Haha ik hoopte dat je het nooit zou spottenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef jogy het volgende:
Even plakkerig gemaakt () en de OP wat aangepast.
Jah, je probeert mij een hak te zetten dmv. dat soort opmerkingen, je zegt dit dan ook volgens mij om mij kort te houden, want jij hebt macht terwijl je verscholen zit achter een avatar! Je weet dat ik niet op sjappies zoals jou zit te wachten die users gaan onderzoeken om tot dergelijke acties over te gaan. Dat heb ik de vorige keer al duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:26 schreef _Led_ het volgende:
He he, eindelijk volg je mijn raad op.
Ik had je al zo vaak gezegd dat het voor anderen vervelend is als je elk topic probeert om te gooien tot een "Boehoehoe ik vind _Led_ zo stoohoohoom" topic.
Houden we het nu centraal hier ? Dan kunnen de rest van de topics on-topic blijven !
Oh, en ik zou trouwens niet weten hoe je daar een dreigement in ziet.
Ik vertel enkel wat ik doe in mijn vrije tijd.
Hij gaat gewoon verder. Wat een held.quote:
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.quote:
Misschien dat je eens serieus wordt genomen, als je meer respect laat zien voor je omgeving, oftewel deze ook serieus neemt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.
Naar iemand die impliciet zwakzinnigen uitmaakt voor mij luister ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien dat je eens serieus wordt genomen, als je meer respect laat zien voor je omgeving, oftewel deze ook serieus neemt.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Door deze post bekruipt mij het gevoel dat mijn gevoelens in deze niet geheel serieus genomen worden.
Sorry ik volg het niet meer.. zodra ik jou met MC zie posten en visa versa stop ik pindakaas in mn ogen zodat ik het niet hoef te lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef _Led_ het volgende:
Als je het niet voor mij doet, denk dan aan de zwakzinnigen die niemand hebben die voor ze op komt !
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry ik volg het niet meer.. zodra ik jou met MC zie posten en visa versa stop ik pindakaas in mn ogen zodat ik het niet hoef te lezen.
Hahaha goddamn Bastard, nu heb ik fucking icetea op mijn blousequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry ik volg het niet meer.. zodra ik jou met MC zie posten en visa versa stop ik pindakaas in mn ogen zodat ik het niet hoef te lezen.
Jij spuugt wat dranken uit op een dag he ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hahaha goddamn Bastard, nu heb ik fucking icetea op mijn blouse
Heb je een slabbetje nodig?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hahaha goddamn Bastard, nu heb ik fucking icetea op mijn blouse
Hm, die zou je toch zelf moeten kunnen sluiten met al jouw superpowersquote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef Spellmeista het volgende:
Request voor sluiting:Rare situatie -met een ludieke doch belangrijke vraag
gaat nergens over
Wut?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef Spellmeista het volgende:
gaat nergens over
Is verplaatst.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef 6833-228 het volgende:
Kan Operation Al Qaeda verplaatst worden naar BNW.
bvd
Je bent me net voor, wilde hem net overpakken voor jequote:
Dan maak je toch gewoon je eigen thread dat wel ergens over gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef Spellmeista het volgende:
gaat nergens over
Rare situatie -met een ludieke doch belangrijke vraagquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan maak je toch gewoon je eigen thread dat wel ergens over gaat
Waar kan ik die nalezen overigens ?
Oh zoals deze zeker : Truth WikiZelf wel de grootste flops en draken van threads maken waar niemand wil posten maar dan wel energie over hebben om het plezier van je medeposters af te nemen zeker
Als ik dat bij elke thread zou mogen aankaarten waarvan ik vind dat het nergens over gaat![]()
Neeh die "manipulatie" werkt niet altijd en al zeker niet zo direct als jij hem verondersteldquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Michielos het volgende:
Zijn manipulatie op wereldniveau lijkt zelfs niet op Fok te werken
Request tot sluiting.. het gaat gewoon allemaal nergens over imo.. Dus sluit eventjes dan ben ik weer vrolijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:57 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Rare situatie -met een ludieke doch belangrijke vraag
is totaal niet truth gerelateerd, nouja enigsinds dan, maar het gaat gewoon nergens over
Ja, ok het was ook maar een verzoekquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:46 schreef Flammie het volgende:
En als het hier niet kan waar moet je dan praten over zaken als parallelle dimensies als ik vragen mag!!
En vragen als:
"Wat zou je doen als je ontvoerd zou worden door aliens?" etc mogen hier dus ook niet gesteld worden? Vreemd hoor(want zo een soort thread is het eigenlijk gewoon)
En daarbij: Als een portal naar een andere dimensie NIET tru gerelateerd zou zijn mag je mij even laten zien wat er zo TRU is aan organized stalking? Welke ufo's, aliens, geesten, paranormale verschijnselen schuilen daar dan achter? Kan dat niet gewoon bij criminaliteit, wetenschap, BNW, en/of psychologie forum dan?
Request tot verplaatsing bij deze:
- Organized stalking
Is helemaal niet TRU gerelateerd... dus moet OF gesloten worden OF verplaatst elders.
komt allemaal goed..iig ben blij dat we er op deze manier uitgekomen zijn..fijne zaterdag iig(maar dat zal wel goedkomen)quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:53 schreef Flammie het volgende:
IK GING HELEMAAL OVER DE ROOIE IRL!!!
ontzettende calimero jij... pas op dat je niet begint te lijken op je 'vijand' hequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Michielos het volgende:
kan iemand de belediging van summers jegens mij weghalen?
Als het voor de ene partij geld, dan ook voor de andere a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |