Ok, maar nominatie voor een wereldkampioen mag van mij wel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan hoe het met de dartsport ging. Opeens was heel NL darts-gek. Duizenden mensen op schiphol. Tante Truusjes en Ome Henkies die de sport gingen beoordelen. Darters die in elk spelletjesprogramma te zien waren en ineens was alles over en is het nergens meer te zien.
Nee, geef mij dit maar. Voor een select publiek die meestal wel iets begrijpen van de sport en niet alleen kijken om er op maandag op kantoor over te babbelen bij de koffiemachine.
Hoewel het wel pijn doet dat als je er op maandag wat over zegt dat dan iedereen wegloopt......quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan hoe het met de dartsport ging. Opeens was heel NL darts-gek. Duizenden mensen op schiphol. Tante Truusjes en Ome Henkies die de sport gingen beoordelen. Darters die in elk spelletjesprogramma te zien waren en ineens was alles over en is het nergens meer te zien.
Nee, geef mij dit maar. Voor een select publiek die meestal wel iets begrijpen van de sport en niet alleen kijken om er op maandag op kantoor over te babbelen bij de koffiemachine.
Oh, ik heb het eigenljk dat men vraagt of K1 net zo iets is als K3.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoewel het wel pijn doet dat als je er op maandag wat over zegt dat dan iedereen wegloopt......
het zal wel komen omdat heel veel mensen het verschrikkelijk vinden om naar deze sport te kijken.. Dat is geen sport bla bla bla dat soort verhaaltjes. Het heeft gewoon een te klein publiek om het bijv in studio sport te laten zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Idd Korfbal en Biathlon krijgen meer aandacht op Studio Sport en Eurosport idd.....
roflol.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, ik heb het eigenljk dat men vraagt of K1 net zo iets is als K3.
Die vraag is me ook meerdere malen ter oren gekomen.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, ik heb het eigenljk dat men vraagt of K1 net zo iets is als K3.
Niet 1x maar 3xquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van mij mag Hari in al zijn haast tegen een dikke linker van Schilt aanlopen
Schoenmaat 65 lijkt me idd niet lekker in je nek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Barca het volgende:
Sem begon aanvallender dan in Amsterdam. Hij wist Hari van zich af te houden ... en ja, die klappen en trappen komen wel aan.
Alsof je door een tractor wordt gezoend........quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Barca het volgende:
Sem begon aanvallender dan in Amsterdam. Hij wist Hari van zich af te houden ... en ja, die klappen en trappen komen wel aan.
Rocky zei het al: It's not how hard you can hit. It's how hard you can get hit and still keep going......quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..quote:
Is niet helemaal waar, hij is wel vaker herstelt wat volgens mij mis gaat bij badr is zijn ik ga er 100% in metaliteit, voor de toeschouwers geweldig, maar zo raakt hij het wel een beetje kwijtquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Schilt sterk zeg...onverwacht dat die er weer zo zou staan...
Zet Hoost naast Schilt, ik gun het hem dan echt echt niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef firecow het volgende:
[..]
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |