Hoeveel wil je er voorspellen, 3 of 4?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:09 schreef borisz het volgende:
Nu de Tour bijna achter de rug is staat de Vuelta voor de deur..
Lijst met etappes --> http://www.lavuelta.com/11pr/en/recorrido/vuelta.html
Zijn er voorkeuren voor bepaalde etappes?
Helaas zijn er nog geen mooie plaatjes van de etappes.
Is een optiequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Van mij mogen volgend jaar ook wel de truien in de Giro en Vuelta gedaan worden, niet alleen in de Tour.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Nu het topic toch al boven komt drijven. VOlgend jaar natuurlijk een OS jaar, maar wmb komt ook de TTT tijdens het WK op de kalender.
[..]
Lijkt me een mooie aanvulling en zal wel wat verschillende namen brengenquote:Is een optie. Dit jaar uiteindelijk niet gedaan, al zat er geen redenatie achter.
Ik vind het prima, die aanvulling van zo'n middengebergte etappe is wel wel leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef borisz het volgende:
Oh en dit jaar hadden we standaard vier etappes van de grote rondes.
Sprint, berg en ITT was standaard en daarbij een TTT of een 'heuvelrit/middengebergte.'
Houden zo of teveel van het goede?
Dat zal in de praktijk niet of nauwelijks voordeel opleveren, denk ik. Dit jaar bijvoorbeeld zouden voor veel deelnemers 2 van die 3 resultaten vervallen in Lombardije en Parijs-Tours, niet in de zomer dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:26 schreef komrad het volgende:
Ik zou willen voorstellen om de slechtste 3 resultaten per jaar te laten vervallen. Zeker in de zomer zijn veel van ons een paar op vakantie en is het, met ontbrekende startlijsten, soms bijna onmogelijk een prono te geven.
Nadeel is dat het dus achteraf een enorm gereken geeft en je pas na de laatste koers gaat wegstrepen. Verder moet je gewoon niet te lang op vakantie gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:26 schreef komrad het volgende:
Ik zou willen voorstellen om de slechtste 3 resultaten per jaar te laten vervallen. Zeker in de zomer zijn veel van ons een paar op vakantie en is het, met ontbrekende startlijsten, soms bijna onmogelijk een prono te geven.
Ik ben niet zo voor dubbele punten voor iets.quote:Daarnaast ben ik er voorstander van om in de tour alle truien te voorspellen en in de overige grote rondes de leiderstrui en 1 andere trui- afhankelijk van het profiel van de ronde.
In de grote rondes vind ik 3 etappes eigenlijk wel genoeg en ik zou zijn alleen 4 als er een TTT is omdat die zeldzaam zijn in het seizoen.
Voor volgend jaar zou ik het leuk vinden als we de OS wegrit voor dubbele punten doen.
Dat klinkt meer als een prono voor in het OS forumquote:Alternatief is om een aparte prono voor alle wielerwedstrijd (weg, baan, mountainbike, bmx) op de OS te houden met een winnaar die 4 jaar de titel van wielerprono OS winnaar mag houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |