Rocky zei het al: It's not how hard you can hit. It's how hard you can get hit and still keep going......quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..quote:
Is niet helemaal waar, hij is wel vaker herstelt wat volgens mij mis gaat bij badr is zijn ik ga er 100% in metaliteit, voor de toeschouwers geweldig, maar zo raakt hij het wel een beetje kwijtquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Schilt sterk zeg...onverwacht dat die er weer zo zou staan...
Zet Hoost naast Schilt, ik gun het hem dan echt echt niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef firecow het volgende:
[..]
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..
Die GP gevecht tegen Karaev wel (krijgt ie een knockdown en meteen daarna slaat hij Ruslan KO), maar dat is eigenlijk wel de enige die ik me kan herinneren. Zijn incasseringsvermogen is niet best. Vind hem, waarschijnlijk door zijn opvliegende karakter, dom boksen na een knockdown. Hij neemt dan niet de tijd om weer in het gevecht te komen, maar wil de andere meteen KO slaan. Als dat niet binnen 10 seconden lukt dan vecht hij niet gedisciplineerd meer (zie ook de finale van vorig jaar).quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Schilt sterk zeg...onverwacht dat die er weer zo zou staan...
Je verziekt je taal! Svp een edit!quote:
Zou hij Berend Botje wat aangedaan hebben?quote:
dit moet wel een mocro zijn..quote:
Is ook geen haat tussen hem en Schilt, dat scheelt.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:20 schreef Torrio het volgende:
Geweldig! Had het echt niet verwacht maar wel gehoopt!![]()
Toch wel een beetje respect voor Badr zijn speech.. wat een contrast met de vorige finale..
True. Maar alsnog respect, niet gedacht van hem na al z'n grootspraak, hij is wel gegroeid schijnbaar en niet alleen lichamelijk. Al zal ik nooit voor hem juichen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is ook geen haat tussen hem en Schilt, dat scheelt.....
Of hij gegroeid is weet ik niet. Ik had wel eens willen zien hoe groot hij was als Bonjasky hem weer had verslagen.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
True. Maar alsnog respect, niet gedacht van hem na al z'n grootspraak, hij is wel gegroeid schijnbaar en niet alleen lichamelijk. Al zal ik nooit voor hem juichen..![]()
Zo zie je maar weer, het zijn altijd de nuchtere vechters die je bijna nooit hoort die kampioen worden! Petrosyan wordt er ook zo één, let maar op.
Op die finale en scenario had ik gehoopt eigenlijk, maar het was al een genot om te zien hoe Sem Badr afmaakte, dus zal niet klagen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of hij gegroeid is weet ik niet. Ik had wel eens willen zien hoe groot hij was als Bonjasky hem weer had verslagen.....
Remy heeft nu kunnen zien dat hoe je Badr moet afmaken.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Op die finale en scenario had ik gehoopt eigenlijk, maar het was al een genot om te zien hoe Sem Badr afmaakte, dus zal niet klagen..
Volgende jaar in de Arena een rematch tegen Bonjasky voor Badr, ben benieuwd!
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Remy had dus wat tegenslagen gehad dit jaar en dat zie je dus goed terug blijkbaar
Volgend jaar komt hij dus 2 x zo hard terug! Mark my words
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |