Oh?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Deze dan maar? Ik dacht dat de topic-closer ook het nieuwe topic moest maken.
Dat is ook normaal, maar soms zijn mensen wat ongeduldigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Deze dan maar? Ik dacht dat de topic-closer ook het nieuwe topic moest maken.
Webber zit toch op intermediates?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:16 schreef Wombcat het volgende:
Webber op fullwets snel.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Neuh, op de BBC zaten ze ook te vertellen dat hij juist op intermediates rondrijdt.
Ik denk niet dat een team wat nu roept dalijk wordt het droger en dat het dat dan niet is het weer voor morgen correct weet te voorspellen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar goed: ze kunnen dus niets veranderen aan de setup en als het morgen droog is dan staan een aantal toch op een lastige setup, lijkt me. Dan toch maar in Q2 of Q3 stranden met zulk wisselvallig weer.
De BBC (EJ) vertelde in aanloop naar de kwali dat er (in het geval van regen) naar alle waarschijnlijkheid gekwalificeerd zou worden op een droge set-up met het oog op de race van morgen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar goed: ze kunnen dus niets veranderen aan de setup en als het morgen droog is dan staan een aantal toch op een lastige setup, lijkt me. Dan toch maar in Q2 of Q3 stranden met zulk wisselvallig weer.
Jawel, niet gaan doen wat je roeptquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een team wat nu roept dalijk wordt het droger en dat het dat dan niet is het weer voor morgen correct weet te voorspellen.
Idd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De BBC (EJ) vertelde in aanloop naar de kwali dat er (in het geval van regen) naar alle waarschijnlijkheid gekwalificeerd zou worden op een droge set-up met het oog op de race van morgen.
Al gevonden!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar zijn de resultaten terug te vinden?
Belooft wat voor morgenquote:1 6 Mark Webber RBR-Renault 1:51.886 1:48.210 1:49.327
2 4 Nico Rosberg Mercedes GP 1:52.560 1:47.417 1:50.673
3 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:47.632 1:46.828 1:50.789
4 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:49.479 1:47.085 1:50.914
5 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1:49.664 1:47.346 1:51.001
6 11 Robert Kubica Renault 1:46.283 1:46.951 1:51.051
7 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:50.301 1:48.371 1:51.511
8 3 Michael Schumacher Mercedes GP 1:52.239 1:48.400 1:51.717
9 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1:48.467 1:47.792 1:51.767
10 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:49.922 1:48.238 1:52.254
11 12 Vitaly Petrov Renault 1:47.952 1:48.760
12 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1:47.153 1:48.771
13 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:48.945 1:49.207
14 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:48.655 1:49.464
15 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1:52.875 1:52.270
16 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:52.398 1:52.520
17 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:52.211
18 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:52.884
19 8 Fernando Alonso Ferrari 1:53.044
20 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:53.050
21 7 Felipe Massa Ferrari 1:53.283
22 20 Karun Chandhok HRT-Cosworth 1:56.299
23 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:57.269
24 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1:59.977
zelf tellen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:25 schreef vosss het volgende:
Waar controleren jullie zo snel hoeveel punten jullie hebben?
Dat is tenminste een echte sport!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja fuck, dat kan ik nietquote:
Intussen is deze al geupdate:quote:
Heb ik net zitten rekenen, is ie ge-updatequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
Ahh, 87 punten
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
die levert mij juist punten opquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blegh, 93 maar
Ik moet echt van dat Lotus-chassis af...
quote:De kwalificatie voor de Grand Prix van Maleisië is gewonnen door Mark Webber. Naast hem op de eerste startrij staat Nico Rosberg, daarachter zijn het Sebastian Vettel en Adrian Sutil. De derde startrij wordt morgen gevormd door Nico Hülkenberg en Robert Kubica.
Lees verder
Dat zie je toch zelf ook wel?!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:40 schreef Sally het volgende:
Ehm, dit klopt natuurlijk niet. Degene die het vorige topic sluit, opent de nieuwe.
Nu heb ik deze in een ander topic gezet:
[F1] Uitslag kwalificatie Maleisië
[..]
moet morgen op visitequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef larry91 het volgende:
Gaat morgen wel een prachtige race worden, als het ook flink regent en de mclaren's en ferrari's vanaf achter moeten komen. Ik heb er al zin in.
Ik vorig jaar op vakantie Spa half gemist.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
moet morgen op visite![]()
Kan me niet voor de geest halen wanneer ik voor het laatst een race live gemist heb, over blunders gesproken![]()
Boehoe!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:40 schreef Sally het volgende:
Ehm, dit klopt natuurlijk niet. Degene die het vorige topic sluit, opent de nieuwe.
Ik klikte op de link in de laantste post van Walter_S. En zo kwam ik snel bij 'het andere' topic.quote:
Eh nee, ik had niet helemaal gelet op de tijd die verstreken was tussen het openen van het topic en mijn post. Was druk bezig geweest met het verslag maken en online zetten.quote:1 topic met 0 reacties en een ander topic waar al tig reacties in staan en dus ook hoger in de AT list staat.
Goedemorgen Sally. Beetje opletten he. En dat een nieuw topic gemaakt word door iemand anders maakt toch geen bal uit.
Beide hadden geen OP en het was in the heat of the rein zegmaar.
En ik kijk NOOIT in AT.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik klikte op de link in de laantste post van Walter_S. En zo kwam ik snel bij 'het andere' topic.
[..]
Eh nee, ik had niet helemaal gelet op de tijd die verstreken was tussen het openen van het topic en mijn post. Was druk bezig geweest met het verslag maken en online zetten.
Wat mij betreft wel. Soort van ongeschreven regel. En dan post ik door in het topic van de topicsluiter, die de link netjes in zijn laatste post heeft gezet ook nog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
. En dat een nieuw topic gemaakt word door iemand anders maakt toch geen bal uit.
Dit zal mij in ieder geval niet overkomen, want ik zit dat weekend lekker in Spa!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vorig jaar op vakantie Spa half gemist.
Godverdomme, ik was de rest van de vakantie niet te genieten![]()
Kut TV's daar in dat vakantiepark, zender viel de hele tijd weg tijdens de voorbeschouwing, in ander huisje gaan kijken, tv deed het goed, onze tv meegesleept vlug vlak voor de start want die was veel groter.
Poef, weg zender in dat andere huisje. Kleine tv weer terug, nog steeds geen zender
Met die grote tv weer over dat park zeulen naar ons eigen huisje, ook geen beeld meer.
Kleine tv van de buren proberen bij ons, ook niks etc etc
De mensen zullen wel gedacht hebben wat is dat voor een idioot dattie op zn vakantie zo druk in de weer is met allerhande TV's. WTF is ie eik mee bezig
Zolang het geen geschreven regel is...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Soort van ongeschreven regel.
Mijn plan was om dit jaar ook naar Spa te gaan met mijn vriendin. VIP allin extra plus plus pakket zegmaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:53 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Dit zal mij in ieder geval niet overkomen, want ik zit dat weekend lekker in Spa!![]()
![]()
Er zijn vast wel mensen (mannen en vrouwen) die ook willen gaan, toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn plan was om dit jaar ook naar Spa te gaan met mijn vriendin. VIP allin extra plus plus pakket zegmaar.
Helaas is de relatie verbroken door haar en is ze weer bij haar ouders gaan wonen.
En om nou alleen te gaan is ook al zowat.
Helpt sowieso sneller als je er een TR van maakt of het in het Feedback-topic zet van het desbetreffende forum:quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als een modje er even #2 van wil maken.
Kan het niet direct terugvinden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef M.Melandri het volgende:
Stond Rosberg ook op intermediates? Want normaal gesproken zijn webber en rosberg absoluut geen helden in de regen.
quote:5 min: Nico Rosberg is extremely quick on his lap out of the pits, as the Force India pair continue on their timed lap.
Bron: gekopieerde tekst van autosport.coms Live Report (staat nu niets meer).
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef M.Melandri het volgende:
Stond Rosberg ook op intermediates?
Bij mij nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:35 schreef Leatherface het volgende:
Leuke kwali-uitslag.Ik steun dit seizoen de Red Bulls
(mijn sympathie verschilt eigenlijk van jaar tot jaar)
Ten eerste kon Hamilton hier wel zeker wat aan doen. Net als Button, Massa en Alonso. Die hadden gewoon tegen hun team moeten roepen op de radio gooi die banden eronder en gaan godmiljaar dalijk zijn we de sigaar!!!!quote:Lewis Hamilton: "Morgen de ballen uit mijn broek rijden"
Lewis Hamilton had een moeilijke race in Australie na onder andere aanrijding met Mark Webber. Ook in Maleisie gaat het nog niet van een leien dakje, want de F1-kampioen van 2008 kwam niet verder dan een twintigste plek en bleef dus steken in Q1. De Brit was tijdens de vrije trainingen steeds de snelste, maar door zijn team te lang wachten, kon Hamilton op de inmiddels klestnatte baan geen snelle tijd meer neer zetten.
"Dit is zo’n dag dat alles tegen zit", aldus Hamilton. "Het was tot nu toe een erg goed weekend voor ons. Het feit is dat we geen regen meer verwachtten. We gingen naar buiten op hetzelfde moment als de andere topteams en het resultaat was dat veel van ons pech hadden. Toen ik eindelijk op de baan was waren er zo veel gele vlaggen dat ik geen goede tijd kon neerzetten en ondertussen ging het steeds harder regenen. Je kon niets voelen, het was zo ontzettend glad! Je vloog er snel van af, ik ging er trouwens in de eerste ronde ook af maar ik heb het goed gedaan in deze omstandigheden. Ik was het hele weekend het snelst, maar wat kan ik hier aan doen? We zullen het gewoon van ons af moeten schudden en, zoals altijd, zal ik nooit opgeven. Daarom let ik niet alleen op de snelle auto’s om me heen, ik let op iedereen, inclusief diegene die rijen voor me staan. Dus ik zal alles geven en ik ga morgen de ballen uit mijn broek rijden!"
Conspiracy Theoryquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef Atreidez het volgende:
Is gewoon afgesproken werk geweest.. Ze wilden toch spannendere racesVolgende race staan Merc en RB achteraan.
Wordt leuk morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |