Er is nogal een verschil tussen één topic en één forum..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:42 schreef Zyzz het volgende:
kan er geen subforum voor bodybuilding komen? aangezien het een erg uitgebreide sport is, en om alles in 1 topic te bespreken lukt ook niet zonder dat het 1 grote bende word.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Kan gebruiker Zyzz gevraagd worden zich minder puberaal (taalgebruik en plaatjes) te gedragen en inhoudelijk te reageren in het bodybuilding topic? Bodybuilding topic #100: en het laatste stuk van Bodybuilding topic #99: ?
mee eens, in het begin was het wel grappig maar nu is het gewoon een irritant ventje die het hele topic verneukt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Kan gebruiker Zyzz gevraagd worden zich minder puberaal (taalgebruik en plaatjes) te gedragen en inhoudelijk te reageren in het bodybuilding topic? Bodybuilding topic #100: en het laatste stuk van Bodybuilding topic #99: ?
Staat in SPT/Wielrennen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet meer doen, maar het is gevraagd iig.
Ok.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:55 schreef Boe-man het volgende:
Moet nummertje 18 zijn
Hardlopen voor beginners # 18 - Hardloopweer
Dit dus...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:12 schreef honda1990 het volgende:
Kan een mod niks doen tegen deze plaatjes, ik denk dat niemand die hier komt om het te hebben over serieuze BB te praten om eerst te moeten scrollen langs geslowchat met plaatjes als 'come at me bro'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |