abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:59:33 #1
75556 erkel
back from Dagestan
pi_63496001
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:57 schreef erkel het volgende:
Voor het eerst sinds maanden weer getennist en het viel me niet eens tegen hoe het ging. Geen minuut last gehad van mijn knie, dus dat zit ook wel weer goed. Tennis, heerlijk.
Hiermee sloot ik het vorige topic.

Game on.
Weisst
pi_63510347
Tennis!!!

Vanavond weer trainen
En zaterdag de competitieteams doorgeven (en donderdag maken)...Dus dat wordt weer een beetje tennissfeer proeven
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63522695
Tennis!

Net terug van training, ging best lekker!!
En staan bovenaan met wintercompetitie (is op kunstgras), wat wil een mens nog meer...
pi_63523817
Ahhh ik ben ook net terug van training ging ook wel lekker paar keer erg lekker gepoocht, is toch het ding wat toch nog beter moet maar goed gelukkig heb ik volgend jaar een dubbel maat van 1.97 met een ook nog goede techniek. Moet het namelijk zelf niet van me lengte hebben ( 1.76 )
sudo is powerrrr
pi_63524117
bah wat ging het slecht
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 26 november 2008 @ 00:19:06 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63525229
Is dinsdag nationale trainingsavond ofzo

Ik train normaal gesproken ook op dinsdag. Vandaag alleen ff niet want ben beetje ziekjes.
volgende week alweer de laatste keer voordat ik (voor de zoveelste keer) voor een wintertje naar de alpen vertrek
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63535203
zoals mijn trainer zegt, dinsdag is voor KN'ers; die Kunnen Niks, daarom train ik ook op vrijdag
fijn!
pi_64913492
M'n maatje en ik zijn gepromoveerd met wintercompetitie!

Volgende week zondag weer los.
pi_65200066
In Oktober (na einde najaarscompetitie) mijn racket in de kast gelegd en er niet meer uit gehaald, echt slecht.
In Februari toch maar weer eens beginnen in de hal, ben inmiddels 5 KG zwaarder sinds eind Oktober . Moet maar weer eens wat aan mijn conditie gaan werken voor de start van de voorjaarscompetitie, want zo scheur ik uit mijn broek ben ik bang
U MAD?
pi_65229731
Ik moet het toch even melden ik had afgelopen dinsdag ( inmiddels 6 dagen geleden ) maar ben het des ondanks niet vergeten een heerlijke dunk smash ala sampras heerlijke eerste service kwam al op en precies in me loop heerlijkkk ! die ga ik vaker proberen

Weet iemand al wanneer de schema's van de voorjaars comp op de knltb site komt ? want ik wil me tegenstanders checken
sudo is powerrrr
pi_65235230
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef dekouwe het volgende:
Ik moet het toch even melden ik had afgelopen dinsdag ( inmiddels 6 dagen geleden ) maar ben het des ondanks niet vergeten een heerlijke dunk smash ala sampras heerlijke eerste service kwam al op en precies in me loop heerlijkkk ! die ga ik vaker proberen

Weet iemand al wanneer de schema's van de voorjaars comp op de knltb site komt ? want ik wil me tegenstanders checken
Eerste week van Maart meestal.
Aangezien ik competitieleider van de vereniging ben kreeg ik vorige week een mail dat ik in de 2e week van maart alle formulieren kon gaan ophalen, dus dan is sowieso alles bekend
U MAD?
pi_65242748
Ik heb na maanden uitstellen eindelijk mijn eerste rackets bespannen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:04:09 #14
75556 erkel
back from Dagestan
pi_65243562
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb na maanden uitstellen eindelijk mijn eerste rackets bespannen.
En hoe lang ben je er mee bezig geweest? 5 uur?

Ik wil weer gravel onder mijn voeten voelen
Weisst
pi_65243615
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef erkel het volgende:

[..]

En hoe lang ben je er mee bezig geweest? 5 uur?

Ik wil weer gravel onder mijn voeten voelen
Een uur of 3 .

Ik kan niet wachten tot ik er een beetje snelheid in krijg, dit is slopend .
pi_65256245
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Een uur of 3 .

Ik kan niet wachten tot ik er een beetje snelheid in krijg, dit is slopend .

4-knopentechniek of de als-ie-in-godsnaam-maar-vast-blijft-zitten-techniek ? Heb je een lekker polyester testsnaartje erbij gekregen wat door de hele kamer heen springt en alles doet behalve wat jij wil ?
pi_65257916

Ik heb dit schatje.

En breek me de bek niet open, heb je net meters aan snaar door die opening getrokken, zit hij helemaal op het einde in de knoop
pi_65257959
Met welk merk speel jij Chriz ?
U MAD?
pi_65258058
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik voorspel een Wilson met een 18x20 patroon
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb dit schatje.

En breek me de bek niet open, heb je net meters aan snaar door die opening getrokken, zit hij helemaal op het einde in de knoop
De eerste keren zijn echt tamelijk dramatisch te noemen...ik heb weleens een racket vervloekt omdat er 2 snaren (1.35mm) door hetzelfde gat moesten terwijl er ook nog een snaar langs liep....had bijna het racket door de kamer geslingerd
pi_65258385
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef de_boswachter het volgende:

Head Microgel Prestige Pro, sinds een half jaar.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik voorspel een Wilson met een 18x20 patroon
Helaas, 16x19 .
quote:
De eerste keren zijn echt tamelijk dramatisch te noemen...ik heb weleens een racket vervloekt omdat er 2 snaren (1.35mm) door hetzelfde gat moesten terwijl er ook nog een snaar langs liep....had bijna het racket door de kamer geslingerd
Herkenbaar, had precies hetzelfde.

Heel voorzichtig met een naald die andere snaar naar boven gerommeld en hopen dat hij niet brak .
pi_65259136
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
Heel voorzichtig met een naald die andere snaar naar boven gerommeld en hopen dat hij niet brak .
Jup, zeer herkenbaar....of het moment dat je met zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk het racket hebt bespannen, en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij het vlechten een keer een keer hebt overgeslagen....waardeloze zin, maar degenen die bespannen weten wat ik bedoel .

Wat wel weer tof is: verschillende snaren proberen en prutsen met diverse kilo's erop
pi_65259641
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Jup, zeer herkenbaar....of het moment dat je met zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk het racket hebt bespannen, en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij het vlechten een keer een keer hebt overgeslagen....waardeloze zin, maar degenen die bespannen weten wat ik bedoel .

Wat wel weer tof is: verschillende snaren proberen en prutsen met diverse kilo's erop
Heb ik wel eens over gelezen, inderdaad.

Dat je de lengtesnaren op een andere sterkte bespant dan de breedtesnaren, maar wat voor effecten levert dat precies op?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:53:22 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65259962
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat je de lengtesnaren op een andere sterkte bespant dan de breedtesnaren, maar wat voor effecten levert dat precies op?
Meestal doen ze het omdat het de levensduur van de snaar iets zou verhogen, maar ik geloof er niet zo in...

Ik zit nu al 1.5 maand in Oostenrijk en had me voorgenomen om elke week 1 uur te tennissen met me meisje. OK niet op topniveau, maar je houdt wel je slagen een beetje bij en het is wel gezellig
Nou, er is nog niets van gekomen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_65260120
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ongeschreven regel is dat je de breedtesnaren 1-2 kg minder hard bespant dan de lengtesnaren. Wat mijn persoonlijke ervaring is: lengtesnaren zijn er voor de kracht en controle (bv. polyester-snaren) en breedtesnaren zijn er voor het gevoel (ik gebruik dan meestal een soepele snaar). Ik heb weleens polyester in de lengte- en breedtesnaren gedaan, en daar werd mijn arm niet echt vrolijk van . De combi van polyester met een soepele snaar is daarentegen wel weer te doen.

Bottom line blijft het gewoon een persoonlijke kwestie wat jij lekker vindt spelen. Voordeel van een bespanmachine is dat je alles kan uitproberen. Is het niks, dan knip je het er weer uit.

Tip: koop gewoon diverse snaren van het goedkoopste merk en ga daar mee experimenteren .
pi_65260862
Thanks.

Ik heb er sowieso al een stuk of 10 snarensets bijgekregen, dus daar zal ik eens mee gaan kloten.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:56:56 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65268423
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ongeschreven regel is dat je de breedtesnaren 1-2 kg minder hard bespant dan de lengtesnaren.
Ongeschreven regel?
Het is een manier van bespannen, maar het is zeker geen ongeschreven regel ofzo....
pi_65279287
ik ben lui ik laat me racket bespannen, sla ook per seizoen steeds minder kapot (jeej!!) 3 jaar geleden zo'n 20 bespanningen in zomer seizoen en afgelopen seizoen maar 8 ofzo. dit jaar voor het eerst door iemand anders laten bespannen. zelf zo'n rolletje snaar gekocht van 200M. en tot zover ben ik er erg tevreden over
sudo is powerrrr
pi_65279444
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef dekouwe het volgende:
ik ben lui ik laat me racket bespannen, sla ook per seizoen steeds minder kapot (jeej!!) 3 jaar geleden zo'n 20 bespanningen in zomer seizoen en afgelopen seizoen maar 8 ofzo. dit jaar voor het eerst door iemand anders laten bespannen. zelf zo'n rolletje snaar gekocht van 200M. en tot zover ben ik er erg tevreden over
Is dat niet bizar veel voor iemand met jouw speelsterkte?
pi_65293344
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ongeschreven regel?
Het is een manier van bespannen, maar het is zeker geen ongeschreven regel ofzo....
Bij mijn weten bespant bijna niemand de lengtesnaren en de breedtesnaren met hetzelfde aantal kilo's...dat noem ik een ongeschreven regel en jij een manier van bespannen...soit!

Nog een tip: knip de snaren schuin af, hierdoor kun je veel gemakkelijker door de gaten heen gaan
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:06:22 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65301194
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:34 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Bij mijn weten bespant bijna niemand de lengtesnaren en de breedtesnaren met hetzelfde aantal kilo's...dat noem ik een ongeschreven regel en jij een manier van bespannen...soit!

Nog een tip: knip de snaren schuin af, hierdoor kun je veel gemakkelijker door de gaten heen gaan
Misschien bij jou in de buurt niet. Bij mij in de buurt is het heel normaal hoor. Ze vragen het zelfs bij de winkel wat je er precies mee wilt.

dat van die snaren is wel slim idd
pi_65303657
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Is dat niet bizar veel voor iemand met jouw speelsterkte?
is het ook .. maar goed ik kan me forhand ook bijna niet zonder topspin slaan .. dat lukt gewoon niet :s en het was echt 2x tennissen bespanning der uit. Maar goed dat was na een periode van 3 jaar niet tennissen. Iedere keer als ik die bal iets uit het midden raakte was het *pats*. Ben al blij dat het drastisch verminderd is

Ohja speel nu inmiddels ook wel met een stuggere snaar en sinds ik dat ben gaan doen was het al minder moest alleen wel eventjes wennen. speel nu met kirschbaum
sudo is powerrrr
pi_65315161
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:05 schreef dekouwe het volgende:

[..]

is het ook .. maar goed ik kan me forhand ook bijna niet zonder topspin slaan .. dat lukt gewoon niet :s en het was echt 2x tennissen bespanning der uit. Maar goed dat was na een periode van 3 jaar niet tennissen. Iedere keer als ik die bal iets uit het midden raakte was het *pats*. Ben al blij dat het drastisch verminderd is

Ohja speel nu inmiddels ook wel met een stuggere snaar en sinds ik dat ben gaan doen was het al minder moest alleen wel eventjes wennen. speel nu met kirschbaum
Dat kwam dan gewoon door een hele slechte snaar of een hele slechte bespanner .

Ik heb ook een extreme forehandgreep met veel spin, maar ik doe er een stuk langer mee.
pi_65325644
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:05 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Als dat zo is dan heb je echt de verkeerde bespanner gekozen! Hij zou je op zijn minst een andere snaar moeten adviseren als je ze zo snel kapot slaat .
pi_65332160
Nou hij was zelf ook beetje aan het experimenteren met bespanningen .. het snaartje ( geen flauw idee welke het was ).
Speelde op zich wel erg lekker, maar goed zoals ik al zeg was dit 3 seizoenen geleden jaar derna ging werd het al minder en afgelopen seizoen 8 (?) volgens mij bespanningen dus dat is goed te doen.

Maar chris dit seizoen heb ik wel een andere en die ken je wel heb je volgens mij wel is mee of tegen getennist.
sudo is powerrrr
pi_65415443
Zelf bespannen is leuk om te doen en de snelheid komt vanzelf wel een keer. Wat ik nu lees hier over dat je de lengte en breedtesnaren met verschillende kg's bespant, doe ik eigenlijk nooit. Dan moet ik er bij vermelden dat ik altijd 1-piece bespan met een "around the world-patroon". Dat van die verschillende kg's is volgens mij alleen van belang als je verschillende snaren gebruikt voor de lengte- en breedtesnaren, bijvoorbeeld darm en poly. De reden dat ik 1-piece bespan, is dat ik een hekel heb aan knoopjes leggen en het idee heb dat je altijd wat spanning verliest bij het knopen en dus maar beter zo min mogelijk kan knopen. Wat trouwens een mooie hulp is bij het bespannen (vooral bij het aantrekken van de knopen), is een startklem. Die is trouwens ook noodzakelijk bij een ATW-patroon, maar spaart vooral je handen bij het aantrekken van de knoop.

Ik sloeg toen ik net begon (3 jaar geleden) ongeveer 1 keer in de 2 maanden de bespanning eruit (poly) van een wilson midplus 16x19. 2 jaar geleden overgestapt op Dunlops 200G rackets (18x20) en sindsdien pas 1 keer een bespanning eruit geslagen. Dat zit hem toch in dat fijnmazigere patroon. Ik ben ook overgestapt op de multifilamentsnaren ipv polyester, sloeg mijn arm een beetje aan gort met poly. Nu zit er ook in 1 racket een setje darmsnaren, dat speelt toch echt wel anders, veel meer "bounce".

Wat zijn jullie voorkeuren voor snaren?
pi_65429798
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef kleinelievewolff het volgende:
Zelf bespannen is leuk om te doen en de snelheid komt vanzelf wel een keer. Wat ik nu lees hier over dat je de lengte en breedtesnaren met verschillende kg's bespant, doe ik eigenlijk nooit. Dan moet ik er bij vermelden dat ik altijd 1-piece bespan met een "around the world-patroon". Dat van die verschillende kg's is volgens mij alleen van belang als je verschillende snaren gebruikt voor de lengte- en breedtesnaren, bijvoorbeeld darm en poly. De reden dat ik 1-piece bespan, is dat ik een hekel heb aan knoopjes leggen en het idee heb dat je altijd wat spanning verliest bij het knopen en dus maar beter zo min mogelijk kan knopen. Wat trouwens een mooie hulp is bij het bespannen (vooral bij het aantrekken van de knopen), is een startklem. Die is trouwens ook noodzakelijk bij een ATW-patroon, maar spaart vooral je handen bij het aantrekken van de knoop.

Ik sloeg toen ik net begon (3 jaar geleden) ongeveer 1 keer in de 2 maanden de bespanning eruit (poly) van een wilson midplus 16x19. 2 jaar geleden overgestapt op Dunlops 200G rackets (18x20) en sindsdien pas 1 keer een bespanning eruit geslagen. Dat zit hem toch in dat fijnmazigere patroon. Ik ben ook overgestapt op de multifilamentsnaren ipv polyester, sloeg mijn arm een beetje aan gort met poly. Nu zit er ook in 1 racket een setje darmsnaren, dat speelt toch echt wel anders, veel meer "bounce".

Wat zijn jullie voorkeuren voor snaren?
Ik speel persoonlijk met de Professional Multi Attack. Erg fijn en soepel snaartje waar ik gemiddeld 3-4 weken mee doe. Ik heb enkele poly's geprobeerd, maar dat vond mijn arm niet zo heel fijn. Daardoor ben ik weer overgestapt op de multifilament-snaren. Naar mijn mening is uiteindelijk het aantal kilo's belangrijker dan met welk merk je speelt .
pi_65430025
hmm ik heb de laatste tijd ook andere snaren (geen idee welke, poly geloof ik, ik laat bespannen en zij doen er gewoon wat leuks in) en heb de laatste tijd meer last van mijn arm dan vroeger...is een uurtje later wel weer over, maar tijdens de wedstrijd voel ik het wel. Dat kan, als ik bovenstaande lees, dus misschien wel aan de soort snaar liggen??

Ik doe er bovendien nu echt megalang mee, heb ze er al sinds juni in zitten, en ik speel echt minstens 2 a 3 keer per week! en normaalgesproken deed ik maximaal 20 tot 25 uur met een snaar...Dus ik ben wel blij met deze (goedkoop), maar misschien doordat ze zo stevig zijn niet zo goed voor mijn arm??
pi_65430421
Ik speel zelf met kirschbaum super smash spikey , polyester ( 1.20 ) met 25.5 kg. heb eigenlijk niet snel last van me arm vaak alleen op het einde van het zomer seizoen een beetje maar dat heeft ook te maken met over belasting denk ik
sudo is powerrrr
pi_65430607
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Norrage het volgende:
hmm ik heb de laatste tijd ook andere snaren (geen idee welke, poly geloof ik, ik laat bespannen en zij doen er gewoon wat leuks in) en heb de laatste tijd meer last van mijn arm dan vroeger...is een uurtje later wel weer over, maar tijdens de wedstrijd voel ik het wel. Dat kan, als ik bovenstaande lees, dus misschien wel aan de soort snaar liggen??

Ik doe er bovendien nu echt megalang mee, heb ze er al sinds juni in zitten, en ik speel echt minstens 2 a 3 keer per week! en normaalgesproken deed ik maximaal 20 tot 25 uur met een snaar...Dus ik ben wel blij met deze (goedkoop), maar misschien doordat ze zo stevig zijn niet zo goed voor mijn arm??
Op de snaar staat meestal welk merk en type het is. Dankzij Google kan je dan uitzoeken wat voor soort snaar het is. Mijn stelregel is dat ik poly's sowieso 2-3 kilo's minder hard bespan dan een soepele snaar, anders valt bij wijze van spreken je arm eraf !
  maandag 26 januari 2009 @ 22:17:50 #40
75556 erkel
back from Dagestan
pi_65437299
Volgens mij speel ik met deze snaar: http://www.powertennis.nl/site/productShow.php?product=428. Ik ben gewoon langsgegaan met een oude snaar en toen heeft die gast er een snaar ingedrukt. Maar dit is een redelijk stugge snaar, waar ik wel goed mee uit de voeten kan.

Eerder had ik altijd een super stugge snaar die er om de 2/3 weken uitvloog en wat mijn arm ook niet zo fijn vond. Gele Kirschbaum snaar was dat geloof ik.
Weisst
pi_65445283
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Norrage het volgende:

Als het een poly is, zou ik er zowieso niet al te lang mee spelen. Polyester heeft maar weinig elasticiteit en dat kleine beetje elasticiteit is er na een korte periode tennissen wel uit. Dan blijft de snaar nog tijden goed (niet breken bedoel ik), maar krijgt je arm steeds meer te verduren. Toen ik nog met poly speelde, knipte ik ze eruit op het moment dat de snaren niet meer vanzelf op hun plekje terugschoven. Dus als je je snaren zelf goed moet leggen, is het tijd voor een nieuwe polyester bespanning.

Zelf ben ik het eens met een paar posts hierboven, dat het aantal kg's meer verschil maakt dan het soort snaar. Dus dan is het mijns insziens beter voor je arm om een soepele snaar te nemen (die lange tijd soepel blijft) en deze wat strakker te bespannen dan om een stugge snaar (poly/kevlar) iets losser te bespannen.
pi_65445522
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:02 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Als het een poly is, zou ik er zowieso niet al te lang mee spelen. Polyester heeft maar weinig elasticiteit en dat kleine beetje elasticiteit is er na een korte periode tennissen wel uit. Dan blijft de snaar nog tijden goed (niet breken bedoel ik), maar krijgt je arm steeds meer te verduren. Toen ik nog met poly speelde, knipte ik ze eruit op het moment dat de snaren niet meer vanzelf op hun plekje terugschoven. Dus als je je snaren zelf goed moet leggen, is het tijd voor een nieuwe polyester bespanning.

Zelf ben ik het eens met een paar posts hierboven, dat het aantal kg's meer verschil maakt dan het soort snaar. Dus dan is het mijns insziens beter voor je arm om een soepele snaar te nemen (die lange tijd soepel blijft) en deze wat strakker te bespannen dan om een stugge snaar (poly/kevlar) iets losser te bespannen.
Haha, dat heb ik nog lang niet. Het hele patroon is nog perfect en geen enkele slijtage....zijn toversnaren ofzo :/
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:24:27 #43
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_65465644
Bah. Net weer getrained, maar man o man. M'n service (of beter: m'n opgooi) is slecht. Ik gooi die bal zeg maar achter me op, waardoor ik niet goed de bal naar beneden kan slaan of goed effect mee kan geven.

Verder ging het qua slagen ook weer niet al te best...Mag hopen dat m'n vorm in maart, april weer terugkom. Wil wel weer ongeslagen m'n singles doorkomen in de competitie
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_65488388
bij mij was de verhouding gewicht op de lengte snaren : gewicht op de breedte snaren ook vaak verkeerd, krijf je een cirkelvormig racketblad in plaats van een ovaalvormig blad.

Ik speel verder met polyester (geloof ik) en ik heb ook last van mijn arm. Even kijken wat ik daar tegen kan doen. Misschien die Rip control van head maar eens proberen. Zijn wel duur
pi_65501603
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef TubewayDigital het volgende:
bij mij was de verhouding gewicht op de lengte snaren : gewicht op de breedte snaren ook vaak verkeerd, krijf je een cirkelvormig racketblad in plaats van een ovaalvormig blad.

Ik speel verder met polyester (geloof ik) en ik heb ook last van mijn arm. Even kijken wat ik daar tegen kan doen. Misschien die Rip control van head maar eens proberen. Zijn wel duur
Even een misvatting uit de wereld helpen: door een dure bespanning te gebruiken ga je echt niet beter spelen, dat ligt meer aan techniek, voetenwerk, conditie etc. etc.
pi_65502007
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Even een misvatting uit de wereld helpen: door een dure bespanning te gebruiken ga je echt niet beter spelen, dat ligt meer aan techniek, voetenwerk, conditie etc. etc.
i know maar het ging hier over de relatie tussen bespanning en blesures.
pi_65502287
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef TubewayDigital het volgende:
Aaah, nu snap ik het....je hebt hetzelfde racket als Roddick
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:59:30 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65514705
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Echt niet!
Waarom denk je dat al die gasten die zo goed zijn ook zo veel geld hebben. Op die manier kunnen ze zulke goede spullen kopen dat ze gewoon automatisch bovenaan staan. duh!
pi_65539272
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Echt niet!
Waarom denk je dat al die gasten die zo goed zijn ook zo veel geld hebben. Op die manier kunnen ze zulke goede spullen kopen dat ze gewoon automatisch bovenaan staan. duh!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Nalbandian op 29-01-2009 19:22:50 ]
pi_66093562
Zojuist voor het eerst sinds een half jaar weer wedstrijden gespeeld, had er vooraf niet zoveel vertrouwen in aangezien ik om 5 uur pas in bed lag, maar de tegenstand was gelukkig niet zo groot .

Enkel 14-1 en dubbel 12-4.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')