Achterstand?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het gevoel dat Djoko ergens last van heeft..hij loopt een beetje mokkend rond nu...
Hij moet niet zeuren en gewoon goed gaan spelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het gevoel dat Djoko ergens last van heeft..hij loopt een beetje mokkend rond nu...
In de eerste game zat hij aan zijn ogen. Misschien heeft hij last van zijn lenzen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Norrage het volgende:
Nou tegen Fed had ik ook al het gevoel dat Djoko wat last had hoor...hij gedraaagt zich iig raar....
Dat zal ook mee spelen. Het grote voordeel van Nadal is dat hij als enige zo speelt. Dat speelt voor een tegenstander anders dan tegen wie dan ook. En dat is lastig omdat je van de 90 wedstrijden er maar een handjevol op die manier moet spelen en je er dus lastig aan gewend raakt. Voor Nadal geldt juist precies het tegenovergestelde.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Colplay het volgende:
Zou dat niet gewoon last van Nadal zijn? Gisteren lukte bijna alles en vandaag niet. Eerste set dan ook naar Nadal.
Is dat een jinxpoging?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Norrage het volgende:
Dit gaat ie iig in straights verliezen, das duidelijk...tegen Rafa moet je geinspireerd zijn en dat is hij bij verre niet
Nee hoorquote:
Oke, gelukkig.quote:
Nadals volleys vind ik ook geweldig. Eigenlijk is gewoon alles goed aan zijn spel. En dat kun je bepaald niet van alle toppers zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is gewoon de beste tennisser op dit moment. Dan kunnen we wel moeilijk lullen over ditjes en datjes, maar hij is gewoon beter.
VAMOS CAMPEON!
Nadals volleys zijn volgens mij wel wat beter. Heeft Djokovic überhaupt al een winnende volley geslagen in deze partij? Nadal maakt ze allemaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Norrage het volgende:
Ja..bijvoorbeeld djoko kan echt niet smashen / volleren
Hoewel nog steeds geen Edberg, de volley's zijn erg verbeterd. De smash is inderdaad minder betrouwbaar dan hij zou moeten zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Norrage het volgende:
Ja..bijvoorbeeld djoko kan echt niet smashen / volleren
Federers volleys vind ik overigens ook niet het meest briljante deel van zijn spel. Edbergs volleys vind ik toch wel ongeëvenaard.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoewel nog steeds geen Edberg, de volley's zijn erg verbeterd. De smash is inderdaad minder betrouwbaar dan hij zou moeten zijn.
Rafter > Edbergquote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federers volleys vind ik overigens ook niet het meest briljante deel van zijn spel. Edbergs volleys vind ik toch wel ongeëvenaard.
Edberg, Henman, Rafter > Federer, ook toen Federer nog heel veel S&V'de.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafter > Edberg
Maar Edberg wist er wel meer mee te winnen
En Fedje kan als hij wil wel net zo goed zijn als zij, maar focust er veel minder op
Rafter had betere volleys dan Edberg? In welk opzicht dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafter > Edberg
Maar Edberg wist er wel meer mee te winnen
En Fedje kan als hij wil wel net zo goed zijn als zij, maar focust er veel minder op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |