iPhone 4quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:37 schreef ursel het volgende:
Zie je wel dat je overdag gewoon OP's kan plaatsen
Ik voornamelijk met fietsers die niet uitkijken. Laatst ook weer. Een fietser met een klein kindje achterop die opeens vanuit het niets stopt op het fietspad en zonder te kijken om wilt keren. Ik schrok me echt kapot want ik kwam met 30 p/u aanrijden en moest vol de berm in. En dan ook nog verontwaardigd reageren alsof het mijn fout was...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:03 schreef SuperWeber het volgende:
Nog even over het onder van het vorige topic, een beetje (wederzijds) begrip helpt meestal wel. Al moet ik toegeven dat ik het af en toe ook wel eens met een automobilist a/d stok heb...
Ach ja, tractor rijden heeft z'n charmes zullen we maar zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:38 schreef Gripper het volgende:
Ik zie dat er vandaag maar een paar mm valt, morgen meer dan 9 mm, en het weercijfer is dan een 1. Dus met de moed der wanhoop ga ik vanavond maar even een rondje. Of, als het echt hard regent (sorry, ik moet even een vies woord gebruiken) ga ik mountainbiken
Je kwetsende opmerkingen lopen van me af als modder van een met squirt ingesmeerde kettingquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ach ja, tractor rijden heeft z'n charmes zullen we maar zeggen
Wat kost zo'n tractor nou?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je kwetsende opmerkingen lopen van me af als modder van een met squirt ingesmeerde ketting![]()
Als je van mooie spulletjes houdt, superlicht carbon en supersterke titanium onderdeeltjes, dan maakt het je weinig uit of er nou dikke of dunne banden onder zitten: dit is gewoon een bloedgeil apparaat!![]()
[ afbeelding ]
Bwehe, ik googlede bewust een van de duurste hardtails die ik ken.quote:
quote:
Thnx!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef Yankee het volgende:
Ik heb overigens uit dubieuze bron vernomen dat Tommeke inmiddels van het tijdrijden overgestapt is op het laagvliegen, goed bezig baas
Super man, mooie tijd en gemiddelde! Ik mag vanavond weer op de club gaan rijden.quote:
Ik heb op dit moment 3 vaste rondjes in Utrecht. 23 km, 43 km en 65 km. De 65 km gaat richting Heuvelrug, en daar heb je ook wel een aantal stoplichten. Andere 2 rondjes zijn richting Loosdrechtse plassen en daar heb ik helemaal geen stoplichtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:56 schreef Gripper het volgende:
Uiteindelijk was het gisteravond gewoon prima weer, windstil, en ben ik toch maar niet met de tractor op pad gegaan. Ik wilde wel eens een nieuw rondje, en ben lukraak wat plaatsjes aan elkaar gaan rijgen. Kwam uiteindelijk een geweldig 50-km avondrondje uit tevoorschijn, met mooie rustige wegen, weinig plaatsjes, en geen enkel stoplicht!
Vreeswijk-Vianen, Culemborg, Leerdam, Meerkerk, Lexmond, Vianen.
Deze gaat in mn vaste verzameling fietsrondjes. Hoeveel van die rondjes hebben de meeste fokkers hier nou? Ik heb er een stuk of 6-7 rondom Utrecht, en de meesten daarvan kun je wel combineren of variëren met een andere.
Ik hoop het voor je joh. Ik ben lui met de toet. Ik heb gisteren op de Tacx getraind en vanavond ga ik met het hondje bij mijn tante langs. Ik hoop dat het weer morgen beter is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:44 schreef Freddeh het volgende:
Nice! Binnen voor de bui!Gelukkig maar, anders was ik écht doorweekt.
Tempo lag heel laag vanochtend. Langs de A16 teruggevallen naar max 23km/u met vol windkracht 4 tegen. Als de wind niet draait denk ik dat ik vanmiddag wel eens een record zou kunnen verbreken...
Als de wind niet draait ben ik vanmiddag wel sneller thuis dan jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:25 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je joh. Ik ben lui met de toet. Ik heb gisteren op de Tacx getraind en vanavond ga ik met het hondje bij mijn tante langs. Ik hoop dat het weer morgen beter is.
Afrit Sterrenburg is redelijk druk meestal inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd dat is wel waar want ik zal wel weer file hebben, hoewel dat gisteren wel mee viel. Alleen de brug op en een beetje bij Sterrenburg.
Ik hoop wel voor je dat het droger wordt maar aan de andere kan kan je maar beter regen hebben als je terug naar huis gaat als in de ochtend.
Ik heb net een Sneekweek achter de rug. Misschien is bier wel goed voor je benenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:53 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Super man, mooie tijd en gemiddelde! Ik mag vanavond weer op de club gaan rijden.
In Juni reed ik 27ste, Juli 25ste, Augustus 21ste en in September heb ik weer een wedstrijd. Dan moet ik wel statistisch gezien bij de eerste 20 eindigen. Dus vanavond en de komende weken trainen op snelheid en hardheid. Ben alleen een beetje bang wat een weekend Lowlands gaat doen voor mijn benen. Nou ben ik allang niet meer het feestbeest, zuiperd wat ik voorheen was maar toch.
Marurk, mooie avatar!
Klinkt wel vet. Heb helaas een verjaardag op de 11e sept.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:36 schreef Superher0 het volgende:
Even een oproep. Wie was/is van plan om de Ronde van Picardie te rijden op zaterdag 11 september? http://www.sportcommunica(...)?langue=1&trophee=55
Ik wil deze wel rijden. Zat te denken om vrijdagmiddag weg te rijden, zaterdag wedstrijd te rijden en zondag weer terug te rijden. Misschien dat we als een groepje er naar toe gaan, auto/hotel en dergelijke?
Thnx!quote:
Hoe laat ben jij gaan fietsen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:44 schreef Freddeh het volgende:
Nice! Binnen voor de bui!Gelukkig maar, anders was ik écht doorweekt.
Tempo lag heel laag vanochtend. Langs de A16 teruggevallen naar max 23km/u met vol windkracht 4 tegen. Als de wind niet draait denk ik dat ik vanmiddag wel eens een record zou kunnen verbreken...
Thnx.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb net een Sneekweek achter de rug. Misschien is bier wel goed voor je benen
Gewoon de steigende lijn doorzetten en je gaat top 20 rijden!
Idd een mooie avatar van Marurk!
Bij mij ging dat vorig jaar perfect. Laatste toertochtje (140 km) van de Vuelta in Drenthe gereden na eerst een weekend Lowlands, waarna gelijk een week introductie begeleiden van de Universiteit. Paar uurtjes geslapen en toen op de fiets. Reed fantastisch toenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:53 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang wat een weekend Lowlands gaat doen voor mijn benen. Nou ben ik allang niet meer het feestbeest, zuiperd wat ik voorheen was maar toch.
Marurk, mooie avatar!
Klinkt zeker vet, maar ben de 10e september pas tegen de avond thuis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klinkt wel vet. Heb helaas een verjaardag op de 11e sept.![]()
Wie heeft overigens al plannen voor ritten in 2011? Ik zit te denken om er ook een paar te gaan doen, maar weet niet wat de mogelijkheden zijn
Ben om 7:07 richting het werk vertrokken en om 8:05 aangekomen hier. Was inderdaad redelijk heftig zo met die wind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:03 schreef Marurk het volgende:
Hoe laat ben jij gaan fietsen?
Het waait inderdaad erg hard hier. En er ligt best wel wat water van vanochtend, dus echt lekker fietsweer is het niet. Morgen zou het geloof ik droog zijn hier in het zuiden, dus dan wil ik zeker weer een lang ritje maken.
Nou het fietsen gaat wel maar elke keer erna heb ik pijn aan mijn rechter hamstring en links bij mijn stuitje zeg maar net dat stukje bil en rug. En dat houdt maar niet op, ik loop er moeilijk van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Afrit Sterrenburg is redelijk druk meestal inderdaad.
Hoe ging het Tacxen trouwens? Niet al te veel pijn meer?
In combinatie met je sig...kun je dit op veel manieren opvattenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
pijn aan mijn rechter hamstring en links bij mijn stuitje zeg maar net dat stukje bil en rug. En dat houdt maar niet op
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
In combinatie met je sig...kun je dit op veel manieren opvatten
Waar woon je? Woon ook in West-friesland, kan nog wel een paar mooie rondjes gebruikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:36 schreef DrStench het volgende:
oh ik zal mijzelf even inventariseren trouwens (srry geen foto):
Leeftijd: 20
BMI: 17 (194cm, 69kg )
Regio: West-friesland
Fiets: Trek 1.9
Licentie: Nee
Doel voor dit seizoen: Herstellen van elleboog breuk en richten op 2011 waar ik licentie ga rijden denk ik.
Ojah mijn specialiteiten zijn klimmen en tijdrijden bij weinig wind.
Zweepslag is toch een erkende aanrijdingskwaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:36 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik snap precies waar die pijn vandaan komt, en het heeft niets met zweepjes te maken
Eeuhh....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zweepslag is toch een erkende aanrijdingskwaal![]()
Dat jij gelijk aan andere dingen gaat denken is jouw zaak![]()
Geeft niet, dat effect heb ik vaak op mensen op het internetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |