heb tijd van af half mei tot oktober (dan werk ik in de nacht ) als er nog meer mee zouden kunnen doen omdat ik niet weet waar ik in het begin van het seizoen zit .quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:10 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens nog mensen die interesse hebben om vanaf volgend jaar de organisatie over te nemen? Zowel Borisz als ik stoppen ermee aan het eind van het seizoen.
Met goede ideeën kan er altijd nog wat veranderd worden.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Met goede ideeën kan er altijd nog wat veranderd worden..
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
4 ritten net als de Tour lijkt me het leukst
helemaal mee eens, geweldig werkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef gomi het volgende:
Hoewel t seizoen nog niet voorbij is, wil ik Boris en Steven toch alvast bedanken voor t bijhouden en organiseren van de prono: dank Steven en Boris
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef gomi het volgende:
Hoewel t seizoen nog niet voorbij is, wil ik Boris en Steven toch alvast bedanken voor t bijhouden en organiseren van de prono: dank Steven en Boris
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef gomi het volgende:
Ik doe voor de eerste keer mee, dus ik weet niet hoe het was. Maar ik vond het allemaal prima geregeld, voor een aantal mensen die er hun vrije tijd in steken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:47 schreef Steven184 het volgende:
![]()
We doen ons best, meer niet. Maar bedankt in elk geval. Fijn dat het gewaardeerd wordt, ondanks dat we toch wat trager waren dit jaar.
Twee klimetappes na elkaar in de prono lijkt me wat overdrevenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:28 schreef JMachi het volgende:
Klimtijdrit zal waarschijnlijk in hoe mate bepalend zijn voor het uiteindelijke klassement. Eigenlijk moet die er wel bij zitten, mooie combo met Zoncolan voor de prono.
Dat heeft er meer mee te maken dat in de Tour ook vaak Parijs werd gedaan (is dacht ik alleen afgelopen jaar van afgeweken).quote:Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef rubbereend het volgende:
is er niet iets als een overgangsetappe ofzo? Bij de Tour doen we er toch ook vaak 4?
Dank voor de verduidelijkingquote:Op zondag 4 mei 2014 10:45 schreef borisz het volgende:
Parijs is de laatste jaren bewust weer terug op de agenda wegens de eigenwijsheid van de organisatoren. En daarmee wijkt de Tour vaak af van het normale patroon bij de grote ronden idd
. Of de Tour heeft gewoon zijn eigen patroon van drie etappes + Parijs
+1 voor rit 5, lijkt me ook wel een leukequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bergrit (etappe 13):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdrit (etappe 20):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprintrit (etappe 21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot...![]()
Sprintrit zou ik liever rit 1 zien (verhoudingen nog niet duidelijk en volledig sprintersveld), maar kan wel begrijpen als dat 21 blijft.![]()
Kunnen we ze anders niet allebei doen? Uiteindelijk is de etappe naar Parijs toch zodanig prestigieus, dat het een soort op zichzelf staande klassieker is.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het wordt wel echt 1 van de 2 aangezien we ook de kasseienrit al hebben. En 5 ritten zou iets teveel van het goede worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we ze anders niet allebei doen? Uiteindelijk is de etappe naar Parijs toch zodanig prestigieus, dat het een soort op zichzelf staande klassieker is.![]()
Vind het voorstel wel primaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
prima voorstel!DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
mag ik de lagos de covadonga etappe als optie inbrengen? Fantastisch mooie plaatjes en de kaarten zijn nog wat minder geschud als tijdens etappe 20Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Mijn voorkeur is van deze twee bergetappes ook de Covadonga. Vooral omdat met dit profiel een strijd tussen de klassementsmannen waarschijnlijk is, terwijl de Ancares een grote kans heeft op de befaamde wedstrijd in een wedstrijd.![]()
Bij nader inzien ga ik daar zelf ook in mee. Nog even afwachten welke reacties volgen en dan volgt woensdag de beslissing.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef wimderon het volgende:
Mijn voorkeur is van deze twee bergetappes ook de Covadonga. Vooral omdat met dit profiel een strijd tussen de klassementsmannen waarschijnlijk is, terwijl de Ancares een grote kans heeft op de befaamde wedstrijd in een wedstrijd.![]()
Handig om hier verder te gaan over eventuele veranderingen/ideeen voor de promo 2015 .
1. joker ,lijkt mij dat je joker kan inzetten in vooraf afgesproken koersen/klassementen zoals NK of bergklassementen van de grote rondes .
2. Het worldtour klassement . (mochten we dit doen dan moet deze voor de start van de tour down under )
3. Misschien nog wat meer koersen ??![]()
Ik stel voor de dopingprono toe te voegen
Aan het begin voorspel je 5 renners die tegen de lamp gaan lopen. Per goede renner scoor je 5 puntenDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
prima, dan wel uit 5 verschillende ploegen en landen. Het is te makkelijk om 5 Kazachen uit de B selectie van Astana te kiezenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Ik stel voor de dopingprono toe te voegen
Aan het begin voorspel je 5 renners die tegen de lamp gaan lopen. Per goede renner scoor je 5 punten
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef komrad het volgende:
[..]
prima, dan wel uit 5 verschillende ploegen en landen. Het is te makkelijk om 5 Kazachen uit de B selectie van Astana te kiezen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: