Schoenmaat 65 lijkt me idd niet lekker in je nek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Barca het volgende:
Sem begon aanvallender dan in Amsterdam. Hij wist Hari van zich af te houden ... en ja, die klappen en trappen komen wel aan.
Alsof je door een tractor wordt gezoend........quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Barca het volgende:
Sem begon aanvallender dan in Amsterdam. Hij wist Hari van zich af te houden ... en ja, die klappen en trappen komen wel aan.
Rocky zei het al: It's not how hard you can hit. It's how hard you can get hit and still keep going......quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..quote:
Is niet helemaal waar, hij is wel vaker herstelt wat volgens mij mis gaat bij badr is zijn ik ga er 100% in metaliteit, voor de toeschouwers geweldig, maar zo raakt hij het wel een beetje kwijtquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch, als Hari er eentje goed krijgt, dan komt hij echt noooit meer terug ongeveer.
Blijft toch z'n zwakke punt dat hij minder kan incasseren dan andere gasten hoor...die aanvallende stijl vergoedt een hoop, maar soms breekt het hem op.
Schilt sterk zeg...onverwacht dat die er weer zo zou staan...
Zet Hoost naast Schilt, ik gun het hem dan echt echt niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef firecow het volgende:
[..]
Nah ik gun het semmy meer dan die badr hari... maar de vecht style van semmy trekt me niet zo aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |