abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 13:38:45 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68302379
Laat ik vooropstellen dat ik er helemaal geen standpunt over ingenomen heb, over het chemtrail danwel contrail verhaal. Het enige wat mij opvalt is dat de 'vliegtuigstrepen' de ene keer wel in de lucht te zien zijn en de andere keer niet.
Gisteren viel mij op dat er veel strepen waren.. zelfs zoveel dat ik dacht aan 'wisselende vliegroutes, die lijnen schijnen nooit echt dicht bij elkaar te komen maar altijd zoveel meter naast elkaar. Verdacht? Nee niet echt vooralsnog, ik heb geen verstand van vliegroutes maar was in de veronderstelling dat eigenlijk altijd wel dezelfde zou zijn.
Het tweede wat mij opviel, de hoeveelheid stof op de auto's gisteren. Het zal wel veel stuifmeel zijn, of pollen geen idee maar het was ook iets wat mij opviel en verder niet meer bij nadacht.

Totdat ik het volgend berichtje vond vandaag..
quote:
Woensdag 22 april 2009 over het hele land, Belgie en andere delen van europa werd de lucht gebombardeerd met chemtrails. Schaakborden in de lucht. Nooit opgevallen? Zie hieronder serie filmpjes die deze dag zijn genomen.
quote:
Commentaar van de plaatser:
Dit filmpje heb ik vandaag met mijn mobieltje genomen na een bombardement aan chemtrails, meer als 25 vliegtuigen geteld in 30 minuten !!
Ik werd gek, ik ken dit absurde gedrag al veel langer maar dit was wel de ergste dag die ik heb gezien !
Niemand die het zag, ik vroeg mensen om mij heen wat die strepen konden zijn, geen response ALS ZOMBIES gingen ze weer over straat.
Ik heb aan tenminste 8 agenten gevraagd wat die strepen in de lucht waren, van vliegtuigen jongeman, condens zei de een, de andere stonden met een mond vol tanden.
Het is echt te gek voor woorden, voor sesamstraat worden er in 3 dagen 120.000 handtekeningen verzameld, en voor deze verschrikking komen we nog niet eens aan de benodigde 40.000 voor een petitie.
Als klap op de vuurpijl zag ik bij het weerbericht van RTL foto s van dikke, uitgewaaierde chemtrails ; "Dit zijn hoger gelegen bewolkingslagen zei die idioot.

Mooie wolkenvelden 22/04/09 (chemtrails)

De weerman Gerrit Hiemstra laat de kijker zien hoe mooi de wolken eruit zien boven Rotterdam. Hij weet zelf dat dit zogenaamde vliegtuigstrepen (contrails of chemtrails, u beslist) zijn en je merkt ook dat hij even niet weet wat hij met het fenomeen aan moet.

Misschien goed om de TRU eens boven tafel te krijgen
The truth was in here.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:41:23 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68302460
ligt eraan hoe hoog ze vliegen of je die strepen ziet of niet toch
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 23 april 2009 @ 13:42:33 #3
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_68302494
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef genakt het volgende:
ligt eraan hoe hoog ze vliegen of je die strepen ziet of niet toch
En heeft te maken met de temperatuur en luchtvochtigheid op die hoogte
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 23 april 2009 @ 13:43:58 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68302531
quote:
Als klap op de vuurpijl zag ik bij het weerbericht van RTL foto s van dikke, uitgewaaierde chemtrails ; "Dit zijn hoger gelegen bewolkingslagen zei die idioot.
Pot - ketel
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 23 april 2009 @ 13:45:08 #5
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_68302557
Contrails dus, geen chemtrails
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 13:45:29 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_68302566
En dat ze naast elkaar liggen: ze waaien iets opzij voordat het volgende vliegtuig langs komt, daardoor krijg je zo'n rasterpatroon
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:46:59 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68302601
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Flurry het volgende:
En dat ze naast elkaar liggen: ze waaien iets opzij voordat het volgende vliegtuig langs komt, daardoor krijg je zo'n rasterpatroon
Das een goeie.
The truth was in here.
pi_68302790
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Gisteren viel mij op dat er veel strepen waren.. zelfs zoveel dat ik dacht aan 'wisselende vliegroutes, die lijnen schijnen nooit echt dicht bij elkaar te komen maar altijd zoveel meter naast elkaar. Verdacht? Nee niet echt vooralsnog, ik heb geen verstand van vliegroutes maar was in de veronderstelling dat eigenlijk altijd wel dezelfde zou zijn.
Het feit dat er veel strepen naast elkaar verschijnen wordt nogal eens als bewijs gezien voor bewust sproeien. Echter niets is minder waar. Neem een vliegtuig wat van Amsterdam richting Enschede vliegt, van west naar oost dus. Even aangenomen dat deze op een hoogte liegt waar de lucht gunstig is voor het vormen van contrails, zal deze dus een mooie west-oost lijn trekken. 5 minuten na het eerste vliegtuig, komt er een tweede vliegtuig die dezelfde route vliegt, en toch zie je die tweede streep niet precies op de eerste liggen. Hoe komt dat?

Daar zijn een aantal redenen voor. De grootste reden is de wind. Als er een zuiden wind waait, dan zal de eerste contrail meteen na het vormen wegwaaien richting het noorden. Als de tweede contrail gevormd wordt, zal deze dus netjes naast de eerste te komen liggen. Voeg u ook nog twee vliegtuigen die van noord naar zuid vliegen en draai de wind naar het zuid oosten en met wat ruimtelijk inzicht zie je dat er dan een heel mooi schaakbord patroon mogelijk is.
Een andere reden is dat ook al vliegen twee vliegtuigen dezelfde route, dan kan deze route best nog afwijken per vliegtuig. Een route heeft een dikte van enkele kilometers, waarin de vliegtuigen moeten blijven. Dit kan ook voor meerdere strepen zorgen.
De laatste grote reden kan wederom de wind zijn, maar dan het verschil in windrichting op verschillende hoogtes. Die kan 180 graden verschillen in een paar honderd meter.
quote:
Het tweede wat mij opviel, de hoeveelheid stof op de auto's gisteren. Het zal wel veel stuifmeel zijn, of pollen geen idee maar het was ook iets wat mij opviel en verder niet meer bij nadacht.
Volgens de pollenkalender zijn april en mei nogal een beroerde maand voor hooikoorts patienten omdat er dan voor veel pollen van bomen in de lucht zijn.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 23 april 2009 @ 13:57:12 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68302910
quote:
iemand die het zag, ik vroeg mensen om mij heen wat die strepen konden zijn, geen response ALS ZOMBIES gingen ze weer over straat.
pi_68303002
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Flurry het volgende:
Check, het hele patroon bewoog gister ook redelijk snel door de lucht.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_68303035
Meid, wat een toestand!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68303066
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Zie je hoe snel die chemtrails mensen brainwashen?
pi_68303147
Grappig, het viel mij gisteren ook op hoeveel contrails er helder in de lucht bleven hangen. Dat heeft echter heel veel te maken met de weersomstandigheden en heel weinig met een of andere samenzwering om ons allemaal onder te spuiten met giftige stoffen hoor.
pi_68303175
Waarom staat dit in true.

Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit, voor CO2 taxaties etc.
pi_68303283
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
Omdat het niet bewezen is dat contrails automatisch chemtrails zijn. .
quote:
Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit.
Bron, link, onderbouwing?
pi_68303339
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Das een goeie.
Een goeie?

Dude, als je daar zelf nog niet eens over had nagedacht kun je gewoon even goed een chemtrail-gelover zijn. Die gasten zijn zo achterlijk en dom als een deur.
pi_68303419
Ik heb gisteren geen chemtrails gezien. Alleen een heule hoop contrails!
  donderdag 23 april 2009 @ 14:13:17 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68303467
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Een goeie?

Dude, als je daar zelf nog niet eens over had nagedacht kun je gewoon even goed een chemtrail-gelover zijn. Die gasten zijn zo achterlijk en dom als een deur.
Ik vind het niet nodig om meteen maar een hele groep mensen die anders over een onderwerp denken te bestempelen als achterlijk eerlijk gezegd. Dude.
The truth was in here.
  donderdag 23 april 2009 @ 14:17:40 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_68303587
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef AquaMined het volgende:
Grappig, het viel mij gisteren ook op hoeveel contrails er helder in de lucht bleven hangen. Dat heeft echter heel veel te maken met de weersomstandigheden en heel weinig met een of andere samenzwering om ons allemaal onder te spuiten met giftige stoffen hoor.
En dan nog vooral met een veranderend weertype, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_68303626
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het niet nodig om meteen maar een hele groep mensen die anders over een onderwerp denken te bestempelen als achterlijk eerlijk gezegd. Dude.
Hij heeft echter wel een punt. Vroeger dachten veel mensen dat onweer een teken van de Goden was bijvoorbeeld, omdat ze niet beter wisten. Nu denken sommige mensen dat contrails chemtrails zijn, niet gehinderd door enige kennis over het onderwerp. Behalve dan een wazig Youtubefilmpje.
Lézen ze dan al een keer een (wetenschappelijk) verantwoorde onderbouwing over het hoe en wat van contrails, dan blijven ze volharden in het geloven in hun eigen ongeloof.
pi_68303747
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:

Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit, voor CO2 taxaties etc.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 23 april 2009 @ 14:22:53 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68303755
ik denk toch dat het de reptillians zijn
Ecosia
pi_68303837
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hij heeft echter wel een punt. Vroeger dachten veel mensen dat onweer een teken van de Goden was bijvoorbeeld, omdat ze niet beter wisten. Nu denken sommige mensen dat contrails chemtrails zijn, niet gehinderd door enige kennis over het onderwerp. Behalve dan een wazig Youtubefilmpje.
Lézen ze dan al een keer een (wetenschappelijk) verantwoorde onderbouwing over het hoe en wat van contrails, dan blijven ze volharden in het geloven in hun eigen ongeloof.
Het geloven in chemtrails (ipv contrails) is inderdaad een gebrek aan inzicht en kennis.
  donderdag 23 april 2009 @ 14:28:02 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68303910
net zoals denken dat stuifmeel op auto's een product van chemtrails zijn
Ecosia
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 14:44:49 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_68304404
quote:
ik heb geen verstand van vliegroutes
Maar toch vind je het met je beperkte verstand nodig hier uitspraken over te doen?

't VIel me trouwens de dagen vóór 22 april op dat de contrails snel verdwenen waren, met mooie strakblauwe luchten als gevolg. Maar op dagen als die zijn de chemtrail-believers blijkbaar nooit buiten te vinden.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')