In combinatie met de 1e tijdrit dan ipv de laatste.quote:
Eerste tijdrit is die van de ploegen ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In combinatie met de 1e tijdrit dan ipv de laatste.
Eerste ITT van 10 juliquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:06 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Eerste tijdrit is die van de ploegen ?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In combinatie met de 1e tijdrit dan ipv de laatste.
Eigenlijk mag de rit naar de Ventoux niet ontbreken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef SanAnt het volgende:
Bonus ritje naar :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het de 100-ste Tour de France is ??![]()
1 bergrit, niet meer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Eigenlijk mag de rit naar de Ventoux niet ontbreken.
quote:
Is niet echt een bergrit ,ik weet ook niet hoe je zo´n rit kan(moet) noemen .quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:24 schreef borisz het volgende:
We hebben er al vier met Corsica, ITT, Alpe en Parijs. Dat is mooi zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn de aankomsten bergop
Denk dat we moeten kiezen tussen etappe 14 en 15, wellicht nog 20.
7 september 2013: 14) Bagà - Andorra (Coll de la Gallina)
8 september 2013: 15) Andorra la Vella - Peyragudes
Mijn stem gaat iig naar de monsteretappe van 232 kilometer, etappe 15. Toch het zwaartepunt van de Vuelta dit jaar."Ik heb nog met hem gekoerst"
4 ritten net als de Tour lijkt me het leukstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef borisz het volgende:
Over een maand door naar Spanje
http://www.lavuelta.com/13/en/recorrido/vuelta.html
Als er al een voorkeur is voor bepaalde etappes dan horen we dat graag. Normaal gesproken doen we een sprintrit, tijdrit en bergrit maar als er een goede reden is om af te wijken dan doen we dat.
Ik heb tijd van af half mei tot oktober (dan werk ik in de nacht ) als er nog meer mee zouden kunnen doen omdat ik niet weet waar ik in het begin van het seizoen zit .quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:10 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens nog mensen die interesse hebben om vanaf volgend jaar de organisatie over te nemen? Zowel Borisz als ik stoppen ermee aan het eind van het seizoen.
Met goede ideeën kan er altijd nog wat veranderd worden.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Met goede ideeën kan er altijd nog wat veranderd worden..
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
4 ritten net als de Tour lijkt me het leukst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |