Of ik stap gewoon snel over naar jullie kamp, stuk makkelijker denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie dat Jogy er ook niet tussen staat en die wilde ook komen vlgs mij dus lijst is misschien niet eens up to date. Ik meende toch ook dat Michielos zou komen maar dat is misschien niet helemaal bevestigd door hem vooralsnog, jammer.
Vlgs mij is tot nu toe meerendeel believer als je het zo wil stellen, dus je moet even in je kamp nog wat mensen ronselen
Verkleed je even als believerquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Of ik stap gewoon snel over naar jullie kamp, stuk makkelijker denk ik
ff je nepborsten uit de kast trekkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Of ik stap gewoon snel over naar jullie kamp, stuk makkelijker denk ik
Of ik kom undercover en stel me voor als iemand van TRU die niet op de lijst van genodigden staat.
Ga ik een Summers flikken ofzo
Heb je een foto ? Anders moet ik maar wat gokkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:16 schreef Summers het volgende:
[..]
ff je nepborsten uit de kast trekken
Niemand weet hoe Summers er uit ziet, dus ik geloof je wel op je woordquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Heb je een foto ? Anders moet ik maar wat gokken
Pssst, je verstoort mijn cunning social engineering plan om aan foto's van TRU-gebruikers te komen !quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand weet hoe Summers er uit ziet, dus ik geloof je wel op je woord
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef nokwanda het volgende:
Heuy, wasdanou? Sta ik er iet tussen? Had ik toch wel aangegeven in het begin van het vorig topic.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef nokwanda het volgende:
Heuy, wasdanou? Sta ik er iet tussen? Had ik toch wel aangegeven in het begin van het vorig topic.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Darkwolf het volgende:
Mensen zoals ik horen er eigenlijk niet thuis.
Zeker als ook _LED_ komt.
Daarom heb ik bij deze besloten om voor de zekerheid en veiligheid mij terug te trekken.
Graag zou ik dan ook van de lijst gehaald willen worden.
Heb ik mezelf echt over het hoofd gezien? Ik ga nog een keer kijken.quote:
Faillll.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Darkwolf het volgende:
Mensen zoals ik horen er eigenlijk niet thuis.
Zeker als ook _LED_ komt.
Daarom heb ik bij deze besloten om voor de zekerheid en veiligheid mij terug te trekken.
Graag zou ik dan ook van de lijst gehaald willen worden.
ToT weet het wel , jammer hequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand weet hoe Summers er uit ziet, dus ik geloof je wel op je woord
En ik dan?quote:
Jaaaa , jij ook , led moet zich dus als iemand anders gaan voordoen .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |