Klopt, je hebt gelijk. Excuus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef bjarki het volgende:
[..]
Het vorige overzicht is later nog aangepast. Nibali scoorde daar 1 punt in plaats van 2, waardoor bijna iedereen een punt aftrek kreeg. De stand is later gecorrigeerd, daar kreeg je 237 punten toegekend.
Ik denk dat dit bij de rest ook het geval is?
edit:
Niet deze:
Wielerprono #6: Richting Sebastian en Hamburg
Maar deze gebruiken dus:
Wielerprono #6: Richting Sebastian en Hamburg
quote:Hetsj 9
Solaire 8
Illuminator 8
Gillingham 6
methodmich 6
bismarck 6
KneiterS 6
ElYeve 6
Bjarki 6
jantje1234 6
Borisz 6
sporttv 6
wimberon 6
steven184 6
Bruce117 6
Suikerfuist 6
franklop 5
felagund 5
tommeke 5
ambrosius 5
Wombcat 4
baggerbaas 4
Tussenstand zal volgen nadat ik alles in de sheet heb gezetquote:baggerbaas 17
Bismarck 14
Franklop 11
Gillingham 11
Rubbereend 11
Felagund 11
Illuminator 10
Bruce117 9
ElEfes 9
Solaire 8
jantje1234 8
Szuara 8
Suikervuist 8
wimderon 8
methodmich 8
Kneiters 7
Ambrosius 7
MarijeH 7
Sporttv 6
Wombcat 6
bjarki 6
Steven184 6
Tommeke 5
hetsj 5
Reya 5
Borisz 5
En vervolgens krijg ik 5 punten voor het eindklassement... Dat kan niet toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:44 schreef methodmich het volgende:
Eindklassement Vuelta
1 Vincenzo Nibali
2 Christian Vandevelde
3 Luis Leon Sanchez
4 Denis Menchov
5 Carlos Sastre
Foutje. Had per ongeluk iets anders nagekeken onder jouw naam. We maken er acht van.quote:Op zondag 19 september 2010 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
En vervolgens krijg ik 5 punten voor het eindklassement... Dat kan niet toch?
Ik ook niet, maar ik ben dan ook gestopt toen ik rond de giro 3 keer achter elkaar vergat in te vullenquote:Op maandag 20 september 2010 10:45 schreef ElYefe het volgende:
Ik heb sinds het voorjaar niks meer gepresteerd
Valt me nu pas op, maar dit jaar ben ik kennelijk alleen sterk in wedstrijden (grotendeels) binnen de landsgrenzen.quote:Op zondag 19 september 2010 19:41 schreef borisz het volgende:
Lijstje met de dagzeges ook aangevuld
18/04: Amstel Gold Race methodmich, sporttv
17/08: Benelux Tour Gillingham, methodmich
en niet op Brajko moeten spelen. Deed ik ook, maar het was blijkbaar vooraf al bekend dat die wat ziekjes was.quote:
Zelfde vrije val als Michael Rasmussen in de Tour van '05.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef hetsjhokleek het volgende:
Kneiters misser is hem duur komen te staan
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Felagund het volgende:
WK:
1. Freire
2. B. Hagen
3. Gilbert
4. Farrar
5. B. Hagen
dat was te laatquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:21 schreef Bismarck het volgende:
WK Wegrit
1. Freire
2. Gilbert
3. Hushovd
4. Pozzato
5. Breschel
Wim lijkt gewonnen te hebben. Ik ook 4, zal me top 3 wel kwijtraken zo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 07:50 schreef franklop het volgende:
[..]
dat was te laat
en maar liefst vier punten
Niet conform de deadline die de wielerprono-organisatie heeft opgegeven.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:25 schreef hetsjhokleek het volgende:
Volgende deadlines:
Wereldkampioenschap tijdrijden: donderdag 30 september om 04.55 (nl tijd)
Wereldkampioenschap op de weg: zondag 3 oktober om 1:55(nl tijd)
denk dat die vergeten was dat de wintertijd (zal daar wel zomertijd zijn geweest) in is gegaan in Australie, waardoor start dus uur eerder was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:09 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Niet conform de deadline die de wielerprono-organisatie heeft opgegeven.
[..]
vond dat beter klinkenquote:
dat dus ... ach er is nog altijd volgend jaarquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zal het in de sheet verwerken.
zo is het iig niksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:44 schreef solaire het volgende:
ik denk dat ik maar alles of niets ga spelen
lombardije
1
2
3
4
5
Vind het bestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef franklop het volgende:
niet leuk om de top 3 het per PM op te laten sturen? Zo hou je de spanning er optimaal in
Goed idee doe maar in de box van Borisz, hij telt namelijk morgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef franklop het volgende:
niet leuk om de top 3 het per PM op te laten sturen? Zo hou je de spanning er optimaal in
Vrijdagavondmoeheidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef wimderon het volgende:
For the record: in de PM van Borisz staat dat het op mijn verzoek is, maar Franklop kwam ermee![]()
Voor mij was het niet echt nodig geweest, ik zou het sowieso maar zwak vinden als je je voorspelling af gaat stemmen op anderen
matig idee......quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef franklop het volgende:
Gewijzigd, nu in de PMquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:43 schreef bjarki het volgende:
I.v.m. verhuizing...
Ronde van Lombardije:
1.D.Martin
2.J.Hoogerland
3.A.Kolobnev
4.R.Gesink
5.R.Ricco
Waarschijnlijk pas ik hem volgende week nog aan.
=========================quote:01) Bismarck 15
02) illuminator 14
03) borisz 12
03) wimderon 12
05) franklop 10
05) rubbereend 10
05) Szura 10
05) Felagund 10
09) Ambrosius 9
09) jantje1234 9
09) SuikerVuist 9
12) Steven184 8
13) Gillingham 7
13) hetsjhokleek 7
15) baggerbaas 4
15) bjarki 4
17) methodmich 3
17) Sporttv 3
17) Sporttv 3
Niet ipv, gewoon extraquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef Felagund het volgende:
![]()
Precies op tijd mijn eindsprint ingezet en Wimderon nog net voorgehouden.
Een van de twee Canadese wedstrijden is misschien wel leuk (bijv. Montreal), daarnaast misschien ronde van Calofornië ipv de Ronde van Romandië.
Jij bedankt voor het bijhouden van de scores. Ook hetsj bedankt, natuurlijk....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:19 schreef borisz het volgende:
Felagund gefeliciteerd hij pakt de regenboogtrui voor plek 1.
Wim is zijn titel kwijt en moet genoegen nemen met zilver.
Bjarki vult het podium voor plek 3.
Nog een eervolle vermelding voor Bismarck die de laatste dagzege pakt, vier plekken stijgt maar net naast het podium komt.
Tot volgend jaar.
Zijn er wedstrijden die op de kalender moeten komen?
E3 komt weer op het programma.
ROnde van Californië? Wedstrijden in Canada? Noem het maar.
Ja, de laatste weken was je duidelijk de beste. Vind het trouwens jammer dat risicomijdend gedrag wordt beloond. Een renner als Lastras zou m.i. veel meer punten moeten opleveren dan de topfavoriet (Gilbert)... maar dan wordt het misschien te ingewikkeld. Nou ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:09 schreef wimderon het volgende:
In het begin iets te veel met rare namen gesmeten
Probleem is denk ik als je alle bergetappes gaat doen dat je steeds hetzelfde lijstje krijgt, dus drie dagen op rij een lijstje met bijna dezelfde namen. Ik zie daar de meerwaarde niet van in. Ook ga je heel erg de nadruk op de grote rondes lege terwijl het in mijn ogen een klassement over een heel seizoen moet zijn. Daarnaast is het tellen best tijdrovend. Reken er maar op dat ik er toch een half uurtje voor kwijt ben en om dat meerdere keren per week te gaan doen zie ik niet zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:03 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Wat de prono van 2011 betreft: het liefst meer etappes per grote ronde. Het liefst alle "echte" bergetappes - dat zijn toch DE koersen waar je voor thuisblijft. Om die dan niet in de prono op te nemen omdat het totaal aan etappes per grote ronde dan boven de 6 of 7 uit komt snap ik eigenlijk niet.
Vind deze op zich wel goed. NK's zijn toch speciale wedstrijden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:13 schreef wimderon het volgende:
Wat het spel betreft: de NK's mogen wat mij betreft een stuk uitgebreider. Gooi er gewoon een hoop landen in waar de winnaar voorspeld kan worden. Eventueel de grote landen die nu al voorspeld worden uitbreiden naar een top-3 of top-5 bij de NK's.
NK TT mag wat mij betreft ook wel toegevoegd worden (top-5 NL en winnaar grote landen voorspellen bijvoorbeeld).
Maar dat is slechts mijn idee.
Ja, volgens mij stond je al bij de Giro al eerste of zo? Ik heb in totaal maar een keer op de eerste plaats gestaan. Wel precies op het juiste moment.quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef bjarki het volgende:
Ik ben weer terug online... Feli Felagund!
Zonde zonde zonde, zo'n lange tijd eerste gestaan en op de laatste dag nog terugvallen tot plaats 3. Desalniettemin, gelukkig toch nog het podium, dat is al mooi genoeg
Volgend jaar beter ?
Tsja nogal druk geweest de laatste weken. Deze week of anders in het weekend zal ik wat stats gaan postenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:29 schreef franklop het volgende:
stats stats stats, STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS
Niet ontoevallig ook de top 7 van het eindklassement (m.u.v. Sporttv en Hetsjhokleek). Bewijst maar weer eens dat als je braaf iedere keer je pronostiekjes invult je een heel eind kan komen. Volgend jaar ook een regelmatigheidsklassement? De PROno-Tour?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef hetsjhokleek het volgende:
De trouwe deelnemers waren dit jaar:
Sporttv
wimderon
Felagund
Ambrosius
bjarki
Steven184
hetsjhokleek
jantje1234
Bismarck
miste er 1 dit jaar, weet even niet meer welke, eerste die ik miste in 3 jaar tijdquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Niet ontoevallig ook de top 7 van het eindklassement (m.u.v. Sporttv en Hetsjhokleek). Bewijst maar weer eens dat als je braaf iedere keer je pronostiekjes invult je een heel eind kan komen. Volgend jaar ook een regelmatigheidsklassement? De PROno-Tour?
En ik vond het nodig om als enige prono net de laatste te vergetenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Niet ontoevallig ook de top 7 van het eindklassement (m.u.v. Sporttv en Hetsjhokleek). Bewijst maar weer eens dat als je braaf iedere keer je pronostiekjes invult je een heel eind kan komen. Volgend jaar ook een regelmatigheidsklassement? De PROno-Tour?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |