SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bergrit (etappe 13):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdrit (etappe 20):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprintrit (etappe 21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot...![]()
Sprintrit zou ik liever rit 1 zien (verhoudingen nog niet duidelijk en volledig sprintersveld), maar kan wel begrijpen als dat 21 blijft.![]()
Kunnen we ze anders niet allebei doen? Uiteindelijk is de etappe naar Parijs toch zodanig prestigieus, dat het een soort op zichzelf staande klassieker is.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het wordt wel echt 1 van de 2 aangezien we ook de kasseienrit al hebben. En 5 ritten zou iets teveel van het goede worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we ze anders niet allebei doen? Uiteindelijk is de etappe naar Parijs toch zodanig prestigieus, dat het een soort op zichzelf staande klassieker is.![]()
Vind het voorstel wel primaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
prima voorstel!DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
mag ik de lagos de covadonga etappe als optie inbrengen? Fantastisch mooie plaatjes en de kaarten zijn nog wat minder geschud als tijdens etappe 20Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Mijn voorkeur is van deze twee bergetappes ook de Covadonga. Vooral omdat met dit profiel een strijd tussen de klassementsmannen waarschijnlijk is, terwijl de Ancares een grote kans heeft op de befaamde wedstrijd in een wedstrijd.![]()
Bij nader inzien ga ik daar zelf ook in mee. Nog even afwachten welke reacties volgen en dan volgt woensdag de beslissing.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef wimderon het volgende:
Mijn voorkeur is van deze twee bergetappes ook de Covadonga. Vooral omdat met dit profiel een strijd tussen de klassementsmannen waarschijnlijk is, terwijl de Ancares een grote kans heeft op de befaamde wedstrijd in een wedstrijd.![]()
Handig om hier verder te gaan over eventuele veranderingen/ideeen voor de promo 2015 .
1. joker ,lijkt mij dat je joker kan inzetten in vooraf afgesproken koersen/klassementen zoals NK of bergklassementen van de grote rondes .
2. Het worldtour klassement . (mochten we dit doen dan moet deze voor de start van de tour down under )
3. Misschien nog wat meer koersen ??![]()
Ik stel voor de dopingprono toe te voegen
Aan het begin voorspel je 5 renners die tegen de lamp gaan lopen. Per goede renner scoor je 5 puntenDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
prima, dan wel uit 5 verschillende ploegen en landen. Het is te makkelijk om 5 Kazachen uit de B selectie van Astana te kiezenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Ik stel voor de dopingprono toe te voegen
Aan het begin voorspel je 5 renners die tegen de lamp gaan lopen. Per goede renner scoor je 5 punten
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef komrad het volgende:
[..]
prima, dan wel uit 5 verschillende ploegen en landen. Het is te makkelijk om 5 Kazachen uit de B selectie van Astana te kiezen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: