Uiteraard, maar er zijn meer pottenquote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef Szura het volgende:
Bij wedstrijden van Thiemo en Robin zitten we meestal gewoon in hun topic
Want?quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubo nu erg geïnteresseerd op de tribune bij Wawa-Ouanna.
Niet heel moeilijk lijkt me: tegenstander in de tweede ronde komt uit deze partij. Al is Tsonga ook toeschouwer.quote:
Oh, ik heb de schema's niet zo voor me, dus dat wist ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet heel moeilijk lijkt me: tegenstander in de tweede ronde komt uit deze partij. Al is Tsonga ook toeschouwer.
Gasquet wint 9-7 in de TB. Heeft Mahut nog MPs gehad?quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Salamando het volgende:
Gasquet nu ook 1-1 in sets tegen Mahut ()
Gasquet heeft 5 MP's gehad, ik denk dus niet dat Mahut nog MP's gehad heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Gasquet wint 9-7 in de TB. Heeft Mahut nog MPs gehad?
Even nog naar Wawa kijken voor ik ga slapen, lekkere nachtwedstrijd.
Ik las het net op de ATP site. Ik denk het ook niet dan.quote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Gasquet heeft 5 MP's gehad, ik denk dus niet dat Mahut nog MP's gehad heeft.
En Clement wint de eerste set met 6-3.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef Salamando het volgende:
Nando staat weer als een krant op de baan
Was trouwens Belucci's derde breakpoint zie ik. Tegenover 8 voor Kohlschreiber, maar die kan het allemaal niet aan. Had weer een kans om terug te breaken in de vorige game, maar slicete de bal uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kohlschreiber maakt een dubbele fout op het eerste BP dat hij deze wedstrijd tegen krijgt
*4-3 Belucci in de derde set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |