abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89150946
Kom maar op met wie jullie denken dat genomineerd zullen zijn.

Een genomineerde is al bekend: Lindsy Heister.

quote:
Verrassing voor Linsy Heister in Eindhoven
EINDHOVEN - Linsy Heister werd donderdag bij de Europese kampioenschappen in Eindhoven danig verrast. De zwemster kwam naar het Pieter van den Hoogenband zwemstadion in de veronderstelling dat ze een prijs moest uitreiken, maar kreeg tot haar grote verbazing een gouden envelop voor haar nominatie voor de verkiezing van sportvrouw van het jaar.

"Het was geloof ik niet de bedoeling dat het zou uitlekken, maar ik kon dit niet voor mij houden", reageerde Heister. „Dit is toch geweldig. Dit is voor mij de grootste beloning van het jaar.”

Heister veroverde deze zomer de Europese titel op de 10 kilometer en won goud op de 25 kilometer bij de wereldkampioenschappen in Canada. De andere nominaties zijn nog niet bekend. De verkiezing wordt op 14 december gehouden.

Telesport
pi_89150989
Gokje voor die andere 2 vrouwelijke genomineerden: Sauerbreij en Wüst?
  donderdag 25 november 2010 @ 20:35:46 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_89151049
Sauerbreij 100%
Die gaat ook winnen

Mannen: Tuitert/Kramer, Gesink en ?

Ploeg: Nederlands Elftal
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_89152792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef Szura het volgende:
Sauerbreij 100%
Die gaat ook winnen

Mannen: Tuitert/Kramer, Gesink en ?

Ploeg: Nederlands Elftal
Tuitert zal 'm wel pakken, + Sauerbreij en voetbalploeg idd.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 21:45:26 #5
109131 crew  sportfreak
pi_89154634
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Tuitert zal 'm wel pakken, + Sauerbreij en voetbalploeg idd.
Waarom Tuitert? Ik denk eerder Kramer, die heeft naast een gouden olympische plak ook nog een Europese en wereldtitel.

En naast die twee gok ik op Edward Gal als derde genomineerde, en niet Gesink.
pi_89157963
geen Wesley Sneijder :')
pi_89157990
Waarom Gesink? Die gast heb ik dit jaar niks zien winnen, althans geen aansprekende prijzen.

Heiser, Wust en Sauerbreij,

Tuitert, Kramer en Gal (al zal dat zeer doen vanwege de verkoop van Totilas)

Voetballers, ... , ... (er is geen enkele ander sportteam dat ook maar iets gewonnen heeft).
pi_89158321
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Vancoen het volgende:
Waarom Gesink? Die gast heb ik dit jaar niks zien winnen, althans geen aansprekende prijzen.

Voetballers, ... , ... (er is geen enkele ander sportteam dat ook maar iets gewonnen heeft).
Dressuurequipe heeft toch echt iets belangrijks gewonnen. Dus die zal ook wel genomineerd worden.
pi_89171805
Sauerbreij en NL elftal lijken me duidelijk.

Overigens is hier al een topic over:
Sporters van het jaar 2010
pi_89175220
Sauberbreij, Oranje, en Tuitert of Kramer gok ik.

Sneijder mag wat mij betreft toch op zijn minst genomineerd worden. Treble met Inter, zelfs gekozen tot beste middenvelder van de CL en de WK-finale gehaald.
pi_89175879
Sneijder, één van de beste spelers ter wereld in de grootste sport ter wereld, Treble gewonnen en WK-finale gespeeld

Lijkt me duidelijk dat dit belangrijker is dan weer een zoveelste schaatsmedaille
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
pi_89177187
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Leatherface het volgende:
Sauberbreij, Oranje, en Tuitert of Kramer gok ik.

Sneijder mag wat mij betreft toch op zijn minst genomineerd worden. Treble met Inter, zelfs gekozen tot beste middenvelder van de CL en de WK-finale gehaald.
dat is ook gelijk het punt, met inter heeft ie gewonnen. Voetbal is toch bovenal een teamsport. Al had Sneijder bijj FC Utrecht gezeten en ook zo gespeeld, had ie dan ook kanshebber geweest, ondanks dat ie dan verder geen prijzen veroverde?

Mijns inziens draaide Inter niet alleen om sneijder..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_89178784
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:45 schreef franklop het volgende:

[..]

dat is ook gelijk het punt, met inter heeft ie gewonnen. Voetbal is toch bovenal een teamsport. Al had Sneijder bijj FC Utrecht gezeten en ook zo gespeeld, had ie dan ook kanshebber geweest, ondanks dat ie dan verder geen prijzen veroverde?

Mijns inziens draaide Inter niet alleen om sneijder..
Sneijder was wel aardig bepalend voor de successen van Inter, dat zegt ook Mourinho.
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:38:33 #14
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_89182424
quote:

Ik vind een 5e plaats in de Tour anders een fenomenale prestatie.
pi_89226329
quote:

Gesink heeft drie mooie koersen gewonnen en werd inderdaad 6e in de tour (5e dus als ze Contador schrappen).

Sportman van het jaar hoeft ook niet direct, maar hij heeft een prima seizoen gereden.
pi_89249392
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:44 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Gesink heeft drie mooie koersen gewonnen en werd inderdaad 6e in de tour (5e dus als ze Contador schrappen).

Sportman van het jaar hoeft ook niet direct, maar hij heeft een prima seizoen gereden.
Mee eens dat 'ie een prima seizoen heeft gereden, maar het gaat natuurlijk om de prijzen!! En die heeft 'ie nauwelijks gewonnen.

Volgend jaar wordt de verkiezing weer leuker, want dan zijn er weer veel WK's en geen OS. Goud op de OS staat gelijk aan een nominatie (behalve bij Timmer in 2006).
pi_89250205
Gesink hoeft wat mij betreft ook niet direct sportman van het jaar te winnen hoor, maar hij heeft het prima gedaan dit jaar.

In het andere topic noemde ik ook al Teun Mulder. Die won met een prachtige race goud op de kilometer op het WK baanwielrennen. Daar hoeft hij nog niet sportman van het jaar mee te worden, maar ik wilde het niet ongenoemd laten.
pi_89251997
In de uitzending van 18.15 vanavond worden de genomineerden bekend gemaakt.
sig verwijderd door FA
pi_89253494
Ik heb er niet veel vertrouwen dat Sneijder genomineerd wordt. Zelfs Van Basten werd in 1988 geen sportman van het jaar :')
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
  zondag 28 november 2010 @ 13:14:04 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_89253561
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:44 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Precies, die nominatie heeft ie in mijn ogen zeker verdiend.
pi_89255723
Is misschien niet fair maar bij Kramer moet ik steeds denken aan die verkeerde wissel. Heb bij hem niet echt het sportman van het jaar gevoel.

Sneijder mag het van mij worden.
pi_89256133
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Is misschien niet fair maar bij Kramer moet ik steeds denken aan die verkeerde wissel. Heb bij hem niet echt het sportman van het jaar gevoel.

Sneijder mag het van mij worden.
Ligt eraan waar je naar kijkt. Tuitert heeft voor het mooiste sportmoment van het jaar gezorgd en mag het met zijn Olympisch goud wel worden van mij. Met een Sneijder heb ik ook geen probleem. Heeft met Inter alles gewonnen, maar lastig te bepalen wat zijn precieze rol is geweest. En Gal verdiend het misschien ook wel gezien zijn prestaties.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_89256229
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je naar kijkt. Tuitert heeft voor het mooiste sportmoment van het jaar gezorgd en mag het met zijn Olympisch goud wel worden van mij. Met een Sneijder heb ik ook geen probleem. Heeft met Inter alles gewonnen, maar lastig te bepalen wat zijn precieze rol is geweest. En Gal verdiend het misschien ook wel gezien zijn prestaties.
Als dat de 3 zijn (Tuitert, Gal, Sneijder), wordt het Tuitert lijkt me. Een voetballer wordt bijna nooit gekozen en ik zie de andere sporters eigenlijk ook niet massaal op een paardensporter stemmen.
sig verwijderd door FA
pi_89256319
Zou het wel erg leuk voor Nicolien Sauerbreij vinden als ze wint ^O^
pi_89264097
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:24 schreef Ambrosius het volgende:
In de uitzending van 18.15 vanavond worden de genomineerden bekend gemaakt.
Nu dus.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')