Ik jinx het nu ook duidelijk weer de andere kant opquote:Op maandag 21 maart 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
[..]
En jij mocht nog wel zeggen dat het een easy straight sets voor Rafa zou worden.
quote:dubbel met murray? Wat cool nu Rafa nog samen met Fed
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Federer heeft het niet zo op Djokovic.
Vreselijk irritant inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef rooneyelst het volgende:
dacht dat rafael veel trekjes had..kijk ik net even stukje van bartoli tegen woziniaki?? die bartoli doet voor ze het punt speelt al tig keer de rally voor zonder bal...
Afgezien van het "shut-up" incident, Djokovic en zijn familie zijn 'oneerbiedige' houding tegenover Federer zo'n drie jaar geleden en het feit dat hij in het verleden niet erg onder de indruk van Djokovic was, lijkt hij hem ook gewoon niet te mogen.quote:
Hij doelt erop dat hij niet heeft gezegd dat Federer met Djoko gaat dubbelen. Hij heeft het erover dat Fed met Nadal moet gaan dubbelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Afgezien van het "shut-up" incident, Djokovic en zijn familie zijn 'oneerbiedige' houding tegenover Federer zo'n drie jaar geleden en het feit dat hij in het verleden niet erg onder de indruk van Djokovic was, lijkt hij hem ook gewoon niet te mogen.
Niet dat Djokovic nou Fedje zijn grootste fan is.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij doelt erop dat hij niet heeft gezegd dat Federer met Djoko gaat dubbelen. Hij heeft het erover dat Fed met Nadal moet gaan dubbelen.
Ik zit ff MTF te lezen iddquote:Op maandag 21 maart 2011 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
De enige vraag is nu nog, wat voor blessure zal Nadal opgeven voor deze nederlaag.
Very special tournament no.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:29 schreef rooneyelst het volgende:
bla bla bla standaard speech van NAdal enige wat hij verandert aan zijn speeches is..very special this tournament wimbledon/miami/austrlian..very special ...always
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Norrage het volgende:
Dit gaat ie iig in straights verliezen, das duidelijk...tegen Rafa moet je geinspireerd zijn en dat is hij bij verre niet
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef Szura het volgende:
Nadal die verliest nadat ie de eerste set won![]()
En dit:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij mentaal moe is? Ik denk dat nadal gewoon wint.
je moet commentator wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nog nooit was iemand ongeslagen tot en met Indian Wells.
Nog nooit won hij van Nadal na een set te verliezen.
Nog nooit won hij van Nadal in een finale.
Nog nooit won hij drie titels op rij.
Nog nooit won hij 20 wedstrijden op rij.
Wat een held ja, leuke finale, best een hoog niveau. Alleen beetje jammer dat de service van Rafa aan het einde van de tweede set volledig weg was met die 4 breaks op rij.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef luckass het volgende:
Djokovic. 20 wedstrijden op rij gewonnen, totaal 5 sets verloren.
Waar? Ik was al aan het zoeken..halve finale vond ik wel....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef kevin_ het volgende:
De dubbels finale was echt geniaal. Zeker terugkijken als je dat kan.
http://t3nnis.tvquote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar? Ik was al aan het zoeken..halve finale vond ik wel....
Pm je naam maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef rooneyelst het volgende:
Heeft er iemand misschien nog zo`n invite voor mij..ben namelijk ook erg nieuwsgierig naar de dubbels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |