Dat denk ik niet. Daarnaast is het nog de vraag of en hoe lang Djoko op dit niveau blijft spelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik durf trouwens wel te stellen dat Djokovic Federer nu definitief voorbij is.
Wat bedoel je, dat Federer niet meer van Djokovic zal winnen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zeg ik toch niet.. Ik denk dat Djokovic voorlopig wel nummer 2 is op de ranglijst.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat Federer niet meer van Djokovic zal winnen?
Als hardcourt speler misschien, maar laat het hem eerst ook maar eens op andere ondergronden bewijzen. Maar t is wel terecht dat Djokovic nu boven Federer op de wereldranglijst staat.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, ik begreep niet wat je bedoelde en daarom vroeg ik het.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.. Ik denk dat Djokovic voorlopig wel nummer 2 is op de ranglijst.
Nou ja, Djoko maakt de missers. Nadal niet de winners. In die laatste game iig.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef Norrage het volgende:
Maar Rafa speelt wel erg goed zeg. Ligt niet aan Djoko. Dit is weer USO nadal.
Omdat hij ze niet sloeg toen het belangrijk was denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Norrage het volgende:
wat zit djoko te hoofdschudden na winners?:?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |