abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:00:37 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052526
Punt is.. mensen stellen zich hier open, geven zich bloot en dan staan ze met hun gevoeligheid te koop.
Het is heel sneu om dan te zien dat dat soort mensen even een knauw krijgen van een 'scepticus' die graag beledigt.. .gewoon omdat het kan.
The truth was in here.
pi_75052555
Punt is dat vragen stellen niet gelijk staat aan beledigen.
Beledigen kan dan ook niet door de beugel imo maar dat gebeurd toch helemaal niet
Het is op een gegeven moment heen en weer gooien met verbale modder dat ben ik met je eens maar er word niks door een zijde geforceerd zeg maar
pi_75052572
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Flammie het volgende:
dan zou je aan de andere kant ook keihard moeten durven te stellen dat bepaalde mensen met bepaalde ideeen hier gewoon niet welkom zijn en dat komt de vrijheid van meningsuiting niet bepaald ten goede tbh

Dat is er op zo een moment namelijk niet. Ik denk dat je niet in TRU moet denken maar in threads
Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75052617
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is ook zo in het voetbalforum dan. De mening met conclusies als dat voetbal onzin is, en dat het een sport is voor domme en stomme mensen, wordt daar ook niet gewaardeerd. Hetzelfde als mensen die voor een bepaalde club zijn worden uitgelachen, dat werkt gewoon niet voor de sfeer van een forum.
Dan moeten er duidelijke doelen komen voor TRU lijkt mij. Op het moment is er afaik iedereen welkom ongeacht welk geloof of mening deze persoon heeft. Als dit verandert zal TRU ook veranderen. De vraag is: willen we dat ja of nee Dus misschien maar een nieuwe TRU regel dan als hier serieus op deze manier over nagedacht word?
pi_75052666
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Beledigen kan dan ook niet door de beugel imo maar dat gebeurd toch helemaal niet
Het is op een gegeven moment heen en weer gooien met verbale modder dat ben ik met je eens maar er word niks door een zijde geforceerd zeg maar
En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75052701
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En daar komt de toon kijken. Je mag namelijk blij zijn dat je een vraag mag stellen, en je mag je best doen om een antwoord te krijgen. Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesproken

Ik vind nogmaals dat er dan een duidelijke TRU regel moet komen waarin staat dat bepaalde meningen hier niet welkom zijn. Dat moeten mods/mensen die dit willen dan ook durven te stellen
Dan is het ook duidelijk voor iedereen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:05:10 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052722
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
Vragen niet nee, maar de toon waarop is een ander verhaal.. daaruit blijkt dan minachting, extra geaccentueerd door een smilie, jouw niet onbekend?
Is niet een welkomstbord voor andere mensen.
The truth was in here.
pi_75052778
De toon waarop gebeurd de laatste tijd veel netter dan voorheen
Dit omdat er meer een community ontstaan is.. Ik zou die niet willen vernietigen omdat een andere mening niet gewenst is hoor Maar het ligt er uiteindelijk aan -zoals mc al zei- waar TRU voor moet staan.
pi_75052793
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Euh wacht even.. waar doe ik dat? Over leugens gesproken

Ik vind nogmaals dat er dan een duidelijke TRU regel moet komen waarin staat dat bepaalde meningen hier niet welkom zijn. Dat moeten mods/mensen die dit willen dan ook durven te stellen
Dan is het ook duidelijk voor iedereen.
Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
pi_75052864
Nou ja nogmaals: als jullie punt door gaat komen -en t lijkt er een beetje op aangezien Bastard je punt helemaal top vond - dan moet er een duidelijke regel komen waar geschreven staat dat hier enkel op deze manier over onderwerp X gepraat dient te worden lijkt mij

Veel mensen zullen dit jammer gaan vinden maar andere juist helemaal te gek. Ik ben niet degene die beslist wat TRU moet zijn maar op het moment verpest niemand het forum of gaat niemand de TS afbeulen (vragen = niet beledigen) afaik.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:09:25 #236
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75052872
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het voorbeeld was hypothetisch, ik ga ook niet de moeite doen om voorbeelden te zoeken op dit moment. Je weet vast wel wat ik bedoel.
m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteen
en dan andere "hypothetisch" voor leugenaars uit maken
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:10:03 #237
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75052892
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef mediaconsument het volgende:
Of een stel kinderen die niet opgeven tot ze het forum kapot hebben, of iedereen hebben weggejagen.
Weggejagen ?
quote:
Het is gewoon niet leuk meer om een topic te openen, of om een mening te laten horen. Er staat namelijk een horde kleine kinderen zoals jou klaar om je duidelijk te maken dat je verkeerd denkt, en dat je dus maar beter naar de psychiatrie kunt gaan. Want die kleine kinderen weten alles. Zijn zo cool.
Ik snap dat het vervelend is als iemand je wijst op fouten in je logica.
Ook lijkt het me vervelend als je aandacht zoekt door grote verhalen te vertellen die je natuurlijk helemaal niet kunt waarmaken, en iemand zegt : "O jah ? Doe dan 'es ?" en je kunt natuurlijk niks laten zien.
Maar beide zaken kun je zelf aanpakken !
quote:
Zag ook dat je een topic maakte in ONZ. Ga zo door! Het is altijd goed andere fora te verkennen, om te kijken of je daar vrienden kunt maken. Onee, jij zoekt geen vrienden.
Misschien was het je nooit opgevallen, maar ik post overal hoor.
En nee, ik kom niet op fora met het doel om vriendjes met iedereen te worden - en al helemaal niet als dat in zou houden dat ik al hun opschepperij en grote verhalen en leugens maar moet geloven om maar hun vriendje te kunnen zijn
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:11:32 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052947
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:
De toon waarop gebeurd de laatste tijd veel netter dan voorheen
Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.
The truth was in here.
pi_75052969
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zeker.. is een stuk beter inderdaad. Maar soms spring je in het oog als troller, wellicht onbedoeld hoor. Maar je hebt een jeugdig enthausiasme om je mening duidelijk te geven denk ik.
exact
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:12:35 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75052981
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

m.a.w., het was uit de nek gekletst. Zeg dat dan meteen
en dan andere "hypothetisch" voor leugenaars uit maken
Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?
The truth was in here.
pi_75053060
omdat michielos verandert is naar een stoere vechtersbaas
hehe... check zijn fobo...:')!!!!!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:17:00 #242
31101 _Led_
pi_75053113
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet

"Jij met je leugens !"
"Huh ? Wat bedoel je ?"
"Ja dat was hypothetisch !"

Geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, MC
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:18:06 #243
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75053156
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet meteen zo doen... je gooit er meteen weer een bom onder, waarom?
omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt. En omdat mC een rare kijk op het begrip "hypothetisch" heeft. Het is not done om mensen "hypothetisch" voor iets uit te maken
En inderdaad, omdat ik sinds kort de reincarnatie van JCVD en Norris ben
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:18:44 #244
31101 _Led_
pi_75053177
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

omdat er mensen voor leugenaar worden uitgemaakt.
En inderdaad, omdat ik sinds kort de reincarnatie van JVCD en Norris ben
Jean Vaude Clan Damme ?
zzz
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:18:49 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75053180
Zie je.. dit zijn die voorbeelden van scherpe tong en minachting geaccentueerd door smiley's

Bedankt voor het voorbeeld Led.
The truth was in here.
pi_75053189
Ik ga hier nog even over denken, al denk ik dat het goed is om dit soort discussies te houden. Al zou ik dan ook graag van meer mensen wat input zien.

De eerste regel die ik in zou voeren, zou in ieder geval zijn: Geduld is een schone zaak. Tel tot 10 voordat je post, of slaap er een nachtje over. Dan krijgt het topic meer ruimte en heb je ook meer kans dat je er iets van opsteekt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:19:54 #247
31101 _Led_
pi_75053224
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Bastard het volgende:
Zie je.. dit zijn die voorbeelden van scherpe tong en minachting geaccentueerd door smiley's

Bedankt voor het voorbeeld Led.
Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig was

Kom op man, iemand uitmaken voor leugenaar, en daarna zeggen "Dat was hypothetisch!"....
zzz
pi_75053310
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet

"Jij met je leugens !"
"Huh ? Wat bedoel je ?"
"Ja dat was hypothetisch !"

Geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, MC
Lees nogeens wat ik schreef, voordat je me nutteloos aanvalt.
quote:
Jij beantwoord dan ook geen vragen van mensen die jou niet netjes behandelen, of je beantwoord ze met sarcasme en leugens om ze terug te pakken op dat moment.
Of het moet zo zijn dat jullie netjes blijven tegen mensen die jullie niet netjes behandelen. Dat zal ik moeilijk kunnen geloven.

Daarom zei ik ook hypothetisch, en maak ik niemand uit voor leugenaar. Mjah, je kunt je ook aangevallen willen voelen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:23:14 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75053336
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dan wil ik hierbij MC bedanken dat ie even zo'n schitterend voorbeeld gaf van een domme opmerking die die minachting en smilies waardig was

Kom op man, iemand uitmaken voor leugenaar, en daarna zeggen "Dat was hypothetisch!"....
Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.

Zeker niet omdat de opmerking niet over mij ging.
The truth was in here.
pi_75053384
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het stukje leugenaar kwam bij mji ook als verrassing maar vond het dan van mijn kant uit als user niet nodig om er een hetse van te maken.

Zeker niet omdat de opmerking niet over mij ging.
Een onhandig verwoord voorbeeld is dan ook de reden om met z'n 3en mensen aan te gaan vallen. Owjee, ik beledig ze!

Als je geduld hebt, en de tekst goed doorleest, kun je niets anders concluderen dan dat het geen belediging is. Wishfull thinking is de baas hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')