quote:Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Wij wonnen gisteren met 6-0, wel van de nummer laatste, maar ze waren toch niet heel slecht dus een hele prestatie vond ik zelf. Alle wedstrijden ook een keer allemaal in 2 sets afgemaakt. Zelf vond ik mijn enkel weer als vanouds vrij zwak gaan, maar het gaat in de wedstrijden al beter dan de eerste competitie wedstrijden. Ik kan beter mijn rust bewaren en afwachtend beginnen. Mijn eerste 2 enkels verloor ik nog dom, de laatste 2 waren winst. Als ik die eerste 2 wedstrijden later in het seizoen had gespeeld, had ik die waarschijnlijk ook wel gewonnen, jammer maar helaas. Tot nu toe heb ik wel al mijn dubbels nog gewonnen, dus: wie wil mij aanraken?
Ik wilde net de stand bekijken op mijnknltb maar die site loopt weer eens gigantisch traag/ vast.
Hebben jullie zelf ook al gelijk gespeeld of verloren dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef Norrage het volgende:
onze nummer 1 heeft nog maar 1 wedstrijd verloren, tegen ons. de rest 8-0 zonder setverlies.
Eenschquote:
De opgetelde ratings van de dubbelteams verschillen meer dan 1 punt, en het onderling verschil is bij de tegenstander ook meer dan 1. Daarom krijg je nu met die halfjes.... slaat helemaal nergens op inderdaad, maar het klopt in ieder geval wel in dit gevalquote:Op maandag 4 mei 2009 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik snap het ratingsysteem echt niet.
Zondag een dubbel met 6-4 6-3 verloren.
Mijn rating: 4,2047
Partner: 4,3300
Tegenstander 1: 2,6702
Tegenstander 2: 4,5319
Resultaten naar aanleiding van de wedstrijd:
Bij mij: 4,7047
Partner: 4,8300
Tegenstander 1: 2,1702![]()
![]()
Tegenstander 2: 4,0319
Je moet gewoon rackets huren van TennisDirect. Ies gratis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren wezen tennissen met mijn nieuwe racket, de Babolat Z-Lite.....
Echt, wat een teleurstelling. Het racket bleek veel te licht te zijn voor me, aangezien ik meer een "powerspeler" ben. Echt, dat ding zwiepte alle kanten uit en de grip bleek bovendien veel te klein voor mijn dubbelhandige backhand. En dat terwijl die kenner uit de sportzaak zei dat deze geschikt voor me was
Ik check het andere racket wat ik heb, en verhip () deze grip was inderdaad een maat groter....
Donderdag maar terug met het bonnetje en racket, ga een ander zwaarder racket uitzoeken. Gelukkig kan dat wel gewoon, als ik de verkoper begreep (is maar kleine zaak dus). Je mag het racket testen en wanneer het niet goed is terugbrengen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren wezen tennissen met mijn nieuwe racket, de Babolat Z-Lite.....
Echt, wat een teleurstelling. Het racket bleek veel te licht te zijn voor me, aangezien ik meer een "powerspeler" ben. Echt, dat ding zwiepte alle kanten uit en de grip bleek bovendien veel te klein voor mijn dubbelhandige backhand. En dat terwijl die kenner uit de sportzaak zei dat deze geschikt voor me was
Ik check het andere racket wat ik heb, en verhip () deze grip was inderdaad een maat groter....
Donderdag maar terug met het bonnetje en racket, ga een ander zwaarder racket uitzoeken. Gelukkig kan dat wel gewoon, als ik de verkoper begreep (is maar kleine zaak dus). Je mag het racket testen en wanneer het niet goed is terugbrengen.
Dat ratingsysteem slaat ook op niets inderdaad. Ik won vandaag in de dubbel van een 5'je en een 7'tje, maar had voor m'n rating beter kunnen winnen van een 6'je en een 7'tjequote:Op maandag 4 mei 2009 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik snap het ratingsysteem echt niet.
Zondag een dubbel met 6-4 6-3 verloren.
Mijn rating: 4,2047
Partner: 4,3300
Tegenstander 1: 2,6702
Tegenstander 2: 4,5319
Resultaten naar aanleiding van de wedstrijd:
Bij mij: 4,7047
Partner: 4,8300
Tegenstander 1: 2,1702![]()
![]()
Tegenstander 2: 4,0319
Dat slaat inderdaad nergens op. Als het verschil onderling te groot wordt, gaan ze met halfjes werken. Lijkt nergens opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat ratingsysteem slaat ook op niets inderdaad. Ik won vandaag in de dubbel van een 5'je en een 7'tje, maar had voor m'n rating beter kunnen winnen van een 6'je en een 7'tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |