[FB] Grijze baarden en huisvrouwen!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Bastard het volgende:
Media, wat jij wil is een eutopie, een weelderig bloeiend veld van allemaal super toffe TRU topics waarin mensen het allemaal met elkaar eens zijn en en elkaar aanvullen maar niet afvallen.
Maar zo werkt het gewoonweg niet, zoveel mensen, zoveel meningen. En het mooie van een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Je mag je vraagtekens hebben over iemand zijn idee of geloof, en daar vragen over stellen, een andere mening tonen wat tot denken kan zetten.
Je noemt 2 semi sceptische topics die geopend worden, om de discussie op gang te brengen. Die zijn prima, als we daar respectvol kunnen zijn met elkaar is dat helemaal welkom hier.
Net als dat jij welkom bent hier om je eigen topic te openen over een bepaald onderwerp of idee. Zet er even duidelijk vlgs de spelregels die we opgesteld hebben een duidelijke OP neer, en zoek daarmee gelijkgestemde. Prima.
Nogmaals, en dat heb ik eerder al eens aangegeven bij je.. ieder zijn mening of idee, en soms word er misschien met scherpe tong gesproken, lekker daarmee de dingen op scherp proberen te zetten maar de enige manier om daar tegenin te gaan is door er niet op te reageren, dus niet door zelf net zo bot te gaan doen en domme dingen te zeggen, het is niet constructief en daarom niet welkom. Je verspeelt daarmee ook de geloofwaardigheid, eigenlijk ieder waardigheid.
Daarom zullen hier ook niet snel goede topics ontstaan. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen lezen, en opmerken dat er een duidelijk verschil is tussen beledigen en scherp discussieren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Bastard het volgende:
Media, wat jij wil is een eutopie, een weelderig bloeiend veld van allemaal super toffe TRU topics waarin mensen het allemaal met elkaar eens zijn en en elkaar aanvullen maar niet afvallen.
Maar zo werkt het gewoonweg niet, zoveel mensen, zoveel meningen. En het mooie van een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Je mag je vraagtekens hebben over iemand zijn idee of geloof, en daar vragen over stellen, een andere mening tonen wat tot denken kan zetten.
Je noemt 2 semi sceptische topics die geopend worden, om de discussie op gang te brengen. Die zijn prima, als we daar respectvol kunnen zijn met elkaar is dat helemaal welkom hier.
Net als dat jij welkom bent hier om je eigen topic te openen over een bepaald onderwerp of idee. Zet er even duidelijk vlgs de spelregels die we opgesteld hebben een duidelijke OP neer, en zoek daarmee gelijkgestemde. Prima.
Nogmaals, en dat heb ik eerder al eens aangegeven bij je.. ieder zijn mening of idee, en soms word er misschien met scherpe tong gesproken, lekker daarmee de dingen op scherp proberen te zetten maar de enige manier om daar tegenin te gaan is door er niet op te reageren, dus niet door zelf net zo bot te gaan doen en domme dingen te zeggen, het is niet constructief en daarom niet welkom. Je verspeelt daarmee ook de geloofwaardigheid, eigenlijk ieder waardigheid.
Nee Media, dat is niet waar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zullen hier ook niet snel goede topics ontstaan. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen lezen, en opmerken dat er een duidelijk verschil is tussen beledigen en scherp discussieren.
Nee, liever elke dag weer een nieuw topic of discussie over hoe grote bullshit dit forum wel niet is. Ik snap niet dat dit forum nog bestaat, want al deze onderwerpen zijn onzin, niets is wetenschappelijk onderbouwd. En nu gaan we lekker rellen, anders is het zo boring hier.
Misschien is het wel zo boring, omdat niemand meer de moeite wil doen om iets te maken van dit forum. Mjah, liever een stel overactieve kinderen die lekker trappen tegen ieder z'n scheen, dat is gezelliger.
" het onderwerp moet toch de baas zijn" aldus zijn eigen woorden. Hij was de eerste die volledig offtopic gingquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee Media, dat is niet waar.
Mensen doen nog wél de moeite, zoals gisteren PoepieJoepie met een topic over paragnosten.
Maar daar stelde jij de vraag wat hij vóór had met het topic, waarom vraag je dat?
Dan denk ik, lees de OP ,reageer erop als je dat wilt, maar vraag niet naar de intenties van de TS. Dat heeft er niets mee te maken. Het onderwerp staat voorop.
dus dat valt je helemaal niet op??quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Bastard het volgende:
Het is jammer dat je dat op die manier ziet Michielos... jammer omdat ik best vind dat je dan zelf een scherpe spiegel nodig hebt over je eigen gedrag.
Ik bedoel, kan er een post komen zonder sarcasme en zondersmileys?
Zo nee, dan is het ook niet wereldvreemd dat er mensen op den duur feller gaan reageren op je.
Je bent welkom hier als je een bijdrage kan leveren, dat heb je in het verleden ook meerdere malen veelvuldig gedaan, maar de laatste tijd zie ik daar helemaal niks meer van, het lijkt wel alsof afkraken de sport is geworden, ga dan lekker terug naar KLB svp.
Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee Media, dat is niet waar.
Mensen doen nog wél de moeite, zoals gisteren PoepieJoepie met een topic over paragnosten.
Maar daar stelde jij de vraag wat hij vóór had met het topic, waarom vraag je dat?
Dan denk ik, lees de OP ,reageer erop als je dat wilt, maar vraag niet naar de intenties van de TS. Dat heeft er niets mee te maken. Het onderwerp staat voorop.
Die OP kon idd wel stukken beterquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.
Beginnen met de vraag of je paragnosten, oftewel oplichters in zou schakelen als je een misdaad op wil lossen. Dan vraag je om moeilijkheden.
Je leest blijkbaar erg selectief.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus dat valt je helemaal niet op??
Nee, waarom zou je vragen naar het doel? Het onderwerp staat voorop, dáár draait het om.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.
Beginnen met de vraag of je paragnosten, oftewel oplichters in zou schakelen als je een misdaad op wil lossen, dat is vragen om moeilijkheden.
edit, wat grof.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je leest blijkbaar erg selectief.
nah ja, die OP had wel stukken beter gemogen though. De vraag was idd DUIDELIJK maar die OP was toch zo een soort van show-off om te laten zien dat hij (de ts dus) het allemaal niet zo serieus neemt als wij het nu allemaal proberen te nemenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je vragen naar het doel? Het onderwerp staat voorop, dáár draait het om.
En nee, ik vind de vraag heel duidelijk, zou je wel of niet een paragnost inschakelen. Dat is toch glashelder?
Zeker.. maar jij bent nu de gesprekspartner hier die je mening geeft. Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die zich storen aan die sarcastische posts.. het haalt de fun weg, en nu zijn we op een weg waarin we elkaar alleen maar gaan lopen trollen en voeden. Het gaat over de discussietechniek en niet de inhoud, het gaat over woordkeuze waarover er topics vol over geluld word.. krachtmeten van kampen onderling en we gaan helemaal voorbij aan de inhoud op die manier.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
edit, wat grof.
Misschien wel maar dat kan van veel mensen hier gezegd worden.
JOEPIE DE POEPIE!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een gedoe zeg, om mijn topic! Maar als je het topic om wat voor reden dan ook niet o.k. vindt, dan post je er toch gewoon niet? En in het geval dat Bastard het topic niet o.k. zou vinden, dan kan hij 'm sluiten of weggooien. Zó simpel is het, ik snap niet dat er zo'n issue van gemaakt moet worden.
Ik vind pakweg 90% van de topics op FOK! niets voor mij, dus in die topics post ik niet, maar ik ga er níet wél zitten posten en er meteen over klagen dat het zo'n naar topic is.
Oh, en ik ben trouwens geen 'hij', ik ben een dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |