Uiteraard, maar er zijn meer pottenquote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef Szura het volgende:
Bij wedstrijden van Thiemo en Robin zitten we meestal gewoon in hun topic
Want?quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubo nu erg geïnteresseerd op de tribune bij Wawa-Ouanna.
Niet heel moeilijk lijkt me: tegenstander in de tweede ronde komt uit deze partij. Al is Tsonga ook toeschouwer.quote:
Oh, ik heb de schema's niet zo voor me, dus dat wist ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet heel moeilijk lijkt me: tegenstander in de tweede ronde komt uit deze partij. Al is Tsonga ook toeschouwer.
Gasquet wint 9-7 in de TB. Heeft Mahut nog MPs gehad?quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Salamando het volgende:
Gasquet nu ook 1-1 in sets tegen Mahut ()
Gasquet heeft 5 MP's gehad, ik denk dus niet dat Mahut nog MP's gehad heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Gasquet wint 9-7 in de TB. Heeft Mahut nog MPs gehad?
Even nog naar Wawa kijken voor ik ga slapen, lekkere nachtwedstrijd.
Ik las het net op de ATP site. Ik denk het ook niet dan.quote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Gasquet heeft 5 MP's gehad, ik denk dus niet dat Mahut nog MP's gehad heeft.
En Clement wint de eerste set met 6-3.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef Salamando het volgende:
Nando staat weer als een krant op de baan
Was trouwens Belucci's derde breakpoint zie ik. Tegenover 8 voor Kohlschreiber, maar die kan het allemaal niet aan. Had weer een kans om terug te breaken in de vorige game, maar slicete de bal uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kohlschreiber maakt een dubbele fout op het eerste BP dat hij deze wedstrijd tegen krijgt
*4-3 Belucci in de derde set.
Ach, dat zijn niet dé mannen natuurlijk. Die komen nog. De Federers, Djokovicen en Murrays van deze wereld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef kevin_ het volgende:
Simon, Kohlschreiber, Monfils toch ook wel en Verdasco opgebrand. Leuk toernooi![]()
.
Hoe zou Monfils anders moeten winnen, door initiatief te nemen ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils wint de tie-break van de eerste set trouwens, weer vooral door fouten van Becker.
Zie je Murray nog veel moeite doen dan? Djoko misschien en Federer zal zijn winning mood wel willen doorzetten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, dat zijn niet dé mannen natuurlijk. Die komen nog. De Federers, Djokovicen en Murrays van deze wereld.
Monfils wint de tie-break van de eerste set trouwens, weer vooral door fouten van Becker.
Morgen iig wel een leuke match denk ik tegen Nalbandian. Mits te allebei zin hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zie je Murray nog veel moeite doen dan? Djoko misschien en Federer zal zijn winning mood wel willen doorzetten.
Nee, maar hij dwingt de fouten ook totaal niet af, Becker slaat de meest simpele ballen uit of in het net.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe zou Monfils anders moeten winnen, door initiatief te nemen ofzo?
Ik bedoel meer, zo speelt Monfils bijna altijd, veel te laffe balletjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar hij dwingt de fouten ook totaal niet af, Becker slaat de meest simpele ballen uit of in het net.
Het ligt er maar aan of iemand er eentje opent of nietquote:Op woensdag 10 november 2010 03:30 schreef Outlined het volgende:
hadden andere masters ook hun eigen topic ?
Hij staat er weer zo enorm actief bij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef TheGeneral het volgende:
Haha, Murray wordt helemaal zoekgespeeld![]()
6-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |