abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:19:04 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74695971
Klaar met flamen hier?
The truth was in here.
pi_74697370
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef Bastard het volgende:
Klaar met flamen hier?
[FB] Grijze baarden en huisvrouwen!

Daar ging het om. Blijkbaar vinden mensen het lollig om op een dergelijke manier met elkaar om te gaan, anders is TRU zo boring. Oftewel zijn er inmiddels niet genoeg topics waarmee de onderwerpen binnen dit forum afgekraakt worden? Het zou mooi zijn als we in het sexualiteit forum de hele dag topics kunnen gaan lezen over pedofielen of necrofielen, dat zal de sfeer van dat forum veel goeds doen. Net zoals dat in het wetenschapsforum geld een erg kleine rol speelt, oftewel daar gaat niemand lopen zeiken over hoe de wetenschap betaald word, en hoe deze beïnvloed wordt door de commerciële wereld, gelukkig maar. Binnen het ouders forum is het dan ook niet handig om elke dag een nieuw topic te openen over babylijkjes of miskramen.

Oftewel waarom niet gewoon een apart topic of deel voor de afkraakdiscussie waar dit forum al jaren last van heeft? Geen enkel onderwerp heeft hier nog kans tot slagen op deze manier, de meeste users hebben dan ook geen zin meer om hier serieus te gaan posten, waarschijnlijk door deze trend. Dit heeft tot gevolg dat er veel meer kinderachtige users posten dan mensen die daadwerkelijk genegenheid hebben met de onderwerpen van TRU, oftewel dat tegenover elk serieus topic, je meerdere afkraaktopics ziet tegenwoordig.

Mjah, er zal toch wel weer een horde kinderen klaarstaan om deze post af te kraken. Als je bang bent dat je favoriete bash plek in gevaar komt, mag je hier dan ook best voor uitkomen, zover je dat niet in je posts hebt laten zien.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:59:11 #103
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74698360
Vertel eens mediaconsument, wat in het leven heeft jou zo verbitterd gemaakt?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:48:30 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74701300
Media, wat jij wil is een eutopie, een weelderig bloeiend veld van allemaal super toffe TRU topics waarin mensen het allemaal met elkaar eens zijn en en elkaar aanvullen maar niet afvallen.
Maar zo werkt het gewoonweg niet, zoveel mensen, zoveel meningen. En het mooie van een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Je mag je vraagtekens hebben over iemand zijn idee of geloof, en daar vragen over stellen, een andere mening tonen wat tot denken kan zetten.
Je noemt 2 semi sceptische topics die geopend worden, om de discussie op gang te brengen. Die zijn prima, als we daar respectvol kunnen zijn met elkaar is dat helemaal welkom hier.
Net als dat jij welkom bent hier om je eigen topic te openen over een bepaald onderwerp of idee. Zet er even duidelijk vlgs de spelregels die we opgesteld hebben een duidelijke OP neer, en zoek daarmee gelijkgestemde. Prima.
Nogmaals, en dat heb ik eerder al eens aangegeven bij je.. ieder zijn mening of idee, en soms word er misschien met scherpe tong gesproken, lekker daarmee de dingen op scherp proberen te zetten maar de enige manier om daar tegenin te gaan is door er niet op te reageren, dus niet door zelf net zo bot te gaan doen en domme dingen te zeggen, het is niet constructief en daarom niet welkom. Je verspeelt daarmee ook de geloofwaardigheid, eigenlijk ieder waardigheid.
The truth was in here.
pi_74701482
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Bastard het volgende:
Media, wat jij wil is een eutopie, een weelderig bloeiend veld van allemaal super toffe TRU topics waarin mensen het allemaal met elkaar eens zijn en en elkaar aanvullen maar niet afvallen.
Maar zo werkt het gewoonweg niet, zoveel mensen, zoveel meningen. En het mooie van een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Je mag je vraagtekens hebben over iemand zijn idee of geloof, en daar vragen over stellen, een andere mening tonen wat tot denken kan zetten.
Je noemt 2 semi sceptische topics die geopend worden, om de discussie op gang te brengen. Die zijn prima, als we daar respectvol kunnen zijn met elkaar is dat helemaal welkom hier.
Net als dat jij welkom bent hier om je eigen topic te openen over een bepaald onderwerp of idee. Zet er even duidelijk vlgs de spelregels die we opgesteld hebben een duidelijke OP neer, en zoek daarmee gelijkgestemde. Prima.
Nogmaals, en dat heb ik eerder al eens aangegeven bij je.. ieder zijn mening of idee, en soms word er misschien met scherpe tong gesproken, lekker daarmee de dingen op scherp proberen te zetten maar de enige manier om daar tegenin te gaan is door er niet op te reageren, dus niet door zelf net zo bot te gaan doen en domme dingen te zeggen, het is niet constructief en daarom niet welkom. Je verspeelt daarmee ook de geloofwaardigheid, eigenlijk ieder waardigheid.
Soooooooo True !
pi_74701517
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Bastard het volgende:
Daarom zullen hier ook niet snel goede topics ontstaan. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen lezen, en opmerken dat er een duidelijk verschil is tussen beledigen en scherp discussieren.

Nee, liever elke dag weer een nieuw topic of discussie over hoe grote bullshit dit forum wel niet is. Ik snap niet dat dit forum nog bestaat, want al deze onderwerpen zijn onzin, niets is wetenschappelijk onderbouwd. En nu gaan we lekker rellen, anders is het zo boring hier.

Misschien is het wel zo boring, omdat niemand meer de moeite wil doen om iets te maken van dit forum. Mjah, liever een stel overactieve kinderen die lekker trappen tegen ieder z'n scheen, dat is gezelliger.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74701703
Ow en trouwens wat is er utopisch aan een subforum mbt. pseudo sceptiek? Dan is misschien de lijn duidelijk voor de topics die in de rest van het forum gemaakt worden, dan is het voor jou als mod helemaal makkelijk om de boel onder controle te houden.

Daarbij zullen ze het vast niet erg vinden om in een aparte ruimte hun penn & teller show op te voeren.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:00:59 #108
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74701708
-en jij mag ook kappen met dat getroll!!-

[ Bericht 92% gewijzigd door Bastard op 14-11-2009 19:04:33 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74701819
-reactie op troll-

[ Bericht 97% gewijzigd door Bastard op 14-11-2009 19:04:59 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:05:33 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74701849
Ik meen het mensen.. als we hier niet normaal kunnen doen zouten jullie maar een eind op! Word dat geklier deze week onderhand spuugzat!
The truth was in here.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:07:17 #111
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74701899
Beste Bastard,
De ene mag wel het hele forum zo wat voor " pseudo sceptic" uitmaken, de heletijd de calimero uithangen, de vermoordde onschuld spelen met een " holier-than-thou" attitude. Overal waant hij zich een ware elder die alles beter weet en waarbij zijn argumenten voornamelijkj gestoeld zijn op het kleineren en monddood maken van zijn discussiepartner.

En als ik dan als reactie een pseudo believer noem, is het opeens een grote misdaad

schei toch uit , ik kan dat toch moeilijk serieus nemen
pi_74702002
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom zullen hier ook niet snel goede topics ontstaan. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen lezen, en opmerken dat er een duidelijk verschil is tussen beledigen en scherp discussieren.

Nee, liever elke dag weer een nieuw topic of discussie over hoe grote bullshit dit forum wel niet is. Ik snap niet dat dit forum nog bestaat, want al deze onderwerpen zijn onzin, niets is wetenschappelijk onderbouwd. En nu gaan we lekker rellen, anders is het zo boring hier.

Misschien is het wel zo boring, omdat niemand meer de moeite wil doen om iets te maken van dit forum. Mjah, liever een stel overactieve kinderen die lekker trappen tegen ieder z'n scheen, dat is gezelliger.
Nee Media, dat is niet waar.
Mensen doen nog wél de moeite, zoals gisteren PoepieJoepie met een topic over paragnosten.
Maar daar stelde jij de vraag wat hij vóór had met het topic, waarom vraag je dat?
Dan denk ik, lees de OP ,reageer erop als je dat wilt, maar vraag niet naar de intenties van de TS. Dat heeft er niets mee te maken. Het onderwerp staat voorop.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:11:43 #113
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74702035
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mensen doen nog wél de moeite, zoals gisteren PoepieJoepie met een topic over paragnosten.
Maar daar stelde jij de vraag wat hij vóór had met het topic, waarom vraag je dat?
Dan denk ik, lees de OP ,reageer erop als je dat wilt, maar vraag niet naar de intenties van de TS. Dat heeft er niets mee te maken. Het onderwerp staat voorop.
" het onderwerp moet toch de baas zijn" aldus zijn eigen woorden. Hij was de eerste die volledig offtopic ging
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:12:22 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74702059
Het is jammer dat je dat op die manier ziet Michielos... jammer omdat ik best vind dat je dan zelf een scherpe spiegel nodig hebt over je eigen gedrag.

Ik bedoel, kan er een post komen zonder sarcasme en zonder smileys?
Zo nee, dan is het ook niet wereldvreemd dat er mensen op den duur feller gaan reageren op je.
Je bent welkom hier als je een bijdrage kan leveren, dat heb je in het verleden ook meerdere malen veelvuldig gedaan, maar de laatste tijd zie ik daar helemaal niks meer van, het lijkt wel alsof afkraken de sport is geworden, ga dan lekker terug naar KLB svp.
The truth was in here.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:13:04 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74702073
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Bastard het volgende:
Het is jammer dat je dat op die manier ziet Michielos... jammer omdat ik best vind dat je dan zelf een scherpe spiegel nodig hebt over je eigen gedrag.

Ik bedoel, kan er een post komen zonder sarcasme en zonder smileys?
Zo nee, dan is het ook niet wereldvreemd dat er mensen op den duur feller gaan reageren op je.
Je bent welkom hier als je een bijdrage kan leveren, dat heb je in het verleden ook meerdere malen veelvuldig gedaan, maar de laatste tijd zie ik daar helemaal niks meer van, het lijkt wel alsof afkraken de sport is geworden, ga dan lekker terug naar KLB svp.
dus dat valt je helemaal niet op??
pi_74702079
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.

Beginnen met de vraag of je paragnosten, oftewel oplichters in zou schakelen als je een misdaad op wil lossen, dat is vragen om moeilijkheden.
pi_74702115
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is? Vind het eerder slecht dat ik hier geen antwoord op heb gekregen. Je kunt mij over elk van mijn topics vragen wat het doel is, en ik zal daar graag antwoord op geven namelijk.

Beginnen met de vraag of je paragnosten, oftewel oplichters in zou schakelen als je een misdaad op wil lossen. Dan vraag je om moeilijkheden.
Die OP kon idd wel stukken beter
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:17:17 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74702211
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

dus dat valt je helemaal niet op??
Je leest blijkbaar erg selectief.
The truth was in here.
pi_74702236
quote:

[..]

Beginnen met de vraag of je paragnosten, oftewel oplichters in zou schakelen als je een misdaad op wil lossen, dat is vragen om moeilijkheden.
Nee, waarom zou je vragen naar het doel? Het onderwerp staat voorop, dáár draait het om.

En nee, ik vind de vraag heel duidelijk, zou je wel of niet een paragnost inschakelen. Dat is toch glashelder?
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:19:03 #120
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74702275
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je leest blijkbaar erg selectief.
edit, wat grof.

Misschien wel maar dat kan van veel mensen hier gezegd worden.
pi_74702289
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, waarom zou je vragen naar het doel? Het onderwerp staat voorop, dáár draait het om.

En nee, ik vind de vraag heel duidelijk, zou je wel of niet een paragnost inschakelen. Dat is toch glashelder?
nah ja, die OP had wel stukken beter gemogen though. De vraag was idd DUIDELIJK maar die OP was toch zo een soort van show-off om te laten zien dat hij (de ts dus) het allemaal niet zo serieus neemt als wij het nu allemaal proberen te nemen

Als er gewoon stond:

Zou je een paragnost inschakelen.. Waarom wel of niet..

Ik zou het niet doen omdat blablabla

Dan zag het er al beter uit toch
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:25:32 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74702496
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

edit, wat grof.

Misschien wel maar dat kan van veel mensen hier gezegd worden.
Zeker.. maar jij bent nu de gesprekspartner hier die je mening geeft. Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die zich storen aan die sarcastische posts.. het haalt de fun weg, en nu zijn we op een weg waarin we elkaar alleen maar gaan lopen trollen en voeden. Het gaat over de discussietechniek en niet de inhoud, het gaat over woordkeuze waarover er topics vol over geluld word.. krachtmeten van kampen onderling en we gaan helemaal voorbij aan de inhoud op die manier.
En ik weet zeker dat jij dat ook wel ziet.
The truth was in here.
pi_74703469
De titel van deze FB blijft meesterlijk though
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:10:32 #124
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74705417
Wat een gedoe zeg, om mijn topic ! Maar als je het topic om wat voor reden dan ook niet o.k. vindt, dan post je er toch gewoon niet? En in het geval dat Bastard het topic niet o.k. zou vinden, dan kan hij 'm sluiten of weggooien. Zó simpel is het, ik snap niet dat er zo'n issue van gemaakt moet worden.

Ik vind pakweg 90% van de topics op FOK! niets voor mij, dus in die topics post ik niet, maar ik ga er níet wél zitten posten en er meteen over klagen dat het zo'n naar topic is.

Oh, en ik ben trouwens geen 'hij', ik ben een dame .
pi_74708260
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een gedoe zeg, om mijn topic ! Maar als je het topic om wat voor reden dan ook niet o.k. vindt, dan post je er toch gewoon niet? En in het geval dat Bastard het topic niet o.k. zou vinden, dan kan hij 'm sluiten of weggooien. Zó simpel is het, ik snap niet dat er zo'n issue van gemaakt moet worden.

Ik vind pakweg 90% van de topics op FOK! niets voor mij, dus in die topics post ik niet, maar ik ga er níet wél zitten posten en er meteen over klagen dat het zo'n naar topic is.

Oh, en ik ben trouwens geen 'hij', ik ben een dame .
JOEPIE DE POEPIE!!!
  maandag 16 november 2009 @ 09:52:24 #126
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74740508
quote:

[..]

Ik mag toch wel vragen wat het doel van het topic is?
Van mij in ieder geval wel, net zoals ik vind dat andere mensen mogen vragen om argumenten, of waarom iemand ergens van overtuigd is, of wat ie er van vind dat er allemaal zaken zijn die zijn mening tegenspreken.
Dat mogen mensen toch wel vragen ?

[ Bericht 7% gewijzigd door Bastard op 16-11-2009 11:38:34 (trolletje) ]
zzz
  woensdag 25 november 2009 @ 19:26:08 #127
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74997566
Ban request: _led_
quote:
Ik neem aan dat jij een zielige aandachtshoer...
in topic organized stalking

_Led_ is bekend met de regels hier in truth. Hij start een rel als ik me niet inhou.

..denk meld het hier maar even. Mij uitmaken voor weet ik veel wat en beweringen doen over de persoon die niet waar zijn is in strijd met de regels binnen truth. Het is dat ik het hier zeg omdat ik zo een pagina vol kan stoppen met zijn "aandachtstrekkerij".
  donderdag 26 november 2009 @ 07:48:11 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75010317
Ah er gebeurt nog wel iets hier.
The truth was in here.
  donderdag 26 november 2009 @ 08:59:46 #129
31101 _Led_
pi_75010914
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:26 schreef Spellmeista het volgende:
[..]

in topic organized stalking

_Led_ is bekend met de regels hier in truth. Hij start een rel als ik me niet inhou.

..denk meld het hier maar even. Mij uitmaken voor weet ik veel wat en beweringen doen over de persoon die niet waar zijn is in strijd met de regels binnen truth. Het is dat ik het hier zeg omdat ik zo een pagina vol kan stoppen met zijn "aandachtstrekkerij".
Onzin

Jij roept dat je 'speciale krachten' hebt ( Organized Stalking ) , en als ik vraag of je andere mensen zoals ik daarvan zou kunnen overtuigen zeg je dat ze zich al bewezen hebben ( Organized Stalking ), enkel wijzend naar een post waarin je zegt dat je speciale krachten hebt ( Organized Stalking ).
Met wijzen naar een post waarin je zegt over fantastische superspeciale smurfentoverkrachten te beschikken overtuig je natuurlijk niemand, dat snapt zelfs Gargamel.

Ik heb je op verschillende manieren nog een aantal keren gevraagd ( Organized Stalking , Organized Stalking ) hoe een post waarin je zegt speciale krachten te hebben anderen zou moeten overtuigen, maar daar ga je niet op in.
Je wilt enkel dat iedereen denkt dat jij een X-man bent en o-zo-speciaal.

Ik heb je ruim de mogelijkheid gegeven om aan te tonen dat je meer hebt dan een grote mond, maar als je dat voortdurend ontwijkt kun je het linksom of rechtsom spelen, maar dan ben je gewoon een attention-whore.

[ Bericht 6% gewijzigd door _Led_ op 26-11-2009 09:14:30 ]
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 09:15:47 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75011172
Ben het ergens wel eens met Led .. op zijn scherpe taalgebruik na dan.
The truth was in here.
  donderdag 26 november 2009 @ 10:23:31 #131
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75012692
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Onzin

Jij roept dat je 'speciale krachten' hebt ( Organized Stalking ) , en als ik vraag of je andere mensen zoals ik daarvan zou kunnen overtuigen zeg je dat ze zich al bewezen hebben ( Organized Stalking ), enkel wijzend naar een post waarin je zegt dat je speciale krachten hebt ( Organized Stalking ).
Met wijzen naar een post waarin je zegt over fantastische superspeciale smurfentoverkrachten te beschikken overtuig je natuurlijk niemand, dat snapt zelfs Gargamel.

Ik heb je op verschillende manieren nog een aantal keren gevraagd ( Organized Stalking , Organized Stalking ) hoe een post waarin je zegt speciale krachten te hebben anderen zou moeten overtuigen, maar daar ga je niet op in.
Je wilt enkel dat iedereen denkt dat jij een X-man bent en o-zo-speciaal.

Ik heb je ruim de mogelijkheid gegeven om aan te tonen dat je meer hebt dan een grote mond, maar als je dat voortdurend ontwijkt kun je het linksom of rechtsom spelen, maar dan ben je gewoon een attention-whore.
misschien moet je een keer de illusie laten gaan dat je bewijs op een forum krijgt
en je dat in je eigen omgeving in het echte leven moet gaan zoeken omdat jij zo graag overtuigt wilt worden .
Zo doet iedereen dat namelijk die overtuigt is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 26 november 2009 @ 10:24:51 #132
31101 _Led_
pi_75012721
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:23 schreef Summers het volgende:

[..]

misschien moet je een keer de illusie laten gaan dat je bewijs op een forum krijgt
en je dat in je eigen omgeving in het echte leven moet gaan zoeken omdat jij zo graag overtuigt wilt worden .
Misschien moet je met je eigen zaken bemoeien.
Ksst, stofzuigen jij.
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 10:28:42 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75012801
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Misschien moet je met je eigen zaken bemoeien.
Ksst, stofzuigen jij.
Maar dan doe je dat toch lekker niet , misschien heb je volgend jaar meer geluk
op een forum
  donderdag 26 november 2009 @ 10:30:19 #134
31101 _Led_
pi_75012843
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar dan doe je dat toch lekker niet , misschien heb je volgend jaar meer geluk
op een forum
Niet hier ben ik bang, hier zitten enkel mensen zoals jij en spellmeista - mensen met idiote claims omdat ze aandacht willen
zzz
pi_75015712
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Niet hier ben ik bang, hier zitten enkel mensen zoals jij en spellmeista - mensen met idiote claims omdat ze aandacht willen
En mensen zoals jou, die teveel films kijken. Het is immers duidelijk dat spellmeista aangaf dat hij het niet over superkrachten had. Mjah, voor jouw beeld maakt dat niets uit, jouw beeld is baas. Spellmeista is onze nieuwe Cyclops, en ieder die dat anders ziet, is GEK!

Organized Stalking

Hier legt hij het uit.

Vervolgens blijf jij hierrover doorzagen, want Spellmeista zegt dat hij superkrachten heeft, hij is superman! Dit heb je hem in dat topic al meerdere malen duidelijk proberen te maken, echter vergeet je, dat hij het woord heeft. Hij bepaald het beeld.

Daarom is dit wederom een knap staaltje mislukte stemmingmakerij, oftewel, lees in dit topic een aantal posts naar boven, en kijk hoe je op summers reageert.

Kijk er zijn bij jou 2 mogelijkheden.
- Je weet niet waar je mee bezig bent, bent erg zielig, en je zoekt een plek waar je aandacht krijgt.
- Je weet juist wel waar je mee bezig bent, daarom dat je de zwakke mensen in TRU elke dag hard aanpakt, omdat je je verveelt op je werk. Dat is dan ook niet gewenst binnen dit forum.

Ik ga hier verder niet over discussiëren, vind het alleen erg kwalijk om te zien, dat jij wederom als een kinderachtige barbaar te werk gaat.

Daarbij weet ik overigens ook al wat voor reactie je gaat schrijven op deze post, daarom kun je die moeite beter ergens anders voor gebruiken. Je bent namelijk erg voorspelbaar.
  donderdag 26 november 2009 @ 12:14:55 #136
31101 _Led_
pi_75015801
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En mensen zoals jou, die teveel films kijken. Het is immers duidelijk dat spellmeista aangaf dat hij het niet over superkrachten had. Mjah, voor jouw beeld maakt dat niets uit, jouw beeld is baas.
Ah, en de 2e niksnut komt zich ermee bemoeien.

Zeg eens, welk gedeelte hiervan :
quote:
Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon. Dat soort dingen moet je dan aan denken.
begreep je niet ?

zzz
pi_75016116
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ah, en de 2e niksnut komt zich ermee bemoeien.

Zeg eens, welk gedeelte hiervan :
[..]

begreep je niet ?

Wat begrijp jij er niet aan is eerder de vraag. Om eerlijk te zijn vind ik dat hij een erg mooie vorm van beeldspraak gebruikt, echter beeldspraak mag niet van jou. Hij moet duidelijk zijn, want als hij beeldspraak gebruikt, maakt jij hier misbruik van. Daar kun je vanuit gaan.

Net zoals mensen die opbouwende kritiek gebruiken om jou iets duidelijk te maken. Die vallen je aan, die willen je DOOD. Daar moet je bang voor zijn, dat moet bestreden worden!

Oftewel, die stemmingmakerij mag best eens stoppen. Jij bent hier niet degene die bepaalt wat anderen zeggen, dat bepalen ze nog altijd zelf.
  donderdag 26 november 2009 @ 12:26:58 #138
31101 _Led_
pi_75016248
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:23 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat begrijp jij er niet aan is eerder de vraag. Om eerlijk te zijn vind ik dat hij een erg mooie vorm van beeldspraak gebruikt, echter beeldspraak mag niet van jou. Hij moet duidelijk zijn, want als hij beeldspraak gebruikt, maakt jij hier misbruik van. Daar kun je vanuit gaan.

Net zoals mensen die opbouwende kritiek gebruiken om jou iets duidelijk te maken. Die vallen je aan, die willen je DOOD. Daar moet je bang voor zijn, dat moet bestreden worden!

Oftewel, die stemmingmakerij mag best eens stoppen. Jij bent hier niet degene die bepaalt wat anderen zeggen, dat bepalen ze nog altijd zelf.
Ga toch weg met je beeldspraak, hij heeft letterlijk gezegd dat hij soms van tevoren bepaalt wat er in de wereld gaat gebeuren en wat andere mensen denken/zeggen. Hij noemt het zelf 'speciale krachten'.
Je doet lekker mee met de rest van de domme meute - achter _Led_ aan want die is gemeen.
Dat _Led_ doodgewoon gelijk heeft en Spellmeista uit z'n nek zit te ouwehoeren is voor jou helemaal niet van belang.

Weet je wat dit is wat jullie doen ?
Organized stalking !

Jij en Summers hebben er niks mee te maken, maar o jee - als het om mij gaat zijn jullie er als de kippen bij.
Stelletje domme volgzame schapen
zzz
pi_75016383
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ga toch weg met je beeldspraak, hij heeft letterlijk gezegd dat hij soms van tevoren bepaalt wat er in de wereld gaat gebeuren en wat andere mensen denken/zeggen.
Je doet lekker mee met de rest van de domme meute - achter _Led_ aan want die is gemeen.
Dat _Led_ doodgewoon gelijk heeft en Spellmeista uit z'n nek zit te ouwehoeren is voor jou helemaal niet van belang.

Organized stalking !

Jij en Summers hebben er niks mee te maken, maar o jee - als het om mij gaat zijn jullie er als de kippen bij.
Ja, dat heeft hij gezegd, en ik wil eigenlijk ook wel meer weten. Nu blijft het zo vaag.
pi_75016559
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ga toch weg met je beeldspraak, hij heeft letterlijk gezegd dat hij soms van tevoren bepaald wat er in de wereld gaat gebeuren en wat andere mensen denken/zeggen.
Doe jij dat niet dan? Als je weet wat er gaat gebeuren aan de hand van een actie van jou, en je omgeving is de wereld, dan bepaal jij toch ook wat er gaat gebeuren? Je doet alsof je een baas bent, in tussentijd heb je nieteens door dat ook jij iemand bent die veel in de hand kan hebben, net zoals iedereen hier. Nee, iemand die een andere vorm van taal gebruikt dan je gewend bent, die praat poep, die moet uitgelachen worden, die moet haast wel uit een psychiatrische inrichting komen. Denk toch eens een keer na, voordat je dat soort zaken gaat beweren, vrienden maak je er namelijk niet mee!
quote:
Jij staat dan ook boven de domme meute, ik snap dan ook dat jij aandacht tekort komt, it's lonely at the top.
quote:
Organized stalking !

Wij kennen jou al langer, al heb je wel gelijk, spellmeista moet jou zelf leren kennen, zodat jij de fouten die je bij summers en mij hebt gemaakt, nog een keer kunt maken. Je kunt dan nog een keer proberen duidelijk te maken dat een user die hier wil posten, dat beter niet kan doen, want jij staat klaar, om de boel te redden!

Ga zo door zou ik haast zeggen. Wie zaait, zal namelijk oogsten. Ook zo'n mooi stukje beeldspraak, die spreekwoorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 26-11-2009 13:08:20 ]
  donderdag 26 november 2009 @ 12:37:46 #141
31101 _Led_
pi_75016643
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Doe jij dat niet dan? Als je weet wat er gaat gebeuren aan de hand van een actie van jou, en je omgeving is de wereld, dan bepaal jij toch ook wat er gaat gebeuren?
Daar ging het overduidelijk niet om.
Dan had hij het namelijk geen speciale krachten genoemd
Iedereen kan zijn post nalezen, en het is voor iedereen - behalve voor jou zoals gewoonlijk - hartstikke helder wat hij zei en hoe hij het bedoelde.
quote:
Je doet alsof je een baas bent, in tussentijd heb je nieteens door dat ook jij iemand bent die alles in de hand kan hebben, net zoals iedereen hier.
Onzin, niemand kan alles in de hand hebben.
Als jij denkt dat jij alles in de hand hebt neem ik jou al het onrecht in de wereld kwalijk waar jij blijkbaar moedwillig niks aan doet.
quote:
Nee, iemand die een andere vorm van taal gebruikt dan je gewend bent, die praat poep, die moet uitgelachen worden, die moet haast wel uit een psychiatrische inrichting komen.
Het gaat niet om de taal, het gaat om zijn beweringen over superspeciale smurfenpowers te beschikken.
Je weet wel, het soort verhaaltjes dat enkel verteld (en geloofd) wordt door kleine kinderen en mensen die niet helemaal goed in hun kokosnoot zijn.
quote:
Denk toch eens een keer na, voordat je dat soort zaken gaat beweren, vrienden maak je er namelijk niet mee!
Ik ben hier niet om vrienden te maken
quote:
Ga zo door zou ik haast zeggen. Wie zaait, zal namelijk oogsten. Ook zo'n mooi stukje beeldspraak, die spreekwoorden.
Yeahyeahyeah, altijd hetzelfde liedje.
Grote verhalen over speciale krachten, maar niks om de daad bij het woord te voegen.

Ik zie het wel vaker bij mensen die weinig 'presteren', dat ze dan op een andere manier proberen om 'speciaal' gevonden te worden.
Kijk, ik gebruikte quotes, da's dan blijkbaar beeldspraak volgens jou

[ Bericht 5% gewijzigd door _Led_ op 26-11-2009 12:43:57 ]
zzz
pi_75016979
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Yeahyeahyeah, altijd hetzelfde liedje.
Grote verhalen over speciale krachten, maar niks om de daad bij het woord te voegen.

Ik zie het wel vaker bij mensen die weinig 'presteren', dat ze dan op een andere manier proberen om 'speciaal' gevonden te worden.
Kijk, ik gebruikte quotes, da's beeldspraak
Je snapt er niks van, dat is duidelijk. Val ons dan niet lastig met dat onbegrip, dat komt heel wat beter over.

Het is dan ook erg cool om een uitleg hierover in de wind te slaan, want jouw beeld is wat telt!

Als iemand het speciaal vind dat hij door levenservaring, meer vat krijgt op zijn leven en deze controle voor hem aanvoelt als speciale kracht. Dan kun je hem daar geen ongelijk over geven. Mensen zijn speciaal, wat mensen kunnen is nog specialer.

Het wordt dan eens tijd dat we hier gebruik van gaan maken, want ook jij hebt namelijk deze speciale krachten. Echter is bewustzijn, een lastig verhaal voor jou volgens mij, Je bent je niet eens bewust van wat voor taal je rond loopt te spuien en hoe je mensen hiermee pijn doet.
  donderdag 26 november 2009 @ 12:48:59 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75017017
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Briljant !! , misschien heb je meer geluk op een ander FORUM

misschien ligt het aan je computerscherm he
pi_75017210
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Daar ging het overduidelijk niet om.
Dan had hij het namelijk geen speciale krachten genoemd
Iedereen kan zijn post nalezen, en het is voor iedereen - behalve voor jou zoals gewoonlijk - hartstikke helder wat hij zei en hoe hij het bedoelde.
Hoe heb jij dat bepaald? Spellmeista geeft zelf al aan dat je zijn woorden niet goed begrepen hebt. Echter blijf jij hier telkens op terugvallen. Dan kan ik goed begrijpen dat je hier geirriteerd van wordt.
quote:
Onzin, niemand kan alles in de hand hebben.
Als jij denkt dat jij alles in de hand hebt neem ik jou al het onrecht in de wereld kwalijk waar jij blijkbaar moedwillig niks aan doet.
Meteen naar het extreme trekken, dat is.

Alles heb ik dan ook nergens gebruikt, misschien dat het dan ook niet duidelijk naar voren komt uit mijn tekst dat dit op kleine dingen ook al van toepassing is. Dit heeft te maken met zelfvertrouwen, weten waar je mee bezig bent. Weten wat je zegt, en wat de invloed hiervan is, is een onderdeel hiervan.

Alles onder controle heeft niemand, dat neemt echter niet weg dat je niet mag proberen om je leven wat meer onder controle te krijgen door hier bewust mee bezig te gaan.
quote:
Het gaat niet om de taal, het gaat om zijn beweringen over superspeciale smurfenpowers te beschikken.
Je weet wel, het soort verhaaltjes dat enkel verteld (en geloofd) wordt door kleine kinderen en mensen die niet helemaal goed in hun kokosnoot zijn.
Dat bepaal jij nu zo even snel. Vraag het hem eens, zou ik zeggen. Onee, liever eerst concluderen, dan pas vragen. Anders gaat het beeldvormen en stemmingmaken lastiger.
quote:
Ik ben hier niet om vrienden te maken
Wat is je doel hier dan? Het lijkt er aardig op dat je vrienden zoekt hier, want aandacht zoek je altijd. Daarbij probeer je iedereeen, hoe nobel het ook klinkt, te behoeden voor verkeerde gedachten. Jij weet namelijk hoe je moet denken, wat anderen denken klopt niet.
  donderdag 26 november 2009 @ 12:56:06 #145
31101 _Led_
pi_75017250
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je snapt er niks van, dat is duidelijk. Val ons dan niet lastig met dat onbegrip, dat komt heel wat beter over.

Het is dan ook erg cool om een uitleg hierover in de wind te slaan, want jouw beeld is wat telt!

Als iemand het speciaal vind dat hij door levenservaring, meer vat krijgt op zijn leven en deze controle voor hem aanvoelt als speciale kracht. Dan kun je hem daar geen ongelijk over geven. Mensen zijn speciaal, wat mensen kunnen is nog specialer.
Hij heeft heel simpel heel stellige uitspraken gedaan.

"Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon.".

Dat is geen kwestie van "meer controle op je leven krijgen", dit is een kwestie van fantastische claims.
Waarvan hij beweerde bewijs te hebben.

Maar wanneer daarnaar gevraagd ontwijkt hij, en uiteindelijk wordt ie boos.
Bekend patroon trouwens hoor, hier in TRU.
quote:
Het wordt dan eens tijd dat we hier gebruik van gaan maken, want ook jij hebt namelijk deze speciale krachten.
Krachten die iedereen heeft zijn niet speciaal.
Dat wil maar niet doordringen he ?
quote:
Echter is bewustzijn, een lastig verhaal voor jou volgens mij, Je bent je niet eens bewust van wat voor taal je rond loopt te spuien en hoe je mensen hiermee pijn doet.
Ik ben me enorm bewust dat mensen zich gekwetst voelen als ze gewezen worden op hun leugens en/of droomwereldje. Ik voel me echter niet verantwoordelijk daarvoor - dat zijn ze zelf.

En verder :
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 12:56:40 #146
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75017263
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:26 schreef Spellmeista het volgende:
Als je van die speciale krachten hebt, dan hoef je toch niet om een ban te vragen . Zet je speciale krachten gewoon in om _LED_ te bannen .
  donderdag 26 november 2009 @ 13:02:43 #147
31101 _Led_
pi_75017438
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoe heb jij dat bepaald? Spellmeista geeft zelf al aan dat je zijn woorden niet goed begrepen hebt. Echter blijf jij hier telkens op terugvallen. Dan kan ik goed begrijpen dat je hier geirriteerd van wordt.
Spellmeista is zelf verantwoordelijk voor wat hij schrijft.
quote:
Meteen naar het extreme trekken, dat is.

Alles heb ik dan ook nergens gebruikt
zie hier :
quote:
Je doet alsof je een baas bent, in tussentijd heb je nieteens door dat ook jij iemand bent die alles in de hand kan hebben, net zoals iedereen hier.
Wou je nog meer dingen verdraaien of was dit het ?
quote:
misschien dat het dan ook niet duidelijk naar voren komt uit mijn tekst dat dit op kleine dingen ook al van toepassing is. Dit heeft te maken met zelfvertrouwen, weten waar je mee bezig bent. Weten wat je zegt, en wat de invloed hiervan is, is een onderdeel hiervan.
Inderdaad, daar had Spellmeista bij stil moeten staan
quote:
Alles onder controle heeft niemand, dat neemt echter niet weg dat je niet mag proberen om je leven wat meer onder controle te krijgen door hier bewust mee bezig te gaan.
En dat heeft hoe precies te maken met claims als "Ik bepaal wat er overmorgen op het nieuws is" ?
quote:
Dat bepaal jij nu zo even snel. Vraag het hem eens, zou ik zeggen. Onee, liever eerst concluderen, dan pas vragen. Anders gaat het beeldvormen en stemmingmaken lastiger.
Dude, check het topic nou gewoon eens
Ik deed niet anders dan vragen stellen.
Maar vragen worden ontweken, als argument voor posts wijst ie naar die posts zelf, etcetera.
quote:
Wat is je doel hier dan? Het lijkt er aardig op dat je vrienden zoekt hier, want aandacht zoek je altijd. Daarbij probeer je iedereeen, hoe nobel het ook klinkt, te behoeden voor verkeerde gedachten. Jij weet namelijk hoe je moet denken, wat anderen denken klopt niet.
Ik heb de nobele instelling om mensen wat bij te brengen.
Ja, zelfs mensen die tegen elke vorm van logica ageren, moedwillig liegen, zaken verdraaien, opscheppen met belachelijke verhalen enzovoort.
It's a dirty job but someone's gotta do it.
And they are dirty posts but someone has to post them.
zzz
pi_75017455
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:

<onbegrip-snip>
Krachten die iedereen heeft zijn niet speciaal.
Dat wil maar niet doordringen he ?
Je wilt of kunt dat verhaal niet begrijpen. Het leermechanisme, zorgt voor ervaring, als dit zich uit in vaardigheden die controle geven over bepaalde aspecten van het leven, kun je deze vaardigheden met een gerichte beeldspraak omschrijven als speciale krachten.

Een casanova heeft zo ook speciale krachten, die kan alle vrouwen zonder moeite versieren. Dit komt door wat hij geleerd heeft, oftewel zijn ervaring. Iedereen zou dat moeten kunnen, echter hebben casanova's hier genoeg tijd aan besteed om hierin het verschil te kunnen maken.

Of jij moet zeggen dat iedereen alles al heeft aangeleerd, dan klopt jouw verhaal. Een open oog laat echter zien dat er op dit gebied erg veel verschil is tussen mensen, oftewel dat iedereen andere ervaringen heeft, en dat hierdoor "speciale" krachten kunnen ontstaan.

Mjah, dat ik nog de moeite doe om dit uit te leggen. Het lijkt soms net of jij een handleiding of een soort van bijspijkerklas nodig hebt om uberhaupt te kunnen begrijpen waar het in dit forum om draait.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:04:36 #149
31101 _Led_
pi_75017499
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je wilt of kunt dat verhaal niet begrijpen. Het leermechanisme, zorgt voor ervaring, als dit zich uit in vaardigheden die controle geven over bepaalde aspecten van het leven, kun je deze vaardigheden met een gerichte beeldspraak omschrijven als speciale krachten.

Een casanova heeft zo ook speciale krachten, die kan alle vrouwen zonder moeite versieren. Dit komt door wat hij geleerd heeft, oftewel zijn ervaring. Iedereen zou dat moeten kunnen, echter hebben casanova's hier genoeg tijd aan besteed om hierin het verschil te kunnen maken.

Of jij moet zeggen dat iedereen alles al heeft aangeleerd, dan klopt jouw verhaal. Een open oog laat echter zien dat er op dit gebied erg veel verschil is tussen mensen, oftewel dat iedereen andere ervaringen heeft, en dat hierdoor "speciale" krachten kunnen ontstaan.

Mjah, dat ik nog de moeite doe om dit uit te leggen. Het lijkt soms net of jij een handleiding of een soort van bijspijkerklas nodig hebt om uberhaupt te kunnen begrijpen waar het in dit forum om draait.

"Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon."

Dat zijn gewoon keiharde claims
zzz
pi_75017528
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:

Wou je nog meer dingen verdraaien of was dit het ?
Bedankt voor het aangeven van een fout in mijn post, ik zal het gelijk wijzigen.

Ongelovelijk soms, hoe negatief jij posts bekijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')