Oh?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Deze dan maar? Ik dacht dat de topic-closer ook het nieuwe topic moest maken.
Dat is ook normaal, maar soms zijn mensen wat ongeduldigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Deze dan maar? Ik dacht dat de topic-closer ook het nieuwe topic moest maken.
Webber zit toch op intermediates?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:16 schreef Wombcat het volgende:
Webber op fullwets snel.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Neuh, op de BBC zaten ze ook te vertellen dat hij juist op intermediates rondrijdt.
Ik denk niet dat een team wat nu roept dalijk wordt het droger en dat het dat dan niet is het weer voor morgen correct weet te voorspellen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar goed: ze kunnen dus niets veranderen aan de setup en als het morgen droog is dan staan een aantal toch op een lastige setup, lijkt me. Dan toch maar in Q2 of Q3 stranden met zulk wisselvallig weer.
De BBC (EJ) vertelde in aanloop naar de kwali dat er (in het geval van regen) naar alle waarschijnlijkheid gekwalificeerd zou worden op een droge set-up met het oog op de race van morgen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar goed: ze kunnen dus niets veranderen aan de setup en als het morgen droog is dan staan een aantal toch op een lastige setup, lijkt me. Dan toch maar in Q2 of Q3 stranden met zulk wisselvallig weer.
Jawel, niet gaan doen wat je roeptquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een team wat nu roept dalijk wordt het droger en dat het dat dan niet is het weer voor morgen correct weet te voorspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |