Wijziging:quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef Felagund het volgende:
Vuelta tijdrit:
1. Cancellara
2. Larsson
3. Millar
4. Nibali
5. Zabriskie
Ik ga even aan de slag.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef borisz het volgende:
Zou er zo iemand zo aardig zijn om de prono na de kijken? De kans is groot dat het dan anders pas van het weekend wordt dat het resultaat bekend is.. Ik en hetsj hebben het nog al druk deze week en pas in het weekend is het iets rustiger.
Kleinigheidje, in het voorlaatste overzicht zat ik op 238 punten. Met de tijdrit heb ik 6 punten gescoord en kom ik dus uit op 244 en niet 243. Dank.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:52 schreef Steven184 het volgende:
Uitslag tijdrit Vuelta:
- uitslag -
Het vorige overzicht is later nog aangepast. Nibali scoorde daar 1 punt in plaats van 2, waardoor bijna iedereen een punt aftrek kreeg. De stand is later gecorrigeerd, daar kreeg je 237 punten toegekend.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:00 schreef Bismarck het volgende:
Kleinigheidje, in het voorlaatste overzicht zat ik op 238 punten. Met de tijdrit heb ik 6 punten gescoord en kom ik dus uit op 244 en niet 243. Dank.
Je hebt gelijk. In mijn geval tenminste.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef bjarki het volgende:
[..]
Het vorige overzicht is later nog aangepast. Nibali scoorde daar 1 punt in plaats van 2, waardoor bijna iedereen een punt aftrek kreeg. De stand is later gecorrigeerd, daar kreeg je 237 punten toegekend.
Ik denk dat dit bij de rest ook het geval is?
edit:
Niet deze:
Wielerprono #6: Richting Sebastian en Hamburg
Maar deze gebruiken dus:
Wielerprono #6: Richting Sebastian en Hamburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |