Ja precies....quote:Op zondag 4 april 2010 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hakkinen? Niet in de war met Raikkonen??
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race. Zoveel zal dat niet schelen in de prijs om 1 persoon extra mee te late vliegen.quote:
Het was om te besparen had ik gelezen. Bij de GP's in Europa zouden ze bekijken of hij ter plaatse kan zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race. Zoveel zal dat niet schelen in de prijs om 1 persoon extra mee te late vliegen.
Misschien heeft het iets te maken met het overlijden van zijn vrouw?
Geen idee of hij kinderen heeft, maar als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat hij gewoon wat meer tijd thuis wil zijn zegmaar en dat hoef je natuurlijk niet zo naar buiten te brengen als je dat niet wilt.
Klinkt iig plausibel als je het mij vraagt
And I want 10% of it.quote:Op zondag 4 april 2010 09:46 schreef Sally het volgende:
"We couldn't have a better grid now, can we?" aldus Bernie
"Maybe a little bit of rain. ... "If it doesn't rain, I want my money back!"![]()
Hm, die besparing had ik ook begrepen.quote:Op zondag 4 april 2010 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race.
Maar dat klinkt ook wel aannemelijk, ja.quote:Zoveel zal dat niet schelen in de prijs om 1 persoon extra mee te late vliegen.
Misschien heeft het iets te maken met het overlijden van zijn vrouw?
Geen idee of hij kinderen heeft, maar als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat hij gewoon wat meer tijd thuis wil zijn zegmaar en dat hoef je natuurlijk niet zo naar buiten te brengen als je dat niet wilt.
Klinkt iig plausibel als je het mij vraagt
Een pitreporter in de studio is natuurlijk helemaal lachwekkendquote:Op zondag 4 april 2010 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Ik snap het niet zo goed. Want hij zei dat het een beslissing van RTL was om te besparen, maar Allard is er wel elke race.
quote:
De satellietverbinding schijnt aardig aan de prijs te zijn. Dus dat zal de besparing zijn voor RTL.quote:Op zondag 4 april 2010 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, die besparing had ik ook begrepen.
[..]
Maar dat klinkt ook wel aannemelijk, ja.
Echter: waarom zou Olav het daar niet over hebben dan, op zijn weblogs? Dat is een veel 'aardiger' reden dan dat RTL geen geld heeft.
Oh, Live commentary van autosport.com zegt:quote:Op zondag 4 april 2010 09:41 schreef Sally het volgende:
39 graden track, 38 graden Celsius omgevingstemperatuur, da's best warm![]()
Bron: BBC One, pitreporter.
Nouja ook al zijn ze jong volwassen, dan nog kan ik me voorstellen dat vader zo kort na het overlijden van mams toch wat meer thuis wil zijn. Ik bedoel hij is al zoveel jaren zo lang van huis.quote:Op zondag 4 april 2010 09:49 schreef Schunckelstar het volgende:
hij heeft iig wel kinderen, weet niet hou oud die zijn though, dus of ie daar voor thuis blijft weet ik niet
Hij heeft zelf toch al gezegd dat tie veel liever bij de race aanwezig is, maar dat RTL geen geld wil geven?quote:Op zondag 4 april 2010 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ook al zijn ze jong volwassen, dan nog kan ik me voorstellen dat vader zo kort na het overlijden van mams toch wat meer thuis wil zijn. Ik bedoel hij is al zoveel jaren zo lang van huis.
En buiten dat, een moeder sterft altijd te vroeg.
Dus ik denk eik niet dat de leeftijd er echt iets mee te maken heeft. In dergelijke omstandigheden heb je toch de meeste steun aan elkaar
Ik heb de qualy van gister nog aan staan.quote:Op zondag 4 april 2010 09:50 schreef SemPai het volgende:
Krijg hier geen beeld op de live timing van formula1.com ?
Ligt het aan mij of . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |