Er is inmiddels ook al een 3e topic aangemaaktquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Lol, had nieuw topic aangemaaktMaar deze is er dus al.
als ik hem was reed ik alles behalve de Tour. Die Fransen verdienen al die aandacht (qua inkomsten) simpelweg nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:58 schreef Ericr het volgende:
http://www.livestrong.com(...)-response-drug/5345/
Armstrong met een update. Hij gaat er al bijna van uit dat hij de Tour niet mag rijden.
Die Fransen zijn anders samen met het CONI wel de enige die moeite doen om renners te pakken en erin slagen om deftige dopingzondaars te grazen te nemen. Als het van de UCI en McQuaid afhang verdween alles zoals in de tijd van Heintje mooi in hun doofpotje ...quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:13 schreef DrDarwin het volgende:
Ik dnk dat McQuaid die Fransen nog wel eens flink de oren zal wassen.
Of zoals met de OS, waar nog steeds zoveel staaltjes zoek zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die Fransen zijn anders samen met het CONI wel de enige die moeite doen om renners te pakken en erin slagen om deftige dopingzondaars te grazen te nemen. Als het van de UCI en McQuaid afhang verdween alles zoals in de tijd van Heintje mooi in hun doofpotje ...
Wil hij hem dan wel rijden vraag ik me af... als hij de "fransen" zo uitnodigt om hem te werenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:58 schreef Ericr het volgende:
http://www.livestrong.com(...)-response-drug/5345/
Armstrong met een update. Hij gaat er al bijna van uit dat hij de Tour niet mag rijden.
Ik vind dit eigenlijk niet echt iets met regels te maken hebben, ik heb het gevoeld dat het meer te maken heeft met een gebrek aan organisatie en strak regelen aan Franse kant...quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:26 schreef Colnago het volgende:
De vraag is dan hoe de andere renners reageren.
Als ze het met Armstrong eens zijn rijden ze allemaal geen tour.
Maar als ze echt een einde willen aan het doping gebruik dan moeten ze wel met de regels leren leven.
Dat zeker, maar ze zijn wel erg geobsedeerd door Armstrong. Als ze slim zijn laten ze die lekker met rust, die pakken ze toch nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die Fransen zijn anders samen met het CONI wel de enige die moeite doen om renners te pakken en erin slagen om deftige dopingzondaars te grazen te nemen. Als het van de UCI en McQuaid afhang verdween alles zoals in de tijd van Heintje mooi in hun doofpotje ...
Het lijkt mij logisch dat een controleur een renner niet meer uit het oog verliest nadat hij zich bekend heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet echt iets met regels te maken hebben, ik heb het gevoeld dat het meer te maken heeft met een gebrek aan organisatie en strak regelen aan Franse kant...
Dus als er iemand met halve papieren opduikt die toestemming geeft even te douchen, waarschijnlijkk omdat de communicatie rampzalig is en er komt deze toestant uit na de 23e controlle is het de puur de schuld van de renner?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Colnago het volgende:
[..]
Het lijkt mij logisch dat een controleur een renner niet meer uit het oog verliest nadat hij zich bekend heeft gemaakt.
In andere sporten vegen ze alles onder het tapijt, dat is qua gebruiken niet anders dan in het wielrennen. Alleen als je een gepodeerde Chinees bent raken ze je stalen gewoon kwijt en blijf je de held, in het wielrennen ben je de lul. Andere sporten zijn net zo vol van doping, of zelfs nog wel erger bij het gebrek aan controlle. Dat is nu eenmaal inherent aan topsport.quote:Vrijwel elke renner is gepakt of heeft toegegeven te hebben gebruikt dus die sport is ongeloofwaardig geworden.
Iedereen weet dat je verdacht bent als je uit het oog van de controleur verdwijnt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus als er iemand met halve papieren opduikt die toestemming geeft even te douchen, waarschijnlijkk omdat de communicatie rampzalig is en er komt deze toestant uit na de 23e controlle is het de puur de schuld van de renner?
Dat ben ik met je eens maar ik denk dat er bij het wielrennen ook genoeg onder het tapijt geschoven wordt.quote:In andere sporten vegen ze alles onder het tapijt, dat is qua gebruiken niet anders dan in het wielrennen. Alleen als je een gepodeerde Chinees bent raken ze je stalen gewoon kwijt en blijf je de held, in het wielrennen ben je de lul. Andere sporten zijn net zo vol van doping, of zelfs nog wel erger bij het gebrek aan controlle. Dat is nu eenmaal inherent aan topsport.
Dus het mislukken van nummer 24 zegt ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Colnago het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je verdacht bent als je uit het oog van de controleur verdwijnt.
Je zou dus denken dat Armstrong gewacht zou hebben met die douche totdat men wist of die controle in orde was.
Verder zeggen die 23 controles niet zoveel als je weet dat Museeuw, Zabel (laat ik maar ploegen noemen dat gaat sneller) T Mobile, Festina, TVM, PDM............( vrijwel) nooit betrapt zijn tijdens controles.
[..]
Ik denk toch wel dat Pantani altijd op de grens heeft gezet qua hermatocrietwaarde om eerlijk te zijn.quote:Dat ben ik met je eens maar ik denk dat er bij het wielrennen ook genoeg onder het tapijt geschoven wordt.
Ik denk dan alleen al maar aan Pantani die na een beenbreuk ineens een hematocrietwaarde bleek te hebben van 60%.
Als ze dat in het ziekehuis wel kunnen ontdekken dan zou je toch denken dat ze dat tijdens een controle ook zien?
Nou kan het zijn dat EPO renners veel water dronken na de koers en voor de controle en dat dat niet mogelijk was na die beenbreuk en o.a. daarom mag een renner niet even in z'n uppie zijn bij zo'n huisbezoek.
Iedereen weet dat Armstrong gebruikt heeft want anders kon hij niet sneller klimmen dan de beste klimmer die wel bewezen gebruikte en anders kon hij niet harder in een tijdrit rijden dan de beste tijdrijders die wel bewezen gebruikten en anders kon hij het niet 3 weken volhouden tegen al die anderen die wel bewezen gebruikten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef OProg het volgende:
Ik denk toch wel dat Pantani altijd op de grens heeft gezet qua hermatocrietwaarde om eerlijk te zijn.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat het reglementair moet gebeuren allemaal, maar ik heb in de situatie Armstrong sterk het vermoeden dat de problemen gewoon voor het overgrote deel bij de controleur zit en ze hem aan het naaien zijn.
Waarom niet ? Hij heeft onregelmatigheden begaan ... Pakken die hap waar je kan ! Hij had maar zo dom niet moeten zijn om te gaan douchen als er een controleur was. Of hij had een reden om te "douchen" natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ze zijn wel erg geobsedeerd door Armstrong. Als ze slim zijn laten ze die lekker met rust, die pakken ze toch niet
Dat kan toch niemand lekker zitten ? Van iedereen die achter hem eindigde in de Tour weet je ondertussen inderdaad dat ze pakten. Ofwel omdat ze gepakt zijn ofwel omdat het aan het licht kwam in een of andere dopingzaak (Ullrich, Basso ect, ...)quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:07 schreef Colnago het volgende:
[.
Het gaat er alleen om dat hij nooit gepakt is en al die anderen wel en dat zit die Fransen niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |