Was een leuk spel vorig jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 17:58 schreef franklop het volgende:
Ik start het grote hoevaak komt Thomas Voeckler in beeld spel maar niet, dat is niet bij te houden dit jaar
Mooi als Herbert dat verhaal nog eens boven haaltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben benieuwd of zijn vader inmiddels terecht is.
Eens? Minimaal een keer of 10.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mooi als Herbert dat verhaal nog eens boven haalt
Per etappequote:
Beetje jammer dat die gast met die slippers en zonnebril op het hoofd niet weet dat er een legende langskomt en dat hij dat gemist heeft omdat hij op zijn Iphone zat te kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:16 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Onze held tijdens de proloog, volgens mij de enige die constant uit het zadel kwam en reed alsof het een klimtijdrit was. Dit was overigens wel na de molshoop bij Maashaven waar de meesten echt omhoog gevlogen kwamen.
Hij reed wel erg langzaam overigens, volgens mij deed hij maar alsof hij voluit ging.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:16 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Onze held tijdens de proloog, volgens mij de enige die constant uit het zadel kwam en reed alsof het een klimtijdrit was. Dit was overigens wel na de molshoop bij Maashaven waar de meesten echt omhoog gevlogen kwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |