quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals hij zich presenteert in de media moet hij bijna wel altijd onder de dope zitten
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef kriele het volgende:
De pakkans is praktisch 100%. Waarom blijven ze het toch steeds weer doen??
Kohl heeft daar toch een andere mening overquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef kriele het volgende:
De pakkans is praktisch 100%.
Opvallend dat hij nergens ontkent epo te hebben gebruikt. Hij vind het vreemd dat een staal uit 2007 die eerst negatief verklaard is nu wel positief is. Ja Dekker dat heet nu wetenschap, die staat nooit stil.quote:"Dit is een heel raar verhaal", verklaarde Dekker gisteravond tegenover deze krant. "Ik werkte nog een laatste training rondom Lucca af voordat ik in de namiddag naar Monaco zou vliegen. Toen ik terugkwam van de training werd ik door Anne Gripper (antidopingmanager van de UCI, red.) gebeld. Zij vertelde me dat ik in december 2007 positief had getest op epo. Ik heb het hele verhaal aangehoord. Dan zak je wel even door de grond. Ik heb vervolgens direct de ploeg op de hoogte gesteld."
Hoe Dekker positief kan testen op epo begrijpt hij niet. "Ik vind het allemaal heel vreemd. Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik heb het gevoel dat ik geflikt word. Op de dag dat ik naar de Tour vertrek komt ineens dit verhaal opduiken. Hoe kan een staal die in 2007 is onderzocht en negatief is verklaard nu opeens opnieuw worden getest? Hier klopt iets niet. Ik ben in Milaan om met mijn advocaat te overleggen welke stappen ik kan ondernemen."
De standaardreactie van een pakker tegenwoordig... Vroeger kon je nog ontkennen, maar nu niemand dat meer gelooft ga je maar vraagtekens zetten bij de manier waarop dit naar buiten komt en of zoiets wel mag...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Opvallend dat hij nergens ontkent epo te hebben gebruikt. Hij vind het vreemd dat een staal uit 2007 die eerst negatief verklaard is nu wel positief is. Ja Dekker dat heet nu wetenschap, die staat nooit stil.
Waarbij ze misschien juridisch wel een punt hebben, maar het zou wel tof zijn als je dan idd maar gewoon bekent. Al dat leugenachtige gedoequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
De standaardreactie van een pakker tegenwoordig... Vroeger kon je nog ontkennen, maar nu niemand dat meer gelooft ga je maar vraagtekens zetten bij de manier waarop dit naar buiten komt en of zoiets wel mag...
Maarja, wat is daar de oorzaak van, dat is de vraag. Gebruikte hij wél doping toen ie wel goed presteerde en nu niet meer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat ik eigenlijk het meest bizar vind is dat zo'n enorm talent dat Dekker altijd was, met het gebruik van epo, niet eens écht top presteert.
quote:Volgende week contra-expertise Dekker
01 augustus 2009
Op 10 of 11 augustus zal de contra-expertise van de urine van Thomas Dekker plaats vinden. Dan wordt de B-staal van de urine opnieuw onderzocht op dynepo, die vlak voor de Tour dit jaar gevonden werd. Dit meldt het Noordhollands Dagblad.
Het gaat om een staal dat eind 2007 genomen werd, maar die dit jaar opnieuw getest is omdat er toen nog geen goede test beschikbaar was.
Silence-Lotto zal zich na de test beraden over de toekomst. Bij een negatieve test zal men met Dekker om de tafel gaan, bij opnieuw postief zal er een ontslagprocedure gestart worden.
Bij de hertest zal Dekker zelf of zijn advocaat aanwezig zijn.
Als Dekker in vorm was, hoorde hij echt wel bij de wereldtop hoor. Misschien niet in de grote rondes, maar wel in ééndagswedstrijden en rondes van een week.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat ik eigenlijk het meest bizar vind is dat zo'n enorm talent dat Dekker altijd was, met het gebruik van epo, niet eens écht top presteert.
vorig jaar misschien niet, maar de jaren ervoor waren zijn resultaten toch niet echt mis....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dekker kan dus over een jaartje of 2 op zoek naar een andere ploeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:28 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Maarja, wat is daar de oorzaak van, dat is de vraag. Gebruikte hij wél doping toen ie wel goed presteerde en nu niet meer?
trouwens:
[..]
10 of 11 augustus werd er gezegdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:54 schreef wallofdolls het volgende:
Hoe zit t nou? Ik las op wielerupdate.nl dat Dekker vorige week de uitslag van de b-stalen zou krijgen.
Di Luca heeft ondertussen al wel z'n positieve b-staal terug. Dit gaat wel erg traag
is dat uberhaubt wel eens voorgekomen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef wallofdolls het volgende:
Lijkt me sterk dat de hertest plots negatief is
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
is dat uberhaubt wel eens voorgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |