Haha ik hoopte dat je het nooit zou spottenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef jogy het volgende:
Even plakkerig gemaakt () en de OP wat aangepast.
Jah, je probeert mij een hak te zetten dmv. dat soort opmerkingen, je zegt dit dan ook volgens mij om mij kort te houden, want jij hebt macht terwijl je verscholen zit achter een avatar! Je weet dat ik niet op sjappies zoals jou zit te wachten die users gaan onderzoeken om tot dergelijke acties over te gaan. Dat heb ik de vorige keer al duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:26 schreef _Led_ het volgende:
He he, eindelijk volg je mijn raad op.
Ik had je al zo vaak gezegd dat het voor anderen vervelend is als je elk topic probeert om te gooien tot een "Boehoehoe ik vind _Led_ zo stoohoohoom" topic.
Houden we het nu centraal hier ? Dan kunnen de rest van de topics on-topic blijven !
Oh, en ik zou trouwens niet weten hoe je daar een dreigement in ziet.
Ik vertel enkel wat ik doe in mijn vrije tijd.
Hij gaat gewoon verder. Wat een held.quote:
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.quote:
Misschien dat je eens serieus wordt genomen, als je meer respect laat zien voor je omgeving, oftewel deze ook serieus neemt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.
Naar iemand die impliciet zwakzinnigen uitmaakt voor mij luister ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien dat je eens serieus wordt genomen, als je meer respect laat zien voor je omgeving, oftewel deze ook serieus neemt.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.
Sorry ik volg het niet meer.. zodra ik jou met MC zie posten en visa versa stop ik pindakaas in mn ogen zodat ik het niet hoef te lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef _Led_ het volgende:
Als je het niet voor mij doet, denk dan aan de zwakzinnigen die niemand hebben die voor ze op komt !
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry ik volg het niet meer.. zodra ik jou met MC zie posten en visa versa stop ik pindakaas in mn ogen zodat ik het niet hoef te lezen.
Hahaha goddamn Bastard, nu heb ik fucking icetea op mijn blousequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry ik volg het niet meer.. zodra ik jou met MC zie posten en visa versa stop ik pindakaas in mn ogen zodat ik het niet hoef te lezen.
Jij spuugt wat dranken uit op een dag he ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hahaha goddamn Bastard, nu heb ik fucking icetea op mijn blouse
Heb je een slabbetje nodig?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hahaha goddamn Bastard, nu heb ik fucking icetea op mijn blouse
Hm, die zou je toch zelf moeten kunnen sluiten met al jouw superpowersquote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef Spellmeista het volgende:
Request voor sluiting:Rare situatie -met een ludieke doch belangrijke vraag
gaat nergens over
Wut?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef Spellmeista het volgende:
gaat nergens over
Is verplaatst.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef 6833-228 het volgende:
Kan Operation Al Qaeda verplaatst worden naar BNW.
bvd
Je bent me net voor, wilde hem net overpakken voor jequote:
Dan maak je toch gewoon je eigen thread dat wel ergens over gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef Spellmeista het volgende:
gaat nergens over
Rare situatie -met een ludieke doch belangrijke vraagquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan maak je toch gewoon je eigen thread dat wel ergens over gaat
Waar kan ik die nalezen overigens ?
Oh zoals deze zeker : Truth WikiZelf wel de grootste flops en draken van threads maken waar niemand wil posten maar dan wel energie over hebben om het plezier van je medeposters af te nemen zeker
Als ik dat bij elke thread zou mogen aankaarten waarvan ik vind dat het nergens over gaat![]()
Neeh die "manipulatie" werkt niet altijd en al zeker niet zo direct als jij hem verondersteldquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Michielos het volgende:
Zijn manipulatie op wereldniveau lijkt zelfs niet op Fok te werken
Request tot sluiting.. het gaat gewoon allemaal nergens over imo.. Dus sluit eventjes dan ben ik weer vrolijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:57 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Rare situatie -met een ludieke doch belangrijke vraag
is totaal niet truth gerelateerd, nouja enigsinds dan, maar het gaat gewoon nergens over
Ja, ok het was ook maar een verzoekquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:46 schreef Flammie het volgende:
En als het hier niet kan waar moet je dan praten over zaken als parallelle dimensies als ik vragen mag!!
En vragen als:
"Wat zou je doen als je ontvoerd zou worden door aliens?" etc mogen hier dus ook niet gesteld worden? Vreemd hoor(want zo een soort thread is het eigenlijk gewoon)
En daarbij: Als een portal naar een andere dimensie NIET tru gerelateerd zou zijn mag je mij even laten zien wat er zo TRU is aan organized stalking? Welke ufo's, aliens, geesten, paranormale verschijnselen schuilen daar dan achter? Kan dat niet gewoon bij criminaliteit, wetenschap, BNW, en/of psychologie forum dan?
Request tot verplaatsing bij deze:
- Organized stalking
Is helemaal niet TRU gerelateerd... dus moet OF gesloten worden OF verplaatst elders.
komt allemaal goed..iig ben blij dat we er op deze manier uitgekomen zijn..fijne zaterdag iig(maar dat zal wel goedkomen)quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:53 schreef Flammie het volgende:
IK GING HELEMAAL OVER DE ROOIE IRL!!!
ontzettende calimero jij... pas op dat je niet begint te lijken op je 'vijand' hequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Michielos het volgende:
kan iemand de belediging van summers jegens mij weghalen?
Als het voor de ene partij geld, dan ook voor de andere a.u.b.
om een vijand te verslaan moet je je kunnen verplaatsenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
ontzettende calimero jij... pas op dat je niet begint te lijken op je 'vijand' he
Mensen moeten sowieso jouw opmerkingen met een paar kilo zout nemen, je hebt vandaag toegegeven compleet knetter in je koekkoeksklok te zijn !quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
om een vijand te verslaan moet je je kunnen verplaatsen:p
m.a.w. laat maar staan die handel(maar dan moet niemand winen als ik iemand een enkeltje psychiater geef)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mensen moeten sowieso jouw opmerkingen met een paar kilo zout nemen, je hebt vandaag toegegeven compleet knetter in je koekkoeksklok te zijn !
Nee, dat komt er gewoon bovenop !quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Michielos het volgende:
[..]alsof gek zijn hetzelfde is als een aandoening waar ik weinig hinder meer van ondervind
Je bedoelt die hallucinaties opmerking? Come on!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Michielos het volgende:
kan iemand de belediging van summers jegens mij weghalen?
Als het voor de ene partij geld, dan ook voor de andere a.u.b.
Ok , deal maar dan heb ik ook meer spelingquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bedoelt die hallucinaties opmerking? Come on!
Dat is niks vergeleken bij de insinuaties die zij naar dr hoofd krijgt.. en daarbij geef je zelf al diverse malen aan dat je te maken hebt met hallucinaties.
Dit soort opmerkingen gaat natuurlijk helemaal nergens over.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.
En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
Je lokt het zelf uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen gaat natuurlijk helemaal nergens over.
En dan ook nog moedwillig een duplicaat-topic van Ouwehoer maken ?
Zeg , we zaten in het Ouwehoer-topic.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je lokt het zelf uit.
Dan ben ik vandaag zo netjes voor advies.
Dit advies luidt.
Als je jezelf verveelt, ga dit dan niet lopen spuien in TRU, ga dan naar GC of ONZ. Daar ben je veel beter op zijn plaats. Net zoals al meerdere mensen aangegeven hebben, ga je niet in een kerk de duivel lopen aanbidden, of ga je niet bij een klassiek concert hardcore draaien. Heb eens een keer respect voor je omgeving, en al maakt je verveling dit een probleem. Doe daar wat aan!
Het enige dat ik jou hier al jaren heb zien doen is mensen belachelijk maken, en lastigvallen met je afbrekende commentaar, en jij probeert dit te allen tijden zelfs goed te praten? Je bent hier niet voor het onderwerp, je bent hier om je verveling kwijt te raken, dat zien we aan de snelheid waarmee jij post, die snelheid is namelijk zo hoog dat je niet kunt snappen dat onze led ook nogeens werkt tussendoor. Oftewel mijn advies, ga ergens anders met je verveling te koop lopen, en neem je vriendjes mee. Misschien dat je dan ooit nogeens wat eer zult krijgen.
Je begon zelf met je ongelukkige topictitel.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen gaat natuurlijk helemaal nergens over.
En dan ook nog moedwillig een duplicaat-topic van Ouwehoer maken ?
Summers & Mediaconsument, afgekort S&M.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je begon zelf met je ongelukkige topictitel.
Altijd het probleem bij je tegenstander zoeken, hoe sneu. Geef nou eens toe dat je jezelf op je werk zo erg verveelt, dat je jezelf geen raad weet met die tijd, zodat je hier maar gaat lopen kwallen. Dan is het tenminste duidelijk dat jij hier niet thuishoort, de onderwerpen boeien jou namelijk voor geen meter. Het enige dat jou boeit, is hoe een onderwerp afgebroken kan worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg , we zaten in het Ouwehoer-topic.
Welk gedeelte daarvan begrijp je niet ?
O wacht, je zat weer in een psychotische wannabe-mod trip
Het is uitdagend.. dat zie je wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Summers & Mediaconsument, afgekort S&M.
Nemen mensen al aanstoot aan het noemen van hun naam ?
Jij hebt lef, weer over werk beginnenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Altijd het probleem bij je tegenstander zoeken, hoe sneu. Geef nou eens toe dat je jezelf op je werk zo erg verveelt, dat je jezelf geen raad weet met die tijd, zodat je hier maar gaat lopen kwallen. Dan is het tenminste duidelijk dat jij hier niet thuishoort, de onderwerpen boeien jou namelijk voor geen meter. Het enige dat jou boeit, is hoe een onderwerp afgebroken kan worden.
Opbouwende kritiek bestaat niet, toch?
De dealer moet aangepakt worden, niet de gebruiker. Anders zal dat probleem nooit opgelost worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is uitdagend.. dat zie je wel.
En dan hopen dat ze happen... en dat doen zeen dan weer wat terug prikken... en dan hebben we als het mee zit de poppen aan het dansen
![]()
Nee ik zie het wel.. en vind ook dat andere minder snel op de kast moeten gaan zitten!!
Mensen die niet naar rede of logica luisteren zijn een pest voor de mensheidquote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De dealer moet aangepakt worden, niet de gebruiker. Anders zal dat probleem nooit opgelost worden.
Bedoel, wat heb je hier liever? Een paar mensen die anderen uitlokken, en die anderen hebben moeite om hier niet op in te gaan, en deze paar mensen blijven maar doorgaan. Of die anderen die het even aangeven, zodat het uitlokken stopt, en de onderwerpen weer de macht krijgen in plaats van die bekrompen pseudo skeptisch gelovende meningen. Geef ze anders hun eigen forum. Dan weet je meteen waar je niet moet komen.
Hier zijn ze een pest, want als je interesse hebt in dergelijke onderwerpen, krijg je met deze pest te maken. Leuk is anders.
Ik post hier voor de onderwerpen, niet voor mannetjes zoals jou, die met smileys de posts van een luchtig sausje proberen te voorzien, omdat ze maar al te goed weten hoe hypocriet hun opmerkingen continu zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Flammie het volgende:
Ik zie hier liever mensen die op een normale manier kunnen praten met elkaar om eerlijk te zijn.
Mensen die tegen een stootje kunnen en niet elke vraag als een aanval / belediging zien hoort hier net zo goed bij
En als je het hier echt zo erg vind waarom post je dan nog
Praat je nu over jezelf?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mensen die niet naar rede of logica luisteren zijn een pest voor de mensheid
Jawel, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is uitdagend.. dat zie je wel.
En dan hopen dat ze happen... en dat doen zeen dan weer wat terug prikken... en dan hebben we als het mee zit de poppen aan het dansen
![]()
Nee ik zie het wel.. en vind ook dat andere minder snel op de kast moeten gaan zitten!!
Je word niet achterdochtig bekekenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ben ik met je eens.
Maar...het is vervelend en staat een leuke wisselwerking in de weg als je achterdochtig bekeken wordt.
We zitten hier allemaal met een nick, dus wij zijn allen kloons. Niet de 1 wat meer dan de ander.
En dat ben je niet zelf.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef Flammie het volgende:
Tsja ik zie hier maar een gerichte opmerkingen maken hoor
Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Bastard het volgende:
Zo.. nou dat heeft weer lekker opgelucht bij jullie he
Kunnen we nu weer lief verder tot de volgende bom?
Als je geen vragen wil in je topic maar gewoon ervaringen wil uitwisselen zet je dat toch in je OP?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.
Senesta heeft daarom een erg goed punt.
Mooi.. hap dan ook niet zo op ieder stukje wat je voorgehouden word.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, ik hoop dan ook dat dit forum eens een tijd op een normale manier mag werken. Een tijd zonder belachelijke opmerkingen die de topicstarters het plezier in het starten wan topics weghaalt.
Senesta heeft daarom een erg goed punt.
Ik doe mijn best, echter heb ik hier weinig controle over, ik zit namelijk niet te wachten op beledigingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi.. hap dan ook niet zo op ieder stukje wat je voorgehouden word.
Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef Flammie het volgende:
Als mensen iets niet begrijpen stellen ze vragen..
Deze vragen worden hier gezien als aanval![]()
Vanaf dat moment gaat het mis
Als je dit niet wil zet je het in je op...
Lees dit
[FB] Grijze baarden en huisvrouwen!
veel plezier
Simpeler dan dat kan echt niet.. mocht er toch nog onduidelijkheden zijn dan mag je dit vragen..
ik zal niet exploderen ofzo
nee dat is niet nodig. 1 regel is genoeg Mediaconsument.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.
Is dat wat we willen?
Nee!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het probleem van dat verhaal, is dat je op een gegeven moment een disclaimer nodig hebt, die langer is dan de OP.
Is dat wat we willen?
Feedback over TRU gerelateerde zaken, redelijk ontopic dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef bonke het volgende:
waar ging dit topic ook al weer over ?:)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef mediaconsument het volgende:
... Zou jij hulp vragen aan een paragnost? ...
...mensen die even makkelijk van zich af willen stampen.
Waarom apart?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen subforum voor de scampolitie? Oftewel een forum waar de zelfbenoemde pseudo sceptici naar believen alle onderwerpen die binnen dit forum besproken worden, belachelijk mogen maken, zodat deze rotzooi niet meer in TRU zelf te zien is?
Elke dag komt er weer een dergelijk topic bij, nu weer als nieuwste 2 pareltjes: Zou jij hulp vragen aan een paragnost? en Jenna : Fantastische gratis horoscoop !
Ik weet niet of dat een trend is die jullie graag willen waarborgen, ik vind het in ieder geval weinig met het onderwerp van het forum zelf te maken hebben, en denk dat op deze manier het forum wat doelgerichter word. In plaats van dat het de ultieme broeikas is voor mensen die even makkelijk van zich af willen stampen.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Als het een mening was die iets toevoegde aan dit forum, ok. Het probleem is dat je duidelijk laat blijken dat je paragnosten oplichters vind, oftewel heeft het onderwerp van dit forum geen waarde voor jou. Daarbij komen dit soort topics tegenwoordig dagelijks voor, en lijkt het me een goed idee om deze afbraakmeningen in een subforum of apart topic te stoppen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm, het komt niet in je op dat er mensen bestaan met een bepaalde mening die geïnteresseerd zijn in andere meningen?
Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom apart?
Het is toch veel leuker om believers en ongelovigen in 1 topic te zien? Dan wordt je geprikkeld om met argumenten te komen voor wat je beweert. Als dat apart gaat wordt het boring.
Kijk maar eens in mijn posthistorie, dan zie je dat ik op allerlei topics zit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
Ik moet je gelijk geven. Omdat er zoveel mensen zijn met korte lontjes hier, is het hoe dan ook ruzie. Je hoeft maar 1 vraag te stellen om een scheldkanonnade te krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als de discussie dan eens vorderde, het blijft telkens op dat welles nietes verhaaltje hangen. Het is dan ook niet interessant om hier andere topics te openen dan de reltopics die we tegenwoordig dagelijks zien, er staat toch wel een garde klaar om het onderwerp kapot te maken. Mjah, boring is niet leuk. Wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet gewoon in een ander forum gaat posten? Fok is groter dan TRU volgens mij. Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
Ruzie? Waar is de ruziequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
Of moet het posten op fok leuk blijven door ruzie binnen dit forum, omdat hier zo makkelijk ruzie te vinden is?
je slaat nog geen deuk in een pakkie boter met je verzonnen internet verhaaltjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Michielos het volgende:
Als er ruzie komt ben ik er zeker bij betrokken (irl ruzie dan). Mijn vechtkunsten staat voor niets!
[FB] Grijze baarden en huisvrouwen!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Bastard het volgende:
Media, wat jij wil is een eutopie, een weelderig bloeiend veld van allemaal super toffe TRU topics waarin mensen het allemaal met elkaar eens zijn en en elkaar aanvullen maar niet afvallen.
Maar zo werkt het gewoonweg niet, zoveel mensen, zoveel meningen. En het mooie van een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Je mag je vraagtekens hebben over iemand zijn idee of geloof, en daar vragen over stellen, een andere mening tonen wat tot denken kan zetten.
Je noemt 2 semi sceptische topics die geopend worden, om de discussie op gang te brengen. Die zijn prima, als we daar respectvol kunnen zijn met elkaar is dat helemaal welkom hier.
Net als dat jij welkom bent hier om je eigen topic te openen over een bepaald onderwerp of idee. Zet er even duidelijk vlgs de spelregels die we opgesteld hebben een duidelijke OP neer, en zoek daarmee gelijkgestemde. Prima.
Nogmaals, en dat heb ik eerder al eens aangegeven bij je.. ieder zijn mening of idee, en soms word er misschien met scherpe tong gesproken, lekker daarmee de dingen op scherp proberen te zetten maar de enige manier om daar tegenin te gaan is door er niet op te reageren, dus niet door zelf net zo bot te gaan doen en domme dingen te zeggen, het is niet constructief en daarom niet welkom. Je verspeelt daarmee ook de geloofwaardigheid, eigenlijk ieder waardigheid.
Daarom zullen hier ook niet snel goede topics ontstaan. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen lezen, en opmerken dat er een duidelijk verschil is tussen beledigen en scherp discussieren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Bastard het volgende:
Media, wat jij wil is een eutopie, een weelderig bloeiend veld van allemaal super toffe TRU topics waarin mensen het allemaal met elkaar eens zijn en en elkaar aanvullen maar niet afvallen.
Maar zo werkt het gewoonweg niet, zoveel mensen, zoveel meningen. En het mooie van een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Je mag je vraagtekens hebben over iemand zijn idee of geloof, en daar vragen over stellen, een andere mening tonen wat tot denken kan zetten.
Je noemt 2 semi sceptische topics die geopend worden, om de discussie op gang te brengen. Die zijn prima, als we daar respectvol kunnen zijn met elkaar is dat helemaal welkom hier.
Net als dat jij welkom bent hier om je eigen topic te openen over een bepaald onderwerp of idee. Zet er even duidelijk vlgs de spelregels die we opgesteld hebben een duidelijke OP neer, en zoek daarmee gelijkgestemde. Prima.
Nogmaals, en dat heb ik eerder al eens aangegeven bij je.. ieder zijn mening of idee, en soms word er misschien met scherpe tong gesproken, lekker daarmee de dingen op scherp proberen te zetten maar de enige manier om daar tegenin te gaan is door er niet op te reageren, dus niet door zelf net zo bot te gaan doen en domme dingen te zeggen, het is niet constructief en daarom niet welkom. Je verspeelt daarmee ook de geloofwaardigheid, eigenlijk ieder waardigheid.
Nee Media, dat is niet waar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zullen hier ook niet snel goede topics ontstaan. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen lezen, en opmerken dat er een duidelijk verschil is tussen beledigen en scherp discussieren.
Nee, liever elke dag weer een nieuw topic of discussie over hoe grote bullshit dit forum wel niet is. Ik snap niet dat dit forum nog bestaat, want al deze onderwerpen zijn onzin, niets is wetenschappelijk onderbouwd. En nu gaan we lekker rellen, anders is het zo boring hier.
Misschien is het wel zo boring, omdat niemand meer de moeite wil doen om iets te maken van dit forum. Mjah, liever een stel overactieve kinderen die lekker trappen tegen ieder z'n scheen, dat is gezelliger.
" het onderwerp moet toch de baas zijn" aldus zijn eigen woorden. Hij was de eerste die volledig offtopic gingquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee Media, dat is niet waar.
Mensen doen nog wél de moeite, zoals gisteren PoepieJoepie met een topic over paragnosten.
Maar daar stelde jij de vraag wat hij vóór had met het topic, waarom vraag je dat?
Dan denk ik, lees de OP ,reageer erop als je dat wilt, maar vraag niet naar de intenties van de TS. Dat heeft er niets mee te maken. Het onderwerp staat voorop.
dus dat valt je helemaal niet op??quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Bastard het volgende:
Het is jammer dat je dat op die manier ziet Michielos... jammer omdat ik best vind dat je dan zelf een scherpe spiegel nodig hebt over je eigen gedrag.
Ik bedoel, kan er een post komen zonder sarcasme en zondersmileys?
Zo nee, dan is het ook niet wereldvreemd dat er mensen op den duur feller gaan reageren op je.
Je bent welkom hier als je een bijdrage kan leveren, dat heb je in het verleden ook meerdere malen veelvuldig gedaan, maar de laatste tijd zie ik daar helemaal niks meer van, het lijkt wel alsof afkraken de sport is geworden, ga dan lekker terug naar KLB svp.
Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee Media, dat is niet waar.
Mensen doen nog wél de moeite, zoals gisteren PoepieJoepie met een topic over paragnosten.
Maar daar stelde jij de vraag wat hij vóór had met het topic, waarom vraag je dat?
Dan denk ik, lees de OP ,reageer erop als je dat wilt, maar vraag niet naar de intenties van de TS. Dat heeft er niets mee te maken. Het onderwerp staat voorop.
Die OP kon idd wel stukken beterquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.
Beginnen met de vraag of je paragnosten, oftewel oplichters in zou schakelen als je een misdaad op wil lossen. Dan vraag je om moeilijkheden.
Je leest blijkbaar erg selectief.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus dat valt je helemaal niet op??
Nee, waarom zou je vragen naar het doel? Het onderwerp staat voorop, dáár draait het om.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.
Beginnen met de vraag of je paragnosten, oftewel oplichters in zou schakelen als je een misdaad op wil lossen, dat is vragen om moeilijkheden.
edit, wat grof.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je leest blijkbaar erg selectief.
nah ja, die OP had wel stukken beter gemogen though. De vraag was idd DUIDELIJK maar die OP was toch zo een soort van show-off om te laten zien dat hij (de ts dus) het allemaal niet zo serieus neemt als wij het nu allemaal proberen te nemenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je vragen naar het doel? Het onderwerp staat voorop, dáár draait het om.
En nee, ik vind de vraag heel duidelijk, zou je wel of niet een paragnost inschakelen. Dat is toch glashelder?
Zeker.. maar jij bent nu de gesprekspartner hier die je mening geeft. Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die zich storen aan die sarcastische posts.. het haalt de fun weg, en nu zijn we op een weg waarin we elkaar alleen maar gaan lopen trollen en voeden. Het gaat over de discussietechniek en niet de inhoud, het gaat over woordkeuze waarover er topics vol over geluld word.. krachtmeten van kampen onderling en we gaan helemaal voorbij aan de inhoud op die manier.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
edit, wat grof.
Misschien wel maar dat kan van veel mensen hier gezegd worden.
JOEPIE DE POEPIE!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een gedoe zeg, om mijn topic! Maar als je het topic om wat voor reden dan ook niet o.k. vindt, dan post je er toch gewoon niet? En in het geval dat Bastard het topic niet o.k. zou vinden, dan kan hij 'm sluiten of weggooien. Zó simpel is het, ik snap niet dat er zo'n issue van gemaakt moet worden.
Ik vind pakweg 90% van de topics op FOK! niets voor mij, dus in die topics post ik niet, maar ik ga er níet wél zitten posten en er meteen over klagen dat het zo'n naar topic is.
Oh, en ik ben trouwens geen 'hij', ik ben een dame.
Van mij in ieder geval wel, net zoals ik vind dat andere mensen mogen vragen om argumenten, of waarom iemand ergens van overtuigd is, of wat ie er van vind dat er allemaal zaken zijn die zijn mening tegenspreken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is?
in topic organized stalkingquote:Ik neem aan dat jij een zielige aandachtshoer...
Onzinquote:Op woensdag 25 november 2009 19:26 schreef Spellmeista het volgende:
Ban request: _led_
[..]
in topic organized stalking
_Led_ is bekend met de regels hier in truth. Hij start een rel als ik me niet inhou.
..denk meld het hier maar even. Mij uitmaken voor weet ik veel wat en beweringen doen over de persoon die niet waar zijn is in strijd met de regels binnen truth. Het is dat ik het hier zeg omdat ik zo een pagina vol kan stoppen met zijn "aandachtstrekkerij".
misschien moet je een keer de illusie laten gaan dat je bewijs op een forum krijgtquote:Op donderdag 26 november 2009 08:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onzin
Jij roept dat je 'speciale krachten' hebt ( Organized Stalking ) , en als ik vraag of je andere mensen zoals ik daarvan zou kunnen overtuigen zeg je dat ze zich al bewezen hebben ( Organized Stalking ), enkel wijzend naar een post waarin je zegt dat je speciale krachten hebt ( Organized Stalking ).
Met wijzen naar een post waarin je zegt over fantastische superspeciale smurfentoverkrachten te beschikken overtuig je natuurlijk niemand, dat snapt zelfs Gargamel.
Ik heb je op verschillende manieren nog een aantal keren gevraagd ( Organized Stalking , Organized Stalking ) hoe een post waarin je zegt speciale krachten te hebben anderen zou moeten overtuigen, maar daar ga je niet op in.
Je wilt enkel dat iedereen denkt dat jij een X-man bent en o-zo-speciaal.
Ik heb je ruim de mogelijkheid gegeven om aan te tonen dat je meer hebt dan een grote mond, maar als je dat voortdurend ontwijkt kun je het linksom of rechtsom spelen, maar dan ben je gewoon een attention-whore.
Misschien moet je met je eigen zaken bemoeien.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:23 schreef Summers het volgende:
[..]
misschien moet je een keer de illusie laten gaan dat je bewijs op een forum krijgt
en je dat in je eigen omgeving in het echte leven moet gaan zoeken omdat jij zo graag overtuigt wilt worden .
Maar dan doe je dat toch lekker niet , misschien heb je volgend jaar meer gelukquote:Op donderdag 26 november 2009 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Misschien moet je met je eigen zaken bemoeien.
Ksst, stofzuigen jij.
Niet hier ben ik bang, hier zitten enkel mensen zoals jij en spellmeista - mensen met idiote claims omdat ze aandacht willenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar dan doe je dat toch lekker niet , misschien heb je volgend jaar meer geluk
op een forum
En mensen zoals jou, die teveel films kijken. Het is immers duidelijk dat spellmeista aangaf dat hij het niet over superkrachten had. Mjah, voor jouw beeld maakt dat niets uit, jouw beeld is baas. Spellmeista is onze nieuwe Cyclops, en ieder die dat anders ziet, is GEK!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niet hier ben ik bang, hier zitten enkel mensen zoals jij en spellmeista - mensen met idiote claims omdat ze aandacht willen
Ah, en de 2e niksnut komt zich ermee bemoeien.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En mensen zoals jou, die teveel films kijken. Het is immers duidelijk dat spellmeista aangaf dat hij het niet over superkrachten had. Mjah, voor jouw beeld maakt dat niets uit, jouw beeld is baas.
begreep je niet ?quote:Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon. Dat soort dingen moet je dan aan denken.
Wat begrijp jij er niet aan is eerder de vraag. Om eerlijk te zijn vind ik dat hij een erg mooie vorm van beeldspraak gebruikt, echter beeldspraak mag niet van jou. Hij moet duidelijk zijn, want als hij beeldspraak gebruikt, maakt jij hier misbruik van. Daar kun je vanuit gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah, en de 2e niksnut komt zich ermee bemoeien.
Zeg eens, welk gedeelte hiervan :
[..]
begreep je niet ?
Ga toch weg met je beeldspraak, hij heeft letterlijk gezegd dat hij soms van tevoren bepaalt wat er in de wereld gaat gebeuren en wat andere mensen denken/zeggen. Hij noemt het zelf 'speciale krachten'.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat begrijp jij er niet aan is eerder de vraag. Om eerlijk te zijn vind ik dat hij een erg mooie vorm van beeldspraak gebruikt, echter beeldspraak mag niet van jou. Hij moet duidelijk zijn, want als hij beeldspraak gebruikt, maakt jij hier misbruik van. Daar kun je vanuit gaan.
Net zoals mensen die opbouwende kritiek gebruiken om jou iets duidelijk te maken. Die vallen je aan, die willen je DOOD. Daar moet je bang voor zijn, dat moet bestreden worden!![]()
Oftewel, die stemmingmakerij mag best eens stoppen. Jij bent hier niet degene die bepaalt wat anderen zeggen, dat bepalen ze nog altijd zelf.
Ja, dat heeft hij gezegd, en ik wil eigenlijk ook wel meer weten. Nu blijft het zo vaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga toch weg met je beeldspraak, hij heeft letterlijk gezegd dat hij soms van tevoren bepaalt wat er in de wereld gaat gebeuren en wat andere mensen denken/zeggen.
Je doet lekker mee met de rest van de domme meute - achter _Led_ aan want die is gemeen.
Dat _Led_ doodgewoon gelijk heeft en Spellmeista uit z'n nek zit te ouwehoeren is voor jou helemaal niet van belang.
Weet je wat dit is wat jullie doen ?
Organized stalking !
Jij en Summers hebben er niks mee te maken, maar o jee - als het om mij gaat zijn jullie er als de kippen bij.
Stelletje domme volgzame schapen
Doe jij dat niet dan? Als je weet wat er gaat gebeuren aan de hand van een actie van jou, en je omgeving is de wereld, dan bepaal jij toch ook wat er gaat gebeuren? Je doet alsof je een baas bent, in tussentijd heb je nieteens door dat ook jij iemand bent die veel in de hand kan hebben, net zoals iedereen hier. Nee, iemand die een andere vorm van taal gebruikt dan je gewend bent, die praat poep, die moet uitgelachen worden, die moet haast wel uit een psychiatrische inrichting komen. Denk toch eens een keer na, voordat je dat soort zaken gaat beweren, vrienden maak je er namelijk niet mee!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga toch weg met je beeldspraak, hij heeft letterlijk gezegd dat hij soms van tevoren bepaald wat er in de wereld gaat gebeuren en wat andere mensen denken/zeggen.
Jij staat dan ook boven de domme meute, ik snap dan ook dat jij aandacht tekort komt, it's lonely at the top.quote:Je doet lekker mee met de rest van de domme meute - achter _Led_ aan want die is gemeen.
Dat _Led_ doodgewoon gelijk heeft en Spellmeista uit z'n nek zit te ouwehoeren is voor jou helemaal niet van belang.
Wij kennen jou al langer, al heb je wel gelijk, spellmeista moet jou zelf leren kennen, zodat jij de fouten die je bij summers en mij hebt gemaakt, nog een keer kunt maken. Je kunt dan nog een keer proberen duidelijk te maken dat een user die hier wil posten, dat beter niet kan doen, want jij staat klaar, om de boel te redden!quote:Weet je wat dit is wat jullie doen ?
Organized stalking !
Jij en Summers hebben er niks mee te maken, maar o jee - als het om mij gaat zijn jullie er als de kippen bij.
Stelletje domme volgzame schapen
Daar ging het overduidelijk niet om.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan? Als je weet wat er gaat gebeuren aan de hand van een actie van jou, en je omgeving is de wereld, dan bepaal jij toch ook wat er gaat gebeuren?
Onzin, niemand kan alles in de hand hebben.quote:Je doet alsof je een baas bent, in tussentijd heb je nieteens door dat ook jij iemand bent die alles in de hand kan hebben, net zoals iedereen hier.
Het gaat niet om de taal, het gaat om zijn beweringen over superspeciale smurfenpowers te beschikken.quote:Nee, iemand die een andere vorm van taal gebruikt dan je gewend bent, die praat poep, die moet uitgelachen worden, die moet haast wel uit een psychiatrische inrichting komen.
Ik ben hier niet om vrienden te makenquote:Denk toch eens een keer na, voordat je dat soort zaken gaat beweren, vrienden maak je er namelijk niet mee!
Yeahyeahyeah, altijd hetzelfde liedje.quote:Ga zo door zou ik haast zeggen. Wie zaait, zal namelijk oogsten. Ook zo'n mooi stukje beeldspraak, die spreekwoorden.
Je snapt er niks van, dat is duidelijk. Val ons dan niet lastig met dat onbegrip, dat komt heel wat beter over.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yeahyeahyeah, altijd hetzelfde liedje.
Grote verhalen over speciale krachten, maar niks om de daad bij het woord te voegen.
Ik zie het wel vaker bij mensen die weinig 'presteren', dat ze dan op een andere manier proberen om 'speciaal' gevonden te worden.
Kijk, ik gebruikte quotes, da's beeldspraak
Briljant !! , misschien heb je meer geluk op een ander FORUMquote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niet hier ben ik bang, hier zitten enkel mensen zoals jij en spellmeista - mensen met idiote claims omdat ze aandacht willen
Hoe heb jij dat bepaald? Spellmeista geeft zelf al aan dat je zijn woorden niet goed begrepen hebt. Echter blijf jij hier telkens op terugvallen. Dan kan ik goed begrijpen dat je hier geirriteerd van wordt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daar ging het overduidelijk niet om.
Dan had hij het namelijk geen speciale krachten genoemd
Iedereen kan zijn post nalezen, en het is voor iedereen - behalve voor jou zoals gewoonlijk - hartstikke helder wat hij zei en hoe hij het bedoelde.
Meteen naar het extreme trekken, dat is.quote:Onzin, niemand kan alles in de hand hebben.
Als jij denkt dat jij alles in de hand hebt neem ik jou al het onrecht in de wereld kwalijk waar jij blijkbaar moedwillig niks aan doet.
Dat bepaal jij nu zo even snel. Vraag het hem eens, zou ik zeggen. Onee, liever eerst concluderen, dan pas vragen. Anders gaat het beeldvormen en stemmingmaken lastiger.quote:Het gaat niet om de taal, het gaat om zijn beweringen over superspeciale smurfenpowers te beschikken.
Je weet wel, het soort verhaaltjes dat enkel verteld (en geloofd) wordt door kleine kinderen en mensen die niet helemaal goed in hun kokosnoot zijn.
Wat is je doel hier dan? Het lijkt er aardig op dat je vrienden zoekt hier, want aandacht zoek je altijd. Daarbij probeer je iedereeen, hoe nobel het ook klinkt, te behoeden voor verkeerde gedachten. Jij weet namelijk hoe je moet denken, wat anderen denken klopt niet.quote:Ik ben hier niet om vrienden te maken
Hij heeft heel simpel heel stellige uitspraken gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je snapt er niks van, dat is duidelijk. Val ons dan niet lastig met dat onbegrip, dat komt heel wat beter over.
Het is dan ook erg cool om een uitleg hierover in de wind te slaan, want jouw beeld is wat telt!
Als iemand het speciaal vind dat hij door levenservaring, meer vat krijgt op zijn leven en deze controle voor hem aanvoelt als speciale kracht. Dan kun je hem daar geen ongelijk over geven. Mensen zijn speciaal, wat mensen kunnen is nog specialer.
Krachten die iedereen heeft zijn niet speciaal.quote:Het wordt dan eens tijd dat we hier gebruik van gaan maken, want ook jij hebt namelijk deze speciale krachten.
Ik ben me enorm bewust dat mensen zich gekwetst voelen als ze gewezen worden op hun leugens en/of droomwereldje. Ik voel me echter niet verantwoordelijk daarvoor - dat zijn ze zelf.quote:Echter is bewustzijn, een lastig verhaal voor jou volgens mij, Je bent je niet eens bewust van wat voor taal je rond loopt te spuien en hoe je mensen hiermee pijn doet.
Als je van die speciale krachten hebt, dan hoef je toch niet om een ban te vragenquote:
Spellmeista is zelf verantwoordelijk voor wat hij schrijft.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat bepaald? Spellmeista geeft zelf al aan dat je zijn woorden niet goed begrepen hebt. Echter blijf jij hier telkens op terugvallen. Dan kan ik goed begrijpen dat je hier geirriteerd van wordt.
quote:Meteen naar het extreme trekken, dat is.![]()
Alles heb ik dan ook nergens gebruikt
Wou je nog meer dingen verdraaien of was dit het ?quote:Je doet alsof je een baas bent, in tussentijd heb je nieteens door dat ook jij iemand bent die alles in de hand kan hebben, net zoals iedereen hier.
Inderdaad, daar had Spellmeista bij stil moeten staanquote:misschien dat het dan ook niet duidelijk naar voren komt uit mijn tekst dat dit op kleine dingen ook al van toepassing is. Dit heeft te maken met zelfvertrouwen, weten waar je mee bezig bent. Weten wat je zegt, en wat de invloed hiervan is, is een onderdeel hiervan.
En dat heeft hoe precies te maken met claims als "Ik bepaal wat er overmorgen op het nieuws is" ?quote:Alles onder controle heeft niemand, dat neemt echter niet weg dat je niet mag proberen om je leven wat meer onder controle te krijgen door hier bewust mee bezig te gaan.
Dude, check het topic nou gewoon eensquote:Dat bepaal jij nu zo even snel. Vraag het hem eens, zou ik zeggen. Onee, liever eerst concluderen, dan pas vragen. Anders gaat het beeldvormen en stemmingmaken lastiger.
Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.quote:Wat is je doel hier dan? Het lijkt er aardig op dat je vrienden zoekt hier, want aandacht zoek je altijd. Daarbij probeer je iedereeen, hoe nobel het ook klinkt, te behoeden voor verkeerde gedachten. Jij weet namelijk hoe je moet denken, wat anderen denken klopt niet.
Je wilt of kunt dat verhaal niet begrijpen. Het leermechanisme, zorgt voor ervaring, als dit zich uit in vaardigheden die controle geven over bepaalde aspecten van het leven, kun je deze vaardigheden met een gerichte beeldspraak omschrijven als speciale krachten.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:
<onbegrip-snip>
Krachten die iedereen heeft zijn niet speciaal.
Dat wil maar niet doordringen he ?![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je wilt of kunt dat verhaal niet begrijpen. Het leermechanisme, zorgt voor ervaring, als dit zich uit in vaardigheden die controle geven over bepaalde aspecten van het leven, kun je deze vaardigheden met een gerichte beeldspraak omschrijven als speciale krachten.
Een casanova heeft zo ook speciale krachten, die kan alle vrouwen zonder moeite versieren. Dit komt door wat hij geleerd heeft, oftewel zijn ervaring. Iedereen zou dat moeten kunnen, echter hebben casanova's hier genoeg tijd aan besteed om hierin het verschil te kunnen maken.
Of jij moet zeggen dat iedereen alles al heeft aangeleerd, dan klopt jouw verhaal. Een open oog laat echter zien dat er op dit gebied erg veel verschil is tussen mensen, oftewel dat iedereen andere ervaringen heeft, en dat hierdoor "speciale" krachten kunnen ontstaan.
Mjah, dat ik nog de moeite doe om dit uit te leggen. Het lijkt soms net of jij een handleiding of een soort van bijspijkerklas nodig hebt om uberhaupt te kunnen begrijpen waar het in dit forum om draait.
Bedankt voor het aangeven van een fout in mijn post, ik zal het gelijk wijzigen.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
Wou je nog meer dingen verdraaien of was dit het ?
Daarom mag je ook zeggen wat je wil tegen hem, je mag hem uitschelden zoveel als je wil. Want jij begrijpt iets niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon."
Dat zijn gewoon keiharde claims
Oftewel jij bent hier de hoogste hoogleraar, jij weet hoe alles zit, en alle andere mensen weten niets, zijn dom, en hebben les nodig van jou, de almachtige _led_. Daarom mag jij mensen ook irriteren, lastigvallen, uitschelden, in hun privacy wroeten, en stop je hier niet mee, tot diegene weg is. Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.quote:Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
It's a dirty job but someone's gotta do it.
And they are dirty posts but someone has to post them.
Dus als een pseudo ben je er al uit dat het niet waar is of waar kan zijn , en wij de waarheid bijgebracht moeten worden , sorry maar een muur hoeven we niet ,quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
It's a dirty job but someone's gotta do it.
And they are dirty posts but someone has to post them.
Aha, dus _LED_ heeft blijkbaar wel speciale krachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef mediaconsument het volgende:
Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.
Dat zei ik toch!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha, dus _LED_ heeft blijkbaar wel speciale krachten.
Ik scheld hem helemaal niet uit, ik zeg enkel dat ie een attention-whore is.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom mag je ook zeggen wat je wil tegen hem, je mag hem uitschelden zoveel als je wil. Want jij begrijpt iets niet.
Nou, meer (zoals gewoonlijk) doordat iemand claimt superman te zijn en vervolgens zegt "maar ik ga het lekker niet laten zien"quote:Heb je trouwens nogsteeds niet door dat je hier al wekenlang over aan het zaniken bent? De discussie is nog geen stap verder gekomen door dat onbegrip van jou.
Caaaaaaaaaaaalimero, caaaaaaaaaalimero, iep iep hallo !quote:Oftewel jij bent hier de hoogste hoogleraar, jij weet hoe alles zit, en alle andere mensen weten niets, zijn dom, en hebben les nodig van jou, de almachtige _led_. Daarom mag jij mensen ook irriteren, lastigvallen, uitschelden, in hun privacy wroeten, en stop je hier niet mee, tot diegene weg is. Want wat je doet, is iedereen wegjagen, dat is je doel. Succes ermee iig.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:08 schreef Summers het volgende:
<ik ben te dom om met argumenten te komen maar iemand heeft me het woordje pseudo aangeleerd dus roep ik dat maar. Niet dat ik uberhaupt snap wat het betekent of wanneer het gebruikt kan worden, maar toch !>
De toon matigen, dat is de oplossing.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
Dat belooft allemaal wat voor de vrijdagmiddag
Maar serieus.. ik denk steeds dat er iets geupdate moet worden, TT aanpassen, postje bekijken maar het blijkt allemaal gewoon een beetje eiergooierij te zijn, kunnen we dat niet anders oplossen?
Wat een mooie trucs, wat is hij toch lief, je zou er haast romantisch van worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:40 schreef _Led_ het volgende:
<een nieuwe truc, ik ga tussen haakjes maar beledigen, misschien dat de mod het dan niet ziet. Als summers hierop ingaat, dan maak ik toch wel duidelijk dat ik gelijk heb, en dat zij niet kan denken. Want ik ben o zo goed, en zij is o zo gek!
Zoals deze vragen bijvoorbeeld ?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De toon matigen, dat is de oplossing.
Als iets niet begrepen wordt, hier op een normale manier vragen over stellen.
Om het je voor de zoveelste keer uit te leggen : Spellmeista wordt juist bekritiseerd omdat ie vragen negeert en claims doet die hij niet waar kan maken.quote:In plaats van de berichtgever met grof geschut af te knallen dmv. deze te beledigen en uit te maken voor vanalles en nog wat.
begreep jij maar wat het betekende , misschien kan je de waarheid verkondigen door van deurquote:
Summers, doe nou even niet zo dom. Je gebruikt het woord gewoon verkeerdquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Summers het volgende:
[..]
begreep jij maar wat het betekende
Je bedoeld je wilt niet inzien dat je je zo gedraagt .quote:Op donderdag 26 november 2009 13:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Summers, doe nou even niet zo dom. Je gebruikt het woord gewoon verkeerd
"ik maak zelf wel uit wat het woord betekent !"quote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bedoeld je wilt niet inzien dat je je zo gedraagt .
Tring !! goedemiddag , hier is mijn waarheid en als je die niet aanneemt ben je dom en stomquote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"ik maak zelf wel uit wat het woord betekent !"
Welterusten Summers
Tringg!!! Hier is de Nederlandse taal, met vastgelegde woorden en begrippen !!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Tring !! goedemiddag , hier is mijn waarheid en als je die niet aanneemt ben je dom en stom
"Nou he nou ehhh nou dan vind ik dat jij je eigen forum moet aanmaken zodat niemand last van JOU heeft !"quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Summers het volgende:
of de huilebalk maakt een eigen topic om mensen te bekeren en te behoeden voor het kwaad , dan hoeven zoveel mensen niet steeds te klagen en kunnen ze gewoon zichzelf zijn en zich op onderwerpen te richten waarvoor tru bedoeld is .
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Nou he nou ehhh nou dan vind ik dat jij je eigen forum moet aanmaken zodat niemand last van JOU heeft !"
Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die fotoquote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
Jij maakt keiharde inbreuk in mijn privacy, door het achterhalen van mijn foto.
Ik mail 'm je wel evenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die foto.
Ik PM je welquote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit heb ik al in meerdere posts van jou gelezen. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar die foto.
Ik heb niks achterhaald, je hebt 'm zelf verspreid, badmuts. Welkom op de internets, waar je alles wat je verspreid later weer terugzietquote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan we nu voortaan via PM maar uitlokken? Jij maakt keiharde inbreuk in mijn privacy, door het achterhalen van mijn foto.
Oeh oeh, ik kan niet meer PM'en, heeft er iemand een zakdoekje voor me ?quote:Nu probeer je me daar continu mee uit te lokken, en je probeert nog cool te zijn ook. Dat gaat helaas niet samen!
Wat een sneu figuur ben je toch.
Probeer me nog maar eens een PM te sturen trouwens.![]()
Oh hellup, je hebt mijn e-mailadres achterhaaldquote:
Daar geef ik je uiteraard geen toestemming voor.quote:
Momentje, dan kijk ik even of ik iemand kan vinden die daar iets om geeft !quote:Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar geef ik je uiteraard geen toestemming voor.
Tja, het is jouw keus. Ik heb al een aantal keer duidelijk aangegeven dat ik er niet van gedient ben dat jij op een dergelijke manier met mijn foto omgaat. Jij hebt mijn privacy flink aangetast, daar ik op dit forum anoniem wil blijven. net zoals de meesten hier.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Momentje, dan kijk ik even of ik iemand kan vinden die daar iets om geeft !
Onder de gordel raken, dat zou het inderdaad beter verwoorden.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:
backstabben zou impliceren dat we vriendjes waren, maar bij mijn weten hebben we nooit samen geknikkerd
Neuh, dat is weer wat anders.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Onder de gordel raken, dat zou het inderdaad beter verwoorden.
Dat is dan erg mooi, want ik post niet op andere fora anders dan fok, ik heb hem dan ook niet onder deze naam verspreid. Al neemt dat niet weg dat ik je hier al vaker op aangesproken heb. Maar nee, jij bent zo kinderachtig, dat je het wel hoort, luisteren doe je echter niet. Alleen naar jezelf misschien.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:
Anoniem blijven zit er niet in als je zelf je foto verspreidt.
Iedereen is herkenbaar aan wat ie post, zo was jij makkelijk te vinden op andere fora voor sommige mensen.
Als je anoniem wilt blijven moet je geen persoonlijke verhalen vertellen en foto's posten, zo simpel is het.
Ja, en jij stuurt zaken express door of je provoceerd een gebruiker dmv dingen te doen die hij/zij niet leuk vind. Dat vind ik persoonlijk heel erg onder uitlokkerij vallen en ook erg respectloos.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb niks achterhaald, je hebt 'm zelf verspreid, badmuts. Welkom op de internets, waar je alles wat je verspreid later weer terugziet
[..]
Look who is holding the mirror! Our one and only peppernut!quote:Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Dat weet ik... hij houdt de mensen scherp. En hij stelt ook gewoon legide vragen aan mensen omtrent het onderwerp, misschien lastige vragen maar wel ontopic. Plus niet eens perse altijd uit naam van de wetenschap maar ook soms uit oprechte interesse.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:02 schreef Spellmeista het volgende:
Zowiezo zit hij express het bloed onder de nagels van sommige te halen Bastard.
Neeh hij gaat respectloos en te simpel met bepaalde zaken om! Ik ben het totaal niet met je eens. Hij houdt mij niet scherp! Ik hou mezelf scherp!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat weet ik... hij houdt de mensen scherp. En hij stelt ook gewoon legide vragen aan mensen omtrent het onderwerp, misschien lastige vragen maar wel ontopic. Plus niet eens perse altijd uit naam van de wetenschap maar ook soms uit oprechte interesse.
De reacties van mensen daarop zijn niet altijd evenredig netjes op die van hem, en ook net vica versa.
En dat loopt dan vervolgens weer ergens de soep in, krijg je vragen om te vragen en te sarren, en daar weer reacties op ipv ze gewoon te negeren.
Dus ja.. hij zoekt het op.. en word ook graag bediend, yinyang.
Sinds wanneer moet dat op TRU dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Look who is holding the mirror! Our one and only peppernut!
Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger of whatever. Ik had jou al een hele tijd langer in het oog. Ok, maar genoeg van dit opie doepie gelul. Hoe wil je dit oplossen?
Biedt je je excuses dan aan bij deze aan mij?
Wrm? Voor het express uitlokken en zonder na te denken om mij een aandachtshoer te noemen.
Wrm dat van mij moet? omdat het op [b]geen enkel feit gebasseerd is![/b]
Je kinderenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef Spellmeista het volgende:
Zo simpel is het, maar ik laat me niet verkloten door die ongein. + mijn eventuele kinderen niet!
Nou, dan zorg je met je superkrachten er toch voor dat je _LED_ z'n mond en toetsenbord snoertquote:Waar het mij om draait is dat ik er niet om vraag om uitgescholden te worden voor aandachts hoer!
Ok, whatever floats your boatquote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende:
Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger of whatever. Ik had jou al een hele tijd langer in het oog.
Wat oplossen ?quote:Ok, maar genoeg van dit opie doepie gelul. Hoe wil je dit oplossen?
Ik zou niet weten waarvoor.quote:Biedt je je excuses dan aan bij deze aan mij?
Daar is heel goed over nagedacht hoorquote:Wrm? Voor het express uitlokken en zonder na te denken om mij een aandachtshoer te noemen.
Nou, ik vind het nogal wat, dat lijstje dat ik net opnoem !quote:Wrm dat van mij moet? omdat het op geen enkel feit gebasseerd is!
Nou nou nou, zo kan ie wel weerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Spellmeista het volgende:
_Led_ je moet voor 1 keer eens gewoon je grote eigenwijze bek houden.
Dat lijkt me inderdaad een passende vertaling jaquote:Ik volg niet alles wat er op dit forum gebeurt, maar jij begon met het attention whore gebeuren. Vervolgens pas je er de Nederlandse taal op toe en wordt het aandachts hoer.
Wil je hiermee zeggen dat je eindelijk eens gaat laten zien dat je meer kunt dan grote verhalen vertellen ?quote:Maak je maar geen zorgen _Led_ , wederom klopt je uitspraak niet, maar ik laat me niet betichten van zaken die ik niet ben.
Waar gaat dit over in bobsnaam ?quote:Zowiezo heb ik die 1000 doekoes van jou allang in mijn pocket!!
Neuh jij wordt nooit gebashed !quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:01 schreef Bastard het volgende:
Ach het was gisteren LED_bash_dag dan volgt Summers weer, daarna DW, daarna ik, enz.
Ik ben omkoopbaar, dat is waarquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh jij wordt nooit gebashed !
Hoogstens een paar van die calimero's die opeens doen alsof jij partijdig bent ofzo, maar da's gewoon frustratie
Of een stel kinderen die niet opgeven tot ze het forum kapot hebben, of iedereen hebben weggejagen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh jij wordt nooit gebashed !
Hoogstens een paar van die calimero's die opeens doen alsof jij partijdig bent ofzo, maar da's gewoon frustratie
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES NOU EENS EEN KEER DIE REGEL DIE HIER EEN PAAR POSTS BOVEN JE OOK AL GEPOST STAAT.. AAAAAAAAAAAARGHHHH IK WORD ER FLAUW VAN.. MENSEN DIE GEWOON NIET WILLEN LEZEN!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of een stel kinderen die niet opgeven tot ze het forum kapot hebben, of iedereen hebben weggejagen.
Het is gewoon niet leuk meer om een topic te openen, of om een mening te laten horen. Er staat namelijk een horde kleine kinderen zoals jou klaar om je duidelijk te maken dat je verkeerd denkt, en dat je dus maar beter naar de psychiatrie kunt gaan. Want die kleine kinderen weten alles. Zijn zo cool.![]()
Het zal voor mij dan ook altijd een enigma blijven, waarom in een forum over een specifiek onderwerp, mensen die dit onderwerp willen bestrijden hiervoor alle kans krijgen van de wereld.
Het zou eruit zien als in het voetbal forum de hele dag mensen gingen roepen van hoe gek en dom voetbal wel net is. Je kunt beter niet sporten, sporten is namelijk lame. Je moet dan eens kijken hoe snel de moderator je daar weggewerkt heeft.
Mjah, zeg er wel niks meer over. Het is en blijft nutteloos als zelfs de mods de moed hebben opgegeven. Een verveeld iemand die wekelijks 40 uur fulltime hier zijn gal loopt te spuwen omdat hij zich zo knalhard verveelt op zijn werk, dat is zoals het hoort en zal ook het forum gezellig maken. Oftewel, succes _led_, ga lekker door op deze trein, jij bent degene die de fouten maakt hier.
Zag ook dat je een topic maakte in ONZ. Ga zo door! Het is altijd goed andere fora te verkennen, om te kijken of je daar vrienden kunt maken. Onee, jij zoekt geen vrienden.
Ja dat is ook waar.. zeker, en Senesta had er laatst een mooie vergelijking met CUL ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef mediaconsument het volgende:
Het zou eruit zien als in het voetbal forum de hele dag mensen gingen roepen van hoe gek en dom voetbal wel net is. Je kunt beter niet sporten, sporten is namelijk lame. Je moet dan eens kijken hoe snel de moderator je daar weggewerkt heeft.
Lekker makkelijk, om deze verantwoordelijkheden richting TS te duwen. Dan hoeven de mods ook niets uit te voeren. En op het moment dat er een nieuwe topicposter is, die een regel vergeet. Dan mag het topic KAPOT gemaakt worden! HAHAHAquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
<ik ben gefrustreerd, en uit het maar in dit forum>
zucht...
Lees die regel, zeg dat je ervaringen wil uitwisselen in je OP en het is goed! Dan is er geen _LED_ of flammie die het topic komt "verstieren"
Ik ga nu naar buiten tegen een boompje schoppen! adios!
En in het echte leven dien je respectvol met elkaar om te gaan, anders krijg je of klappen, of eindig je alleen op de wereld. TRU is dan ook net zozeer onderdeel van dit leven als een CUL en VBL dat zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar.. zeker, en Senesta had er laatst een mooie vergelijking met CUL ook.
Toch, om het even abstract te houden en dus te focussen op dat ene topic, vind ik het niet zo raar allemaal.
Zet eens andere namen neer voor de grap, kijk er dan eens objectief naar.. ik geloof dat het dan wel meevalt namelijk, maar misschien dat ik te gekleurd kijk?
Er is ruimte genoeg hier om te praten over onderwerpen die je aanspreken hier in TRU, ook als je wilt met alleen serieuse mensen, zet dat in de OP. Er kan eens een oprechte vraag voorbij komen maar dat is in het echte leven ook.
Ik geef het te je te doen hoor..quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef mediaconsument het volgende:
Geef mij liever wat degelijk toezicht, tbh.
Onzin Zeiken op mensen die niks fouts doen puur omdat je ze niet mag.. dat is makkelijk. En weet je wat nog makkelijker is. 1 stomme regel in je op zetten zodat dit niet gebeurd. Maar volgens mij zeiken we allemaal liever en vergeten we die regel gewoon expres, want het kan gewoon niet dat mensen het nu nog niet snappenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, om deze verantwoordelijkheden richting TS te duwen. Dan hoeven de mods ook niets uit te voeren. En op het moment dat er een nieuwe topicposter is, die een regel vergeet. Dan mag het topic KAPOT gemaakt worden! HAHAHA
Geef mij liever wat degelijk toezicht, tbh.
Jullie doen al goed werk, echter denk ik dat jullie ook met de handen in het haar zitten, dit omdat ik het idee heb dat er geen stevige basis meer staat mbt. het onderwerp. Er zijn ook geen grote lopende topics, anders dan reltopics die maar door blijven gaan. Scepticisme is op deze manier een degelijk onderdeel van TRU, echter loopt dit uit de hand, omdat overal waar een TS niet goed heeft opgelet, dit de overhand krijgt, en vaak vervormt tot pseudo sceptiek. De onderwerpen binnen dit forum zijn vaak namelijk erg groot en kunnen eng overkomen, iedereen reageert daar dan ook anders op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geef het te je te doen hoor..
Maar veel absurde posts worden hier verwijderd, van die posts om goedkoop applaus te scoren in TRU zonder zelf een toegevoegde waarde te hebben hier. Lees je niet, of heel kort voordat ze verwijderd of geedit worden.
Wat overblijft is een gezond platform waar je kan praten, meningen kunnen verschillen, mag ook allemaal. Het is geen eenrichtingsverkeer nee, dat zou niet gezond zijn, en saai bovendien.
Maar als we disrespectvol worden, ene kamp of andere kamp moet ik daar wat aan doen.. voor de rest verwacht ik ook een stukje volwassenheid hier van een ieder, leven en laten leven.
Klopt, een goed topic waar op niveau word gepraat zijn er ook.. het zijn meestal de topics die door iemand zomaar geopend worden met "hoe denk jij er over" als sluitzin in de OP die verzanden in welles/niettes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:41 schreef mediaconsument het volgende:
als het onderwerp degelijk is, en er zijn dus mensen met kennis aanwezig, dan komen reltopics niet voor.
Een standaard reltopic of een topic over ervaringen met geesten, om wildgroei te voorkomen. Zou dan ook een goed begin zijn.
Ik ben niet de enige die hier topics maakt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Onzin Zeiken op mensen die niks fouts doen puur omdat je ze niet mag.. dat is makkelijk. En weet je wat nog makkelijker is. 1 stomme regel in je op zetten zodat dit niet gebeurd. Maar volgens mij zeiken we allemaal liever en vergeten we die regel gewoon expres, want het kan gewoon niet dat mensen het nu nog niet snappen
Er wordt hier genoeg gemod. Die regel is er voor je eigen plezier.. vergeet dat nou eens niet
Dan hoef je ook niet de hele tijd de verongelijkte uit te hangen.. dan heb je misschien meer plezier in het posten... en heof je hier niet te zeuren. Je weet het nu.. je weet hoe je het tegen kan gaan.. de vraag is nu: wil je het of zeur je liever?
De harde kern hier, als ik ze zo mag noemen, stormen geen topics binnen om te zeggenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die hier topics maakt.
Klein voorbeeld: Je hebt als random fok poster een ervaring meegemaakt, en je wil hierover meer te weten komen. Je maakt een topic over dit onderwerp, en omdat je nieuw bent binnen TRU, vergeet je om je topic van een disclaimer te voorzien (die ook erg lang kan worden op deze manier). Je krijgt een shitload aan reacties die aangeven dat je gek bent of teveel drugs gebruikt, vervolgens raak je geirriteerd, en denk je. Waarom zou ik in dit forum nog een topic posten?
Niet om het een of ander, er is hier een groepje mensen over die gehard zijn, na een lange strijd met het kinderachtige meubilair, voor de rest zijn er hier nog maar weinig serieuze mensen te bekennen. En dat, is erg jammer.
En dat kan ookquote:Ik begrijp je punt media, echt. En het is een goed punt ook.
Het moet open zijn hier voor mensen om met hun ervaringen te komen zonder afgeschilderd te worden als een dorpsgek.
Bij de kiem smoren, dat is het enige dat werkt. Daarom dat ik tegenwoordig ook niet meer over me heen laat lopen en mijn mond opentrek als mensen weer eens slap bezig zijn. Al valt het me aan de andere kant ook op dat jij hier de laatste tijd vaak in je eentje het verhaal onder controle moet houden. We kunnen dan ook niet verwachten dat jij hier 24/7 toezicht loopt te houden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, een goed topic waar op niveau word gepraat zijn er ook.. het zijn meestal de topics die door iemand zomaar geopend worden met "hoe denk jij er over" als sluitzin in de OP die verzanden in welles/niettes.
En het zeer wat daarin opgedaan word moet dan op de een of andere manier ook worden meegenomen naar andere redelijk gezonde topics.
Ik kan er weinig mee dat de ene graag mensen stangt en de andere graag bijt.. dat zijn karaktertrekken van mensen die elkaar aantrekken en nodig hebben om hunzelf te kunnen laten bestaan, denk daar maar eens over na.
Ik sta er niet in mn eentje hoor, Jogy heeft net vakantie gehad, en zo ontzettend druk is het hier ook weer niet de laatste tijd. Dat neem ik aan de ene kant aan aan het feit dat er strakker word gemodereerd eigenlijk, minder ruimte voor uitgroeiende trolls en dus kennelijk ook minder vertier voor sommige mensen, en die zoeken hun pleziertje elders. Prima.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bij de kiem smoren, dat is het enige dat werkt. Daarom dat ik tegenwoordig ook niet meer over me heen laat lopen en mijn mond opentrek als mensen weer eens slap bezig zijn. Al valt het me aan de andere kant ook op dat jij hier de laatste tijd vaak in je eentje het verhaal onder controle moet houden. We kunnen dan ook niet verwachten dat jij hier 24/7 toezicht loopt te houden.
Het blijft een lastig verhaal, al denk ik dat er zeer zeker mogelijkheden zijn om deze controle wat makkelijker te maken.
Dat is inderdaad mijn punt, bedankt voor het begrip.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp je punt media, echt. En het is een goed punt ook.
Het moet open zijn hier voor mensen om met hun ervaringen te komen zonder afgeschilderd te worden als een dorpsgek.
Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Flammie het volgende:
dan zou je aan de andere kant ook keihard moeten durven te stellen dat bepaalde mensen met bepaalde ideeen hier gewoon niet welkom zijn en dat komt de vrijheid van meningsuiting niet bepaald ten goede tbh
Dat is er op zo een moment namelijk niet. Ik denk dat je niet in TRU moet denken maar in threads
Dan moeten er duidelijke doelen komen voor TRU lijkt mij. Op het moment is er afaik iedereen welkom ongeacht welk geloof of mening deze persoon heeft. Als dit verandert zal TRU ook veranderen. De vraag is: willen we dat ja of neequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.
En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Punt is dat vragen stellen niet gelijk staat aan beledigen.
Beledigen kan dan ook niet door de beugel imo maar dat gebeurd toch helemaal niet
Het is op een gegeven moment heen en weer gooien met verbale modder dat ben ik met je eens maar er word niks door een zijde geforceerd zeg maar
Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesprokenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Vragen niet nee, maar de toon waarop is een ander verhaal.. daaruit blijkt dan minachting, extra geaccentueerd door eenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Punt is dat vragen stellen niet gelijk staat aan beledigen.
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesproken
Ik vind nogmaals dat er dan een duidelijke TRU regel moet komen waarin staat dat bepaalde meningen hier niet welkom zijn. Dat moeten mods/mensen die dit willen dan ook durven te stellen
Dan is het ook duidelijk voor iedereen.
m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
Weggejagen ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef mediaconsument het volgende:
Of een stel kinderen die niet opgeven tot ze het forum kapot hebben, of iedereen hebben weggejagen.
Ik snap dat het vervelend is als iemand je wijst op fouten in je logica.quote:Het is gewoon niet leuk meer om een topic te openen, of om een mening te laten horen. Er staat namelijk een horde kleine kinderen zoals jou klaar om je duidelijk te maken dat je verkeerd denkt, en dat je dus maar beter naar de psychiatrie kunt gaan. Want die kleine kinderen weten alles. Zijn zo cool.![]()
Misschien was het je nooit opgevallen, maar ik post overal hoor.quote:Zag ook dat je een topic maakte in ONZ. Ga zo door! Het is altijd goed andere fora te verkennen, om te kijken of je daar vrienden kunt maken. Onee, jij zoekt geen vrienden.
Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
De toon waarop gebeurd de laatste tijd veel netter dan voorheen
exactquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.
Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteen
en dan andere "hypothetisch" voor leugenaars uit maken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt. En omdat mC een rare kijk op het begrip "hypothetisch" heeft. Het is not done om mensen "hypothetisch" voor iets uit te makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?
Jean Vaude Clan Damme ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt.
En inderdaad, omdat ik sinds kort de reincarnatie van JVCD en Norris ben
Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
Zie je.. dit zijn die voorbeelden van scherpe tong en minachting geaccentueerd doorsmiley's
Bedankt voor het voorbeeld Led.
Lees nogeens wat ik schreef, voordat je me nutteloos aanvalt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet
"Jij met je leugens !"
"Huh ? Wat bedoel je ?"
"Ja dat was hypothetisch !"
Geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, MC
Of het moet zo zijn dat jullie netjes blijven tegen mensen die jullie niet netjes behandelen. Dat zal ik moeilijk kunnen geloven.quote:Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig was
Kom op man, iemand uitmaken voor leugenaar, en daarna zeggen "Dat was hypothetisch!"....
Een onhandig verwoord voorbeeld is dan ook de reden om met z'n 3en mensen aan te gaan vallen. Owjee, ik beledig ze!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.
Zeker niet omdat de opmerking niet over mij ging.
Och, het is dezelfde tactiek die ik wel vaker zie van MC - zeuren, liegen en verdraaien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.
Zeker niet omdat de opmerking niet over mij ging.
Led is weer terug.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Och, het is dezelfde tactiek die ik wel vaker zie van MC - zeuren, liegen en verdraaien.
En ja, daar pak ik 'm altijd op, da's inderdaad lekker makkelijk
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, mensen die mij niet netjes behandelen, daar ga ik in ieder gevaal altijd sarcastisch tegen doen, ze verdienen dan ook niet de waarheid.
Jij typt zo snel, dat je fouten maakt. Nu ben je weer goed bezig met je superkracht, namelijk het beeld vormen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Je zou het ook anders kunnen zien - mensen zouden je misschien normaal behanden als je niet zo'n zeurende pathetische leugenaar was
Ik begrijp niet waar je je zo vreselijk druk om maakt hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, mensen die mij niet netjes behandelen, daar ga ik in ieder gevaal altijd sarcastisch tegen doen, ze verdienen dan ook niet de waarheid.
Klopt ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je je zo vreselijk druk om maakt hoor.
Je weet toch dat Led graag geintjes maakt? Ik ben ook een kloon van Dragorius volgens hem, dat vond ik eerst ook niet leuk, maar inmiddels maak ik me daar niet druk meer om en kan er om lachen.
Als je nu eens probeert de humor van zijn posts in te zien, dat zal een stuk schelen denk ik.
Really ? Waar dan ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij typt zo snel, dat je fouten maakt.
Da's makkelijk als de waarheid aan mijn kant isquote:Nu ben je weer goed bezig met je superkracht, namelijk het beeld vormen.
Okee, over dat begrijpend lezen : waar heb ik ervan gemaakt dat jij iemand beledigt ?quote:Kijk, ik geef toe dat ik iets onhandig heb verwoord.
Jij maakt ervan dat ik iemand beledig, dat komt je ook wel goed uit eigenlijk.
Ik begrijp dan ook niet wat jij hier nog op dit forum doet, ga terug naar school, begrijpend lezen is een vak voor jou.
Dat dat voor jou een goed plan is wil niet zeggen dat ik dat ook nodig hebquote:Ofnee, maak gebruik van mijn regel. Tel tot 10 voordat je post, kijk je post dan nog eens door.
Ah, MC standaard truc #2 : als je niks zinnigs te melden hebt in een discussie haal je er gewoon iets ongerelateerds uit een ander topic bijquote:Wat jij doet is vaak dan ook een graadje erger. Dan ga je met mijn privacy bezig.
Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je je zo vreselijk druk om maakt hoor.
Je weet toch dat Led graag geintjes maakt? Ik ben ook een kloon van Dragorius volgens hem, dat vond ik eerst ook niet leuk, maar inmiddels maak ik me daar niet druk meer om en kan er om lachen.
Als je nu eens probeert de humor van zijn posts in te zien, dat zal een stuk schelen denk ik.
Vind je deze niet mooi dan? Lekkere warme sjaal voor dit barre weer toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt ook.
En neem je oude icon eens terug
Dus het zijn geen ovenhandschoenen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je deze niet mooi dan? Lekkere warme sjaal voor dit barre weer toch?
Oh shut up of ik post 'm nog een keer, aansteller !quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik zou dat graag willen. Maar wat doet Led? Die maakt maar al te graag gebruik van mijn privacy, en blijft kloten met mijn foto.
Hoe moet ik hem nog serieus nemen? Of hoe moet ik dit als grappig zien?
Die gast is er op uit om mensen te stangen!
Ik ben dan ook benieuwd hoe jij zou reageren als hij ineens je foto begon te posten.
Probeer maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh shut up of ik post 'm nog een keer, aansteller !
Dat kan geregeld worden hoor.quote:
Je geeft dus toe dat je niets om mijn privacy geeft. Hoort dat binnen een forum.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden hoor.
"Maar aan mensen die me niet met respect behandelen vertel ik niet waar ik 'm post, wat ik erbij zet en wat ik ermee uit haal"
[ afbeelding ]
Jij geeft toe dat je tegen mensen liegt, ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat jij op die foto staatquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je niets om mijn privacy geeft. Hoort dat binnen een forum.
Nee.
Is goed, enable je m'n PM dan weer even ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Bastard het volgende:
Kinders... klaar nu... constructief houden hier of lekker in PM schelden naar elkaar.
Als ze mij niet met respect behandelen, dan hoef ik deze mensen ook niet met respect te behandelen toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat je tegen mensen liegt, ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat jij op die foto staat
Ik heb of kan je PM niet eens uitzettenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Is goed, enable je m'n PM dan weer even ?
Dan heeft MC bij iemand anders lopen huilen om dat voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb of kan je PM niet eens uitzetten
"Als jij mij niet met respect behandelt, hoef ik jou (en jouw privacy) ook niet met respect te behandelen"quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als ze mij niet met respect behandelen, dan hoef ik deze mensen ook niet met respect te behandelen toch?
Daarom. Dat heeft hij al 2x voor elkaar gekregen, gisteren ging hij er mee stangen via PM en schreef hij in dit topic dat hij de foto naar joepiepoepie ging mailen. Daar gaf ik hem geen toestemming voor, echter zegt hij dat hij ermee doet wat hij wil.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Bastard het volgende:
Anyways.. posten van iemands foto zonder toestemming is een strafrechtelijke overtreding, portretrechten enzulks.
Hij heeft een PM ban gekregen omdat hij mijn foto bewerkt in een PM naar mij stuurde.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb of kan je PM niet eens uitzetten
Das ook niet netjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hij heeft een PM ban gekregen omdat hij mijn foto bewerkt in een PM naar mij stuurde.
Ja, da's ook zoiets.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hij heeft een PM ban gekregen omdat hij mijn foto bewerkt in een PM naar mij stuurde.
Tja, mensen roepen de hele tijd "vecht het maar uit via PM", dan doe je dat en dan is het weer niet goed.quote:
Ik heb jou altijd met respect behandeld, op een dergelijk persoonlijk vlak heb ik je dan ook nooit aangesproken anders dan zaken waarover je hier praat, zoals je werk, oftewel de tijd waarin je hier post. Echter ben je dicht tegen mijn limieten aan gaan zitten, waardoor dit moeilijker is geworden voor mij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Als jij mij niet met respect behandelt, hoef ik jou (en jouw privacy) ook niet met respect te behandelen"
Ik vind vals beschuldigen en liegen niet 'met respect behandelen', maar misschien heb ik een andere opvoeding gehad dan jijquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd met respect behandeld, op een dergelijk persoonlijk vlak heb ik je dan ook nooit aangesproken anders dan zaken waarover je hier praat, zoals je werk, oftewel de tijd waarin je hier post. Echter ben je dicht tegen mijn limieten aan gaan zitten, waardoor dit moeilijker is geworden voor mij.
Begrijpend lezen is een vak.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vind vals beschuldigen en liegen niet 'met respect behandelen', maar misschien heb ik een andere opvoeding gehad dan jij
Klop, en ik heb al vaker gezegd dat het tijd is dat jij een vak leertquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak.
Besef jij wel dat er bljjkbaar een heel groot verschil zit tussen hoe je het bedoeld en hoe het overkomt op mensen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
De toon waarop gebeurd de laatste tijd veel netter dan voorheen
Dit omdat er meer een community ontstaan is.. Ik zou die niet willen vernietigen omdat een andere mening niet gewenst is hoorMaar het ligt er uiteindelijk aan -zoals mc al zei- waar TRU voor moet staan.
Precies, eens een wat meer belang zeg ik je !quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:03 schreef mediaconsument het volgende:
Het bewust zijn mag in dit forum eens een wat meer belang krijgen!
Bedankt voor de opmerking, het is aangepast.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Precies, eens een wat meer belang zeg ik je !
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bedankt voor de opmerking, het is aangepast.
Tja, tja, weet niet of dat werkt, je moet wel oppassen dat het niet alleen maar kusje kroel wordt, want dan blijft er geen interresante discussie meer over.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef mediaconsument het volgende:
Ik ga hier nog even over denken, al denk ik dat het goed is om dit soort discussies te houden. Al zou ik dan ook graag van meer mensen wat input zien.
De eerste regel die ik in zou voeren, zou in ieder geval zijn: Geduld is een schone zaak. Tel tot 10 voordat je post, of slaap er een nachtje over. Dan krijgt het topic meer ruimte en heb je ook meer kans dat je er iets van opsteekt.
Je hebt felheid, en je hebt felheid. En felheid heeft ook zo zijn limieten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, tja, weet niet of dat werkt, je moet wel oppassen dat het niet alleen maar kusje kroel wordt, want dan blijft er geen interresante discussie meer over.
Zou het toch ook weer erg jammer vinden als ik nooit meer eens achter de pc gvd hij/zij heeft gelijk zou mompelen, of dat het even lekker fel tegen elkaar opgaat om het ergens anders juist weer grondig eens met dat persoon te zijn.
Een beetje felheid moet kunnen, verschillende kanten belichten verdiept het alleen maar, alleen moet er soms even gewoon genoeg gezegd kunnen worden zonder dat er dan nog een hele horde overheen gaat.
Iets meer empathie, maar zeker de passie niet verliezen.
En als je eens kritisch kijkt naar je eigen posts?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:
Het punt is dat sommige mensen het je kwalijk nemen als je een inhoudelijke discussie wilt voeren.
Vragen om argumenten staat gelijk aan heiligschennis, zaken niet klakkeloos geloven bestraffen ze het liefst met de brandstapel.
En zodra ze dan weer eens met een bek vol tanden staan halen ze er compleet ongerelateerde zaken bij,
gaan ze een enorm drama lopen maken om niks, of beginnen ze doodleuk mensen vals te beschuldigen.
Gelukkig zijn er niet veel van dat soort, het zijn eigenlijk bijna altijd dezelfde 5 mensen.
Het leuke is dat de mensen die zo star in hun geloof zitten dat ze geen weerwoord dulden zelf meestal degenen zijn die anderen beschuldigen niet 'open' te staan.
'Open' staan betekent voor hun namelijk enkel "hetzelfde geloven als ik geloof".
Pareltjes van nuance en objectiviteit, waar te weinig waardering voor uitgesproken wordt ! Driewerf hulde !quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je eens kritisch kijkt naar je eigen posts?
Beeldvorming is jouw speciale kracht. Dat weten we nu onderhand wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:
Het punt is dat sommige mensen het je kwalijk nemen als je een inhoudelijke discussie wilt voeren.
Vragen om argumenten staat gelijk aan heiligschennis, zaken niet klakkeloos geloven bestraffen ze het liefst met de brandstapel.
En zodra ze dan weer eens met een bek vol tanden staan halen ze er compleet ongerelateerde zaken bij,
gaan ze een enorm drama lopen maken om niks, of beginnen ze doodleuk mensen vals te beschuldigen.
Gelukkig zijn er niet veel van dat soort, het zijn eigenlijk bijna altijd dezelfde 5 mensen.
Het leuke is dat de mensen die zo star in hun geloof zitten dat ze geen weerwoord dulden zelf meestal degenen zijn die anderen beschuldigen niet 'open' te staan.
Uhm, je begrijpt duidelijk helemaal niks van wat ik zei.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:22 schreef mediaconsument het volgende:
Echter is het makkelijk om te gaan polariseren en te zeggen dat iedereen buiten deze 5 mensen believers zijn die te star aan hun geloof vasthouden.
Dat zet deze 5 wel op een erg makkelijke positie, deze 5 weten namelijk hoe het zit. Zij hebben dan ook het recht om te beledigen of privacy aan te tasten als de believers niet goed genoeg hun best doen.
Mooi beeld.
Ik begrijp het wel, haalde alleen 2 zaken door de war. Jij bent beter dan deze 5, dat bedoelde je. Mjah, mijn bericht is in ieder geval duidelijk. Ben ervandoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, je begrijpt duidelijk helemaal niks van wat ik zei.
Ik zei dat er juist 5 fanatici zijn die zo star aan hun geloof vast houden dat ze geen weerwoord dulden.
Iets over begrijpend lezen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |