was een erg bizar weekend...
zal t kort samenvatten:
was met die vriend, haalde 'm op met de auto, tijdens het autorijden zei hij "hier kreeg ik een enorm gevoel van haat toen ik langs deze bushalte liep", en ik zag een gedenksteen langs de weg dat er recent op die plek iemand was overleden.
hij kreeg een ingeving om ergens naar toe te gaan:
1 weg geleid naar en in volendam, stond er ineens een mariabeeld
2 achter een postkantoor, bij een speeltuintje - daar zag hij geesten op een bankje, ik kon ze voelen met m'n hand.
3 waar ooit een speeltuintje was, daar zag hij iemand in elkaar worden getrapt - iemand hing aan een boom - gast van 3 meter met bijl, deze ging met ''m mee - hij noemde zich gregory, geboren 1912, gestorven 2006, leeftijd 112 [!] gedood door een bijl.
bij hem thuis:
hij zag iemand met hoofddoek en monddoek die niet wou zeggen wie ze was [hij wou d'r monddoek weghalen en z'n arm werd weggedrukt. hij wou d'r bij d'r borsten grijpen, werd nog harder weggedrukt.
iemand anders waar ik biij consult was zei dat het m'n oma is, toen wou ze ook niet d'r naam geven.
gregory over mij: hij heeft 2 gevallen engelen bij zich, hij moet 6 keer per dag bidden
volgens hem bestaat de islamitische god niet, als antwoord op m'n vraag.
later wees ik in de hoek van z'n woonkamer om te vragen wat er was: hij zag een witte duif - even later verscheen daar een lichtpoort - z'n hele kamer werd gevuld met 'geesten', zagen eruit als personen, ik zag ze niet, maar ik voelde ze wel duidelijk met m'n handen. Ze liepen door de poort, ws. rond de honderd 'mensen', m'n oma liep er ook door.
stond een jongetje naast me, ik vroeg aan die vriend ofhij z'n naam kon vragen: donovan, zelfde naam als m'n jarig neefje.
voelde steeds iets aan m'n enkel, hij zei dat het m'n hond was, voelde het daarna.
hij zag een paar geesten uit mij stapppen, een paar werden er uitgenodigd door de reeds aanwezige.
er was een gevecht tussen die gregory en een demoon van hem [die een pentagram tekende op de muur]
er was een gevecht tussen 'jaap' [die met mij meegegaan is] en een klein rood duiveltje
ook werd een grijze gast weggetrapt, en ging bij mij op z'n knieen bedelen om bij me te blijven.
Kon in alle gevallen niks zien, maar kon in alle gevallen [bewegende] energie voelen, voelde als spinnerag, erg koel of erg warm.
Eenmaal thuis bleek er niks veranderd - ik denk dat het allemaal in scene was gezet door [de] demonen.
ik weet het, erg slecht geschreven, wil er niet te veel tijd aan besteden ivm gezeik door stemmen.