Het wordt wel echt 1 van de 2 aangezien we ook de kasseienrit al hebben. En 5 ritten zou iets teveel van het goede worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we ze anders niet allebei doen? Uiteindelijk is de etappe naar Parijs toch zodanig prestigieus, dat het een soort op zichzelf staande klassieker is.
Bij nader inzien ga ik daar zelf ook in mee. Nog even afwachten welke reacties volgen en dan volgt woensdag de beslissing.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef wimderon het volgende:
Mijn voorkeur is van deze twee bergetappes ook de Covadonga. Vooral omdat met dit profiel een strijd tussen de klassementsmannen waarschijnlijk is, terwijl de Ancares een grote kans heeft op de befaamde wedstrijd in een wedstrijd.
prima, dan wel uit 5 verschillende ploegen en landen. Het is te makkelijk om 5 Kazachen uit de B selectie van Astana te kiezenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Ik stel voor de dopingprono toe te voegen
Aan het begin voorspel je 5 renners die tegen de lamp gaan lopen. Per goede renner scoor je 5 punten
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef komrad het volgende:
[..]
prima, dan wel uit 5 verschillende ploegen en landen. Het is te makkelijk om 5 Kazachen uit de B selectie van Astana te kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |