Ik jinx het nu ook duidelijk weer de andere kant opquote:Op maandag 21 maart 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
[..]
En jij mocht nog wel zeggen dat het een easy straight sets voor Rafa zou worden.
quote:dubbel met murray? Wat cool nu Rafa nog samen met Fed
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Federer heeft het niet zo op Djokovic.
Vreselijk irritant inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef rooneyelst het volgende:
dacht dat rafael veel trekjes had..kijk ik net even stukje van bartoli tegen woziniaki?? die bartoli doet voor ze het punt speelt al tig keer de rally voor zonder bal...
Afgezien van het "shut-up" incident, Djokovic en zijn familie zijn 'oneerbiedige' houding tegenover Federer zo'n drie jaar geleden en het feit dat hij in het verleden niet erg onder de indruk van Djokovic was, lijkt hij hem ook gewoon niet te mogen.quote:
Hij doelt erop dat hij niet heeft gezegd dat Federer met Djoko gaat dubbelen. Hij heeft het erover dat Fed met Nadal moet gaan dubbelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Afgezien van het "shut-up" incident, Djokovic en zijn familie zijn 'oneerbiedige' houding tegenover Federer zo'n drie jaar geleden en het feit dat hij in het verleden niet erg onder de indruk van Djokovic was, lijkt hij hem ook gewoon niet te mogen.
Niet dat Djokovic nou Fedje zijn grootste fan is.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij doelt erop dat hij niet heeft gezegd dat Federer met Djoko gaat dubbelen. Hij heeft het erover dat Fed met Nadal moet gaan dubbelen.
Ik zit ff MTF te lezen iddquote:Op maandag 21 maart 2011 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
De enige vraag is nu nog, wat voor blessure zal Nadal opgeven voor deze nederlaag.
Very special tournament no.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:29 schreef rooneyelst het volgende:
bla bla bla standaard speech van NAdal enige wat hij verandert aan zijn speeches is..very special this tournament wimbledon/miami/austrlian..very special ...always
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |