abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77597034

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en sterke verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Lijst met vorige topics:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28

Vaste klasbakken:

Captain_Fabulous

dutch_cyclist

FredWielergek

jpjedi

Littlecreep

marcodej

Superher0

thettes

Tommeke

ultra_ivo

ursel

Wombcat

Nuttige links:

Algemene info
  • Wielersportinfo

Toertochten
  • Toertochten (komende week) in NL
  • Toertochten in België (BBR-FBC),
  • Lotto Cycling Tour
  • Toertochten in Frankrijk
  • Toertochten in Dld
  • Toertochten in Engeland

Cyclo's
  • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk
  • Jedermannrenner in Dld
  • Granfondo's in Italië
  • Cyclo's in Spanje

De OP is hier te vinden
  • pi_77597214
    Hadden we die niet al?

Recreatief Wielrennen #30 Waar de inschrijvingen open zijn! Alleen nog niet in subforum
      woensdag 3 februari 2010 @ 17:06:44 #3
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_77597263
    toch ff zwaaien..
    pi_77597281
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Littlecreep het volgende:
    Hadden we die niet al?

Recreatief Wielrennen #30 Waar de inschrijvingen open zijn! Alleen nog niet in subforum
    Ja, daar was ik inmiddels ook achter.
    Jullie zitten je te verstoppen!!
    pi_77834502
    Ik ben er echt helemaal klaar mee, ik doe net mijn raam open^in Rozenburg ZH en ja hoooooooor..................&^$&$^($^&$&(($
    GVD nu alweer sneeuw hierzo
    Zo kan ik toch nooit trainen ?
    Sinds half Dec heb ik amper 200 KM gemaakt door dat rotweer en een tacx of de sportschool vind ik niks
    Kou vind ik niet erg , genoeg kleding ( pasgeleden Assos Winter LL broek en airjack 851 gekocht voor de kou wel tegen dikke korting trouwens) maar met die KUT KUT KUT sneeuw ( SRY ben gefrustreerd ) kan ik niet rijden
    Ik wil mijn ADHD kwijt , daar gebruik ik NL de racefiets voor( ik kan niet tegen ritalin , geen geintje ) maar zo lukt het niet!

Meer mensen met dit sentiment ? misschien iets genuanceerder hahaha

Zal trouwens binnenkort ook een pic voor dit topic opsturen, heb trouwens een Bulls nighthawk 2 maar die heb ik volledig naar mijn smaak gemaakt zit OA SRAM red op maak wel een pic!

[ Bericht 24% gewijzigd door Martinovibes op 10-02-2010 06:01:56 ]
      woensdag 10 februari 2010 @ 09:23:53 #6
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_77836123
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 05:44 schreef Martinovibes het volgende:
    Ik ben er echt helemaal klaar mee, ik doe net mijn raam open^in Rozenburg ZH en ja hoooooooor..................&^$&$^($^&$&(($
    GVD nu alweer sneeuw hierzo
    Zo kan ik toch nooit trainen ?
    Sinds half Dec heb ik amper 200 KM gemaakt door dat rotweer en een tacx of de sportschool vind ik niks
    Kou vind ik niet erg , genoeg kleding ( pasgeleden Assos Winter LL broek en airjack 851 gekocht voor de kou wel tegen dikke korting trouwens) maar met die KUT KUT KUT sneeuw ( SRY ben gefrustreerd ) kan ik niet rijden
    Ik wil mijn ADHD kwijt , daar gebruik ik NL de racefiets voor( ik kan niet tegen ritalin , geen geintje ) maar zo lukt het niet!

Meer mensen met dit sentiment ? misschien iets genuanceerder hahaha

Zal trouwens binnenkort ook een pic voor dit topic opsturen, heb trouwens een Bulls nighthawk 2 maar die heb ik volledig naar mijn smaak gemaakt zit OA SRAM red op maak wel een pic!
    Mja, wil wel naar buiten maar ben meer een koukleun..

Maar kleine tip, de rest zit hier..

Recreatief Wielrennen #30 Waar de inschrijvingen open zijn!
    pi_77995198
    Sorry.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')