voor de duidelijkheid: de huidige prono werkt op zich primaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
ow je vroeg alleen wat ik ervan vond
Nouja als je alles goed hebt je al zo'n berg punten terwijl alles op de juiste plaats juist al extra flink beloond wordt ten opzichte van wel 5 goede renners maar niemand op de goede plaats dat nog meer me wat overdreven lijkt.
Qua grote rondes zijn er al zoveel punten te scorenklassement, truien, 4 of 5 etappes. Dat dat van mij niet nog meer beloond hoeft te worden. Bovendien geef je dan alleen de eerste plaats goed zoveel meerwaarde terwijl het mooie van deze prono is dat je ook voor de andere plekken goed extra scoort. Eerste krijgt sowieso al bonus. En dus een prono voor een grote ronde missen wordt dan ineens ook nog extra duur.
Volgens mij is daar vorig jaar aan het einde ook nog over gesproken. Ik postte toen dat wat mij betreft de grote landen (die hierboven genoemd staan dus) uitgebreid zouden mogen worden naar een top-3 of top-5 en dat er kleinere landen bij zouden kunnen komen waar dan alleen de kampioen van voorspeld hoeft te worden (genre Rusland, Luxemburg, Zwitserland, ...). Geen idee meer wat de reacties toen waren, zal het topic eens opzoekenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef borisz het volgende:
Giro loopt nog, maar in juni zijn de nationale kampioenschappen. Daarbij is het standaard lijstje naast de top5 van NL de kampioenen voorspellen van de volgende landen
Duitsland
Frankrijk
België
Italië
Spanje
Daar extra landen aan toevoegen?
idd,quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
ow je vroeg alleen wat ik ervan vond
Nouja als je alles goed hebt je al zo'n berg punten terwijl alles op de juiste plaats juist al extra flink beloond wordt ten opzichte van wel 5 goede renners maar niemand op de goede plaats dat nog meer me wat overdreven lijkt.
Qua grote rondes zijn er al zoveel punten te scorenklassement, truien, 4 of 5 etappes. Dat dat van mij niet nog meer beloond hoeft te worden. Bovendien geef je dan alleen de eerste plaats goed zoveel meerwaarde terwijl het mooie van deze prono is dat je ook voor de andere plekken goed extra scoort. Eerste krijgt sowieso al bonus. En dus een prono voor een grote ronde missen wordt dan ineens ook nog extra duur.
meer landen vind ik ok, maar top 5s voor andere landen vind ik erover.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:34 schreef Gillingham het volgende:
Mijn voorkeuren:
- Nationale kampioenschappen behouden en eventueel zelfs uitbreiden (zoals wimderon voorstelt)
Je hoeft wat mij betreft de tour niet nog verder op te tuigen qua punten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef wimderon het volgende:
België lijkt me in ieder geval te doen, maar ja, zo denk ik erover.
Overigens nog iets anders. Bollen en groen zouden ook best uitgebreid mogen worden naar een top-5 wat mij betreft. In ieder geval voor de Tour dan toch...
bestaat de ronde van burkino faso nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:34 schreef borisz het volgende:
We zouden de Ronde van Peking nog mee kunnen nemen.
daar sluit ik me graag bij aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef Beregd het volgende:
Ik ben niet zo voor de uitbreiding van de NK's.
België een top 5 is een beetje gek voor een Nederlands forum, en GB en Lux zal weinig boeiend zijn om op te gokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |