Puur economisch gezien kost gravel natuurlijk een hoop geld en tijd. Hoe het met de aanleg is weet ik niet, maar de onderhoudskosten zijn bij een smash/hard/frenchcourt vele malen lager. Bovendien kan je op die ondergronden ook in de winter en in minder weer nog redelijk spelen, iets wat op gravel niet gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
Het droevige is dat het percentage gravelbanen in Nederland dit jaar voor het eerst onder de 50% ligt: 48,39%, terwijl dit vorig jaar nog op 50,3% lag. Kunstgras vindt men momenteel op 31,92% van alle banen.
Dat is het probleem inderdaad, maar je zou zeggen dat er op elke club wel (gepensioneerde) liefhebbers zijn die de banen willen onderhouden. Je kunt trouwens ook een verwarmingssysteem aanleggen waardoor de banen het hele jaar bespeelbaar zijn, ik denk dat veel clubs dat niet eens weten. Die kosten haal je er op de lange termijn makkelijk uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Puur economisch gezien kost gravel natuurlijk een hoop geld en tijd. Hoe het met de aanleg is weet ik niet, maar de onderhoudskosten zijn bij een smash/hard/frenchcourt vele malen lager. Bovendien kan je op die ondergronden ook in de winter en in minder weer nog redelijk spelen, iets wat op gravel niet gaat.
Ik ben het wel met je eens dat het droevig is, want niets speelt zo lekker als gravel
Is er al een schema bekend ofzo? Of is dat wat te enthousiastquote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Dames/Heren
ARE YOU READY
76 dagen before eerste competitiedag
En pas 1x getennist sinds eind September
Nee, maar de indelingen zijn bij ons wel bekend (dat is altijd een hele happening)quote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is er al een schema bekend ofzo? Of is dat wat te enthousiast
Lijkt me zo kut he... ingedeelt worden bij mensen die je niet kent/moet.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, maar de indelingen zijn bij ons wel bekend (dat is altijd een hele happening)
Ik vind het altijd juist superleuk om in wisselende teams te worden geplaatst. Zolang de basis een beetje blijft bestaan. Nieuwe mensen een beetje inwijden in een team etc, super gezellig. Ook leuk voor de nieuwe mensen om zo een beetje gemixed te worden met de oude leden.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me zo kut he... ingedeelt worden bij mensen die je niet kent/moet.
Gelukkig speel ik bij een relatief kleine vereniging en kunnen mensen zich per team opgeven. Kan iedereen lekker tennissen met wie hij/zij dat wil.
Ben jij ICT'er?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist ff in de hal getennist.
Boh wat heb ik ineens meer kracht in de server tov vorig jaar. Komt door fitness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |