Zou leuk zijnquote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
een droge start, en dan na een rondje of 3 druppels waarbij het onduidelijk is of er veel gaat vallen of niet, en dan een paar rondjes later een stortbui
Dat zat 'm al jaren dwarsquote:Op zondag 4 april 2010 09:09 schreef Frishe het volgende:
Zo. Laten we maar beginnen!
Wat was dat trouwens... Kalf die begint over de comming out van Ricky Martin?
lijkt me toch sterk...was dat te zien dan?quote:
Op de rand bovenop stond heel groot Scudaria Ferrari Marlboroquote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lijkt me toch sterk...was dat te zien dan?
zou het iig heel vreemd vinden
hmm, vreemd... bij alonso staat trouwens gewoon scuderia ferrari zie ik nuquote:Op zondag 4 april 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Op de rand bovenop stond heel groot Scudaria Ferrari Marlboro
Dat is de officiële teamnaam! waarom dat wel mag is mij ook een raadsel...quote:Op zondag 4 april 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Op de rand bovenop stond heel groot Scudaria Ferrari Marlboro
Volgens mij stond daar gister nog Scuderia Ferrari Marlboro.quote:Op zondag 4 april 2010 09:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hmm, vreemd... bij alonso staat trouwens gewoon scuderia ferrari zie ik nu
En dan moeten ze natuurlijk weer de race stoppenquote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
een droge start, en dan na een rondje of 3 druppels waarbij het onduidelijk is of er veel gaat vallen of niet, en dan een paar rondjes later een stortbui
Was die tabaksreclame niet een EU maatregel en geen FIA maatregel. Het zou dus kunnen dat in Maleisie het wel mag. Er staat wel iets over op Wikiquote:Op zondag 4 april 2010 09:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hmm, vreemd... bij alonso staat trouwens gewoon scuderia ferrari zie ik nu
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)mula_One_auto_racingquote:Through the arrangement, the Marlboro brand in 2007 was legally visible prominently on the cars, jumpsuits and pit crew at three races: at the Bahrain[60], Monaco and Chinese Grands Prix. Ferrari was the only team backed by a cigarette brand in the 2007 Formula One season. Since the start of the 2008 season, Ferrari has no longer carried Marlboro logos at any races, even those at which tobacco advertising is allowed. It is therefore unlikely that any F1 car will ever directly advertise tobacco again. However the barcode symbol that is used instead is "subliminally" suggestive of the Marlboro branding, and signifies their sponsorship.
nee, iets minder als vorig jaar hoop ikquote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan moeten ze natuurlijk weer de race stoppen
Hebben ze klachten gehad?quote:Op zondag 4 april 2010 09:18 schreef Trystar het volgende:
[..]
Volgens mij stond daar gister nog Scuderia Ferrari Marlboro.
Ik wil niet naar oude mannetjes in een strak wit broekje kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 09:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom heeft EJ zo'n vies strak wit spijkerbroekje aan?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 4 april 2010 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet naar oude mannetjes in een strak wit broekje kijken
Dat heet dan een valse startquote:Op zondag 4 april 2010 09:25 schreef Spooky4u het volgende:
Kunnen ze niet alvast beginnen?
ooooh... Niets gemistquote:Op zondag 4 april 2010 09:09 schreef Frishe het volgende:
Zo. Laten we maar beginnen!
Wat was dat trouwens... Kalf die begint over de comming out van Ricky Martin?
Die dan weer welquote:Op zondag 4 april 2010 09:03 schreef Schunckelstar het volgende:
op de bbc weten ze toch altijd weer een mooi openingsfilmpje te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |