abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73910344
Serieus, jouw vriend moet zich, desnoods gedwongen, op laten nemen. Zo rond blijven lopen is echt een gevaar voor de maatschappij, hij kan ieder moment "snappen" en los gaan.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73910663
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:47 schreef Bastard het volgende:
Nou in mijn beleving is een demoon.. iets dat iemand moedwillig kwaad wil doen.. dat kan ik dus helemaal niet vergelijken met een gids die juist alles doet om jouw verder te helpen.
quote:
Tuurngait

Some spirits were by nature unconnected to physical bodies. These figures were called tuurngait (singular tuurngaq). Some were helping spirits that could be called upon in times of need. Some were evil and monstrous, responsible for bad hunts and broken tools. They could also possess humans, as recounted in the story of Atanarjuat. An angakkuq with good intentions could use them to heal sickness, and find animals to hunt and feed the community. He or she could fight or exorcise bad tuurnait, or they could be held at bay by rituals; However, an angakkuq with harmful intentions could also use "tuurngait" for their own personal gain, or to attack other people and their tuurngait.

Though once upon a time Tuurngaq simply meant "helping spirit", it has, with Christianisation, taken on the meaning of demon in the Christian belief system, (quite literally demonizing the word).
http://en.wikipedia.org/wiki/Inuit_mythology#Tuurngait

Daarom denk ik dan ook dat demonen niet bestaan, en dat het dus allemaal gidsen zijn. Door onbegrip kun je dit echter wel denken. Mijn geloof is dan ook dat niemand slecht is, maar dat iedereen onhandig is. Daarom is demoniseren een lastig verhaal mijns inziens, en gebeurt dan ook vaak, zo niet altijd, uit onhandigheid.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:34:55 #253
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_73911992
tvp
Jonge, ik bin op de weaze
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:44:42 #254
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73912370
Een onzichtbare wereld bestaat, alleen wat is de waarheid? elke cultuur heeft zijn eigen waarheid.
Ik denk en ben bang dat de christelijke visie waar is, maar wel kort af: alle onzichtbvare wezens zijn van de duivel, goede doen zich enkel goed voor.
New Age wordt ook wel eens de misleiding vd duivel genoemd: reincarnatie, karma, doe je het nu niet goed, krijg je tzt weer de kans.

Denk niet dat hij hier hulp voor nodig heeft of opgenomen moet worden, hij gaat al preventief naar de brijder voor andere problemen.
pi_73912414
quote:
Denk niet dat hij hier hulp voor nodig heeft of opgenomen moet worden
Als hij zichzelf al dit soort zaken aandoet en aangeeft zichzelf niet in de hand te hebben (jij moest hem notabene helpen!) dan lijkt me opname wel verstandig (op z'n minst).
Mr. Prolapse 2009
pi_73913029
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als hij zichzelf al dit soort zaken aandoet en aangeeft zichzelf niet in de hand te hebben (jij moest hem notabene helpen!) dan lijkt me opname wel verstandig (op z'n minst).
En dan zijn er nog mensen die beweren dat paddo's niet gevaarlijk zijn.

Hoeveel meer bewijs van het tegendeel heb je nodig?

Opname, voor ieders veiligheid.
pi_73913203
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:57 schreef Manke het volgende:
en idd, we zijn een bevestiging voor elkaars waanzin - bewijst mij alleen maar dat het echt is.
Dit vind ik dus gewoon eng om te lezen.
Laat die vriend gaan Manke, concentreer je op jezelf.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:07:53 #258
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73913225
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef Manke het volgende:
Een onzichtbare wereld bestaat, alleen wat is de waarheid? elke cultuur heeft zijn eigen waarheid.
Welke cultuur je ook hebt, een baksteen zinkt in water. Da's waarheid.
quote:
Denk niet dat hij hier hulp voor nodig heeft of opgenomen moet worden, hij gaat al preventief naar de brijder voor andere problemen.
Je zegt zelf dat hij gevaarlijk is, je vertelt over hoe hij zichzelf al kwaad deed.
En toch vind je het perfect verantwoordelijk om die jongen rond te laten lopen tussen personen die zich niet goed kunnen verweren als hij het weer eens in zijn bol krijgt ?
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:23:06 #259
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73915877
Die paddo's had ik een paar jaar geleden gegeten, en ik kan me een stemmetje herinneren en die komt precies overeen met 1 die ik nu heb.

Die gast is geen gevaar, behalve als ie echt boos is. Nu had ie zich gewoon volledig opengesteld.
pi_73916076
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Manke het volgende:

Die gast is geen gevaar, behalve als ie echt boos is. .
Als ik echt boos ben, ben ik geen gevaar (voor mijn omgeving of mezelf).

Dat in combinatie met stemmen + geen controle over je ledematen....
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:37:47 #261
31101 _Led_
pi_73916346
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Manke het volgende:
Die paddo's had ik een paar jaar geleden gegeten, en ik kan me een stemmetje herinneren en die komt precies overeen met 1 die ik nu heb.

Die gast is geen gevaar, behalve als ie echt boos is. Nu had ie zich gewoon volledig opengesteld.
Geen gevaar ???
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Manke het volgende:
tja, ondanks dat was het echt gebeurt. hij staat volledig open en kan ze zien en ermee communiceren, ik sta open door ws paddo's een hele tijd geleden en evp.

ook wel 'grappig' was dat z'n arm werd overgenomen en hij z'n gezicht open krabte en z'n keel dicht kneep, kreeg z'n arm omlaag met moeite.
Wat als z'n arm dat nou bij een klein kind doet in plaats van bij hemzelf ?
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:43:03 #262
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73916558
Ja, zou leuk kunnen uitpakken.
Hij ziet ze ook duidelijk, kan er mee spreken en kan fisiek aangepakt worden door ze.

Als iemand er dicht bij woont en zin heeft om het te onderzoeken:
http://maps.google.com/
52.498753,4.976911
52.507739,4.979599

hier zag hij wat - of het is daar echt, of iets bij hem projecteerde het zodat het er alleen is als hij er is - dus in scene gezet door de 'demonen' bij hem.
Die tweede locatie: toen ik over het bruggetje liep, werd het steenkoud.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:43:40 #263
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73916584
Ja stel je voor...

zijn gevaarlijkere mensen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:45:52 #264
31101 _Led_
pi_73916676
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:43 schreef Manke het volgende:
Ja stel je voor...

zijn gevaarlijkere mensen
Nee, eerlijk gezegd zijn er niet veel gevaarlijkere mensen dan psychoten die denken dat ze stemmen horen, hun ledematen niet onder controle hebben en zich ook niet verantwoordelijk voelen voor de acties van die ledematen.

Welk gedeelte van "Dit keer greep hij zichzelf bij de keel en deed hij zichzelf kwaad, volgende keer kan dat iemand anders zijn" dringt er niet tot je schizofrene kop door ?
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:48:44 #265
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73916787
Relatief stelt 't niks voor, als t fout gaat, gaat t goed fout, zoals op die creche
pi_73916826
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Manke het volgende:
Relatief stelt 't niks voor, als t fout gaat, gaat t goed fout, zoals op die creche
Daarom ben ik dus voor opname van mensen. Er is gewoon van te genezen En dan hoeft niemand gevaar te lopen.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:49:51 #267
31101 _Led_
pi_73916828
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Manke het volgende:
Exact !
Opsluiten, jou en die vriend van je.
Kut voor jullie, maar beter dat dan een kleuter vermoord.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:50:03 #268
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73916837
Gebeurde omdat hij zich bewust openstelde
Wat wil jij ertegen doen, of wil je alleen oprecht overkomen?
Wat verwacht je van mij?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:51:15 #269
31101 _Led_
pi_73916893
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Manke het volgende:
Gebeurde omdat hij zich bewust openstelde
Wat wil jij ertegen doen, of wil je alleen oprecht overkomen?
Wat verwacht je van mij?
Ik verwacht inmiddels helemaal niks meer van je.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:52:09 #270
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73916925
Wat verwachtte je dan wel?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:53:53 #271
31101 _Led_
pi_73917000
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Manke het volgende:
Wat verwachtte je dan wel?
Dat er ergens nog een greintje common-sense in zat. Beep, wrong.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:54:08 #272
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73917013
Opsluiten gebeurt niet. Wat hij doet is zijn verantwoordelijkheid. Als hij iemand wat aandoet is het eigen schuld dikke bult voor die ander.
pi_73917033
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Manke het volgende:
Opsluiten gebeurt niet. Wat hij doet is zijn verantwoordelijkheid. Als hij iemand wat aandoet is het eigen schuld dikke bult voor die ander.
Ok nu ben je gewoon ordinair aan het trollen...
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:55:04 #274
31101 _Led_
pi_73917050
quote:
Nee, die ander heeft er geen schuld aan ! Die krijgt opeens een schizofrene freak op z'n dak die 'm wat aan wil doen !!!
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:55:30 #275
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73917069
ik geef de waarheid, blijf er verder nuchter onder.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:56:20 #276
31101 _Led_
pi_73917103
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef Manke het volgende:
ik geef de waarheid, blijf er verder nuchter onder.
Je geeft een knettergek schizofreen wereldbeeld, en je zou opgesloten moeten zitten.
Zonder fokking internetconnectie.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:56:46 #277
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73917122
Ik bedoelde: hij zal nooit beginnen met ruzie maken, schizo of niet.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:02:05 #278
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73917350
Helaas voor jou ben ik vrij om te doen wat ik wil.
Zet een ander maar lekker op z'n plek.
dit is tru, verwacht geen realisme.
pi_73917389
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef Manke het volgende:

dit is tru, verwacht geen realisme.
Je verzint alles?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:05:39 #280
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_73917492
Nee zeker niet, maar het valt niet onder het realistisch wereldbeeld dat de meeste 'gezonde' mensen hebben.
pi_73917607
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, die ander heeft er geen schuld aan ! Die krijgt opeens een schizofrene freak op z'n dak die 'm wat aan wil doen !!!
Dat soort types kun je beter maar niet nodeloos beledigen en uitlokken, zoals je gewend bent te doen. Het is dan ook ieder zijn recht op dit soort onrespectvol gedrag aan te pakken.

Zielepietjes proberen dan altijd de vinger te wijzen naar mensen die eerlijk zijn over hun problemen, terwijl de mensen die hier niet eerlijk over zijn, vaak nog veel ergere problemen hebben. Ik snap dan ook niet waarom jij de hele dag zo loopt af te geven op je medemens, als je het zelf zo moeilijk hebt met het jezelf in bedwang houden.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:09:08 #282
31101 _Led_
pi_73917638
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat soort types kun je beter maar niet nodeloos beledigen, zoals je gewend bent te doen. Het is dan ook ieder zijn recht op dit soort onrespectvol gedrag aan te pakken.

Zielepietjes proberen dan altijd de vinger te wijzen naar mensen die eerlijk zijn over hun problemen, terwijl de mensen die hier niet eerlijk over zijn, vaak nog veel ergere problemen hebben. Ik snap dan ook niet waarom jij de hele dag zo loopt af te geven op je medemens, als je het zelf zo moeilijk hebt met het jezelf in bedwang houden.
Ah, als het mijn stalker-calimero niet is
zzz
pi_73917650
... Nee het is inderdaad volkomen normaal om rond te lopen als je weet dat je "prone" bent tot rare handeling en het verliezen van de controle over je wil en lichaam...
Mr. Prolapse 2009
pi_73917700
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ah, als het mijn stalker-calimero niet is
En weer beledigen.

woensdag 21 oktober 2009 @ 16:13:17 #285
31101 _Led_
pi_73917799
Moet je nou perse in elk topic komen huilen ?
Ik zei al, maak dan gewoon een centraal naamtopic voor me aan in KLB ofzo, dan kun je daar de stalker uithangen.
Nu probeer je moedwillig elk topic te veranderen in een "Boehoehoe ik vind _Led_ zo stooohoohooom!!" topic
zzz
pi_73917837
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
... Nee het is inderdaad volkomen normaal om rond te lopen als je weet dat je "prone" bent tot rare handeling en het verliezen van de controle over je wil en lichaam...
Dan zullen we maar niet gaan praten over de risico's van alcoholgebruik. Dat geeft namelijk exact hetzelfde effect, oftewel dat de remmingen wegvallen.

Het zijn die types die de hele dag die mensen lopen te beoordelen, die ze tot waanzin leiden. Niet de mensen zelf.

Owja, dit is het oijja topic, reden genoeg om over schizofrene mensen met hun gevaar voor de samenleving te praten.

Vind het dan ook erg sneu voor manke dat zijn verhaal weer op een dergelijke manier uit zijn verband wordt gerukt door een stel verontruste moeders.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:15:24 #287
31101 _Led_
pi_73917877
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:14 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan zullen we maar niet gaan praten over de risico's van alcoholgebruik. Dat geeft namelijk exact hetzelfde effect, oftewel dat de remmingen wegvallen.
WAT ???
Jij verliest van alcohol de controle over je arm waardoor je arm jou of anderen gaat wurgen zonder dat je er iets aan kunt doen ??????
Jij staat elke vrijdag in de kroeg je gezicht open te krabben ?

Lul toch niet zo slap man, het enige wat je aan het doen bent is riddertje spelen voor een mede-TRU-er, of het zinnig is maakt je geen fuck uit.
zzz
pi_73917926
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef _Led_ het volgende:
Moet je nou perse in elk topic komen huilen ?
Ik zei al, maak dan gewoon een centraal naamtopic voor me aan in KLB ofzo, dan kun je daar de stalker uithangen.
Nu probeer je moedwillig elk topic te veranderen in een "Boehoehoe ik vind _Led_ zo stooohoohooom!!" topic
Ik blijf huilen tot jij dat beledigende gedrag binnen dit forum eens stopt, en je niet als een klapmongool alles en iedereen loopt te beledigen met je bekrompen mening. Soms krijg ik het vertrouwen dat het de goede kant gaat, echter dan zie ik weer dat je een user helemaal kapot aan het maken bent met opmerkingen die kant noch wal raken.

We posten hier namelijk niet om afgezeken te worden.
pi_73917948
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:14 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Die zijn hier niet mee te vergelijken. Daarvan ga je geen entiteiten zien, en ga je jezelf niet wurgen of openkrabben. Datzelfde geldt dan ook voor andere "drugs" maar vreemd genoeg belanden we toch bij alcohol....
quote:
Het zijn die types die de hele dag die mensen lopen te beoordelen, die ze tot waanzin leiden. Niet de mensen zelf.
Volgens mij liepen ze gewoon met zijn tweeen toen hij die aanval kreeg, enkel geprovoceerd door "stemmen" of "waarnemingen" ...
quote:
Owja, dit is het oijja topic, reden genoeg om over schizofrene mensen met hun gevaar voor de samenleving te praten.
Manke geeft als reden dat hij paddo's gebruikte EN EVP heeft gevoerd + Ouija board, dus het is weldegelijk relevant. Het wordt ook gezien als een gevaar bij het gebruik van Ouija boards.
quote:
Vind het dan ook erg sneu voor manke dat zijn verhaal weer op een dergelijke manier uit zijn verband wordt gerukt door een stel verontruste moeders.
1 tip, hou de toon "normaal" dat neemt al heel wat van de lading af En hoezo uit zijn verband gerukt? Er staat wat er staat. Het toont dus vanuit Manke gezien het gevaar van het gebruik van Ouija Boards.

Manke, jij probeert mensen toch eigenlijk ook te waarschuwen hiermee? Tegen het gebruik van die boards?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:17:56 #290
31101 _Led_
pi_73917999
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:16 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik blijf huilen tot jij dat beledigende gedrag binnen dit forum eens stopt, en je niet als een klapmongool alles en iedereen loopt te beledigen met je bekrompen mening. Soms krijg ik het vertrouwen dat het de goede kant gaat, echter dan zie ik weer dat je een user helemaal kapot aan het maken bent met opmerkingen die kant noch wal raken.

We posten hier namelijk niet om afgezeken te worden.
Hm, ik zal eens in je fotoarchief duiken, eens kijken wat ik voor lolligs kan doen
zzz
pi_73918057
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef _Led_ het volgende:

[..]

WAT ???
Jij verliest van alcohol de controle over je arm waardoor je arm jou of anderen gaat wurgen zonder dat je er iets aan kunt doen ??????
Jij staat elke vrijdag in de kroeg je gezicht open te krabben ?

Lul toch niet zo slap man.
Je doet onder invloed alcohol in de regel veel dingen waar je niet achter staat. Als je dan aanleg hebt om jezelf te gaan besnijden ofzo, dan zal alcohol deze aanleg alleen maar aanmoedigen.
pi_73918091
quote:
Nou ja zeg. Valt me tegen van je Manke.
pi_73918100
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hm, ik zal eens in je fotoarchief duiken, eens kijken wat ik voor lolligs kan doen
Zal ik dit dan alvast aangeven bij wat mods en admins om ze te waarschuwen dat ze je alvast mogen bannen? Dit zijn namelijk dreigementen.
pi_73918125
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je doet onder invloed alcohol in de regel veel dingen waar je niet achter staat. Als je dan aanleg hebt om jezelf te gaan besnijden ofzo, dan zal alcohol deze aanleg alleen maar aanmoedigen.
Ehm, hoewel off-topic is dit niet waar Alcohol verdooft en verwijdert remmingen, het zet niet aan tot dit soort handelingen.

Wel tot bijvoorbeeld losse handjes of baldadigheid of seksuele ongeremdheid (en een verminderde seksuele prestatie ) maar niet tot dit soort handelingen. En buiten dat, als je jezelf al eerder hebt gesneden dan maakt alcohol ook niets meer uit in zo'n geval, dan doet zo iemand dat toch wel.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:21:51 #295
31101 _Led_
pi_73918181
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders dan een arm die even los van jou aan het wurgen slaat, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Je vergelijking gaat dan ook compleet mank, en komt enkel voort uit jouw beroemde afkeer van alcohol en voorkeur voor paddo's - de volgens jou compleet ongevaarlijke drug waardoor Manke in z'n psychose is beland.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:24:07 #296
31101 _Led_
pi_73918264
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zal ik dit dan alvast aangeven bij wat mods en admins om ze te waarschuwen dat ze je alvast mogen bannen? Dit zijn namelijk dreigementen.
Ik zie nergens een dreigement hoor ?
zzz
pi_73918448
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders dan een arm die even los van jou aan het wurgen slaat, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Je vergelijking gaat dan ook compleet mank, en komt enkel voort uit jouw beroemde afkeer van alcohol en voorkeur voor paddo's - de volgens jou compleet ongevaarlijke drug waardoor Manke in z'n psychose is beland.
Dat bepaal jij wederom voor mij. Dat ik een duidelijke mening heb over dit onderwerp heeft verder weinig met dit verhaal te maken.

Er zal dan ook wel heel wat meer gespeeld hebben, dan alleen paddo's mijns inziens. Dat geeft jou dan nog niet het recht om op een dergelijke manier om te gaan met zijn verhaal.

Mjah, het is een oujja topic.
pi_73918484
Een paar jaar terug hebben we met de klas geesten opgeroepen met uitgeknipte letters en een ja en nee papiertje waar we een kringetje van hebben gevormd. Ik ben zelf behoorlijk nuchter en had er totaal geen behoefte aan om mee te doen. Ik keek gewoon van een afstand mee. Maar goed, na een tijdje begon het glaasje te bewegen en begon vragen te beantwoorden. Ik geloofde er geen bal van, want komaan iets van 15 vingers op 1 glas die begint te bewegen? Daar zat dus echt wel iemand tussen die gewoon aan het fucken was. Mijn klasgenoten waren er zelf wel heilig van overtuigd dat het toch echt een geest was. Na een paar minuten probeerden ze mij toch over te halen om mee te doen, ze stelden voor dat ik alleen mijn vinger op het glas zou leggen en zij de vragen zouden stellen. Ik stemde in. En het rare is dat dat glas dus echt begon te bewegen Daar stond ik wel even met een mond vol tanden. Later in de klas met een leraar erbij nog een keer geprobeerd, en weer lukte het. Mijn leraar zei dat het glas bewoog door de warmte van al die vingers, klinkt logisch. Maar hoe verklaar je dan dat het glas bij ja/nee vragen met ja en nee antwoordde, bij naam vragen namen gaf en bij vragen over cijfers weer met cijfers antwoordde? Oh wat ook wel grappig was, die 'geest' zei toen dat ik nog maar 3 maanden te leven had. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en leef ik nog steeds
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:30:57 #299
31101 _Led_
pi_73918554
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
Maar hoe verklaar je dan dat het glas bij ja/nee vragen met ja en nee antwoordde, bij naam vragen namen gaf en bij vragen over cijfers weer met cijfers antwoordde?
Ideomotor respons.
quote:
Oh wat ook wel grappig was, die 'geest' zei toen dat ik nog maar 3 maanden te leven had. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en leef ik nog steeds
Dat zou je toch aan het denken moeten zetten.
zzz
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:33:06 #300
31101 _Led_
pi_73918645
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:28 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat bepaal jij wederom voor mij. Dat ik een duidelijke mening heb over dit onderwerp heeft verder weinig met dit verhaal te maken.
Als jouw duidelijke mening ervoor zorgt dat je absolute onzin post zoals "door alcohol kan je arm ook ongecontroleerd mensen gaan wurgen" (jij zei immers dat alcohol dezelfde effecten heeft) heeft jouw mening er genoeg mee te maken.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')