Oh?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Deze dan maar? Ik dacht dat de topic-closer ook het nieuwe topic moest maken.
Dat is ook normaal, maar soms zijn mensen wat ongeduldigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Deze dan maar? Ik dacht dat de topic-closer ook het nieuwe topic moest maken.
Webber zit toch op intermediates?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:16 schreef Wombcat het volgende:
Webber op fullwets snel.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Neuh, op de BBC zaten ze ook te vertellen dat hij juist op intermediates rondrijdt.
Ik denk niet dat een team wat nu roept dalijk wordt het droger en dat het dat dan niet is het weer voor morgen correct weet te voorspellen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar goed: ze kunnen dus niets veranderen aan de setup en als het morgen droog is dan staan een aantal toch op een lastige setup, lijkt me. Dan toch maar in Q2 of Q3 stranden met zulk wisselvallig weer.
De BBC (EJ) vertelde in aanloop naar de kwali dat er (in het geval van regen) naar alle waarschijnlijkheid gekwalificeerd zou worden op een droge set-up met het oog op de race van morgen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar goed: ze kunnen dus niets veranderen aan de setup en als het morgen droog is dan staan een aantal toch op een lastige setup, lijkt me. Dan toch maar in Q2 of Q3 stranden met zulk wisselvallig weer.
Jawel, niet gaan doen wat je roeptquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een team wat nu roept dalijk wordt het droger en dat het dat dan niet is het weer voor morgen correct weet te voorspellen.
Idd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De BBC (EJ) vertelde in aanloop naar de kwali dat er (in het geval van regen) naar alle waarschijnlijkheid gekwalificeerd zou worden op een droge set-up met het oog op de race van morgen.
Al gevonden!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar zijn de resultaten terug te vinden?
Belooft wat voor morgenquote:1 6 Mark Webber RBR-Renault 1:51.886 1:48.210 1:49.327
2 4 Nico Rosberg Mercedes GP 1:52.560 1:47.417 1:50.673
3 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:47.632 1:46.828 1:50.789
4 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:49.479 1:47.085 1:50.914
5 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1:49.664 1:47.346 1:51.001
6 11 Robert Kubica Renault 1:46.283 1:46.951 1:51.051
7 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:50.301 1:48.371 1:51.511
8 3 Michael Schumacher Mercedes GP 1:52.239 1:48.400 1:51.717
9 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1:48.467 1:47.792 1:51.767
10 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:49.922 1:48.238 1:52.254
11 12 Vitaly Petrov Renault 1:47.952 1:48.760
12 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1:47.153 1:48.771
13 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:48.945 1:49.207
14 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:48.655 1:49.464
15 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1:52.875 1:52.270
16 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:52.398 1:52.520
17 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:52.211
18 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:52.884
19 8 Fernando Alonso Ferrari 1:53.044
20 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:53.050
21 7 Felipe Massa Ferrari 1:53.283
22 20 Karun Chandhok HRT-Cosworth 1:56.299
23 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:57.269
24 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1:59.977
zelf tellen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:25 schreef vosss het volgende:
Waar controleren jullie zo snel hoeveel punten jullie hebben?
Dat is tenminste een echte sport!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja fuck, dat kan ik nietquote:
Intussen is deze al geupdate:quote:
Heb ik net zitten rekenen, is ie ge-updatequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
Ahh, 87 punten
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
die levert mij juist punten opquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blegh, 93 maar
Ik moet echt van dat Lotus-chassis af...
quote:De kwalificatie voor de Grand Prix van Maleisië is gewonnen door Mark Webber. Naast hem op de eerste startrij staat Nico Rosberg, daarachter zijn het Sebastian Vettel en Adrian Sutil. De derde startrij wordt morgen gevormd door Nico Hülkenberg en Robert Kubica.
Lees verder
Dat zie je toch zelf ook wel?!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:40 schreef Sally het volgende:
Ehm, dit klopt natuurlijk niet. Degene die het vorige topic sluit, opent de nieuwe.
Nu heb ik deze in een ander topic gezet:
[F1] Uitslag kwalificatie Maleisië
[..]
moet morgen op visitequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef larry91 het volgende:
Gaat morgen wel een prachtige race worden, als het ook flink regent en de mclaren's en ferrari's vanaf achter moeten komen. Ik heb er al zin in.
Ik vorig jaar op vakantie Spa half gemist.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
moet morgen op visite![]()
Kan me niet voor de geest halen wanneer ik voor het laatst een race live gemist heb, over blunders gesproken![]()
Boehoe!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:40 schreef Sally het volgende:
Ehm, dit klopt natuurlijk niet. Degene die het vorige topic sluit, opent de nieuwe.
Ik klikte op de link in de laantste post van Walter_S. En zo kwam ik snel bij 'het andere' topic.quote:
Eh nee, ik had niet helemaal gelet op de tijd die verstreken was tussen het openen van het topic en mijn post. Was druk bezig geweest met het verslag maken en online zetten.quote:1 topic met 0 reacties en een ander topic waar al tig reacties in staan en dus ook hoger in de AT list staat.
Goedemorgen Sally. Beetje opletten he. En dat een nieuw topic gemaakt word door iemand anders maakt toch geen bal uit.
Beide hadden geen OP en het was in the heat of the rein zegmaar.
En ik kijk NOOIT in AT.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik klikte op de link in de laantste post van Walter_S. En zo kwam ik snel bij 'het andere' topic.
[..]
Eh nee, ik had niet helemaal gelet op de tijd die verstreken was tussen het openen van het topic en mijn post. Was druk bezig geweest met het verslag maken en online zetten.
Wat mij betreft wel. Soort van ongeschreven regel. En dan post ik door in het topic van de topicsluiter, die de link netjes in zijn laatste post heeft gezet ook nog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
. En dat een nieuw topic gemaakt word door iemand anders maakt toch geen bal uit.
Dit zal mij in ieder geval niet overkomen, want ik zit dat weekend lekker in Spa!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vorig jaar op vakantie Spa half gemist.
Godverdomme, ik was de rest van de vakantie niet te genieten![]()
Kut TV's daar in dat vakantiepark, zender viel de hele tijd weg tijdens de voorbeschouwing, in ander huisje gaan kijken, tv deed het goed, onze tv meegesleept vlug vlak voor de start want die was veel groter.
Poef, weg zender in dat andere huisje. Kleine tv weer terug, nog steeds geen zender
Met die grote tv weer over dat park zeulen naar ons eigen huisje, ook geen beeld meer.
Kleine tv van de buren proberen bij ons, ook niks etc etc
De mensen zullen wel gedacht hebben wat is dat voor een idioot dattie op zn vakantie zo druk in de weer is met allerhande TV's. WTF is ie eik mee bezig
Zolang het geen geschreven regel is...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Soort van ongeschreven regel.
Mijn plan was om dit jaar ook naar Spa te gaan met mijn vriendin. VIP allin extra plus plus pakket zegmaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:53 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Dit zal mij in ieder geval niet overkomen, want ik zit dat weekend lekker in Spa!![]()
![]()
Er zijn vast wel mensen (mannen en vrouwen) die ook willen gaan, toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn plan was om dit jaar ook naar Spa te gaan met mijn vriendin. VIP allin extra plus plus pakket zegmaar.
Helaas is de relatie verbroken door haar en is ze weer bij haar ouders gaan wonen.
En om nou alleen te gaan is ook al zowat.
Helpt sowieso sneller als je er een TR van maakt of het in het Feedback-topic zet van het desbetreffende forum:quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als een modje er even #2 van wil maken.
Kan het niet direct terugvinden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef M.Melandri het volgende:
Stond Rosberg ook op intermediates? Want normaal gesproken zijn webber en rosberg absoluut geen helden in de regen.
quote:5 min: Nico Rosberg is extremely quick on his lap out of the pits, as the Force India pair continue on their timed lap.
Bron: gekopieerde tekst van autosport.coms Live Report (staat nu niets meer).
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef M.Melandri het volgende:
Stond Rosberg ook op intermediates?
Bij mij nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:35 schreef Leatherface het volgende:
Leuke kwali-uitslag.Ik steun dit seizoen de Red Bulls
(mijn sympathie verschilt eigenlijk van jaar tot jaar)
Ten eerste kon Hamilton hier wel zeker wat aan doen. Net als Button, Massa en Alonso. Die hadden gewoon tegen hun team moeten roepen op de radio gooi die banden eronder en gaan godmiljaar dalijk zijn we de sigaar!!!!quote:Lewis Hamilton: "Morgen de ballen uit mijn broek rijden"
Lewis Hamilton had een moeilijke race in Australie na onder andere aanrijding met Mark Webber. Ook in Maleisie gaat het nog niet van een leien dakje, want de F1-kampioen van 2008 kwam niet verder dan een twintigste plek en bleef dus steken in Q1. De Brit was tijdens de vrije trainingen steeds de snelste, maar door zijn team te lang wachten, kon Hamilton op de inmiddels klestnatte baan geen snelle tijd meer neer zetten.
"Dit is zo’n dag dat alles tegen zit", aldus Hamilton. "Het was tot nu toe een erg goed weekend voor ons. Het feit is dat we geen regen meer verwachtten. We gingen naar buiten op hetzelfde moment als de andere topteams en het resultaat was dat veel van ons pech hadden. Toen ik eindelijk op de baan was waren er zo veel gele vlaggen dat ik geen goede tijd kon neerzetten en ondertussen ging het steeds harder regenen. Je kon niets voelen, het was zo ontzettend glad! Je vloog er snel van af, ik ging er trouwens in de eerste ronde ook af maar ik heb het goed gedaan in deze omstandigheden. Ik was het hele weekend het snelst, maar wat kan ik hier aan doen? We zullen het gewoon van ons af moeten schudden en, zoals altijd, zal ik nooit opgeven. Daarom let ik niet alleen op de snelle auto’s om me heen, ik let op iedereen, inclusief diegene die rijen voor me staan. Dus ik zal alles geven en ik ga morgen de ballen uit mijn broek rijden!"
Conspiracy Theoryquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef Atreidez het volgende:
Is gewoon afgesproken werk geweest.. Ze wilden toch spannendere racesVolgende race staan Merc en RB achteraan.
Wordt leuk morgen
quote:'I could have achieved more' - Schumacher
Michael Schumacher's challenging return to Formula 1 continued on Saturday as the 7-time World Champion qualified eighth ahead of tomorrow's Malaysian Grand Prix. With Mercedes-Benz team-mate Nico Rosberg making the front row, Schumacher was left pondering what might have been.
Schumacher shares Row 4 with former team-mate Barrichello
Although the changeable conditions in Kuala Lumpur were the type in which Schumacher inherited his 'Rainmeister' title, the German was unable to make a large impression at Sepang.
"I am obviously a little disappointed with my result today as it was evident from the earlier qualifying sessions that we looked pretty good and I clearly could have achieved more," he admitted, having clinched five poles at Sepang in the past.
"On my last run in Q3 I wanted to secure a lap time and then go for the second lap but after I finished my first quick lap the tyres were already gone, so I could not go for it anymore.
"Though it is good to know the limits of the Wet tyres for tomorrow, I now have to concentrate fully on the race. Congratulations to Nico today for scoring our first front row qualifying result."
quote:Happiness and disappointment lay close together at Mercedes GP
F1 Grand Prix, GP Malaysia, Sepang International Circuit
Nico Rosberg achieved his best ever grid placing today in a rain-soaked and eventful qualifying session for the 2010 PETRONAS Malaysian Grand Prix at the Sepang International Circuit as he put his MGP W01 on the front row of the grid in second position. Team-mate Michael Schumacher qualified in eighth place after the rain-interrupted Q3.
With rain arriving prior to the start of qualifying, Nico and Michael waited in the garage for the opening minutes of Q1. They completed one run on intermediate tyres and headed straight back into the pits for wets as the rain intensified, leaving their best laps quick enough to go through in 16th and 14th positions respectively. With a lessening of the rain, intermediates were the right choice for Q2 where Nico and Michael finished in 5th and 10th places to progress.
Q3 began in heavy rain which quickly brought out the red flag. Once the action had resumed, Nico and Michael completed three flying laps on wet tyres, setting their quickest times on the first lap before the tyres began to degrade. Nico had a great lap for second place, bringing the first front row grid slot for the MERCEDES GP PETRONAS team, with Michael finishing in eighth position.
Nico Rosberg: "I'm really pleased with my first front row start and it's great for me, the whole team and PETRONAS to have such a good qualifying result in Sepang for one of our home races. It was very difficult out there today and hard to keep it on the road at times. My run in Q3 was definitely my best of the day and I put in a good time on the first quick lap. By the second lap, the tyres started to degrade so it just wasn't possible to go any quicker from there. As soon as we went out, I thought intermediates were the way to go and maybe I should have come in but in the end it worked out well for us. I'm confident that we can have a strong race from here tomorrow, if it is wet or dry, and I'm looking forward to it."
Michael Schumacher: "I am obviously a little disappointed with my result today as it was evident from the earlier qualifying sessions that we looked pretty good and I clearly could have achieved more. On my last run in Q3, I wanted to secure a lap time and then go for the second lap but after I finished my first quick lap, the tyres were already gone so I could not go for it anymore. Though it is good to know the limits of the wet tyres for tomorrow, now I have to concentrate fully on the race. Congratulations to Nico today for scoring our first front row qualifying result."
Ross Brawn: "An excellent performance from Nico today to achieve his first front row grid start in what were very challenging conditions for all of the drivers. In these situations, it is important to keep a cool and calm head and I'm very pleased with how the team worked together to ensure that we competed in all three sessions. It was a bit close on occasion but we reacted well and the drivers did the most important job of keeping the car on the track. In Q3, Nico had a great first lap to achieve his time for second position, however the wet tyres degraded very quickly and Michael suffered particularly on his second quick lap and was not able to improve. It's very pleasing to have achieved our best grid position of the season here in Sepang for PETRONAS's home race."
Norbert Haug: "Today was a qualifying session where anything was possible and we saw some surprising results like three World Champions starting the race from 17th, 19th and 20th positions. Michael did the best job amongst the Champions finishing in eighth place whilst Nico was superb in posting the fastest time of the drivers on wet tyres in Q3 and finishing the session in second position on the front row. Michael decided to do a 'safe' lap and wanted to push hard on the lap afterwards but the wet tyres unfortunately only lasted one lap at their peak. I am particularly pleased that five German drivers finished this thrilling and challenging qualifying session in the top eight. All of them have, in one form or another, been supported by Mercedes-Benz during their junior careers, be it in karting like Nico and sportcars like Michael, or in the Formula 3 Euro Series. Well done to all of them! It gives everybody in our team great pleasure to start from the front row for the PETRONAS Malaysian Grand Prix and our target is to achieve a similar result tomorrow."
Jupsquote:Op zondag 4 april 2010 00:02 schreef StephanL het volgende:
de race begint 10:00 neem ik aan?
Ja klopt, dacht vraag het nog even na voor de zekerheid.quote:Op zondag 4 april 2010 00:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jups
Voorbeschouwing een uur eerder uiteraard
Het schijnt een beetje te gaan spetteren...quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef LWD-Godius het volgende:
Weet iemand de weersvoorspelling van de race?
Altijd een gok, zeker nu ze om 17 uur lokale tijd starten.quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef LWD-Godius het volgende:
Weet iemand de weersvoorspelling van de race?
Even goed verbeterdquote:Op zondag 4 april 2010 00:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Altijd een gok, zeker nu ze om 17 uur 16:00 uur lokale tijd starten.
Vaak regent het dan en vandaag was daar een mooi voorbeeld van
Fingers crossed en hopen op een bak regen
Morgequote:
Over een uur pas hequote:
Inderdaad!quote:Op zondag 4 april 2010 09:03 schreef Schunckelstar het volgende:
op de bbc weten ze toch altijd weer een mooi openingsfilmpje te maken
Zou leuk zijnquote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
een droge start, en dan na een rondje of 3 druppels waarbij het onduidelijk is of er veel gaat vallen of niet, en dan een paar rondjes later een stortbui
Dat zat 'm al jaren dwarsquote:Op zondag 4 april 2010 09:09 schreef Frishe het volgende:
Zo. Laten we maar beginnen!
Wat was dat trouwens... Kalf die begint over de comming out van Ricky Martin?
lijkt me toch sterk...was dat te zien dan?quote:
Op de rand bovenop stond heel groot Scudaria Ferrari Marlboroquote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lijkt me toch sterk...was dat te zien dan?
zou het iig heel vreemd vinden
hmm, vreemd... bij alonso staat trouwens gewoon scuderia ferrari zie ik nuquote:Op zondag 4 april 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Op de rand bovenop stond heel groot Scudaria Ferrari Marlboro
Dat is de officiële teamnaam! waarom dat wel mag is mij ook een raadsel...quote:Op zondag 4 april 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Op de rand bovenop stond heel groot Scudaria Ferrari Marlboro
Volgens mij stond daar gister nog Scuderia Ferrari Marlboro.quote:Op zondag 4 april 2010 09:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hmm, vreemd... bij alonso staat trouwens gewoon scuderia ferrari zie ik nu
En dan moeten ze natuurlijk weer de race stoppenquote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
een droge start, en dan na een rondje of 3 druppels waarbij het onduidelijk is of er veel gaat vallen of niet, en dan een paar rondjes later een stortbui
Was die tabaksreclame niet een EU maatregel en geen FIA maatregel. Het zou dus kunnen dat in Maleisie het wel mag. Er staat wel iets over op Wikiquote:Op zondag 4 april 2010 09:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hmm, vreemd... bij alonso staat trouwens gewoon scuderia ferrari zie ik nu
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)mula_One_auto_racingquote:Through the arrangement, the Marlboro brand in 2007 was legally visible prominently on the cars, jumpsuits and pit crew at three races: at the Bahrain[60], Monaco and Chinese Grands Prix. Ferrari was the only team backed by a cigarette brand in the 2007 Formula One season. Since the start of the 2008 season, Ferrari has no longer carried Marlboro logos at any races, even those at which tobacco advertising is allowed. It is therefore unlikely that any F1 car will ever directly advertise tobacco again. However the barcode symbol that is used instead is "subliminally" suggestive of the Marlboro branding, and signifies their sponsorship.
nee, iets minder als vorig jaar hoop ikquote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan moeten ze natuurlijk weer de race stoppen
Hebben ze klachten gehad?quote:Op zondag 4 april 2010 09:18 schreef Trystar het volgende:
[..]
Volgens mij stond daar gister nog Scuderia Ferrari Marlboro.
Ik wil niet naar oude mannetjes in een strak wit broekje kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 09:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom heeft EJ zo'n vies strak wit spijkerbroekje aan?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 4 april 2010 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet naar oude mannetjes in een strak wit broekje kijken
Dat heet dan een valse startquote:Op zondag 4 april 2010 09:25 schreef Spooky4u het volgende:
Kunnen ze niet alvast beginnen?
ooooh... Niets gemistquote:Op zondag 4 april 2010 09:09 schreef Frishe het volgende:
Zo. Laten we maar beginnen!
Wat was dat trouwens... Kalf die begint over de comming out van Ricky Martin?
Die dan weer welquote:Op zondag 4 april 2010 09:03 schreef Schunckelstar het volgende:
op de bbc weten ze toch altijd weer een mooi openingsfilmpje te maken
Oeh! Let the games begin!quote:Op zondag 4 april 2010 09:33 schreef Sally het volgende:
http://www.weather.com/weather/hourbyhour/MYXX0031
Het weer van uur tot uur: 60 % kans op neerslag en scattered thunderstorms
Wat een haatquote:Op zondag 4 april 2010 09:34 schreef Frishe het volgende:
Wat zou ik die Alonso toch eens graag een vuist in het gezicht stoppen. Wat een lul. Botte hengst.
Oeh, scattered nog welquote:Op zondag 4 april 2010 09:33 schreef Sally het volgende:
http://www.weather.com/weather/hourbyhour/MYXX0031
Het weer van uur tot uur: 60 % kans op neerslag en scattered thunderstorms
Hakkinen? Niet in de war met Raikkonen??quote:Op zondag 4 april 2010 09:42 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik kan die gast als persoon echt niet hebben. Zelfde met Hakkinen.
hoe de fuck kun je nou een hekel hebben aan die ontzettende heldquote:
Ja precies....quote:Op zondag 4 april 2010 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hakkinen? Niet in de war met Raikkonen??
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race. Zoveel zal dat niet schelen in de prijs om 1 persoon extra mee te late vliegen.quote:
Het was om te besparen had ik gelezen. Bij de GP's in Europa zouden ze bekijken of hij ter plaatse kan zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race. Zoveel zal dat niet schelen in de prijs om 1 persoon extra mee te late vliegen.
Misschien heeft het iets te maken met het overlijden van zijn vrouw?
Geen idee of hij kinderen heeft, maar als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat hij gewoon wat meer tijd thuis wil zijn zegmaar en dat hoef je natuurlijk niet zo naar buiten te brengen als je dat niet wilt.
Klinkt iig plausibel als je het mij vraagt
And I want 10% of it.quote:Op zondag 4 april 2010 09:46 schreef Sally het volgende:
"We couldn't have a better grid now, can we?" aldus Bernie
"Maybe a little bit of rain. ... "If it doesn't rain, I want my money back!"![]()
Hm, die besparing had ik ook begrepen.quote:Op zondag 4 april 2010 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race.
Maar dat klinkt ook wel aannemelijk, ja.quote:Zoveel zal dat niet schelen in de prijs om 1 persoon extra mee te late vliegen.
Misschien heeft het iets te maken met het overlijden van zijn vrouw?
Geen idee of hij kinderen heeft, maar als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat hij gewoon wat meer tijd thuis wil zijn zegmaar en dat hoef je natuurlijk niet zo naar buiten te brengen als je dat niet wilt.
Klinkt iig plausibel als je het mij vraagt
Een pitreporter in de studio is natuurlijk helemaal lachwekkendquote:Op zondag 4 april 2010 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race.
quote:
De satellietverbinding schijnt aardig aan de prijs te zijn. Dus dat zal de besparing zijn voor RTL.quote:Op zondag 4 april 2010 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, die besparing had ik ook begrepen.
[..]
Maar dat klinkt ook wel aannemelijk, ja.
Echter: waarom zou Olav het daar niet over hebben dan, op zijn weblogs? Dat is een veel 'aardiger' reden dan dat RTL geen geld heeft.
Oh, Live commentary van autosport.com zegt:quote:Op zondag 4 april 2010 09:41 schreef Sally het volgende:
39 graden track, 38 graden Celsius omgevingstemperatuur, da's best warm![]()
Bron: BBC One, pitreporter.
Nouja ook al zijn ze jong volwassen, dan nog kan ik me voorstellen dat vader zo kort na het overlijden van mams toch wat meer thuis wil zijn. Ik bedoel hij is al zoveel jaren zo lang van huis.quote:Op zondag 4 april 2010 09:49 schreef Schunckelstar het volgende:
hij heeft iig wel kinderen, weet niet hou oud die zijn though, dus of ie daar voor thuis blijft weet ik niet
Hij heeft zelf toch al gezegd dat tie veel liever bij de race aanwezig is, maar dat RTL geen geld wil geven?quote:Op zondag 4 april 2010 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ook al zijn ze jong volwassen, dan nog kan ik me voorstellen dat vader zo kort na het overlijden van mams toch wat meer thuis wil zijn. Ik bedoel hij is al zoveel jaren zo lang van huis.
En buiten dat, een moeder sterft altijd te vroeg.
Dus ik denk eik niet dat de leeftijd er echt iets mee te maken heeft. In dergelijke omstandigheden heb je toch de meeste steun aan elkaar
Ik heb de qualy van gister nog aan staan.quote:Op zondag 4 april 2010 09:50 schreef SemPai het volgende:
Krijg hier geen beeld op de live timing van formula1.com ?
Ligt het aan mij of . . .
iig niet in B&H danquote:Op zondag 4 april 2010 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We zouden een Spotters topic moeten openen voor iedere keer dat dat oostblok mensvrouw van Petrov in beeld komt.
Is dat nou zn moeder of zn vriendin?quote:Op zondag 4 april 2010 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We zouden een Spotters topic moeten openen voor iedere keer dat dat oostblok mensvrouw van Petrov in beeld komt.
[spaceballs-mode]And what does that make us? Absolutely nothing [/spaceball-mode]quote:Op zondag 4 april 2010 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is het wel de manager van de vriendin van zijn moeder
Op zacht, zegt Molquote:Op zondag 4 april 2010 09:58 schreef Wombcat het volgende:
Als 't gaat regenen hoeven ze niet verplicht tussen compounds te wisselen toch? Dus zullen de meesten op de harde band starten om de regen af te wachten, lijkt me zo.
Heb inderdaad (vorige week) opnieuw geregistreerd.quote:Op zondag 4 april 2010 09:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb de qualy van gister nog aan staan.
Een F5 of crtrl + F5 helpt niet in de zin van dattie naar de race overspringt. Meestal is het zo dat LT vanzelf naar de race springt.
Verder: heb je je al opnieuw geregistreerd? Er is een mailtje geweest over de mobiele app, maar daar stond in dat je je opnieuw moest registreren.
1 voordeel: je mag nu wel een eigen pw kiezen
quote:Op zondag 4 april 2010 10:02 schreef Frishe het volgende:
Wat een baan heb ik ook. F1 kijken, internetten en 100% betaald krijgen
weet ik niet, maar ik moet de managerspel pagina hebben op gpupdate omdat ik wil weten wie in mijn subleague de la rosa heeftquote:Op zondag 4 april 2010 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl/livefeed/3561/1141/ wel?
Hm, ik had in Live Timing nog steeeds de qualy-tijden, maar bovenaan stond (Race). Een harde refresh loste het op.quote:
Nu Rubens nogquote:Op zondag 4 april 2010 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Al die starts vanaf de verschillende auto's.
Leuk.quote:Op zondag 4 april 2010 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Al die starts vanaf de verschillende auto's.
Ctrl + F5 deed de truc hier?quote:
Lekker krap allemaalquote:Op zondag 4 april 2010 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Al die starts vanaf de verschillende auto's.
Helpt niet hierquote:
Volhouden, ik hoor en lees steeds meer dat het 't nu wel doet.quote:
Werkt onderstussenquote:Op zondag 4 april 2010 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Volhouden, ik hoor en lees steeds meer dat het 't nu wel doet.
Ik had nergens problemen mee, iig
Bestellen danquote:Op zondag 4 april 2010 10:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, die Petrov: ik wil ook zo'n manager!
Wat? Er is nu al meer gebeurt als in heel de race in Bahreinquote:Op zondag 4 april 2010 10:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Er gebeurt niet zo heel veel, heb ik het vermoeden.
Mag idd maar een keer.quote:Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat the fuck? Je mag een keer vd lijn af, Lewis.
Under investigation, en rap. Dit deed je in Spa ook al.
Ging toch niet gebeuren binnen nu en pak-m-beet 20 minuten zeiden ze bij BBC.quote:
Ja, dat zou wat zijn. Je mag maar 60 km/u id pits, maar ik doe er 100: er is toch ruimte zatquote:Op zondag 4 april 2010 10:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mag idd maar een keer.
Alleen er was voldoende ruimte, dus ik zie het bezwaar in dit geval niet zo.
Trolquote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef dronkeykong het volgende:
Oh er vallen er een paar uit, geweldige race
en hij heeft een waarschuwingquote:Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat the fuck? Je mag een keer vd lijn af, Lewis.
Under investigation, en rap. Dit deed je in Spa ook al.
In de mobiele formula1.com applicatie werkt 't de hele race al foutloos.quote:
Ik zag 't net ja.quote:
Nou die 2 rondjes achter Petrov. Tegenwoordig ben je al blij dat dit gebeurt.quote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton heeft zich al van de 20e naar de 9e plek gereden. Met o.a. een leuk duel met Petrov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |