Nou, er worden vooral veel verbanden gelegd, verbanden die ik dan nooit zie.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:56 schreef Manono het volgende:
[..]
nu je het zegt
heb altijd al het het idee dat users in THRUTH allerlei dingen door elkaar halen
Ben er wel benieuwd naar Lord.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef Lord_of_the_String het volgende:
ik heb het idee, dat meer dingen in deze wereld met elkaar samenhangen (samenhangen, als Jezus aan het kruis met een moordenaar en een dief) dan menigeen kan bevatten. Ik probeer hier enigszins licht op te schijnen, maar ik moet zelf helaas eerst dit soort dingen doormaken, voor ik snap wat er nu echt aan de hand is.
Ik hoop voor de 300ste post een duidelijk antwoord te kunnen geven.
Vraag dan gewoon wat je wilt weten? Je wilt meer weten over verbanden? Door oefening en meditatie kun je dit bewerkstelligen. Aan de andere kant kun je ook een rode appel eten die een zandloper op zijn kop draait. Switching lanesquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef Lord_of_the_String het volgende:
ik heb het idee, dat meer dingen in deze wereld met elkaar samenhangen (samenhangen, als Jezus aan het kruis met een moordenaar en een dief) dan menigeen kan bevatten. Ik probeer hier enigszins licht op te schijnen, maar ik moet zelf helaas eerst dit soort dingen doormaken, voor ik snap wat er nu echt aan de hand is.
Ik hoop voor de 300ste post een duidelijk antwoord te kunnen geven.
ja en in dat opzicht ben ik een soort "spelbreker"quote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef Lord_of_the_String het volgende:
hey spellmeista.. je hoeft je niet te bewijzen voor die mensen hierzo hoor.. dat is niet jouw taak. zij introduceren zelf het woord 'superkrachten' en gaan daar vervolgens helemaal op los vanuit hun door hollywood gespekte fantasie, waaruit alleen maar hun verborgen angst en jaloezie blijkt. Want wat als iemand als jij bijzondere dingen zou kunnen, waar zij geen controle op hebben? Dingen die elk mens trouwens zou kunnen, mits ze geloof hebben, en dat begint met er voor open staan. Dan zouden ze hun controle over jou compleet niet meer kunnen vertrouwen. En daar draait het de laatste 65 jaar nou eenmaal om in de wereld: controlle, einer Nation, einer Idee, weetje..
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Lord_of_the_String het volgende:
oh, nu snap ik het, het ligt allemaal aan mij;
I am Autism. I am visible in your children, but if I can help it, I am invisible to you until it's too late. I know where you live. And guess what? I live there too. I hover around all of you. I know no color-barrier, no religion, no morality, no currency.
I speak your language fluently and with every voice I take away I acquire yet another language. I work very quickly. I work faster than pediatric aids, diabetes and cancer combined. And if you're happily married, I will make sure your marriage fails. I don't sleep, so I make sure you don't either. I will make it virtually impossible for your family to easily attend a temple, a birthday party, a public park, without a struggle, without embarrassment, without pain.
You have no cure for me. your scientists don't have the resources and I relish their desperation. Your neighbors are happier to pretend that I don't exist, of course, until it's their child.
I am Autism, I have no interest in wright or wrong. I derive great pleasure out of your loneliness. I will fight to take away your hope. I will plot to rob you of your children and your dreams. I will make sure that every day you wake up you will cry, wondering who will take care of my child after I die?
And the truth is, I'm still winning, and you are scared, and you should be. I am Autism. You ignored me, that was a mistake!
Wij zouden begonnen zijn over superkrachten ?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef Lord_of_the_String het volgende:
hey spellmeista.. je hoeft je niet te bewijzen voor die mensen hierzo hoor.. dat is niet jouw taak. zij introduceren zelf het woord 'superkrachten' en gaan daar vervolgens helemaal op los vanuit hun door hollywood gespekte fantasie, waaruit alleen maar hun verborgen angst en jaloezie blijkt.
Lees je ander eerst even in voor je begint te blaten.quote:Op zondag 1 november 2009 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna, maar dat terzijde.
Uhuh.quote:Want wat als iemand als jij bijzondere dingen zou kunnen, waar zij geen controle op hebben? Dingen die elk mens trouwens zou kunnen, mits ze geloof hebben, en dat begint met er voor open staan. Dan zouden ze hun controle over jou compleet niet meer kunnen vertrouwen. En daar draait het de laatste 65 jaar nou eenmaal om in de wereld: controlle, einer Nation, einer Idee, weetje..
Dat is jouw mening. Ik ga het tegendeel bewijzenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met sprookjes en grote verhalen kom je in de grote-mensen-wereld niet ver.
Speciale krachten zijn wat anders als superkrachten. Jij wil graag zien dat er laserstralen uit mijn ogen komen, nou die zul je niet zien. Wat je wel kunt zien is dat ik er middenin zit en dat kun je misschien wel ontkennen, maar het druist tegen al je principes in. Ik noem jou geen aandachts-hoer en ik probeer dmv een normale discussie je te wijzen op feiten die je niet ziet. Blind whore! hehequote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wij zouden begonnen zijn over superkrachten ?
Spellmeista begon zelf over speciale krachten "
[..]
Lees je ander eerst even in voor je begint te blaten.
[..]
Uhuh.
Hij zegt zelf over speciale krachten te beschikken, zegt dat hij ze bewezen heeft, maar wanneer je naar dat bewijs vraagt (dat is toch niet meer dan logisch ?) wijst hij enkel naar de post waarin hij ze zegt te hebben.
Hij is een attention-whore, en jij verdedigt hem omdat je graag bij een clique van "o zo speciale mensen" wilt horen.
Tip: als je speciaal gevonden wilt worden, ga dan voor Unicef werken.
X-men was (een van de) eerder(e)quote:Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
...
"With great power comes great responsibility" enzo ? Leuke film, spiderman
Juist!quote:...
(Ik vind zelf Wolverine altijd heel gaaf)
dat zijn jouw woorden, dat ik speciaal gevonden zou willen worden. jouw conclusie, die je niet zomaar kunt trekken, want je kent mijn gedachten niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
Hij is een attention-whore, en jij verdedigt hem omdat je graag bij een clique van "o zo speciale mensen" wilt horen.
Tip: als je speciaal gevonden wilt worden, ga dan voor Unicef werken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, er worden vooral veel verbanden gelegd, verbanden die ik dan nooit zie.
Jij hebt al bewezen dat je met sprookjes en grote verhalen ver komt in de grote-mensen-wereld ?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik ga het tegendeel bewijzen
ohw nee wacht!! Dat heb ik al bewezen![]()
Ja en ..quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij hebt al bewezen dat je met sprookjes en grote verhalen ver komt in de grote-mensen-wereld ?
Nou ja, je geeft in ieder geval al toe dat je enkel sprookjes en grote verhalen vertelt, dat is al iets.
Nu hoef je alleen nog even te vertellen in welk opzicht jij dan ver gekomen bent daardoor.
Vertel, ik luister aandachtig !
Lul toch niet zo slap kerelquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef Spellmeista het volgende:
Jij maakt je schuldig aan copy-paste gedrag. Je leest iets en neemt "aan" dat het de waarheid is.
Ik wil het ook graag zien, Spellmeista, kom eens vertellen!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef _Led_ het volgende:
O jee, dan zijn we met z'n 2en.
Dat valt dan volgens hem vast onder 'organized stalking'
Led is een lul maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Spellmeista het volgende:
Immers, ik ben een aandachts hoer volgens _Led_.
Enkel grote verhalen blijkbaar.quote:
Helemaal niks.quote:Te zien?
Daar ben ik redelijk zeker van jaquote:Immers, ik ben een aandachts hoer volgens _Led_.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |