abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:02:45 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_58957711
Hallo beste KijkbuisTRUthers,

Wij, de eeuwig wijze TRU modjes hebben lang gedacht over het probleem dat bepaalde topics niet de diepte in kunnen gaan door de vaak terugkomende kan wel/kan niet discussie waar iedereen zo van houdt ( ) dus hebben zijn we met het volgende gekomen.

Dit vergt wel wat voorbereiding en wat terughoudendheid voor alle partijen maar als dat betekent dat de topics hier vaker voorbij de ‘kan wel/niet’ discussie komen dan lijkt het me dat wel waard.

Als iemand een topic wilt maken om bijvoorbeeld de diepte in te gaan met het onderwerp wicca oid dan heeft die topicstarter de verantwoordelijkheid om zijn openingspost zodanig te schrijven dat het voor iedereen duidelijk is dat het hier niet om het wel of niet bestaan van (bijvoorbeeld) wicca gaat maar dat het er hier om gaat dat er rituelen gedeeld worden of dergelijke, informatie winning met de aanname dat het ook daadwerkelijk bestaat.

Voor de sceptisch ingestelde mens betekent dit dus dat diegene zijn wel/niet discussie dus ergens anders moet luchten, bijvoorbeeld in de sceptic’s corner oid.

Nu een paar simpele suggesties om het duidelijk te houden.

Mocht er zo’n topic geopend worden en er komt toch iemand binnen die een ‘wel/niet’ discussie wilt starten dan kan ik alleen maar de tip geven dat je niet reageert op die persoon en ons via een topicreport, PM of een post in het feedbacktopic attendeert op de post zodat die een edit krijgt of gewoon verwijderd wordt.

Uiteraard is dus de openingspost het belangrijkst in dit geheel, als je er eentje maakt wees dan dus duidelijk dat het niet gaat om de vraag dat het wel of niet mogelijk is als dat niet je insteek is want die blijven gewoon vrij spel. Eigen verantwoordelijkheid in deze dus.

Bijkomend is wel dat de modjes natuurlijk een topic onder handen kunnen nemen mocht het vermoeden bestaan dat de topicstarter niet serieus is, dit om misbruik tegen te gaan.

Verder zou ik zeggen, have fun en laten we er wat leuks van maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 28-05-2008 10:40:57 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')