Vrijdagavondmoeheidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef wimderon het volgende:
For the record: in de PM van Borisz staat dat het op mijn verzoek is, maar Franklop kwam ermee![]()
Voor mij was het niet echt nodig geweest, ik zou het sowieso maar zwak vinden als je je voorspelling af gaat stemmen op anderen
matig idee......quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef franklop het volgende:
niet leuk om de top 3 het per PM op te laten sturen? Zo hou je de spanning er optimaal in
Gewijzigd, nu in de PMquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:43 schreef bjarki het volgende:
I.v.m. verhuizing...
Ronde van Lombardije:
1.D.Martin
2.J.Hoogerland
3.A.Kolobnev
4.R.Gesink
5.R.Ricco
Waarschijnlijk pas ik hem volgende week nog aan.
=========================quote:01) Bismarck 15
02) illuminator 14
03) borisz 12
03) wimderon 12
05) franklop 10
05) rubbereend 10
05) Szura 10
05) Felagund 10
09) Ambrosius 9
09) jantje1234 9
09) SuikerVuist 9
12) Steven184 8
13) Gillingham 7
13) hetsjhokleek 7
15) baggerbaas 4
15) bjarki 4
17) methodmich 3
17) Sporttv 3
17) Sporttv 3
Niet ipv, gewoon extraquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef Felagund het volgende:
![]()
Precies op tijd mijn eindsprint ingezet en Wimderon nog net voorgehouden.
Een van de twee Canadese wedstrijden is misschien wel leuk (bijv. Montreal), daarnaast misschien ronde van Calofornië ipv de Ronde van Romandië.
Jij bedankt voor het bijhouden van de scores. Ook hetsj bedankt, natuurlijk....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:19 schreef borisz het volgende:
Felagund gefeliciteerd hij pakt de regenboogtrui voor plek 1.
Wim is zijn titel kwijt en moet genoegen nemen met zilver.
Bjarki vult het podium voor plek 3.
Nog een eervolle vermelding voor Bismarck die de laatste dagzege pakt, vier plekken stijgt maar net naast het podium komt.
Tot volgend jaar.
Zijn er wedstrijden die op de kalender moeten komen?
E3 komt weer op het programma.
ROnde van Californië? Wedstrijden in Canada? Noem het maar.
Ja, de laatste weken was je duidelijk de beste. Vind het trouwens jammer dat risicomijdend gedrag wordt beloond. Een renner als Lastras zou m.i. veel meer punten moeten opleveren dan de topfavoriet (Gilbert)... maar dan wordt het misschien te ingewikkeld. Nou ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:09 schreef wimderon het volgende:
In het begin iets te veel met rare namen gesmeten
Probleem is denk ik als je alle bergetappes gaat doen dat je steeds hetzelfde lijstje krijgt, dus drie dagen op rij een lijstje met bijna dezelfde namen. Ik zie daar de meerwaarde niet van in. Ook ga je heel erg de nadruk op de grote rondes lege terwijl het in mijn ogen een klassement over een heel seizoen moet zijn. Daarnaast is het tellen best tijdrovend. Reken er maar op dat ik er toch een half uurtje voor kwijt ben en om dat meerdere keren per week te gaan doen zie ik niet zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:03 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Wat de prono van 2011 betreft: het liefst meer etappes per grote ronde. Het liefst alle "echte" bergetappes - dat zijn toch DE koersen waar je voor thuisblijft. Om die dan niet in de prono op te nemen omdat het totaal aan etappes per grote ronde dan boven de 6 of 7 uit komt snap ik eigenlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |