iig niet in B&H danquote:Op zondag 4 april 2010 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We zouden een Spotters topic moeten openen voor iedere keer dat dat oostblok mensvrouw van Petrov in beeld komt.
Is dat nou zn moeder of zn vriendin?quote:Op zondag 4 april 2010 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We zouden een Spotters topic moeten openen voor iedere keer dat dat oostblok mensvrouw van Petrov in beeld komt.
[spaceballs-mode]And what does that make us? Absolutely nothing [/spaceball-mode]quote:Op zondag 4 april 2010 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is het wel de manager van de vriendin van zijn moeder
Op zacht, zegt Molquote:Op zondag 4 april 2010 09:58 schreef Wombcat het volgende:
Als 't gaat regenen hoeven ze niet verplicht tussen compounds te wisselen toch? Dus zullen de meesten op de harde band starten om de regen af te wachten, lijkt me zo.
Heb inderdaad (vorige week) opnieuw geregistreerd.quote:Op zondag 4 april 2010 09:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb de qualy van gister nog aan staan.
Een F5 of crtrl + F5 helpt niet in de zin van dattie naar de race overspringt. Meestal is het zo dat LT vanzelf naar de race springt.
Verder: heb je je al opnieuw geregistreerd? Er is een mailtje geweest over de mobiele app, maar daar stond in dat je je opnieuw moest registreren.
1 voordeel: je mag nu wel een eigen pw kiezen
quote:Op zondag 4 april 2010 10:02 schreef Frishe het volgende:
Wat een baan heb ik ook. F1 kijken, internetten en 100% betaald krijgen
weet ik niet, maar ik moet de managerspel pagina hebben op gpupdate omdat ik wil weten wie in mijn subleague de la rosa heeftquote:Op zondag 4 april 2010 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl/livefeed/3561/1141/ wel?
Hm, ik had in Live Timing nog steeeds de qualy-tijden, maar bovenaan stond (Race). Een harde refresh loste het op.quote:
Nu Rubens nogquote:Op zondag 4 april 2010 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Al die starts vanaf de verschillende auto's.
Leuk.quote:Op zondag 4 april 2010 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ctrl + F5 deed de truc hier?quote:
Lekker krap allemaalquote:Op zondag 4 april 2010 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Helpt niet hierquote:
Volhouden, ik hoor en lees steeds meer dat het 't nu wel doet.quote:
Werkt onderstussenquote:Op zondag 4 april 2010 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Volhouden, ik hoor en lees steeds meer dat het 't nu wel doet.
Ik had nergens problemen mee, iig
Bestellen danquote:Op zondag 4 april 2010 10:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, die Petrov: ik wil ook zo'n manager!
Wat? Er is nu al meer gebeurt als in heel de race in Bahreinquote:Op zondag 4 april 2010 10:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Er gebeurt niet zo heel veel, heb ik het vermoeden.
Mag idd maar een keer.quote:Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat the fuck? Je mag een keer vd lijn af, Lewis.
Under investigation, en rap. Dit deed je in Spa ook al.
Ging toch niet gebeuren binnen nu en pak-m-beet 20 minuten zeiden ze bij BBC.quote:
Ja, dat zou wat zijn. Je mag maar 60 km/u id pits, maar ik doe er 100: er is toch ruimte zatquote:Op zondag 4 april 2010 10:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mag idd maar een keer.
Alleen er was voldoende ruimte, dus ik zie het bezwaar in dit geval niet zo.
Trolquote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef dronkeykong het volgende:
Oh er vallen er een paar uit, geweldige race
en hij heeft een waarschuwingquote:Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat the fuck? Je mag een keer vd lijn af, Lewis.
Under investigation, en rap. Dit deed je in Spa ook al.
In de mobiele formula1.com applicatie werkt 't de hele race al foutloos.quote:
Ik zag 't net ja.quote:
Nou die 2 rondjes achter Petrov. Tegenwoordig ben je al blij dat dit gebeurt.quote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton heeft zich al van de 20e naar de 9e plek gereden. Met o.a. een leuk duel met Petrov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |