quote:Woensdag 22 april 2009 over het hele land, Belgie en andere delen van europa werd de lucht gebombardeerd met chemtrails. Schaakborden in de lucht. Nooit opgevallen? Zie hieronder serie filmpjes die deze dag zijn genomen.
quote:Commentaar van de plaatser:
Dit filmpje heb ik vandaag met mijn mobieltje genomen na een bombardement aan chemtrails, meer als 25 vliegtuigen geteld in 30 minuten !!
Ik werd gek, ik ken dit absurde gedrag al veel langer maar dit was wel de ergste dag die ik heb gezien !
Niemand die het zag, ik vroeg mensen om mij heen wat die strepen konden zijn, geen response ALS ZOMBIES gingen ze weer over straat.
Ik heb aan tenminste 8 agenten gevraagd wat die strepen in de lucht waren, van vliegtuigen jongeman, condens zei de een, de andere stonden met een mond vol tanden.
Het is echt te gek voor woorden, voor sesamstraat worden er in 3 dagen 120.000 handtekeningen verzameld, en voor deze verschrikking komen we nog niet eens aan de benodigde 40.000 voor een petitie.
Als klap op de vuurpijl zag ik bij het weerbericht van RTL foto s van dikke, uitgewaaierde chemtrails ; "Dit zijn hoger gelegen bewolkingslagen zei die idioot.
Mooie wolkenvelden 22/04/09 (chemtrails)
De weerman Gerrit Hiemstra laat de kijker zien hoe mooi de wolken eruit zien boven Rotterdam. Hij weet zelf dat dit zogenaamde vliegtuigstrepen (contrails of chemtrails, u beslist) zijn en je merkt ook dat hij even niet weet wat hij met het fenomeen aan moet.
En heeft te maken met de temperatuur en luchtvochtigheid op die hoogtequote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef genakt het volgende:
ligt eraan hoe hoog ze vliegen of je die strepen ziet of niet toch
Pot - ketelquote:Als klap op de vuurpijl zag ik bij het weerbericht van RTL foto s van dikke, uitgewaaierde chemtrails ; "Dit zijn hoger gelegen bewolkingslagen zei die idioot.
Das een goeie.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Flurry het volgende:
En dat ze naast elkaar liggen: ze waaien iets opzij voordat het volgende vliegtuig langs komt, daardoor krijg je zo'n rasterpatroon
Het feit dat er veel strepen naast elkaar verschijnen wordt nogal eens als bewijs gezien voor bewust sproeien. Echter niets is minder waar. Neem een vliegtuig wat van Amsterdam richting Enschede vliegt, van west naar oost dus. Even aangenomen dat deze op een hoogte liegt waar de lucht gunstig is voor het vormen van contrails, zal deze dus een mooie west-oost lijn trekken. 5 minuten na het eerste vliegtuig, komt er een tweede vliegtuig die dezelfde route vliegt, en toch zie je die tweede streep niet precies op de eerste liggen. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Gisteren viel mij op dat er veel strepen waren.. zelfs zoveel dat ik dacht aan 'wisselende vliegroutes, die lijnen schijnen nooit echt dicht bij elkaar te komen maar altijd zoveel meter naast elkaar. Verdacht? Nee niet echt vooralsnog, ik heb geen verstand van vliegroutes maar was in de veronderstelling dat eigenlijk altijd wel dezelfde zou zijn.
Volgens de pollenkalender zijn april en mei nogal een beroerde maand voor hooikoorts patienten omdat er dan voor veel pollen van bomen in de lucht zijn.quote:Het tweede wat mij opviel, de hoeveelheid stof op de auto's gisteren. Het zal wel veel stuifmeel zijn, of pollen geen idee maar het was ook iets wat mij opviel en verder niet meer bij nadacht.
quote:iemand die het zag, ik vroeg mensen om mij heen wat die strepen konden zijn, geen response ALS ZOMBIES gingen ze weer over straat.
Check, het hele patroon bewoog gister ook redelijk snel door de lucht.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Flurry het volgende:
En dat ze naast elkaar liggen: ze waaien iets opzij voordat het volgende vliegtuig langs komt, daardoor krijg je zo'n rasterpatroon
Omdat het niet bewezen is dat contrails automatisch chemtrails zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom staat dit in true.
Bron, link, onderbouwing?quote:Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit.
Een goeie?quote:
Ik vind het niet nodig om meteen maar een hele groep mensen die anders over een onderwerp denken te bestempelen als achterlijk eerlijk gezegd. Dude.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een goeie?
Dude, als je daar zelf nog niet eens over had nagedacht kun je gewoon even goed een chemtrail-gelover zijn. Die gasten zijn zo achterlijk en dom als een deur.
En dan nog vooral met een veranderend weertype, toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef AquaMined het volgende:
Grappig, het viel mij gisteren ook op hoeveel contrails er helder in de lucht bleven hangen. Dat heeft echter heel veel te maken met de weersomstandigheden en heel weinig met een of andere samenzwering om ons allemaal onder te spuiten met giftige stoffen hoor.
Hij heeft echter wel een punt. Vroeger dachten veel mensen dat onweer een teken van de Goden was bijvoorbeeld, omdat ze niet beter wisten. Nu denken sommige mensen dat contrails chemtrails zijn, niet gehinderd door enige kennis over het onderwerp. Behalve dan een wazig Youtubefilmpje.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het niet nodig om meteen maar een hele groep mensen die anders over een onderwerp denken te bestempelen als achterlijk eerlijk gezegd. Dude.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom staat dit in true.
Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit, voor CO2 taxaties etc.
Het geloven in chemtrails (ipv contrails) is inderdaad een gebrek aan inzicht en kennis.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij heeft echter wel een punt. Vroeger dachten veel mensen dat onweer een teken van de Goden was bijvoorbeeld, omdat ze niet beter wisten. Nu denken sommige mensen dat contrails chemtrails zijn, niet gehinderd door enige kennis over het onderwerp. Behalve dan een wazig Youtubefilmpje.
Lézen ze dan al een keer een (wetenschappelijk) verantwoorde onderbouwing over het hoe en wat van contrails, dan blijven ze volharden in het geloven in hun eigen ongeloof.
Maar toch vind je het met je beperkte verstand nodig hier uitspraken over te doen?quote:ik heb geen verstand van vliegroutes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |