Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Flammie het volgende:
dan zou je aan de andere kant ook keihard moeten durven te stellen dat bepaalde mensen met bepaalde ideeen hier gewoon niet welkom zijn en dat komt de vrijheid van meningsuiting niet bepaald ten goede tbh
Dat is er op zo een moment namelijk niet. Ik denk dat je niet in TRU moet denken maar in threads
Dan moeten er duidelijke doelen komen voor TRU lijkt mij. Op het moment is er afaik iedereen welkom ongeacht welk geloof of mening deze persoon heeft. Als dit verandert zal TRU ook veranderen. De vraag is: willen we dat ja of neequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.
En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Punt is dat vragen stellen niet gelijk staat aan beledigen.
Beledigen kan dan ook niet door de beugel imo maar dat gebeurd toch helemaal niet
Het is op een gegeven moment heen en weer gooien met verbale modder dat ben ik met je eens maar er word niks door een zijde geforceerd zeg maar
Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesprokenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Vragen niet nee, maar de toon waarop is een ander verhaal.. daaruit blijkt dan minachting, extra geaccentueerd door eenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Punt is dat vragen stellen niet gelijk staat aan beledigen.
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesproken
Ik vind nogmaals dat er dan een duidelijke TRU regel moet komen waarin staat dat bepaalde meningen hier niet welkom zijn. Dat moeten mods/mensen die dit willen dan ook durven te stellen
Dan is het ook duidelijk voor iedereen.
m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
Weggejagen ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef mediaconsument het volgende:
Of een stel kinderen die niet opgeven tot ze het forum kapot hebben, of iedereen hebben weggejagen.
Ik snap dat het vervelend is als iemand je wijst op fouten in je logica.quote:Het is gewoon niet leuk meer om een topic te openen, of om een mening te laten horen. Er staat namelijk een horde kleine kinderen zoals jou klaar om je duidelijk te maken dat je verkeerd denkt, en dat je dus maar beter naar de psychiatrie kunt gaan. Want die kleine kinderen weten alles. Zijn zo cool.![]()
Misschien was het je nooit opgevallen, maar ik post overal hoor.quote:Zag ook dat je een topic maakte in ONZ. Ga zo door! Het is altijd goed andere fora te verkennen, om te kijken of je daar vrienden kunt maken. Onee, jij zoekt geen vrienden.
Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
De toon waarop gebeurd de laatste tijd veel netter dan voorheen
exactquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.
Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteen
en dan andere "hypothetisch" voor leugenaars uit maken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt. En omdat mC een rare kijk op het begrip "hypothetisch" heeft. Het is not done om mensen "hypothetisch" voor iets uit te makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?
Jean Vaude Clan Damme ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt.
En inderdaad, omdat ik sinds kort de reincarnatie van JVCD en Norris ben
Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
Zie je.. dit zijn die voorbeelden van scherpe tong en minachting geaccentueerd doorsmiley's
Bedankt voor het voorbeeld Led.
Lees nogeens wat ik schreef, voordat je me nutteloos aanvalt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet
"Jij met je leugens !"
"Huh ? Wat bedoel je ?"
"Ja dat was hypothetisch !"
Geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, MC
Of het moet zo zijn dat jullie netjes blijven tegen mensen die jullie niet netjes behandelen. Dat zal ik moeilijk kunnen geloven.quote:Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig was
Kom op man, iemand uitmaken voor leugenaar, en daarna zeggen "Dat was hypothetisch!"....
Een onhandig verwoord voorbeeld is dan ook de reden om met z'n 3en mensen aan te gaan vallen. Owjee, ik beledig ze!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.
Zeker niet omdat de opmerking niet over mij ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |